"زنی کهگم کردم "
Abdol Hosein Mokhtabad – Shabe Entezar
چه خوب که یه نفر شب به گلستان تنها منتظر آدم باشه :)
❤33
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هاوزر نوازنده ی سرشناس اهل کرواسی سلطان قلبم رو با ویلون سل نواخته..❤️
❤25😢1
دختر کوچلوی قشنگ
صبور باش
در کتابها ننوشته اند
اما من بتو میگویم
وقت برگریزان ها
دلت نگیرد
بزرگ میشوی و در پاییز عاشق میشوی و میفهمی که پاییز حتی از بهار هم زیباتر است .
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
نهاوند
صبور باش
در کتابها ننوشته اند
اما من بتو میگویم
وقت برگریزان ها
دلت نگیرد
بزرگ میشوی و در پاییز عاشق میشوی و میفهمی که پاییز حتی از بهار هم زیباتر است .
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
نهاوند
❤33
می دانم اگر
قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم،
دنیا تمام تلاشش را میکند تا
مرا در شرایط او قرار دهد تا
به من ثابت کند
در تاریکی، همه ی ما شبیه یکدیگریم ...
✍🏻 داستایفسکی
@adelehz
قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم،
دنیا تمام تلاشش را میکند تا
مرا در شرایط او قرار دهد تا
به من ثابت کند
در تاریکی، همه ی ما شبیه یکدیگریم ...
✍🏻 داستایفسکی
@adelehz
❤33😢2
به گمانم زندگی را سخت گرفتیم .
دنبال مفهوم خوشبختی جایی دورتر از دسترس گشته ایم .
آیا ما تشنه لبان گرد جهان گرده ایم در حالی که یار در خانه و آب در کوزه بوده ست؟
به گمانم بله
آخ
محبوب دل پسندم
همینکه با تو بنشینم و چای بنوشم و گوشهایم را برای شنیدنت تیز کنم ،یعنی خوشبختم .
بیشتر از آن براستی که گزافه گویی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
دنبال مفهوم خوشبختی جایی دورتر از دسترس گشته ایم .
آیا ما تشنه لبان گرد جهان گرده ایم در حالی که یار در خانه و آب در کوزه بوده ست؟
به گمانم بله
آخ
محبوب دل پسندم
همینکه با تو بنشینم و چای بنوشم و گوشهایم را برای شنیدنت تیز کنم ،یعنی خوشبختم .
بیشتر از آن براستی که گزافه گویی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20
😢33💔7
آرام باش عزیزمن
آرام باش
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک
ترشح شادمانی
گاهی همفرو میرویم چشم هایمان را میبندیم همه جا تاریکیست
آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سر از آب بیرون میآوریم و تلالو آفتاب را میبینیم زیر بوته ای از برف
که ایندفعه درست از جایی که تو دوست داری طالع میشود
شمس لنگرودی
@adelehz
آرام باش
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک
ترشح شادمانی
گاهی همفرو میرویم چشم هایمان را میبندیم همه جا تاریکیست
آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سر از آب بیرون میآوریم و تلالو آفتاب را میبینیم زیر بوته ای از برف
که ایندفعه درست از جایی که تو دوست داری طالع میشود
شمس لنگرودی
@adelehz
🕊16❤8
رها کن جانم
خودت را رها کن
و بدان خورشید فردا از تاریکی امشب قوی تر است .
گرچه تلخ بگذرد اما شیرینی منتظر ماست .
بازهم قناری ها آواز خواهند خواند .
رها کن جانم خودت را
فردا که برف ببارد بازهم با هم دست در دست آدم برفی می سازیم و برفهای چسبیده بر بوت هایمان را می تکانیم.
آرام باش
قطار دوباره مرا و تورا سوار خواهد کرد از دل جنگلها و تونل ها میگذریم و این بار هیچ کوهی ای فرو نریخته تا ریز علی مشعل بدست شباهنگام بیدارمان کند .
فردا خورشید پرنور تر خواهد تابید .
رها کن خودت را جان من
#عادله_زمانی
شب زیبا ❤️
@adelehz
خودت را رها کن
و بدان خورشید فردا از تاریکی امشب قوی تر است .
گرچه تلخ بگذرد اما شیرینی منتظر ماست .
بازهم قناری ها آواز خواهند خواند .
رها کن جانم خودت را
فردا که برف ببارد بازهم با هم دست در دست آدم برفی می سازیم و برفهای چسبیده بر بوت هایمان را می تکانیم.
