"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مایوس نباش
‏من امیدم را در یاس یافتم
‏مهتابم را در شب
‏عشقم را در سال بد یافتم
‏و هنگامی که داشتم ‏خاکستر می‌شدم
‏گُر گرفتم...
@adelehz
24🕊2
بطرز عجیبی خسته ام
انگار کسی شبهای طولانی مانع خوابیدنم شده
یا کسی به من گفته هیچ کجا،جا ندارم .
آنقدر خسته که گویا صدای من در امواج دریا گم می‌شود و کسی که در چراغ فانوس دریایی ایستاده نمی تواند فریادم را بشنود...
به شکلی عجیب خسته ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢40💔1
رسما جون میکنم تا وصل بشم😐
😢9211😁4
«وَاللَّهُ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ وَكِيلٌ»
وخداست که کار ساز هر چیز است.

آنکه تورا دارد چه ندارد ؟
و آنکه تورا ندارد چه دارد؟

خداوندا
تو ستاری
همه خوابند
توبیداری

شب بخیر ❤️
@adelehz
28
صبر همیشه هم دوا نیست گاهی چون خوره جان آدم را می پوساند و وجود انسان را در هم می‌شکند.
صبر خوب ست میوه اش شیرین ست
اما هرکسی نمی‌تواند صبور باشد.
صبر کردنت را همه می بینند اما خونی که به جگرمی شود را چه ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢24🕊1💔1
برایم چای بریز و در حالی که پیشانی ام را میبوسی بگو
عزیزکم
کابوسها تمام شده
امروز ،روز امید و شادی ست .
من به این استکان چای سخت نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
30😢10
مولانا شمس را گفت:
پس زخم هایمان چه؟!
و او پاسخ داد:
نور از محل آنها وارد میشود


@adelehz
25
به یاد بیاور که شبی،از شدت غم از خودت می‌پرسیدی آیا من این شب را به صبح خواهم رساند؟ و بیاد آور که قلبت سخت درد میکرد از انبوه غصه ها  و چشمانت می سوخت از شدت اشکها
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
40
خدایا حواست به ما هست ؟
چه چیزها که ما در دنیایت ندیدیم ...
دیگر نوبت توست ..
معجزه هایت را بفرست رفیق
#عادله_زمانی
@adelehz
53😢8💔2🕊1
Forwarded from کاف
لطفا اطلاع رسانی کنین.
اگر این پیام براتون اومد، به هیچ وجه روی لینک یا برنامه ایکه براتون فرستادن نزنین. حسابتونو خالی میکنن.

Lidia @kafiha
10😢1
بشدت به غروب بغض آلود سرد پاییزی که صدای باران سکوت سرد خیابان را شکسته باشد نیازمندم‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
20😢10
ولی اگه یه روزی یه دختر داشتم همیشه بهش میگم که عاشق موهای بلندتم مادر ...
یادت نره..
@adelehz
29🕊3
قشنگی رنگش هیچوقت تو هیچ مدادی تکرار نشد
@adelehz
44😁1
هر وقت که دستت از همه جا کوتاه شد بگو:

وأُفَوِّضُ أَمْرِ‌ی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّـهَ بَصِیرٌ‌ بِالْعِبَاد
ِ
کارم را به خدا می‌سپارم
قطعا خداوند بینا به بندگان است ..



تموم شد و رفت .
شب زیبا ❤️
@adelehz
40😁1🕊1
ی پرنده ی کوچلو دارم که بعضی شبها وقتی خوابه توی تاریکی بی دلیل یه جیک کوچیک و بلند میکنه ..
بنظرم داره اون لحظه کابوس میبینه🥺
@adelehz
😢3213😁3
می خندید و می‌گفت اگر میوه بودی سیب قرمز می شدی حال آدم را خوب میکردی !
اما نمی دانست که من سالهاست انارم ..
دلم هزار دانه است و هر دانه اش یاقوتی خون آلود است .
کسی نمی داند کدام مان اناریم
تا وقتی چاقوی روزگار به دلمان بخورد.
@adelehz
#عادله_زمانی
26😢15😁2
می‌رود این روزها گل می‌دهد لبخندها...

حامد عسکری
❤️
@adelehz
23😢3
مدتهاست پدرم را اینگونه ندیده بودم. اصولا مثل هر مرد دیگری خیلی کم اشک می ریزد .
آخرین بار برای فوت دایی احمد،رفیق شفیقش اشک‌هایش بر پهنای صورتش غلتیدند..
امشب که به او ویدیویی کوتاه را نشان دادم خواست چیزی بگوید که بغض کرد و رویش را برگرداند .
من برق قطره ای که گویا میخواست شتابان از چشمانش پایین بریزد را در گوشه ی چشمش دیدم .
از اینکه آن ویدیو چه بود اگر بگذریم،باعث شد بدانم چیزی عادی نمی‌تواند اینگونه بغض یک مرد، اشک یک پدر را فرو بریزد.
ولی گریه ها همیشه هم بد نیست .
اشکها گاهی مروارید میشوند و بر گردن روزگار آویخته می گردند.
اشک ها مروارید می شوند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
😢238🕊7
رُبما یُساق إليك قدرٌ منَ اللّٰه...
                             خیرٌ من کل أحلامك

شايد تقديرى از سوى خداوند به سمت تو رانده شود، كه از همه ی آرزوهايت بهتر باشد...

شب زیبا ❤️

@adelehz
21