واتساپمن با فیلترشکنم باز نمیشه 🥺 واتساپ و با چی باز میکنید به منم بگین🥺🖤
@aydel7
@aydel7
😢25❤1😁1
⭕️ هشدار
🔴یک نکته درباره استفاده از فیلترشکن و VPN برای دسترسی به اینستاگرام
در صورتی که با روشن کردن فیلترشکن و VPN وارد اینستاگرام بشید؛ متاسفانه با تغییر چندین باره IP شما، اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص میشه و پیجتون از دسترس برای همیشه خارج میکنه
پس اگه پیجتون براتون مهمه، تا جایی که میتونید از ip ثابت استفاده کنید و یا سعی کنید از اینستاگرام فعلا استفاده نکنید.
@adelehz
🔴یک نکته درباره استفاده از فیلترشکن و VPN برای دسترسی به اینستاگرام
در صورتی که با روشن کردن فیلترشکن و VPN وارد اینستاگرام بشید؛ متاسفانه با تغییر چندین باره IP شما، اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص میشه و پیجتون از دسترس برای همیشه خارج میکنه
پس اگه پیجتون براتون مهمه، تا جایی که میتونید از ip ثابت استفاده کنید و یا سعی کنید از اینستاگرام فعلا استفاده نکنید.
@adelehz
😢9
شهریور عاشق انار بود،
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !
#ناشناس
@adelehz
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !
#ناشناس
@adelehz
❤14😢14😁1
"زنی کهگم کردم "
شهریور عاشق انار بود، اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد... آخر انار شاهزاده ی باغ بود تاج انار کجا و شهریور کجا ! انار اما فهمیده بود میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است، اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد... نه شهریور به انار می رسید و نه انار…
پاییز آروم و ساکت اومد 😔🍁🍂
😢21❤4
🔴دسترسی اینترنت موبایلی کشور به پهنای باند بینالملل آزاد شد
دسترسی به پهنای باند بین الملل که از شب گذشته بر روی اینترنتهای ارائه شده از سوی اپراتورهای موبایلی محدود شده بود، بار دیگر به حالت عادی برگشت.
@adelehz
دسترسی به پهنای باند بین الملل که از شب گذشته بر روی اینترنتهای ارائه شده از سوی اپراتورهای موبایلی محدود شده بود، بار دیگر به حالت عادی برگشت.
@adelehz
واتساپ یه جور عجیبی فیلتر شده حتی اکانتهای واتساپ با شماره ی ایران، خارج از ایران هم دچار اختلال شده
ولی این واتساپ بدبخت کاری بکسی نداشت نشسته بود یه گوشه نارنگی شو میخورد😄
@adelehz
ولی این واتساپ بدبخت کاری بکسی نداشت نشسته بود یه گوشه نارنگی شو میخورد😄
@adelehz
😁39😢7
روزی که خداوند،مشغول ساخت آدمیزاد بود یحتمل باخودگفت:چه چیز میتواند این کوچک اندوهگین را شادکند؟پس رویا را با چاشنی امید آفرید و از آن روز آدمها در هرشرایط سخت ته دلشان کمی نور،کمی لبخند پس انداز دارند.
#عادله_زمانی
کردستان زیبا❤️
@adelehz
#عادله_زمانی
کردستان زیبا❤️
@adelehz
❤23🕊1
سلام به پاییز
که خیلی طوفانی دلگیر بودن شو شروع کرد :(
پاییز تون خوش 🍂
که خیلی طوفانی دلگیر بودن شو شروع کرد :(
پاییز تون خوش 🍂
❤20😢9
بطرز عجیبی امشب دلم برای همه ی دخترانی که این سالها دیدم، شناختم یا حتی چه کسی می داند شاید ندیدمشان و حسشان نکردم تنگ شد .
دختران نجیب و آرامی که خواست زیادی از دنیا نداشتند.
دخترانی که بیشتر از آنچه متعلق به آنها بود از دنیا نخواستند .
دختران جسور و شجاعی که از پسران بسیاری با استعداد تر بودند .
همکلاسی ها، همسایه ها،دوستانم ..
دخترانی که باهم بازی کردیم درس خواندیم عاشق شدیم،آرام خندیدیم و یواشکی اشک ریختیم و رویاهایمان را ستاره زدیم.
آخ خواهران زیبای من
دلتنگ همه ی شما هستم .
آیا می دانید که پاییز شما هم بهار است؟
آیا می دانید بسیار نجیب هستید؟
اخ خواهرانم
عطر موهای سیاه تان در باد اولین شب پاییز رها شده است.
دلتنگ تمام تان هستم ...
