"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
زن باید دستش بند باشد،باید کار کند باید کتاب بخواند باید جایی داشته باشد که برود و ساعتها آنجا گم و گور باشد .
چون وقتی تنها می‌شود می نشیند و رویاهای احمقانه می بافد .
وقتی دستش بند نباشد احمق می شود و خوش خیال ،با خودش می نشیند به وعده های یک مرد دل می بندد .
بچه های بدنیا نیامده اش را بزرگ می کند و برای مردی که نیست دلبری می کند .
دست زن نباید خالی باشد زن نباید فرصت رویاپردازی داشته باشد وگرنه احمق می‌شود
و جهان جای خوبی برای احمقهای خوش خیال نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢3020
چه غریبانه تو با یاد وطن می نالی
من چه گویم که غریب است دلم در وطنم

@adelehz
23😢9
کجای دنیا آن لحظه ی کودکانه ای که نارنگی را پوست می کندم و میخندیدم را می فروشند ؟
از این بزرگسالی پر غصه فراری ام
کجا کودکانه هایم را می فروشند ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢311
چه خوب که هستید
هر وقت خسته ام‌
دلم آشوبه
یا این دل شکسته بهتون پناه می آورم
براتون مینویسم و حس میکنم حسم میکنید...
در خوشی ها هم دلم میخواد کنارتون باشه .
چه خوب که دارم تون😢❤️
@adelehz
48
در زندگی هیچ چیز ارزش آن را ندارد که به تمنا آلوده شود
تمنای چیزی را داشتن، حتی اگر بعد ها به ما تعلق پیدا کند، آن را برای همیشه بی ارزش خواهد کرد...

@adelehz
30😢6
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بفرستید برای هر دختری که در این روزها نیاز داره این حرفها رو بشنوه 🥀🖤
@adelehz
18
احساس میکنم اندوهی بزرگ بر قلبم چنبره زده ست اندوهی به وسعت شب و به عمق لحظه ی گرگ‌میشی که به صبح نرسیده ست .
صدای دختری شاد که در علفزارها می دود در سرم می پیچد .
باد لای موهایش می دمد و لبخندش ‌‌..بله لبخندش علفزارهای مه گرفته را روشن می‌کند.
آه دنیا اگر زمانی فرصتی دوباره برای شادی و عبور از این اندوه های عمیق به ما دادی بتو خواهیم گفت که ارام رقصیدن زیر نور ماه را بخوبی بلد بودیم اما ماه شبها نمی تابید بر باغ سبز مان ...
اندوه شب رها کن این باغ سبز را ..
بوی خوب عشق بپیچ میان علفزار ما..
#عادله_زمانی
@adelehz
29😢12
در رقص کُردی:
یک در میون قرار گرفتن زن و مرد یعنی مساوی بودنشون
دست های هم رو که تو رقص می گیرن یعنی اتحاد؛
دستمالی که تو هوا می چرخونن یعنی آزادی؛
پایی که بر زمین می کوبن یعنی عشق به وطن؛
آیا زیبا نیست؟


@adelehz
61
وقتی زنی می‌میرد .
زمین تعادل خود را از دست می‌دهد !
ماه صدسال عزای عمومی اعلام می‌کند
و شعر بیکار می‌شود ...
🖤🥀
"نزار قبانی"

@adelehz
39😢13
نت‌بلاکس فیلتر شدن اینستاگرام در ایران رو تایید کرد.

@adelehz
😢28😁5
ایران؛
دختری شرقی با چشمانی اندوهگین اما بی اندازه زیبا😔🥀🖤
#عادله_زمانی
😢2812
چقدر این سرزمین را با اندوه ها و شادی هایش دوست دارم .
چقدر خاکی که در آن اولین بار خورشید را دیدم دوست دارم.
سرزمینی که در آن خندیدم و اشک ریختم.
سرزمینی که با من به هر کجای دنیا خواهد آمد .
ایران؛
دختری شرقی با چشمانی اندوهگین اما بی اندازه زیبا
خداوند محافظت باشد دخترک زیبای صبور ما🖤🥀
#عادله_زمانی
@adelehz
29😢6
نت‌بلاکس فیلتر شدن واتساپ در ایران رو تایید کرد.


@adelehz
😢12😁2
واتساپ‌من با فیلترشکنم باز نمیشه 🥺 واتساپ و با چی باز میکنید به منم بگین🥺🖤
@aydel7
😢251😁1
⭕️ هشدار

🔴یک نکته درباره استفاده از فیلترشکن و VPN برای دسترسی به اینستاگرام

در صورتی که با روشن کردن فیلترشکن و VPN وارد اینستاگرام بشید؛ متاسفانه با تغییر چندین باره IP شما، اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص میشه و پیجتون از دسترس برای همیشه خارج می‌کنه

پس اگه پیجتون براتون مهمه، تا جایی که میتونید از ip ثابت استفاده کنید و یا سعی کنید از اینستاگرام فعلا استفاده نکنید.

@adelehz
😢9
شهریور عاشق انار بود،
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد...
آخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است،
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد...
نه شهریور به انار می رسید
و نه انار می توانست شهریور را ببیند؛
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است،
سرخ از داغی و تندی عشق...
و
قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد !

#ناشناس
@adelehz
14😢14😁1