"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من دلم ایمان میخواهد .
ایمانی راسخ
چیزی که بتواند در عمیق ترین و سیاه ترین لحظات زندگی پابرجا باقی بماند .
از نظر من در آخر داستان برنده های واقعی آنهایی هستند که ایمان شان برای بهتر شدن اوضاع را هرگز از دست نداده اند.
کسانی که باور دارند در کوچه ی ما هم عروسی می‌شود و در آن عروسی چنان از شادی خواهند رقصید که با لبخند گوشه ی حیاط خواهند افتاد...
من به چنین ایمانی برای ادامه دادن نیاز دارم .
تورا نمی دانم
رفیق ..
#عادله_زمانی
@adelehz
24
"زنی که‌گم کردم "
Omid – Baraan
بارونهای پاییزی
بوی خاک نم خورده
شب سرد
کی شروع میشه؟
22
ولی من وقتی نت ندارم
بیشتر دلم واسه شماها تنگ میشه 🥺
😢40💔17
همینجوری الکی
🥺🐶❤️
28😢3
Lalaei
Darya Dadvar
من گاهی شبها قبل از خواب لالایی میشنوم
این ربطی به کودک درون سابقا شادم که حالا مدتی ست گوشه ای بی سروصدا نشسته و با چشمان درشتش مرا نگاه می‌کند ندارد.
مرا ببخش فرزند کوچک اگر نمی‌توانم لبخند به لبهایت بیاورم .
اما لالایی ها زیباترین نغمه های عالمند بی شک
آوازهای زنانه برای عریان ترین و واقعی ترین عشق یک زن
کودکی که از تاروپود او زنده شده است .
و هر زنی کودکی دارد ولو که او را نزاییده باشد .
من گاهی لالایی میشنوم
نه برای خودم
برای کودکی که در رویاها و سکوت من با من زندگی می‌کند
برای آرامش کودکی که در درون روحم خانه دارد تا ابد.
#عادله_زمانی
@adelehz
20😢2💔2
روز پرنسس های صورتی پوش نه ،بلکه روز ظریف های قوی، نازک های نشکن ،دل کوچولوهای شجاع روز اونایی که همیشه در تاریخ نادیده گرفته شدن روز اونهایی که عقل و منطق و توانایی هم دارند.روز اونهایی که هم میتونند شیطان باشند هم فرشته ! روز غصه خورهای عالم که حتی مادر نشده مادری می کنند مبارک .

بیاد تمام دخترانی که روزی رویایی داشتند اما رویاهایشون و باد برد و خودشون در لابلای برگهای تاریخ گم شدند ...
روز دخترهای نامراد تاریخ هم مبارک 💔
#عادله_زمانی
@adelehz
25😢10🕊9
دنیا همه را در هم می‌شکند
ولی پس از آن خیلی‌ها ،
جای شکستگی‌شان قوی‌تر می‌شود ...

ارنست همینگوی
@adelehz
19
«رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا»

یعنی خدایا منو توی (هرکاری و شغلی یا هرچیزی) به درستی وارد کن و به درستی بیرون بیار! و همیشه از سمت خودت یه نیروی کمکی برای من بفرست!

خیلی قشنگه♥️
شب زیبا
@adelehz
34💔14🕊8
«هرقدر انسان، شریف تر و نجیب تر و حساس تر باشد از دیگران بیشتر رنج می‌برد! و این دو علت دارد یکی اینکه خود را مستحق خیانت نمی‌بیند و دیگر اینکه انتظار ندارد بقیه با او جوری رفتار کنند که خودِ او با بقیه رفتار نکرده است..!»

الکساندر دوما

@adelehz
46🕊7
یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید در حق کسی بکنید این است که اورا به چیزی واهی امیدوار کنید .
به چیزی که خودتان هم به وجودش باور ندارید اما بر آن اصرار می ورزید .
با اعتماد کسی که باورتان کرده بازی نکنید
شما خواهید رفت
او هم زنده می ماند
اما بعد از شما دیگر نمی‌تواند به کسی اعتماد کند و این زجر بزرگی ست .
چقدر نایابند آدمهایی که امیدوارت نمیکنند به آنچه که پای بندش نیستند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔23😢6
قصد دارم یک فایل صوتی آموزشی برای عموم در کانال منتشر کنم.کدوم موضوع و انتخاب می کنید؟
anonymous poll

نشانه های یک رابطه ی سمی چیست ؟ – 61
👍👍👍👍👍👍👍 63%

چرا قدرت نوشتار در جهان امروز اهمیت دارد؟ – 36
👍👍👍👍 37%

👥 97 people voted so far.
شب زیبا رفقا❤️
@adelehz
12😢9
"زنی که‌گم کردم "
Farzaneh Faghihi – Bechin Reihon
یه آهنگهایی برام می‌فرستید که دلم میخواد بغل تون کنم🥺❤️
19
در گذشته از تاریکی میترسیدم‌.شبها که وقت خواب تمام چراغ ها خاموش میشد ترس وجودم را فرا می گرفت .زمان که گذشت و بزرگتر شدم عاشق تاریکی و نور کم شدم وقتی چراغ‌ها را در شب خاموش میکردم و به شب نمای توی سالن اکتفا می کردم ،آرامش بود که در من وجودم لبریز می شد .نور به ذات زیباست من هم عاشقش هستم اما در زمانش مثل هر چیز دیگری .
میخواهم بگویم‌حتی زیباترین چیزها هم اگر در زمانی که متعلق به آنها نیست دیده شوند زیبایی شان را از دست می دهند .
حتی نور هم در شب برهم زننده آرامش می شود .
چقدر هر چیز در زمان خودش زیباست.
#عادله_زمانی
@adelehz
28
دوستت داشتم و نتوانستم غیر از این باشم .
خواب آرام شباهنگام نبودی که صبح بیدار شوم و دیگر بیادت نیاورم ..
دوستت داشتم و تورا بیاد می آوردم بی آنکه از خودم بپرسم چرا ؟
من هرگز جوابی برای تو نداشتم
همانطور که جوابی برای دلیل دوست داشتنت نداشتم.
نور صبحگاهی من
دوستت داشتم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
22💔5😢1