هرکجا هستید خدا محافظ رویاها و خنده های نجیبانه تان باشد..
خواهرانم
خدا بهمراه تان....
این را از خواهری که دعایش با شماست بپذیرید ..
راه تان روشن دختران زیبای این خانه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دختران نجیب و آرامی که خواست زیادی از دنیا نداشتند.
دخترانی که بیشتر از آنچه متعلق به آنها بود از دنیا نخواستند .
دختران جسور و شجاعی که از پسران بسیاری با استعداد تر بودند .
همکلاسی ها، همسایه ها،دوستانم ..
دخترانی که باهم بازی کردیم درس خواندیم عاشق شدیم،آرام خندیدیم و یواشکی اشک ریختیم و رویاهایمان را ستاره زدیم.
آخ خواهران زیبای من
دلتنگ همه ی شما هستم .
آیا می دانید که پاییز شما هم بهار است؟
آیا می دانید بسیار نجیب هستید؟
اخ خواهرانم
عطر موهای سیاه تان در باد اولین شب پاییز رها شده است.
دلتنگ تمام تان هستم ...
هرکجا هستید خدا محافظ رویاها و خنده های نجیبانه تان باشد..
خواهرانم
خدا بهمراه تان....
این را از خواهری که دعایش با شماست بپذیرید ..
راه تان روشن دختران زیبای این خانه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤61😢1
صبح از خواب بیدار شدم و یادم اومد که داشتم خواب می دیدم رفتم مدرسه .
لباس فرم سورمه ای پوشیدم و به دبستان قدیمی خودم برگشتم ،سرصف ناظم بخاطر عقب بودن مقنعه ام بهم تذکر داده و مامانم که کنار در ورودی مدرسه وایستاده بود رفته تا با ناظم حرف بزنه :)
با همکلاسیم که اون و ندا صدا کردم(من چندساله خیلی کم بقیه رو به اسم کوچیک صدا میزنم )
رفتم لوازم التحریر فروشی سر کوچه مدرسه مون که صاحبش توی خوابم خیلی جوون شده بود و سر مدادی و مداد خریدم :)
من بیشتر وقتها حیاط و کلاسهای دبستان قدیمی مو خواب میبینم
اما تا بحال صبح اول مهر با این خواب بیدار نشده بودم :)
بخاطر این حال خوش چند لحظه ای واقعا از ضمیر ناخودآگاهم ممنونم :)))
#عادله_زمانی
مهر تون پر مهر ❤️
@adelehz
لباس فرم سورمه ای پوشیدم و به دبستان قدیمی خودم برگشتم ،سرصف ناظم بخاطر عقب بودن مقنعه ام بهم تذکر داده و مامانم که کنار در ورودی مدرسه وایستاده بود رفته تا با ناظم حرف بزنه :)
با همکلاسیم که اون و ندا صدا کردم(من چندساله خیلی کم بقیه رو به اسم کوچیک صدا میزنم )
رفتم لوازم التحریر فروشی سر کوچه مدرسه مون که صاحبش توی خوابم خیلی جوون شده بود و سر مدادی و مداد خریدم :)
من بیشتر وقتها حیاط و کلاسهای دبستان قدیمی مو خواب میبینم
اما تا بحال صبح اول مهر با این خواب بیدار نشده بودم :)
بخاطر این حال خوش چند لحظه ای واقعا از ضمیر ناخودآگاهم ممنونم :)))
#عادله_زمانی
مهر تون پر مهر ❤️
@adelehz
❤19
🔴فوری
ایلان ماسک تو توییتر از آغاز روند فعال سازی اینترنت ماهوارهای استارلینک برای ایران خبر داد
@adelehz
ایلان ماسک تو توییتر از آغاز روند فعال سازی اینترنت ماهوارهای استارلینک برای ایران خبر داد
@adelehz
❤20😁3😢3
با هم باشید امّا بگذارید در با هم بودنِ شما فاصلهای باشد. و بگذارید نسیم در میان شما بورزد.
یکدیگر را دوست بدارید امّا از عشق زندانی برای یکدیگر نسازید. بگذارید عشق جایی در ساحل روحتان باشد.
پیمانههای یکدیگر را پر کنید امّا از یک پیمانه ننوشید.
از نان خود به یکدیگر ارزانی کنید امّا از یک قرص نان نخورید.
با هم بخوانید و برقصید و شادکام باشید امّا به حریم تنهایی یکدیگر تجاوز نکنید.
همچون تارهای عود باشید که جدا از هم امّا با یک نوا مترنم میشوند.
قلبهایتان را بههم هدیه کنید امّا یکدیگر را به اسارت در نیاورید. زیرا تنها دستان زندگی است که بر قلبهای شما حاکم است.
