قصد دارم یک فایل صوتی آموزشی برای عموم در کانال منتشر کنم.کدوم موضوع و انتخاب می کنید؟
anonymous poll
نشانه های یک رابطه ی سمی چیست ؟ – 61
👍👍👍👍👍👍👍 63%
چرا قدرت نوشتار در جهان امروز اهمیت دارد؟ – 36
👍👍👍👍 37%
👥 97 people voted so far.
anonymous poll
نشانه های یک رابطه ی سمی چیست ؟ – 61
👍👍👍👍👍👍👍 63%
چرا قدرت نوشتار در جهان امروز اهمیت دارد؟ – 36
👍👍👍👍 37%
👥 97 people voted so far.
"زنی کهگم کردم "
Farzaneh Faghihi – Bechin Reihon
یه آهنگهایی برام میفرستید که دلم میخواد بغل تون کنم🥺❤️
❤19
در گذشته از تاریکی میترسیدم.شبها که وقت خواب تمام چراغ ها خاموش میشد ترس وجودم را فرا می گرفت .زمان که گذشت و بزرگتر شدم عاشق تاریکی و نور کم شدم وقتی چراغها را در شب خاموش میکردم و به شب نمای توی سالن اکتفا می کردم ،آرامش بود که در من وجودم لبریز می شد .نور به ذات زیباست من هم عاشقش هستم اما در زمانش مثل هر چیز دیگری .
میخواهم بگویمحتی زیباترین چیزها هم اگر در زمانی که متعلق به آنها نیست دیده شوند زیبایی شان را از دست می دهند .
حتی نور هم در شب برهم زننده آرامش می شود .
چقدر هر چیز در زمان خودش زیباست.
#عادله_زمانی
@adelehz
میخواهم بگویمحتی زیباترین چیزها هم اگر در زمانی که متعلق به آنها نیست دیده شوند زیبایی شان را از دست می دهند .
حتی نور هم در شب برهم زننده آرامش می شود .
چقدر هر چیز در زمان خودش زیباست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28
دوستت داشتم و نتوانستم غیر از این باشم .
خواب آرام شباهنگام نبودی که صبح بیدار شوم و دیگر بیادت نیاورم ..
دوستت داشتم و تورا بیاد می آوردم بی آنکه از خودم بپرسم چرا ؟
من هرگز جوابی برای تو نداشتم
همانطور که جوابی برای دلیل دوست داشتنت نداشتم.
نور صبحگاهی من
دوستت داشتم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
خواب آرام شباهنگام نبودی که صبح بیدار شوم و دیگر بیادت نیاورم ..
دوستت داشتم و تورا بیاد می آوردم بی آنکه از خودم بپرسم چرا ؟
من هرگز جوابی برای تو نداشتم
همانطور که جوابی برای دلیل دوست داشتنت نداشتم.
نور صبحگاهی من
دوستت داشتم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤22💔5😢1
یه جایی از زندگی میفهمی
کسی نمیاد تا خوشحالت کنه
خودت باید بگردی علت واسه خوشحالیت پیدا کنی
به اون لحظه میگن :
"بزرگ شدن "
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی نمیاد تا خوشحالت کنه
خودت باید بگردی علت واسه خوشحالیت پیدا کنی
به اون لحظه میگن :
"بزرگ شدن "
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30😢10🕊10💔5
گمان اینکه ما میتوانستیم بیشتر عاشق هم باشیم گمان بیهوده ای بود .
این ممکن نبود،عشق ما به هم نهایت یک عشق و خانه ی آخر پر شدن یک پیمانه بود.
گاهی وقتها نباید بدنبال بیشتر و بیشتر شدن گشت تا مبادا لبریز شود آنچه میخواهیم بیشترش کنیم و آنچه داریم هم از دست برود.
بهرحال من گمان میکنم ما بشکلی حساب شده و دقیق عاشق هم بودیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
این ممکن نبود،عشق ما به هم نهایت یک عشق و خانه ی آخر پر شدن یک پیمانه بود.