آرام باش
قطار دوباره مرا و تورا سوار خواهد کرد از دل جنگلها و تونل ها میگذریم و این بار هیچ کوهی ای فرو نریخته تا ریز علی مشعل بدست شباهنگام بیدارمان کند .
فردا خورشید پرنور تر خواهد تابید .
رها کن خودت را جان من
#عادله_زمانی
شب زیبا ❤️
@adelehz
💔20😢3
پدرم عقیده داشت که:
یک زن نیرومند،
میتونه از یک مرد هم قویتر باشه.
مخصوصاً اگر توی دلش،
عشق هم باشه!
فکر میکنم یک زن عاشق،
تقریبا نابود نشدنی باشه.
📓 شرق بهشت
✍🏻 جان اشتاین بک
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
یک زن نیرومند،
میتونه از یک مرد هم قویتر باشه.
مخصوصاً اگر توی دلش،
عشق هم باشه!
فکر میکنم یک زن عاشق،
تقریبا نابود نشدنی باشه.
📓 شرق بهشت
✍🏻 جان اشتاین بک
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
❤35💔9
ببخشید اگه کانال کمی دیرتر بروز میشه
مشکلات وصل شدن به نت برای من ادامه داره ..
دوستتون دارم❤️
مشکلات وصل شدن به نت برای من ادامه داره ..
دوستتون دارم❤️
❤52
فرزندم
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی
@adelehz
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25😢3
من دلم ایمان میخواهد .
ایمانی راسخ
چیزی که بتواند در عمیق ترین و سیاه ترین لحظات زندگی پابرجا باقی بماند .
از نظر من در آخر داستان برنده های واقعی آنهایی هستند که ایمان شان برای بهتر شدن اوضاع را هرگز از دست نداده اند.
کسانی که باور دارند در کوچه ی ما هم عروسی میشود و در آن عروسی چنان از شادی خواهند رقصید که با لبخند گوشه ی حیاط خواهند افتاد...
من به چنین ایمانی برای ادامه دادن نیاز دارم .
تورا نمی دانم
رفیق ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ایمانی راسخ
چیزی که بتواند در عمیق ترین و سیاه ترین لحظات زندگی پابرجا باقی بماند .
از نظر من در آخر داستان برنده های واقعی آنهایی هستند که ایمان شان برای بهتر شدن اوضاع را هرگز از دست نداده اند.
کسانی که باور دارند در کوچه ی ما هم عروسی میشود و در آن عروسی چنان از شادی خواهند رقصید که با لبخند گوشه ی حیاط خواهند افتاد...
من به چنین ایمانی برای ادامه دادن نیاز دارم .
تورا نمی دانم
رفیق ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24
Lalaei
Darya Dadvar
من گاهی شبها قبل از خواب لالایی میشنوم
این ربطی به کودک درون سابقا شادم که حالا مدتی ست گوشه ای بی سروصدا نشسته و با چشمان درشتش مرا نگاه میکند ندارد.
مرا ببخش فرزند کوچک اگر نمیتوانم لبخند به لبهایت بیاورم .
اما لالایی ها زیباترین نغمه های عالمند بی شک
آوازهای زنانه برای عریان ترین و واقعی ترین عشق یک زن
کودکی که از تاروپود او زنده شده است .
و هر زنی کودکی دارد ولو که او را نزاییده باشد .
من گاهی لالایی میشنوم
نه برای خودم
برای کودکی که در رویاها و سکوت من با من زندگی میکند
برای آرامش کودکی که در درون روحم خانه دارد تا ابد.
#عادله_زمانی
@adelehz
این ربطی به کودک درون سابقا شادم که حالا مدتی ست گوشه ای بی سروصدا نشسته و با چشمان درشتش مرا نگاه میکند ندارد.
مرا ببخش فرزند کوچک اگر نمیتوانم لبخند به لبهایت بیاورم .
اما لالایی ها زیباترین نغمه های عالمند بی شک
آوازهای زنانه برای عریان ترین و واقعی ترین عشق یک زن
کودکی که از تاروپود او زنده شده است .
و هر زنی کودکی دارد ولو که او را نزاییده باشد .
من گاهی لالایی میشنوم
نه برای خودم
برای کودکی که در رویاها و سکوت من با من زندگی میکند
برای آرامش کودکی که در درون روحم خانه دارد تا ابد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20😢2💔2