This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر بار که شهر شروع می کند به یخ کردن
از این مدل یخ کردنهای یهویی و ملایم که هم تنت را می لرزاند هم هنوز زمستان به حساب نمی آید.
من برمیگردم و یک نگاه به خودم می اندازم
از خودم میپرسم دختر جان بزرگتر شده ای ؟؟؟
پخته تر شده ای؟
این پاییز مثل پاییز قبلی برای چیزهای بیخود غصه نمیخوری؟
اگر جوابم بله باشد
به خودم بیست می دهم و از اینه برای خودم بوسی یواشکی می فرستم .
راستی که پخته تر شدن لذت دارد.
#عادله_زمانی
پ.ن ویدئو نمیدونم کار کیه ولی دمش گرم
@adelehz
از این مدل یخ کردنهای یهویی و ملایم که هم تنت را می لرزاند هم هنوز زمستان به حساب نمی آید.
من برمیگردم و یک نگاه به خودم می اندازم
از خودم میپرسم دختر جان بزرگتر شده ای ؟؟؟
پخته تر شده ای؟
این پاییز مثل پاییز قبلی برای چیزهای بیخود غصه نمیخوری؟
اگر جوابم بله باشد
به خودم بیست می دهم و از اینه برای خودم بوسی یواشکی می فرستم .
راستی که پخته تر شدن لذت دارد.
#عادله_زمانی
پ.ن ویدئو نمیدونم کار کیه ولی دمش گرم
@adelehz
❤23
اینکه عاشق دستهای زنی هستم
در محل کار
از سر اجبار است
اینکه عاشق چشمهای زنی در تلویزیون
موهای زنی در مجله...
تکهتکهات کردهاند بمبها
و مجبورم تکههایت را
در زنان دیگر دوست بدارم...
ارسلان جوانبخت
@adelehz
در محل کار
از سر اجبار است
اینکه عاشق چشمهای زنی در تلویزیون
موهای زنی در مجله...
تکهتکهات کردهاند بمبها
و مجبورم تکههایت را
در زنان دیگر دوست بدارم...
ارسلان جوانبخت
@adelehz
❤17😢12
ولی من در هر دنیای دیگری بدنبالت خواهم گشت .
پیدایت خواهم کرد و بتو خواهم گفت
عزیزم
یک زندگی برای داشتنت کم ست
دوباره مال من شو ...
#عادله_زمانی
@adelehz
پیدایت خواهم کرد و بتو خواهم گفت
عزیزم
یک زندگی برای داشتنت کم ست
دوباره مال من شو ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32
مادرمان حوا
سیب را که خورد
ندانسته دخترانش را راهی جاده ی میوه ی ممنوعه خوردن کرد.
هربار خواستم نخواهمت
نتوانستم ..
من دختر شبیهی به آن مادر بودم به گمانم...
#عادله_زمانی
@adelehz
سیب را که خورد
ندانسته دخترانش را راهی جاده ی میوه ی ممنوعه خوردن کرد.
هربار خواستم نخواهمت
نتوانستم ..
من دختر شبیهی به آن مادر بودم به گمانم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28
پاشین بیاین یه آهنگ عاشقونه ی اروم و قشنگ بهم معرفی کنید خوشگلا😎
@aydel7
@aydel7
❤12
هیچوقت برای شروع یک اتفاق قشنگ دیر نیست .
برعکس بیشتر وقتها برای غصه خوردن دیر ست و آدم عاقل نباید آن لحظه غصه ی چیزی که رفته را بخورد.
هیچوقت به حرف کسی که میگوید برای آموختن یک زبان جدید ،برای لاغر یا چاق شدن و تغییر کردن ،برای تغییر مثبت سبک زندگی برای ترک عادات مضر برای عاشق شدن ...دیر است توجهی نکن.
هیچ وقت برای شروع یک اتفاق خوب دیر نیست
پس شروع کن ..و زیبا تر شو
#عادله_زمانی
@adelehz
برعکس بیشتر وقتها برای غصه خوردن دیر ست و آدم عاقل نباید آن لحظه غصه ی چیزی که رفته را بخورد.
هیچوقت به حرف کسی که میگوید برای آموختن یک زبان جدید ،برای لاغر یا چاق شدن و تغییر کردن ،برای تغییر مثبت سبک زندگی برای ترک عادات مضر برای عاشق شدن ...دیر است توجهی نکن.
هیچ وقت برای شروع یک اتفاق خوب دیر نیست
پس شروع کن ..و زیبا تر شو
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18😁2
فقط یک بار حس کردم یک نفر درکم کرد ..
