"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
روز پرنسس های صورتی پوش نه ،بلکه روز ظریف های قوی، نازک های نشکن ،دل کوچولوهای شجاع روز اونایی که همیشه در تاریخ نادیده گرفته شدن روز اونهایی که عقل و منطق و توانایی هم دارند.روز اونهایی که هم میتونند شیطان باشند هم فرشته ! روز غصه خورهای عالم که حتی مادر نشده مادری می کنند مبارک .

بیاد تمام دخترانی که روزی رویایی داشتند اما رویاهایشون و باد برد و خودشون در لابلای برگهای تاریخ گم شدند ...
روز دخترهای نامراد تاریخ هم مبارک 💔
#عادله_زمانی
@adelehz
25😢10🕊9
دنیا همه را در هم می‌شکند
ولی پس از آن خیلی‌ها ،
جای شکستگی‌شان قوی‌تر می‌شود ...

ارنست همینگوی
@adelehz
19
«رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا»

یعنی خدایا منو توی (هرکاری و شغلی یا هرچیزی) به درستی وارد کن و به درستی بیرون بیار! و همیشه از سمت خودت یه نیروی کمکی برای من بفرست!

خیلی قشنگه♥️
شب زیبا
@adelehz
34💔14🕊8
«هرقدر انسان، شریف تر و نجیب تر و حساس تر باشد از دیگران بیشتر رنج می‌برد! و این دو علت دارد یکی اینکه خود را مستحق خیانت نمی‌بیند و دیگر اینکه انتظار ندارد بقیه با او جوری رفتار کنند که خودِ او با بقیه رفتار نکرده است..!»

الکساندر دوما

@adelehz
46🕊7
یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید در حق کسی بکنید این است که اورا به چیزی واهی امیدوار کنید .
به چیزی که خودتان هم به وجودش باور ندارید اما بر آن اصرار می ورزید .
با اعتماد کسی که باورتان کرده بازی نکنید
شما خواهید رفت
او هم زنده می ماند
اما بعد از شما دیگر نمی‌تواند به کسی اعتماد کند و این زجر بزرگی ست .
چقدر نایابند آدمهایی که امیدوارت نمیکنند به آنچه که پای بندش نیستند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔23😢6
قصد دارم یک فایل صوتی آموزشی برای عموم در کانال منتشر کنم.کدوم موضوع و انتخاب می کنید؟
anonymous poll

