امروز که زندهای، زندگی کن. فردا خواهی مُرد. همانطور که شاید یک ساعت پیش بایست مرده باشی. وقتی که سراسر زندگیات در برابر ابدیت، لحظهای بیش نیست، چه جای آنست که خود را عذاب دهی؟!
- لئو تولستوی
@adelehz
- لئو تولستوی
@adelehz
❤25
مایوس نباش
من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم خاکستر میشدم
گُر گرفتم...
@adelehz
من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم خاکستر میشدم
گُر گرفتم...
@adelehz
❤24🕊2
بطرز عجیبی خسته ام
انگار کسی شبهای طولانی مانع خوابیدنم شده
یا کسی به من گفته هیچ کجا،جا ندارم .
آنقدر خسته که گویا صدای من در امواج دریا گم میشود و کسی که در چراغ فانوس دریایی ایستاده نمی تواند فریادم را بشنود...
به شکلی عجیب خسته ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
انگار کسی شبهای طولانی مانع خوابیدنم شده
یا کسی به من گفته هیچ کجا،جا ندارم .
آنقدر خسته که گویا صدای من در امواج دریا گم میشود و کسی که در چراغ فانوس دریایی ایستاده نمی تواند فریادم را بشنود...
به شکلی عجیب خسته ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢40💔1
«وَاللَّهُ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ وَكِيلٌ»
وخداست که کار ساز هر چیز است.
آنکه تورا دارد چه ندارد ؟
و آنکه تورا ندارد چه دارد؟
خداوندا
تو ستاری
همه خوابند
توبیداری
شب بخیر ❤️
@adelehz
وخداست که کار ساز هر چیز است.
آنکه تورا دارد چه ندارد ؟
و آنکه تورا ندارد چه دارد؟
خداوندا
تو ستاری
همه خوابند
توبیداری
شب بخیر ❤️
@adelehz
❤28
صبر همیشه هم دوا نیست گاهی چون خوره جان آدم را می پوساند و وجود انسان را در هم میشکند.
صبر خوب ست میوه اش شیرین ست
اما هرکسی نمیتواند صبور باشد.
صبر کردنت را همه می بینند اما خونی که به جگرمی شود را چه ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
صبر خوب ست میوه اش شیرین ست
اما هرکسی نمیتواند صبور باشد.
صبر کردنت را همه می بینند اما خونی که به جگرمی شود را چه ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢24🕊1💔1
برایم چای بریز و در حالی که پیشانی ام را میبوسی بگو
عزیزکم
کابوسها تمام شده
امروز ،روز امید و شادی ست .
من به این استکان چای سخت نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
عزیزکم
کابوسها تمام شده
امروز ،روز امید و شادی ست .
من به این استکان چای سخت نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30😢10
❤25
به یاد بیاور که شبی،از شدت غم از خودت میپرسیدی آیا من این شب را به صبح خواهم رساند؟ و بیاد آور که قلبت سخت درد میکرد از انبوه غصه ها و چشمانت می سوخت از شدت اشکها
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
❤40
خدایا حواست به ما هست ؟
چه چیزها که ما در دنیایت ندیدیم ...
دیگر نوبت توست ..
معجزه هایت را بفرست رفیق❤
#عادله_زمانی
@adelehz
چه چیزها که ما در دنیایت ندیدیم ...
دیگر نوبت توست ..
معجزه هایت را بفرست رفیق❤
#عادله_زمانی
@adelehz
❤53😢8💔2🕊1
Forwarded from کاف
لطفا اطلاع رسانی کنین.
اگر این پیام براتون اومد، به هیچ وجه روی لینک یا برنامه ایکه براتون فرستادن نزنین. حسابتونو خالی میکنن.
Lidia @kafiha
اگر این پیام براتون اومد، به هیچ وجه روی لینک یا برنامه ایکه براتون فرستادن نزنین. حسابتونو خالی میکنن.
Lidia @kafiha
❤10😢1
بشدت به غروب بغض آلود سرد پاییزی که صدای باران سکوت سرد خیابان را شکسته باشد نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20😢10
❤29🕊3
هر وقت که دستت از همه جا کوتاه شد بگو:
وأُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّـهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَاد
ِ
کارم را به خدا میسپارم
قطعا خداوند بینا به بندگان است ..
تموم شد و رفت .
شب زیبا ❤️
@adelehz
وأُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّـهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَاد
ِ
کارم را به خدا میسپارم
قطعا خداوند بینا به بندگان است ..
تموم شد و رفت .
شب زیبا ❤️
@adelehz
❤40😁1🕊1
ی پرنده ی کوچلو دارم که بعضی شبها وقتی خوابه توی تاریکی بی دلیل یه جیک کوچیک و بلند میکنه ..
بنظرم داره اون لحظه کابوس میبینه🥺
@adelehz
بنظرم داره اون لحظه کابوس میبینه🥺
@adelehz
😢32❤13😁3
می خندید و میگفت اگر میوه بودی سیب قرمز می شدی حال آدم را خوب میکردی !
اما نمی دانست که من سالهاست انارم ..
دلم هزار دانه است و هر دانه اش یاقوتی خون آلود است .
کسی نمی داند کدام مان اناریم
تا وقتی چاقوی روزگار به دلمان بخورد.
@adelehz
#عادله_زمانی
اما نمی دانست که من سالهاست انارم ..
دلم هزار دانه است و هر دانه اش یاقوتی خون آلود است .
کسی نمی داند کدام مان اناریم
تا وقتی چاقوی روزگار به دلمان بخورد.
@adelehz
#عادله_زمانی
❤26😢15😁2