"زنی که‌گم کردم "
4.37K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
کم حوصِله ام مثلِ گُـلی اوّلِ پاییز


علیرضا بدیع
#دلبرانه_های_پاییز
اصفهان خیابان عباس آباد
@adelehz
23
"زنی که‌گم کردم "
Manouchehr TaherZade – Mojezeye Sharghi
بفرستید برای هرکی وقتی خسته میشید یادش خستگی هاتون و برباد میده❤️
18
ان سالها که دبستان می رفتم معلم کلاس پنجم یکبار از ما خواست تا انشایی بنویسیم و در آن تصور کنیم که وقتی بزرگ شدیم میخواهیم چه کاره شویم .اصلا آینده مان را چطور تصور می‌کنیم.
هیچوقت آن انشا را با تمام جزئیات و رویاهایی که آن روزها داشتم فراموش نمیکنم حتی چهره ی‌ معلمم را که با تحسین فراوان وقتی انشایم را می‌خواندم تماشایم می کرد هم از یاد نمی برم .
سالها بعد وقتی آن انشا را بیاد آوردم و دیدم که هیچکدام از آن رویاها واقعی نشده عمیقا اندوهگین شدم .
در واقع نسل ما هم موفق شدن و متفاوت بودن بلد بود ولی دنیا با ما مهربان نبود ‌.
انشا ها و رویاهای ما هم خاص و تحسین برانگیز بود ولی نشد که بشود..
میخواهم بگویم نه که نخواهیم
نشد که بتوانیم .
وگرنه عجیب بچه های خوبی بودیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢21🕊86
"زنی که‌گم کردم "
Abdol Hosein Mokhtabad – Shabe Entezar
چه خوب که یه نفر شب به گلستان تنها منتظر آدم باشه :)
33
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هاوزر  نوازنده ی سرشناس اهل کرواسی سلطان قلبم رو با ویلون سل نواخته..❤️
25😢1
دختر کوچلوی قشنگ
صبور باش
در کتاب‌ها ننوشته اند
اما من بتو میگویم
وقت برگریزان ها
دلت نگیرد
بزرگ میشوی و در پاییز عاشق میشوی و میفهمی که پاییز حتی از بهار هم زیباتر است .
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
نهاوند
33
می دانم اگر
قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم،
دنیا تمام تلاشش را می‌کند تا
مرا در شرایط او قرار دهد تا
به من ثابت کند
در تاریکی، همه ی ما شبیه یکدیگریم ...

✍🏻 داستایفسکی

@adelehz
33😢2
@adelehz
❤️🧿🌹
27
به گمانم زندگی را سخت گرفتیم .
دنبال مفهوم خوشبختی جایی دورتر از دسترس گشته ایم .
آیا ما تشنه لبان گرد جهان گرده ایم در حالی که یار در خانه و آب در کوزه بوده ست؟
به گمانم بله
آخ
محبوب دل پسندم
همینکه با تو بنشینم و چای بنوشم و گوشهایم را برای شنیدنت تیز کنم ،یعنی خوشبختم .
بیشتر از آن براستی که گزافه گویی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
20
ولی سخت ترین قسمت این زندگی
جلوگیری از ریختن اشکهایی ست که با دلیلی محکم فرو می ریزند‌...
@adelehz
😢33💔7
آرام باش عزیزمن
آرام باش

حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک
ترشح شادمانی
گاهی هم‌فرو‌ می‌رویم چشم هایمان را می‌بندیم همه جا تاریکی‌ست

آرام باش عزیز من
آرام باش

دوباره سر از آب بیرون می‌آوریم و تلالو آفتاب را می‌بینیم زیر بوته ای از برف
که ایندفعه درست از جایی که تو‌ دوست داری طالع می‌شود

شمس لنگرودی


@adelehz
🕊168
رها کن جانم
خودت را رها کن‌
و بدان خورشید فردا از تاریکی امشب قوی تر است .
گرچه تلخ بگذرد اما شیرینی منتظر ماست .
بازهم قناری ها آواز خواهند خواند .
رها کن جانم خودت را
فردا که برف ببارد بازهم با هم دست در دست آدم برفی می سازیم و برفهای چسبیده بر بوت هایمان را می تکانیم.
آرام باش
قطار دوباره مرا و تورا سوار خواهد کرد از دل جنگل‌ها و تونل ها می‌گذریم و این بار هیچ کوهی ای فرو نریخته تا ریز علی مشعل بدست شباهنگام بیدارمان کند .
فردا خورشید پرنور تر خواهد تابید .
رها کن خودت را جان من
#عادله_زمانی
شب زیبا ❤️
@adelehz
💔20😢3
پدرم عقیده داشت که:
یک زن نیرومند،
می‌تونه از یک مرد هم قوی‌تر باشه.
مخصوصاً اگر توی دلش،
عشق هم باشه!
فکر می‌کنم یک زن عاشق،
تقریبا نابود نشدنی باشه.

📓 شرق بهشت
✍🏻 جان اشتاین بک
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
35💔9
ببخشید اگه کانال کمی دیرتر بروز میشه
مشکلات وصل شدن به نت برای من ادامه داره ..
دوستتون دارم❤️
52
فرزندم
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی

@adelehz
25😢3
من دلم ایمان میخواهد .
ایمانی راسخ
چیزی که بتواند در عمیق ترین و سیاه ترین لحظات زندگی پابرجا باقی بماند .
از نظر من در آخر داستان برنده های واقعی آنهایی هستند که ایمان شان برای بهتر شدن اوضاع را هرگز از دست نداده اند.
کسانی که باور دارند در کوچه ی ما هم عروسی می‌شود و در آن عروسی چنان از شادی خواهند رقصید که با لبخند گوشه ی حیاط خواهند افتاد...
من به چنین ایمانی برای ادامه دادن نیاز دارم .
تورا نمی دانم
رفیق ..
#عادله_زمانی
@adelehz
24