نشانه های یک رابطه ی سمی چیست ؟ – 61
👍👍👍👍👍👍👍 63%

چرا قدرت نوشتار در جهان امروز اهمیت دارد؟ – 36
👍👍👍👍 37%

👥 97 people voted so far.
شب زیبا رفقا❤️
@adelehz
12😢9
"زنی که‌گم کردم "
Farzaneh Faghihi – Bechin Reihon
یه آهنگهایی برام می‌فرستید که دلم میخواد بغل تون کنم🥺❤️
19
در گذشته از تاریکی میترسیدم‌.شبها که وقت خواب تمام چراغ ها خاموش میشد ترس وجودم را فرا می گرفت .زمان که گذشت و بزرگتر شدم عاشق تاریکی و نور کم شدم وقتی چراغ‌ها را در شب خاموش میکردم و به شب نمای توی سالن اکتفا می کردم ،آرامش بود که در من وجودم لبریز می شد .نور به ذات زیباست من هم عاشقش هستم اما در زمانش مثل هر چیز دیگری .
میخواهم بگویم‌حتی زیباترین چیزها هم اگر در زمانی که متعلق به آنها نیست دیده شوند زیبایی شان را از دست می دهند .
حتی نور هم در شب برهم زننده آرامش می شود .
چقدر هر چیز در زمان خودش زیباست.
#عادله_زمانی
@adelehz
28
دوستت داشتم و نتوانستم غیر از این باشم .
خواب آرام شباهنگام نبودی که صبح بیدار شوم و دیگر بیادت نیاورم ..
دوستت داشتم و تورا بیاد می آوردم بی آنکه از خودم بپرسم چرا ؟
من هرگز جوابی برای تو نداشتم
همانطور که جوابی برای دلیل دوست داشتنت نداشتم.
نور صبحگاهی من
دوستت داشتم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
22💔5😢1
یه جایی از زندگی میفهمی
کسی نمیاد تا خوشحالت کنه
خودت باید بگردی علت واسه خوشحالیت پیدا کنی
به اون لحظه میگن :
"بزرگ شدن "
#عادله_زمانی
@adelehz
30😢10🕊10💔5
گمان اینکه ما می‌توانستیم بیشتر عاشق هم باشیم گمان بیهوده ای بود .
این ممکن نبود،عشق ما به هم نهایت یک عشق و خانه ی آخر پر شدن یک پیمانه بود.
گاهی وقتها نباید بدنبال بیشتر و بیشتر شدن گشت تا مبادا لبریز شود آنچه می‌خواهیم بیشترش کنیم و آنچه داریم هم از دست برود.
بهرحال من گمان می‌کنم ما بشکلی حساب شده و دقیق عاشق هم بودیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢87
خواستن و خواسته شدن
هر گاه یکی هست دیگری کم‌پیداست .
اما خوشبخت‌ترین ها که به‌ گمانم تعدادشان هم کم است کسانی هستند که هم خواسته شدند و هم خواستند ...
#عادله_زمانی
@adelehz
35😢3
با قلبی شکسته خبردار شدم که دختر جوان یک دوست قدیمی به سفری ابدی رفته ست .
دختر جوانی بیست و چهارساله که فرشته ای دچار معلولیت بود .
موسکای زیبا که در عین دردهای جسمی بی شمار هنوز لبخند می زد و بهانه ای برای اعتماد به دنیا به نزدیکانش می داد .
بی هوا از خبر رفتنش آگاه شدم و ناگهان مثل حلول سرما بر وجودم به خود لرزیدم ..
رخت بر بستن یک دختر در اوج جوانی چیزی نیست که آدم را نلرزاند اما تصور رفتن دخترکی که تمام عمر درد کشیده و هرگز فرصتی برای انتخاب چیزی در زندگی را نداشته دل آدم را بیشتر می سوزاند .
فرشته ی بی پر وبالی که نه دلی را شکانده بود و نه گناه را میشناخت تا مرتکبش شود .من سابقه ی برخورد با این فرشته ها را دارم و می‌توانم میزان پاکی و خوبی شان را تصور کنم .
با پدرش در موردش حرف می زدم درحالی که دستم‌می لرزید و اشک هایم بر گونه می لغزید .
می‌گفت بعد از فوتش صورتش آرامش عجیبی داشته تو گویی کسی صورتش را آرایش کرده باشد و انگار نه انگار دردی در وجودش مانده باشد .
به او گفتم حتما برای ضیافت در بهشت آماده شده ست برای سبک سفر کردن و رها شدن از قفس پر درد بدن ..
برای موسکای درد کشیده که نامش معنای تبسم می دهد .
برای تمام دختران و پسران جوانی که این روزها میشنویم رهسپار بهشتی شدند که در زمین ارزانی شان نشد.
برای پدر ومادر موسکا و تمام پدرومادرهایی که دختری یا پسری را به ضیافت بهشت فرستاده اند .
برای جهانی که از فرشته ها خالی می‌شود
و برای بهشتی که فرشتگان پاک زیادی در آن با لباس سپید در حال خندیدن، آواز خواندن و شادی زندگی می کنند .
برای کودکانی که خداوند آنها را برای خودش بر می‌دارد و زمین را لایقشان نمی بیند .
برای تمام درد کشیده ها ..
خداوند کاش آرامش و شفایی بر درد ارزانی دارد.
آمین‌
#عادله_زمانی
@adelehz
😢57💔6🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😢83
سیر نمی‌شوم ز تو !
           نیست
                جز این
                      گناه من
سیر مشو ز رحمتم
          ای
              دو جهان
                    پناه من
مولانای جان
@adelehz
13