"زنی که‌گم کردم "
4.44K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
به یاد بیاور که شبی،از شدت غم از خودت می‌پرسیدی آیا من این شب را به صبح خواهم رساند؟ و بیاد آور که قلبت سخت درد میکرد از انبوه غصه ها  و چشمانت می سوخت از شدت اشکها
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
40
خدایا حواست به ما هست ؟
چه چیزها که ما در دنیایت ندیدیم ...
دیگر نوبت توست ..
معجزه هایت را بفرست رفیق
#عادله_زمانی
@adelehz
53😢8💔2🕊1
Forwarded from کاف
لطفا اطلاع رسانی کنین.
اگر این پیام براتون اومد، به هیچ وجه روی لینک یا برنامه ایکه براتون فرستادن نزنین. حسابتونو خالی میکنن.

Lidia @kafiha
10😢1
بشدت به غروب بغض آلود سرد پاییزی که صدای باران سکوت سرد خیابان را شکسته باشد نیازمندم‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
20😢10
ولی اگه یه روزی یه دختر داشتم همیشه بهش میگم که عاشق موهای بلندتم مادر ...
یادت نره..
@adelehz
29🕊3
قشنگی رنگش هیچوقت تو هیچ مدادی تکرار نشد
@adelehz
44😁1
هر وقت که دستت از همه جا کوتاه شد بگو:

وأُفَوِّضُ أَمْرِ‌ی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّـهَ بَصِیرٌ‌ بِالْعِبَاد
ِ
کارم را به خدا می‌سپارم
قطعا خداوند بینا به بندگان است ..



تموم شد و رفت .
شب زیبا ❤️
@adelehz
40😁1🕊1
ی پرنده ی کوچلو دارم که بعضی شبها وقتی خوابه توی تاریکی بی دلیل یه جیک کوچیک و بلند میکنه ..
بنظرم داره اون لحظه کابوس میبینه🥺
@adelehz
😢3213😁3
می خندید و می‌گفت اگر میوه بودی سیب قرمز می شدی حال آدم را خوب میکردی !
اما نمی دانست که من سالهاست انارم ..
دلم هزار دانه است و هر دانه اش یاقوتی خون آلود است .
کسی نمی داند کدام مان اناریم
تا وقتی چاقوی روزگار به دلمان بخورد.
@adelehz
#عادله_زمانی
26😢15😁2
می‌رود این روزها گل می‌دهد لبخندها...

حامد عسکری
❤️
@adelehz
23😢3
مدتهاست پدرم را اینگونه ندیده بودم. اصولا مثل هر مرد دیگری خیلی کم اشک می ریزد .
آخرین بار برای فوت دایی احمد،رفیق شفیقش اشک‌هایش بر پهنای صورتش غلتیدند..
امشب که به او ویدیویی کوتاه را نشان دادم خواست چیزی بگوید که بغض کرد و رویش را برگرداند .
من برق قطره ای که گویا میخواست شتابان از چشمانش پایین بریزد را در گوشه ی چشمش دیدم .
از اینکه آن ویدیو چه بود اگر بگذریم،باعث شد بدانم چیزی عادی نمی‌تواند اینگونه بغض یک مرد، اشک یک پدر را فرو بریزد.
ولی گریه ها همیشه هم بد نیست .
اشکها گاهی مروارید میشوند و بر گردن روزگار آویخته می گردند.
اشک ها مروارید می شوند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
😢238🕊7
رُبما یُساق إليك قدرٌ منَ اللّٰه...
                             خیرٌ من کل أحلامك

شايد تقديرى از سوى خداوند به سمت تو رانده شود، كه از همه ی آرزوهايت بهتر باشد...

شب زیبا ❤️

@adelehz
21
"زنی که‌گم کردم "
Hayede – To Ey Khodaye Mehraban
صدای هایده چرا اینقدر خوب و جواب بوده؟💔
35
"زنی که‌گم کردم "
Hayede – To Ey Khodaye Mehraban
چو کشتی بی ناخدا
به سینه ی دریا دلم 🥺
😢263🕊3
چه خوب که یک روز از خواب بیدار شوم و لحظاتی قبل از شادی را ببینم .
میدانی لحظاتی قبل از شادی حتی از لحظه ی شادی هم زیباتر ست به گمانم ...
من بارها از خودم پرسیدم که لحظه ی قبل از شادی چه شکلی می‌تواند باشد؟
و جواب شنیدم که شبیه باران ملایم قبل از رنگین‌کمان
#عادله_زمانی
@adelehz
21
آرامش مطلق
@adelehz
17😢3
این نقطه اشتراک زن ها و فرشته هاست:
رنج بشریت مال آن هاست!


👤 اونوره دو بالزاک

@adelehz
😢106🕊1
تویی یار و حبیب من، پرستار و طبیب من

صفای اصفهانی
@adelehz
15