زن باید دستش بند باشد،باید کار کند باید کتاب بخواند باید جایی داشته باشد که برود و ساعتها آنجا گم و گور باشد .
چون وقتی تنها میشود می نشیند و رویاهای احمقانه می بافد .
وقتی دستش بند نباشد احمق می شود و خوش خیال ،با خودش می نشیند به وعده های یک مرد دل می بندد .
بچه های بدنیا نیامده اش را بزرگ می کند و برای مردی که نیست دلبری می کند .
دست زن نباید خالی باشد زن نباید فرصت رویاپردازی داشته باشد وگرنه احمق میشود
و جهان جای خوبی برای احمقهای خوش خیال نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون وقتی تنها میشود می نشیند و رویاهای احمقانه می بافد .
وقتی دستش بند نباشد احمق می شود و خوش خیال ،با خودش می نشیند به وعده های یک مرد دل می بندد .
بچه های بدنیا نیامده اش را بزرگ می کند و برای مردی که نیست دلبری می کند .
دست زن نباید خالی باشد زن نباید فرصت رویاپردازی داشته باشد وگرنه احمق میشود
و جهان جای خوبی برای احمقهای خوش خیال نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢30❤20
❤23😢9
کجای دنیا آن لحظه ی کودکانه ای که نارنگی را پوست می کندم و میخندیدم را می فروشند ؟
از این بزرگسالی پر غصه فراری ام
کجا کودکانه هایم را می فروشند ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
از این بزرگسالی پر غصه فراری ام
کجا کودکانه هایم را می فروشند ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢31❤1
چه خوب که هستید
هر وقت خسته ام
دلم آشوبه
یا این دل شکسته بهتون پناه می آورم
براتون مینویسم و حس میکنم حسم میکنید...
در خوشی ها هم دلم میخواد کنارتون باشه .
چه خوب که دارم تون😢❤️
@adelehz
هر وقت خسته ام
دلم آشوبه
یا این دل شکسته بهتون پناه می آورم
براتون مینویسم و حس میکنم حسم میکنید...
در خوشی ها هم دلم میخواد کنارتون باشه .
چه خوب که دارم تون😢❤️
@adelehz
❤48
در زندگی هیچ چیز ارزش آن را ندارد که به تمنا آلوده شود
تمنای چیزی را داشتن، حتی اگر بعد ها به ما تعلق پیدا کند، آن را برای همیشه بی ارزش خواهد کرد...
@adelehz
تمنای چیزی را داشتن، حتی اگر بعد ها به ما تعلق پیدا کند، آن را برای همیشه بی ارزش خواهد کرد...
@adelehz
❤30😢6
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بفرستید برای هر دختری که در این روزها نیاز داره این حرفها رو بشنوه 🥀🖤
@adelehz
@adelehz
❤18
احساس میکنم اندوهی بزرگ بر قلبم چنبره زده ست اندوهی به وسعت شب و به عمق لحظه ی گرگمیشی که به صبح نرسیده ست .
صدای دختری شاد که در علفزارها می دود در سرم می پیچد .
باد لای موهایش می دمد و لبخندش ..بله لبخندش علفزارهای مه گرفته را روشن میکند.
آه دنیا اگر زمانی فرصتی دوباره برای شادی و عبور از این اندوه های عمیق به ما دادی بتو خواهیم گفت که ارام رقصیدن زیر نور ماه را بخوبی بلد بودیم اما ماه شبها نمی تابید بر باغ سبز مان ...
اندوه شب رها کن این باغ سبز را ..
بوی خوب عشق بپیچ میان علفزار ما..
#عادله_زمانی
@adelehz
صدای دختری شاد که در علفزارها می دود در سرم می پیچد .
باد لای موهایش می دمد و لبخندش ..بله لبخندش علفزارهای مه گرفته را روشن میکند.
آه دنیا اگر زمانی فرصتی دوباره برای شادی و عبور از این اندوه های عمیق به ما دادی بتو خواهیم گفت که ارام رقصیدن زیر نور ماه را بخوبی بلد بودیم اما ماه شبها نمی تابید بر باغ سبز مان ...
اندوه شب رها کن این باغ سبز را ..