تازه با ربه کا بهم زده بودم و حالم خیلی بد بود ،
توی کافه نشسته بودم که دختر پیشخدمت به من گفت چقدر بهم ریخته ام ..
ماجرای دعوای با ربه کا و جدا شدنمان را برایش تعریف کردم ..
و او در جواب به من نگفت همه درد دارند ،
نگفت باید شرمنده باشم که چنین چیزی اذیتم می کند ،
نگفت جنبه ی مثبت زندگی را ببین، نگفت که تقصیر خودم است ،
بحث مارکوس ، نقاش فلج سر کوچه آگوستین را پیش نکشید،
فقط چهره اش را در هم کشید و گفت « آخ... »
همین . انگار خوب می فهمید که همین درد ساده و پیش پا افتاده ، چقدر دارد آزارم می دهد ..
تنها باری که حس کردم کسی درکم کرد، همان یک بار بود ...
همان یک بار
✍🏻 ژاک پریم
@adelehz
تازه با ربه کا بهم زده بودم و حالم خیلی بد بود ،
توی کافه نشسته بودم که دختر پیشخدمت به من گفت چقدر بهم ریخته ام ..
ماجرای دعوای با ربه کا و جدا شدنمان را برایش تعریف کردم ..
و او در جواب به من نگفت همه درد دارند ،
نگفت باید شرمنده باشم که چنین چیزی اذیتم می کند ،
نگفت جنبه ی مثبت زندگی را ببین، نگفت که تقصیر خودم است ،
بحث مارکوس ، نقاش فلج سر کوچه آگوستین را پیش نکشید،
فقط چهره اش را در هم کشید و گفت « آخ... »
همین . انگار خوب می فهمید که همین درد ساده و پیش پا افتاده ، چقدر دارد آزارم می دهد ..
تنها باری که حس کردم کسی درکم کرد، همان یک بار بود ...
همان یک بار
✍🏻 ژاک پریم
@adelehz
❤28
زن باید دستش بند باشد،باید کار کند باید کتاب بخواند باید جایی داشته باشد که برود و ساعتها آنجا گم و گور باشد .
چون وقتی تنها میشود می نشیند و رویاهای احمقانه می بافد .
وقتی دستش بند نباشد احمق می شود و خوش خیال ،با خودش می نشیند به وعده های یک مرد دل می بندد .
بچه های بدنیا نیامده اش را بزرگ می کند و برای مردی که نیست دلبری می کند .
دست زن نباید خالی باشد زن نباید فرصت رویاپردازی داشته باشد وگرنه احمق میشود
و جهان جای خوبی برای احمقهای خوش خیال نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون وقتی تنها میشود می نشیند و رویاهای احمقانه می بافد .
وقتی دستش بند نباشد احمق می شود و خوش خیال ،با خودش می نشیند به وعده های یک مرد دل می بندد .
بچه های بدنیا نیامده اش را بزرگ می کند و برای مردی که نیست دلبری می کند .
دست زن نباید خالی باشد زن نباید فرصت رویاپردازی داشته باشد وگرنه احمق میشود
و جهان جای خوبی برای احمقهای خوش خیال نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢30❤20
❤23😢9
کجای دنیا آن لحظه ی کودکانه ای که نارنگی را پوست می کندم و میخندیدم را می فروشند ؟
از این بزرگسالی پر غصه فراری ام
کجا کودکانه هایم را می فروشند ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
از این بزرگسالی پر غصه فراری ام
کجا کودکانه هایم را می فروشند ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢31❤1
چه خوب که هستید
هر وقت خسته ام
دلم آشوبه
یا این دل شکسته بهتون پناه می آورم
براتون مینویسم و حس میکنم حسم میکنید...
در خوشی ها هم دلم میخواد کنارتون باشه .
چه خوب که دارم تون😢❤️
@adelehz
هر وقت خسته ام
دلم آشوبه
یا این دل شکسته بهتون پناه می آورم
براتون مینویسم و حس میکنم حسم میکنید...
در خوشی ها هم دلم میخواد کنارتون باشه .
چه خوب که دارم تون😢❤️
@adelehz
❤48
در زندگی هیچ چیز ارزش آن را ندارد که به تمنا آلوده شود
تمنای چیزی را داشتن، حتی اگر بعد ها به ما تعلق پیدا کند، آن را برای همیشه بی ارزش خواهد کرد...
@adelehz
تمنای چیزی را داشتن، حتی اگر بعد ها به ما تعلق پیدا کند، آن را برای همیشه بی ارزش خواهد کرد...
@adelehz
❤30😢6
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بفرستید برای هر دختری که در این روزها نیاز داره این حرفها رو بشنوه 🥀🖤
@adelehz
@adelehz
❤18