"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بفرستید برای هر دختری که در این روزها نیاز داره این حرفها رو بشنوه 🥀🖤
@adelehz
18
احساس میکنم اندوهی بزرگ بر قلبم چنبره زده ست اندوهی به وسعت شب و به عمق لحظه ی گرگ‌میشی که به صبح نرسیده ست .
صدای دختری شاد که در علفزارها می دود در سرم می پیچد .
باد لای موهایش می دمد و لبخندش ‌‌..بله لبخندش علفزارهای مه گرفته را روشن می‌کند.
آه دنیا اگر زمانی فرصتی دوباره برای شادی و عبور از این اندوه های عمیق به ما دادی بتو خواهیم گفت که ارام رقصیدن زیر نور ماه را بخوبی بلد بودیم اما ماه شبها نمی تابید بر باغ سبز مان ...
اندوه شب رها کن این باغ سبز را ..
بوی خوب عشق بپیچ میان علفزار ما..
#عادله_زمانی
@adelehz
29😢12
در رقص کُردی:
یک در میون قرار گرفتن زن و مرد یعنی مساوی بودنشون
دست های هم رو که تو رقص می گیرن یعنی اتحاد؛
دستمالی که تو هوا می چرخونن یعنی آزادی؛
پایی که بر زمین می کوبن یعنی عشق به وطن؛
آیا زیبا نیست؟


@adelehz
61
وقتی زنی می‌میرد .
زمین تعادل خود را از دست می‌دهد !
ماه صدسال عزای عمومی اعلام می‌کند
و شعر بیکار می‌شود ...
🖤🥀
"نزار قبانی"

@adelehz
39😢13
نت‌بلاکس فیلتر شدن اینستاگرام در ایران رو تایید کرد.

@adelehz
😢28😁5
ایران؛
دختری شرقی با چشمانی اندوهگین اما بی اندازه زیبا😔🥀🖤
#عادله_زمانی
😢2812
چقدر این سرزمین را با اندوه ها و شادی هایش دوست دارم .
چقدر خاکی که در آن اولین بار خورشید را دیدم دوست دارم.
سرزمینی که در آن خندیدم و اشک ریختم.
سرزمینی که با من به هر کجای دنیا خواهد آمد .
ایران؛
دختری شرقی با چشمانی اندوهگین اما بی اندازه زیبا
خداوند محافظت باشد دخترک زیبای صبور ما🖤🥀
#عادله_زمانی
@adelehz
29😢6
نت‌بلاکس فیلتر شدن واتساپ در ایران رو تایید کرد.


@adelehz
😢12😁2
واتساپ‌من با فیلترشکنم باز نمیشه 🥺 واتساپ و با چی باز میکنید به منم بگین🥺🖤
@aydel7
😢251😁1
⭕️ هشدار

🔴یک نکته درباره استفاده از فیلترشکن و VPN برای دسترسی به اینستاگرام

در صورتی که با روشن کردن فیلترشکن و VPN وارد اینستاگرام بشید؛ متاسفانه با تغییر چندین باره IP شما، اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص میشه و پیجتون از دسترس برای همیشه خارج می‌کنه

پس اگه پیجتون براتون مهمه، تا جایی که میتونید از ip ثابت استفاده کنید و یا سعی کنید از اینستاگرام فعلا استفاده نکنید.

@adelehz
😢9
شهریور عاشق انار بود،
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !

#ناشناس
@adelehz
14😢14😁1
🔴دسترسی اینترنت موبایلی کشور به پهنای باند بین‌الملل آزاد شد

دسترسی به پهنای باند بین الملل که از شب گذشته بر روی اینترنت‌های ارائه شده از سوی اپراتور‌های موبایلی محدود شده بود، بار دیگر به حالت عادی برگشت.


@adelehz
واتساپ یه جور عجیبی فیلتر شده حتی اکانتهای واتساپ با شماره ی ایران، خارج از ایران هم دچار اختلال شده
ولی این واتساپ بدبخت کاری بکسی نداشت نشسته بود یه گوشه نارنگی شو میخورد😄
@adelehz
😁39😢7
روزی که خداوند،مشغول ساخت آدمیزاد بود یحتمل باخودگفت:چه چیز میتواند این کوچک اندوهگین را شادکند؟پس رویا را با چاشنی امید آفرید و از آن روز آدمها در هرشرایط سخت ته دلشان کمی نور،کمی لبخند پس انداز دارند.
#عادله_زمانی
کردستان زیبا❤️
@adelehz
23🕊1
سلام به پاییز
که خیلی طوفانی دلگیر بودن شو شروع کرد :(
پاییز تون خوش 🍂
20😢9
بطرز عجیبی امشب دلم برای همه ی دخترانی که این سالها دیدم، شناختم یا حتی چه کسی می داند شاید ندیدمشان و حسشان نکردم تنگ شد .
دختران نجیب و آرامی که خواست زیادی از دنیا نداشتند.
دخترانی که بیشتر از آنچه متعلق به آنها بود از دنیا نخواستند .
دختران جسور و شجاعی که از پسران بسیاری با استعداد تر بودند .
همکلاسی ها، همسایه ها،دوستانم ..
دخترانی که باهم بازی کردیم درس خواندیم عاشق شدیم،آرام خندیدیم و یواشکی اشک ریختیم و رویاهایمان را ستاره زدیم.
آخ خواهران زیبای من
دلتنگ همه ی شما هستم .
آیا می دانید که پاییز شما هم بهار است؟
آیا می دانید بسیار نجیب هستید؟
اخ خواهرانم
عطر موهای سیاه تان در باد اولین شب پاییز رها شده است.
دلتنگ تمام تان هستم ...
هرکجا هستید خدا محافظ رویاها و خنده های نجیبانه تان باشد..
خواهرانم
خدا بهمراه تان....
این را از خواهری که دعایش با شماست بپذیرید ..
راه تان روشن دختران زیبای این خانه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
61😢1
صبح از خواب بیدار شدم و یادم اومد که داشتم خواب می دیدم رفتم مدرسه .
لباس فرم سورمه ای پوشیدم و به دبستان قدیمی خودم برگشتم ،سرصف ناظم بخاطر عقب بودن مقنعه ام بهم تذکر داده و مامانم که کنار در ورودی مدرسه وایستاده بود رفته تا با ناظم حرف بزنه :)
با همکلاسیم که اون و ندا صدا کردم(من چندساله خیلی کم بقیه رو به اسم کوچیک صدا میزنم )
رفتم لوازم التحریر فروشی سر کوچه مدرسه مون که صاحبش توی خوابم خیلی جوون شده بود و سر مدادی و مداد خریدم :)
من بیشتر وقتها حیاط و کلاسهای دبستان قدیمی مو خواب میبینم
اما تا بحال صبح اول مهر با این خواب بیدار نشده بودم :)
بخاطر این حال خوش چند لحظه ای واقعا از ضمیر ناخودآگاهم ممنونم :)))
#عادله_زمانی
مهر تون پر مهر ❤️
@adelehz
19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نگاه نارنجی ها رو
نگاه نارنگی ها رو...
@adelehz
7