گاهی وقتها نباید بدنبال بیشتر و بیشتر شدن گشت تا مبادا لبریز شود آنچه میخواهیم بیشترش کنیم و آنچه داریم هم از دست برود.
بهرحال من گمان میکنم ما بشکلی حساب شده و دقیق عاشق هم بودیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢8❤7
خواستن و خواسته شدن
هر گاه یکی هست دیگری کمپیداست .
اما خوشبختترین ها که به گمانم تعدادشان هم کم است کسانی هستند که هم خواسته شدند و هم خواستند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هر گاه یکی هست دیگری کمپیداست .
اما خوشبختترین ها که به گمانم تعدادشان هم کم است کسانی هستند که هم خواسته شدند و هم خواستند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35😢3
با قلبی شکسته خبردار شدم که دختر جوان یک دوست قدیمی به سفری ابدی رفته ست .
دختر جوانی بیست و چهارساله که فرشته ای دچار معلولیت بود .
موسکای زیبا که در عین دردهای جسمی بی شمار هنوز لبخند می زد و بهانه ای برای اعتماد به دنیا به نزدیکانش می داد .
بی هوا از خبر رفتنش آگاه شدم و ناگهان مثل حلول سرما بر وجودم به خود لرزیدم ..
رخت بر بستن یک دختر در اوج جوانی چیزی نیست که آدم را نلرزاند اما تصور رفتن دخترکی که تمام عمر درد کشیده و هرگز فرصتی برای انتخاب چیزی در زندگی را نداشته دل آدم را بیشتر می سوزاند .
فرشته ی بی پر وبالی که نه دلی را شکانده بود و نه گناه را میشناخت تا مرتکبش شود .من سابقه ی برخورد با این فرشته ها را دارم و میتوانم میزان پاکی و خوبی شان را تصور کنم .
با پدرش در موردش حرف می زدم درحالی که دستممی لرزید و اشک هایم بر گونه می لغزید .
میگفت بعد از فوتش صورتش آرامش عجیبی داشته تو گویی کسی صورتش را آرایش کرده باشد و انگار نه انگار دردی در وجودش مانده باشد .
به او گفتم حتما برای ضیافت در بهشت آماده شده ست برای سبک سفر کردن و رها شدن از قفس پر درد بدن ..
برای موسکای درد کشیده که نامش معنای تبسم می دهد .
برای تمام دختران و پسران جوانی که این روزها میشنویم رهسپار بهشتی شدند که در زمین ارزانی شان نشد.
برای پدر ومادر موسکا و تمام پدرومادرهایی که دختری یا پسری را به ضیافت بهشت فرستاده اند .
برای جهانی که از فرشته ها خالی میشود
و برای بهشتی که فرشتگان پاک زیادی در آن با لباس سپید در حال خندیدن، آواز خواندن و شادی زندگی می کنند .
برای کودکانی که خداوند آنها را برای خودش بر میدارد و زمین را لایقشان نمی بیند .
برای تمام درد کشیده ها ..
خداوند کاش آرامش و شفایی بر درد ارزانی دارد.
آمین
#عادله_زمانی
@adelehz
دختر جوانی بیست و چهارساله که فرشته ای دچار معلولیت بود .
موسکای زیبا که در عین دردهای جسمی بی شمار هنوز لبخند می زد و بهانه ای برای اعتماد به دنیا به نزدیکانش می داد .
بی هوا از خبر رفتنش آگاه شدم و ناگهان مثل حلول سرما بر وجودم به خود لرزیدم ..
رخت بر بستن یک دختر در اوج جوانی چیزی نیست که آدم را نلرزاند اما تصور رفتن دخترکی که تمام عمر درد کشیده و هرگز فرصتی برای انتخاب چیزی در زندگی را نداشته دل آدم را بیشتر می سوزاند .
فرشته ی بی پر وبالی که نه دلی را شکانده بود و نه گناه را میشناخت تا مرتکبش شود .من سابقه ی برخورد با این فرشته ها را دارم و میتوانم میزان پاکی و خوبی شان را تصور کنم .
