پدرم عقیده داشت که:
یک زن نیرومند،
میتونه از یک مرد هم قویتر باشه.
مخصوصاً اگر توی دلش،
عشق هم باشه!
فکر میکنم یک زن عاشق،
تقریبا نابود نشدنی باشه.
📓 شرق بهشت
✍🏻 جان اشتاین بک
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
یک زن نیرومند،
میتونه از یک مرد هم قویتر باشه.
مخصوصاً اگر توی دلش،
عشق هم باشه!
فکر میکنم یک زن عاشق،
تقریبا نابود نشدنی باشه.
📓 شرق بهشت
✍🏻 جان اشتاین بک
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
❤35💔9
ببخشید اگه کانال کمی دیرتر بروز میشه
مشکلات وصل شدن به نت برای من ادامه داره ..
دوستتون دارم❤️
مشکلات وصل شدن به نت برای من ادامه داره ..
دوستتون دارم❤️
❤52
فرزندم
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی
@adelehz
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25😢3
من دلم ایمان میخواهد .
ایمانی راسخ
چیزی که بتواند در عمیق ترین و سیاه ترین لحظات زندگی پابرجا باقی بماند .
از نظر من در آخر داستان برنده های واقعی آنهایی هستند که ایمان شان برای بهتر شدن اوضاع را هرگز از دست نداده اند.
کسانی که باور دارند در کوچه ی ما هم عروسی میشود و در آن عروسی چنان از شادی خواهند رقصید که با لبخند گوشه ی حیاط خواهند افتاد...
من به چنین ایمانی برای ادامه دادن نیاز دارم .
تورا نمی دانم
رفیق ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ایمانی راسخ
چیزی که بتواند در عمیق ترین و سیاه ترین لحظات زندگی پابرجا باقی بماند .
از نظر من در آخر داستان برنده های واقعی آنهایی هستند که ایمان شان برای بهتر شدن اوضاع را هرگز از دست نداده اند.
کسانی که باور دارند در کوچه ی ما هم عروسی میشود و در آن عروسی چنان از شادی خواهند رقصید که با لبخند گوشه ی حیاط خواهند افتاد...
من به چنین ایمانی برای ادامه دادن نیاز دارم .
تورا نمی دانم
رفیق ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24
Lalaei
Darya Dadvar
من گاهی شبها قبل از خواب لالایی میشنوم
این ربطی به کودک درون سابقا شادم که حالا مدتی ست گوشه ای بی سروصدا نشسته و با چشمان درشتش مرا نگاه میکند ندارد.
مرا ببخش فرزند کوچک اگر نمیتوانم لبخند به لبهایت بیاورم .
اما لالایی ها زیباترین نغمه های عالمند بی شک
آوازهای زنانه برای عریان ترین و واقعی ترین عشق یک زن
کودکی که از تاروپود او زنده شده است .
و هر زنی کودکی دارد ولو که او را نزاییده باشد .
من گاهی لالایی میشنوم
نه برای خودم
برای کودکی که در رویاها و سکوت من با من زندگی میکند
برای آرامش کودکی که در درون روحم خانه دارد تا ابد.
#عادله_زمانی
@adelehz
این ربطی به کودک درون سابقا شادم که حالا مدتی ست گوشه ای بی سروصدا نشسته و با چشمان درشتش مرا نگاه میکند ندارد.
مرا ببخش فرزند کوچک اگر نمیتوانم لبخند به لبهایت بیاورم .
اما لالایی ها زیباترین نغمه های عالمند بی شک
آوازهای زنانه برای عریان ترین و واقعی ترین عشق یک زن
کودکی که از تاروپود او زنده شده است .
و هر زنی کودکی دارد ولو که او را نزاییده باشد .
من گاهی لالایی میشنوم
نه برای خودم
برای کودکی که در رویاها و سکوت من با من زندگی میکند
برای آرامش کودکی که در درون روحم خانه دارد تا ابد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20😢2💔2
روز پرنسس های صورتی پوش نه ،بلکه روز ظریف های قوی، نازک های نشکن ،دل کوچولوهای شجاع روز اونایی که همیشه در تاریخ نادیده گرفته شدن روز اونهایی که عقل و منطق و توانایی هم دارند.روز اونهایی که هم میتونند شیطان باشند هم فرشته ! روز غصه خورهای عالم که حتی مادر نشده مادری می کنند مبارک .