بوی خوب عشق بپیچ میان علفزار ما..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29😢12
در رقص کُردی:
یک در میون قرار گرفتن زن و مرد یعنی مساوی بودنشون
دست های هم رو که تو رقص می گیرن یعنی اتحاد؛
دستمالی که تو هوا می چرخونن یعنی آزادی؛
پایی که بر زمین می کوبن یعنی عشق به وطن؛
آیا زیبا نیست؟
@adelehz
یک در میون قرار گرفتن زن و مرد یعنی مساوی بودنشون
دست های هم رو که تو رقص می گیرن یعنی اتحاد؛
دستمالی که تو هوا می چرخونن یعنی آزادی؛
پایی که بر زمین می کوبن یعنی عشق به وطن؛
آیا زیبا نیست؟
@adelehz
❤61
وقتی زنی میمیرد .
زمین تعادل خود را از دست میدهد !
ماه صدسال عزای عمومی اعلام میکند
و شعر بیکار میشود ...
🖤🥀
"نزار قبانی"
@adelehz
زمین تعادل خود را از دست میدهد !
ماه صدسال عزای عمومی اعلام میکند
و شعر بیکار میشود ...
🖤🥀
"نزار قبانی"
@adelehz
❤39😢13
😢28❤12
چقدر این سرزمین را با اندوه ها و شادی هایش دوست دارم .
چقدر خاکی که در آن اولین بار خورشید را دیدم دوست دارم.
سرزمینی که در آن خندیدم و اشک ریختم.
سرزمینی که با من به هر کجای دنیا خواهد آمد .
ایران؛
دختری شرقی با چشمانی اندوهگین اما بی اندازه زیبا
خداوند محافظت باشد دخترک زیبای صبور ما🖤🥀
#عادله_زمانی
@adelehz
چقدر خاکی که در آن اولین بار خورشید را دیدم دوست دارم.
سرزمینی که در آن خندیدم و اشک ریختم.
سرزمینی که با من به هر کجای دنیا خواهد آمد .
ایران؛
دختری شرقی با چشمانی اندوهگین اما بی اندازه زیبا
خداوند محافظت باشد دخترک زیبای صبور ما🖤🥀
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29😢6
واتساپمن با فیلترشکنم باز نمیشه 🥺 واتساپ و با چی باز میکنید به منم بگین🥺🖤
@aydel7
@aydel7
😢25❤1😁1
⭕️ هشدار
🔴یک نکته درباره استفاده از فیلترشکن و VPN برای دسترسی به اینستاگرام
در صورتی که با روشن کردن فیلترشکن و VPN وارد اینستاگرام بشید؛ متاسفانه با تغییر چندین باره IP شما، اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص میشه و پیجتون از دسترس برای همیشه خارج میکنه
پس اگه پیجتون براتون مهمه، تا جایی که میتونید از ip ثابت استفاده کنید و یا سعی کنید از اینستاگرام فعلا استفاده نکنید.
@adelehz
🔴یک نکته درباره استفاده از فیلترشکن و VPN برای دسترسی به اینستاگرام
در صورتی که با روشن کردن فیلترشکن و VPN وارد اینستاگرام بشید؛ متاسفانه با تغییر چندین باره IP شما، اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص میشه و پیجتون از دسترس برای همیشه خارج میکنه
پس اگه پیجتون براتون مهمه، تا جایی که میتونید از ip ثابت استفاده کنید و یا سعی کنید از اینستاگرام فعلا استفاده نکنید.
@adelehz
😢9
شهریور عاشق انار بود،
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !
#ناشناس
@adelehz
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !
#ناشناس
@adelehz
❤14😢14😁1
"زنی کهگم کردم "
شهریور عاشق انار بود، اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد... آخر انار شاهزاده ی باغ بود تاج انار کجا و شهریور کجا ! انار اما فهمیده بود میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است، اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد... نه شهریور به انار می رسید و نه انار…
پاییز آروم و ساکت اومد 😔🍁🍂
😢21❤4
🔴دسترسی اینترنت موبایلی کشور به پهنای باند بینالملل آزاد شد
دسترسی به پهنای باند بین الملل که از شب گذشته بر روی اینترنتهای ارائه شده از سوی اپراتورهای موبایلی محدود شده بود، بار دیگر به حالت عادی برگشت.
@adelehz
دسترسی به پهنای باند بین الملل که از شب گذشته بر روی اینترنتهای ارائه شده از سوی اپراتورهای موبایلی محدود شده بود، بار دیگر به حالت عادی برگشت.
@adelehz