در کنار یکدیگر باشید امّا نه چندان نزدیک زیرا ستونهای معبد دور از هم قرار دارند و درخت بلوط و سرو در سایه یکدیگر رشد نمیکنند.
📘 پیامبر
✍🏻 جبران خلیل جبران
@adelehz
یکدیگر را دوست بدارید امّا از عشق زندانی برای یکدیگر نسازید. بگذارید عشق جایی در ساحل روحتان باشد.
پیمانههای یکدیگر را پر کنید امّا از یک پیمانه ننوشید.
از نان خود به یکدیگر ارزانی کنید امّا از یک قرص نان نخورید.
با هم بخوانید و برقصید و شادکام باشید امّا به حریم تنهایی یکدیگر تجاوز نکنید.
همچون تارهای عود باشید که جدا از هم امّا با یک نوا مترنم میشوند.
قلبهایتان را بههم هدیه کنید امّا یکدیگر را به اسارت در نیاورید. زیرا تنها دستان زندگی است که بر قلبهای شما حاکم است.
در کنار یکدیگر باشید امّا نه چندان نزدیک زیرا ستونهای معبد دور از هم قرار دارند و درخت بلوط و سرو در سایه یکدیگر رشد نمیکنند.
📘 پیامبر
✍🏻 جبران خلیل جبران
@adelehz
❤16😢1
"زنی کهگم کردم "
با هم باشید امّا بگذارید در با هم بودنِ شما فاصلهای باشد. و بگذارید نسیم در میان شما بورزد. یکدیگر را دوست بدارید امّا از عشق زندانی برای یکدیگر نسازید. بگذارید عشق جایی در ساحل روحتان باشد. پیمانههای یکدیگر را پر کنید امّا از یک پیمانه ننوشید. از نان خود…
برای هر زوجی هزار بار خوندن این تیکه از کتاب جبران خلیل جبران لازمه❤️
@adelehz
@adelehz
❤7
حال تون چطوره رفقا؟
anonymous poll
پایان شب سیه سپید ست. – 83
👍👍👍👍👍👍👍 51%
خون می چکد از دیده در این کنج صبوری – 77
👍👍👍👍👍👍 47%
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن – 3
▫️ 2%
👥 163 people voted so far.
anonymous poll
پایان شب سیه سپید ست. – 83
👍👍👍👍👍👍👍 51%
خون می چکد از دیده در این کنج صبوری – 77
👍👍👍👍👍👍 47%
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن – 3
▫️ 2%
👥 163 people voted so far.
😢11❤1
به نظر من زن همه چیز ماست!
بدون زن، دنیا هیچ فرقی با ویلونزن بدون ویلون، مگسک بدون تفنگ یا سوپاپ بدون قره نی نداشت ...
ما به جرات میتونیم بگیم که هیچ مساعدهای برامون جای زن رو نمیتونه بگیره.
از آقایون شاعر سوال میکنم: چه کسی الهامبخش شما بود در اون شبهای دلنشین مهتابی ...
شما چی آقایون طنزپرداز؟ آیا واقعا موافق نیستید که بدون حضور زنها، داستانهای شما نه دهم جذابیت خودشون رو از دست میدادن؟ مگه بهترین لطیفهها اونهایی نیستن که همه نمکشون توی دم دراز و فنر دامنها مخفی شده؟ ...
به آقایون نقاش هم دیگه نیازی نیست یادآوری کنم که خیلی از آنها فقط به این دلیل اینجا نشستن که بلدن خانم ها رو تصویر کنن...!
📓 به سلامتی خانمها
✍🏻 آنتوان چخوف
@adelehz
بدون زن، دنیا هیچ فرقی با ویلونزن بدون ویلون، مگسک بدون تفنگ یا سوپاپ بدون قره نی نداشت ...
ما به جرات میتونیم بگیم که هیچ مساعدهای برامون جای زن رو نمیتونه بگیره.
از آقایون شاعر سوال میکنم: چه کسی الهامبخش شما بود در اون شبهای دلنشین مهتابی ...
شما چی آقایون طنزپرداز؟ آیا واقعا موافق نیستید که بدون حضور زنها، داستانهای شما نه دهم جذابیت خودشون رو از دست میدادن؟ مگه بهترین لطیفهها اونهایی نیستن که همه نمکشون توی دم دراز و فنر دامنها مخفی شده؟ ...
به آقایون نقاش هم دیگه نیازی نیست یادآوری کنم که خیلی از آنها فقط به این دلیل اینجا نشستن که بلدن خانم ها رو تصویر کنن...!
📓 به سلامتی خانمها
✍🏻 آنتوان چخوف
@adelehz
❤9