با پدرش در موردش حرف می زدم درحالی که دستممی لرزید و اشک هایم بر گونه می لغزید .
میگفت بعد از فوتش صورتش آرامش عجیبی داشته تو گویی کسی صورتش را آرایش کرده باشد و انگار نه انگار دردی در وجودش مانده باشد .
به او گفتم حتما برای ضیافت در بهشت آماده شده ست برای سبک سفر کردن و رها شدن از قفس پر درد بدن ..
برای موسکای درد کشیده که نامش معنای تبسم می دهد .
برای تمام دختران و پسران جوانی که این روزها میشنویم رهسپار بهشتی شدند که در زمین ارزانی شان نشد.
برای پدر ومادر موسکا و تمام پدرومادرهایی که دختری یا پسری را به ضیافت بهشت فرستاده اند .
برای جهانی که از فرشته ها خالی میشود
و برای بهشتی که فرشتگان پاک زیادی در آن با لباس سپید در حال خندیدن، آواز خواندن و شادی زندگی می کنند .
برای کودکانی که خداوند آنها را برای خودش بر میدارد و زمین را لایقشان نمی بیند .
برای تمام درد کشیده ها ..
خداوند کاش آرامش و شفایی بر درد ارزانی دارد.
آمین
#عادله_زمانی
@adelehz
😢57💔6🕊1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😔قلبم ترک برداشت .
@adelehz
@adelehz
😢10
اگر روزگاری کسی از من بپرسد که چه چیز دنیا بیشتر آزارت داد؟ خواهم گفت که دلم می خواست جهان با من کمی، فقط کمی مهربان تر می بود.
و در دادن چیزهایی که آن ها را از قلبم میخواستم به من اندکی سخاوت مند تر می بود.
خواهم گفت که هرگز آدم ضعیفی نبودم ولی دلم می خواست جهان بعضی وقتها که من از به ساز او رقصیدن خسته می شدم و گوشه ای می افتادم کمی فقط کمی به ساز دلم می رقصید .
کاش گاهی جهان با من با ما با تمام ما کسانی که قوی بودیم ولی گاهی کم می آوردیم ،مهربان تر بود.
همین
#عادله_زمانی
پاییز نروژ
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
و در دادن چیزهایی که آن ها را از قلبم میخواستم به من اندکی سخاوت مند تر می بود.
خواهم گفت که هرگز آدم ضعیفی نبودم ولی دلم می خواست جهان بعضی وقتها که من از به ساز او رقصیدن خسته می شدم و گوشه ای می افتادم کمی فقط کمی به ساز دلم می رقصید .
کاش گاهی جهان با من با ما با تمام ما کسانی که قوی بودیم ولی گاهی کم می آوردیم ،مهربان تر بود.
همین
#عادله_زمانی
پاییز نروژ
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
❤28😢10🕊4
ولی وقتی تو کوچه ی ما هم عروسی شد
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25🕊7😢5
دور
فرزانه فقیهی
❤19😢3💔1
"زنی کهگم کردم "
با قلبی شکسته خبردار شدم که دختر جوان یک دوست قدیمی به سفری ابدی رفته ست . دختر جوانی بیست و چهارساله که فرشته ای دچار معلولیت بود . موسکای زیبا که در عین دردهای جسمی بی شمار هنوز لبخند می زد و بهانه ای برای اعتماد به دنیا به نزدیکانش می داد . بی هوا از خبر…
موسکا را توی ترکیه به خاک سپردند
پدرش میگفت کسی که مسوول غسل دادن دخترک بوده بنا به رسم مردم اونجا به دستانش حنا زده بوده و گفته چون خیلی جوان بوده این کار و میکنیم ..
آه چقدر جوان حنا نزده رفتند ...💔
@adelehz
پدرش میگفت کسی که مسوول غسل دادن دخترک بوده بنا به رسم مردم اونجا به دستانش حنا زده بوده و گفته چون خیلی جوان بوده این کار و میکنیم ..
آه چقدر جوان حنا نزده رفتند ...💔
@adelehz
😢45❤5