بیاد تمام دخترانی که روزی رویایی داشتند اما رویاهایشون و باد برد و خودشون در لابلای برگهای تاریخ گم شدند ...
روز دخترهای نامراد تاریخ هم مبارک 💔
#عادله_زمانی
@adelehz
بیاد تمام دخترانی که روزی رویایی داشتند اما رویاهایشون و باد برد و خودشون در لابلای برگهای تاریخ گم شدند ...
روز دخترهای نامراد تاریخ هم مبارک 💔
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25😢10🕊9
"زنی کهگم کردم "
روز پرنسس های صورتی پوش نه ،بلکه روز ظریف های قوی، نازک های نشکن ،دل کوچولوهای شجاع روز اونایی که همیشه در تاریخ نادیده گرفته شدن روز اونهایی که عقل و منطق و توانایی هم دارند.روز اونهایی که هم میتونند شیطان باشند هم فرشته ! روز غصه خورهای عالم که حتی مادر…
نامراد به لهجه هراتی یعنی کسی که هیچوقت به مراد دلش نرسید ..💔
❤16💔1
دنیا همه را در هم میشکند
ولی پس از آن خیلیها ،
جای شکستگیشان قویتر میشود ...
ارنست همینگوی
@adelehz
ولی پس از آن خیلیها ،
جای شکستگیشان قویتر میشود ...
ارنست همینگوی
@adelehz
❤19
«رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا»
یعنی خدایا منو توی (هرکاری و شغلی یا هرچیزی) به درستی وارد کن و به درستی بیرون بیار! و همیشه از سمت خودت یه نیروی کمکی برای من بفرست!
خیلی قشنگه♥️
شب زیبا
@adelehz
یعنی خدایا منو توی (هرکاری و شغلی یا هرچیزی) به درستی وارد کن و به درستی بیرون بیار! و همیشه از سمت خودت یه نیروی کمکی برای من بفرست!
خیلی قشنگه♥️
شب زیبا
@adelehz
❤34💔14🕊8
«هرقدر انسان، شریف تر و نجیب تر و حساس تر باشد از دیگران بیشتر رنج میبرد! و این دو علت دارد یکی اینکه خود را مستحق خیانت نمیبیند و دیگر اینکه انتظار ندارد بقیه با او جوری رفتار کنند که خودِ او با بقیه رفتار نکرده است..!»
الکساندر دوما
@adelehz
الکساندر دوما
@adelehz
❤46🕊7
یکی از بدترین کارهایی که میتوانید در حق کسی بکنید این است که اورا به چیزی واهی امیدوار کنید .
به چیزی که خودتان هم به وجودش باور ندارید اما بر آن اصرار می ورزید .
با اعتماد کسی که باورتان کرده بازی نکنید
شما خواهید رفت
او هم زنده می ماند
اما بعد از شما دیگر نمیتواند به کسی اعتماد کند و این زجر بزرگی ست .
چقدر نایابند آدمهایی که امیدوارت نمیکنند به آنچه که پای بندش نیستند .
#عادله_زمانی
@adelehz
به چیزی که خودتان هم به وجودش باور ندارید اما بر آن اصرار می ورزید .
با اعتماد کسی که باورتان کرده بازی نکنید
شما خواهید رفت
او هم زنده می ماند
اما بعد از شما دیگر نمیتواند به کسی اعتماد کند و این زجر بزرگی ست .
چقدر نایابند آدمهایی که امیدوارت نمیکنند به آنچه که پای بندش نیستند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔23😢6
قصد دارم یک فایل صوتی آموزشی برای عموم در کانال منتشر کنم.کدوم موضوع و انتخاب می کنید؟
anonymous poll
نشانه های یک رابطه ی سمی چیست ؟ – 61
👍👍👍👍👍👍👍 63%
چرا قدرت نوشتار در جهان امروز اهمیت دارد؟ – 36
👍👍👍👍 37%
👥 97 people voted so far.
anonymous poll
نشانه های یک رابطه ی سمی چیست ؟ – 61
👍👍👍👍👍👍👍 63%
چرا قدرت نوشتار در جهان امروز اهمیت دارد؟ – 36
👍👍👍👍 37%
👥 97 people voted so far.
"زنی کهگم کردم "
Farzaneh Faghihi – Bechin Reihon
یه آهنگهایی برام میفرستید که دلم میخواد بغل تون کنم🥺❤️
❤19