چایی گذاشتم یه ربع بعد برگشتم تو آشپزخونه از خودم میپرسم کی چایی گذاشته؟
ببین !!
برای اینهمه دغدغه ذهنی و فراموش کردن این چیزا هنوز خیلی زوده🤦♀
خدایا خودت رحمکن
@adelehz
ببین !!
برای اینهمه دغدغه ذهنی و فراموش کردن این چیزا هنوز خیلی زوده🤦♀
خدایا خودت رحمکن
@adelehz
😢32😁8❤4
Mahasti- Mosafer مهٔستی٬مسافر
خواننده مورد علاقه ی من مهستی ست .صدای جادویی و شعرهای نابش هیچ وقت برایم تکراری نشد .
اما اینآهنگ مهستی حکایتش جداست،این آهنگ سرشار از عشقی واقعی به وطنی صبور و زیباست .
جایی که مقدسه و نمیشود در آن نفس کشیده باشی و عاشقش نباشی..
ایران جای عجیبی ست .
شما ممکن ست سخت ترین زندگی را در این کشور تجربه کرده باشید ولی نتوانید حتی از فرسخ ها دورتر به او فکر نکنید و نخواهیدش
بوی سنگگ گرم سر صبح ،عطر شمعدانی های کنار پنجره،درخت های تاک کوچه باغ های قدیمی،ترشی های خانگی اول پاییزش ..
اصلا هر چیز کوچکی که هیچ جای دیگری از جهان تکرار نمی شود .
ایران بشدت توانایی عاشق خودش کردن آدمها را دارد .و این چیزی ست که من سالها به آن فکر کردم و امروز باورم شده که واقعیت همین ست .
نمیشود دوستش نداشت
واقعا نمی شود....
#عادله_زمانی
@adelehz
اما اینآهنگ مهستی حکایتش جداست،این آهنگ سرشار از عشقی واقعی به وطنی صبور و زیباست .
جایی که مقدسه و نمیشود در آن نفس کشیده باشی و عاشقش نباشی..
ایران جای عجیبی ست .
شما ممکن ست سخت ترین زندگی را در این کشور تجربه کرده باشید ولی نتوانید حتی از فرسخ ها دورتر به او فکر نکنید و نخواهیدش
بوی سنگگ گرم سر صبح ،عطر شمعدانی های کنار پنجره،درخت های تاک کوچه باغ های قدیمی،ترشی های خانگی اول پاییزش ..
اصلا هر چیز کوچکی که هیچ جای دیگری از جهان تکرار نمی شود .
ایران بشدت توانایی عاشق خودش کردن آدمها را دارد .و این چیزی ست که من سالها به آن فکر کردم و امروز باورم شده که واقعیت همین ست .
نمیشود دوستش نداشت
واقعا نمی شود....
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17
من شاعری را به حد معمولش بلدم .
ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم
شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد .
پس برایمچاره ای نمانده جز آنکه بگویم :
بیا تا ببوسمت...
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم
شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد .
پس برایمچاره ای نمانده جز آنکه بگویم :
بیا تا ببوسمت...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21😢3
امروز که زندهای، زندگی کن. فردا خواهی مُرد. همانطور که شاید یک ساعت پیش بایست مرده باشی. وقتی که سراسر زندگیات در برابر ابدیت، لحظهای بیش نیست، چه جای آنست که خود را عذاب دهی؟!
- لئو تولستوی
@adelehz
- لئو تولستوی
@adelehz
❤25
مایوس نباش
من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم خاکستر میشدم
گُر گرفتم...
@adelehz
من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم خاکستر میشدم
گُر گرفتم...
@adelehz
❤24🕊2
بطرز عجیبی خسته ام
انگار کسی شبهای طولانی مانع خوابیدنم شده
یا کسی به من گفته هیچ کجا،جا ندارم .
آنقدر خسته که گویا صدای من در امواج دریا گم میشود و کسی که در چراغ فانوس دریایی ایستاده نمی تواند فریادم را بشنود...
به شکلی عجیب خسته ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
انگار کسی شبهای طولانی مانع خوابیدنم شده
یا کسی به من گفته هیچ کجا،جا ندارم .
آنقدر خسته که گویا صدای من در امواج دریا گم میشود و کسی که در چراغ فانوس دریایی ایستاده نمی تواند فریادم را بشنود...
به شکلی عجیب خسته ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢40💔1
«وَاللَّهُ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ وَكِيلٌ»
وخداست که کار ساز هر چیز است.
آنکه تورا دارد چه ندارد ؟
و آنکه تورا ندارد چه دارد؟
خداوندا
تو ستاری
همه خوابند
توبیداری
شب بخیر ❤️
@adelehz
وخداست که کار ساز هر چیز است.
آنکه تورا دارد چه ندارد ؟
و آنکه تورا ندارد چه دارد؟
خداوندا
تو ستاری
همه خوابند
توبیداری
شب بخیر ❤️
@adelehz
❤28
صبر همیشه هم دوا نیست گاهی چون خوره جان آدم را می پوساند و وجود انسان را در هم میشکند.
صبر خوب ست میوه اش شیرین ست
اما هرکسی نمیتواند صبور باشد.
صبر کردنت را همه می بینند اما خونی که به جگرمی شود را چه ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
صبر خوب ست میوه اش شیرین ست
اما هرکسی نمیتواند صبور باشد.
صبر کردنت را همه می بینند اما خونی که به جگرمی شود را چه ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢24🕊1💔1
برایم چای بریز و در حالی که پیشانی ام را میبوسی بگو
عزیزکم
کابوسها تمام شده
امروز ،روز امید و شادی ست .
من به این استکان چای سخت نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
عزیزکم
کابوسها تمام شده
امروز ،روز امید و شادی ست .
من به این استکان چای سخت نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30😢10
❤25
به یاد بیاور که شبی،از شدت غم از خودت میپرسیدی آیا من این شب را به صبح خواهم رساند؟ و بیاد آور که قلبت سخت درد میکرد از انبوه غصه ها و چشمانت می سوخت از شدت اشکها
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
و بیاد آور که صبح آن شب را به چشم دیدی و بعد از آن دهها صبح دیگر را
این ها را بیاد آور تا آرام شوی و بدانی که صبح آمدنی ست و غصه رفتنی
با هر جان کندنی هم که باشد دوباره همه چیز قشنگتر میشود.
صبور باش
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
❤40
خدایا حواست به ما هست ؟
چه چیزها که ما در دنیایت ندیدیم ...
دیگر نوبت توست ..
معجزه هایت را بفرست رفیق❤
#عادله_زمانی
@adelehz
چه چیزها که ما در دنیایت ندیدیم ...
دیگر نوبت توست ..
معجزه هایت را بفرست رفیق❤
#عادله_زمانی
@adelehz
❤53😢8💔2🕊1
Forwarded from کاف
لطفا اطلاع رسانی کنین.
اگر این پیام براتون اومد، به هیچ وجه روی لینک یا برنامه ایکه براتون فرستادن نزنین. حسابتونو خالی میکنن.
Lidia @kafiha
اگر این پیام براتون اومد، به هیچ وجه روی لینک یا برنامه ایکه براتون فرستادن نزنین. حسابتونو خالی میکنن.
Lidia @kafiha
❤10😢1
بشدت به غروب بغض آلود سرد پاییزی که صدای باران سکوت سرد خیابان را شکسته باشد نیازمندم.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20😢10