"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
فکر کردم چه چیزی ما را به هم مرتبط می‌کند،
نقاط زخمی درون آدم ها نوعی محبت بین آن‌ها به وجود می‌آورد.

✍🏻یوستین گردر

@adelehz
22
متن و🎙:عادله زمانی
8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏امیدوارم روزایی وجود داشته باشه که قهوه مزه‌ی خیلی خوبی بده، لیست آهنگات باعث رقصیدنت بشن، غریبه‌ها دلیل لبخند زدنت بشن و آسمون پر ستاره‌ی شب روحت رو لمس کنه. امیدوارم روزایی باشه که از زنده بودن لذت ببری.

@adelehz
34😁1😢1
آمنه
۱۱ سالشه و مبتلا به زالی (سفیدی مو) و هتروکرومیا(تفاوت رنگ عنبیه) است.
زیبایی محض❤️
@adelehz
69
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود .
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
38😢9😁1
یه بلاگر ۲۱ ساله آمریکایی-آلمانی رفته پاکستان که با ویدئوهاش نشون بده پاکستان جای امنی برای زن هاست و به پروپاگاندای رسانه ها توجه نکنید.
چند مرد پاکستانی بصورت گروهی بهش تجاوز کردند!
از کاف

@adelehz
😢69😁17
دست ها و باز هم دست ها❤️
@adelehz
20
در دیدار با ادمها چقدر به نکات مثبت شان دقت می کنیم؟
جز اینکه بگوییم چقدر چاق شدی،مردی از لاغری،چرا بچه ات نمی شود،کجاست آن بدبختی که قرار ست تورا بگیرد و هزار جمله ی زشت دیگر پیچیده شده در لفاف ببخشید ها و قصد جسارت نباشه ها ....
بلدیم حرف قشنگ هم بزنیم؟
چشمات چقدر قشنگه،چه خوشگل میخندی،این لباست عالیه ،راست میگی پرستاری؟ من چقدر پرستارا رو دوست دارم ‌..
بذار برات چایی بریزم حرف بزنیم از بس حرفات قشنگه و ...
اینا رو تا بحال بکسی گفتیم؟
جواب اکثریت مون نه هست ‌‌
حالا یکی بیاد بگه:
منی که یاد نگرفتم محبت بدم و قشنگ ببینم کسی یا چیزی رو که الزاما هم خیلی زیبا نیست .
منی که یاد نگرفتم ذره بین نندازم رو عیب ها شون و خوبی هاشون و با چشم کور بدون عینک نبینم .
منی که عشق نکاشتم ..
چطور قراره مورد عشق قرار بگیرم؟
چطور قراره دوستم داشته باشن؟
چطور قراره روزم قشنگ بشه ؟

بردارید این عینک‌های سیاه بدیمنی و دنبال عیب گشتن رو،بخدا قسم که زندگی جز همین دمی که به زشت یابی می گذرونیدش نیست
اگر نخواهی تغییر کنی .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
28
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.zamani90
7
گوشه ای از دفترت بنویس که تنها یک بار زندگی میکنم .
و این را روزی صدبار تکرار کن
انقدر که یادت نرود .
زندگی چیست و فراموش نکنی دوباره به دنیا نخواهی آمد.
#عادله_زمانی
📸هنگامه
@adelehz
32
عزیزِ دلخواه من
جهان عاقل زیاد دارد ‌‌.
بیا من و تو دیوانه ی هم باشیم ❤️😍
#عادله_زمانی
@adelehz
21
این خیلی خبر امیدوار کننده ای ست .در جهان تعدادی زیادی از زنان و دختران به محصولات بهداشتی قاعدگی یا دسترسی ندارند یا براشون خیلی گرون در میاد ‌.
@adelehz
😢2419
توی این همه سال که به نقش و نقاشی مشغول بودم یاد گرفتم که میشه دنیا را با همه‌ی حقیقتش جدی نگرفت.
میشه غرق خیالات شد و به پس و پیش دنیا هیچ اهمیتی نداد.
حتی میشه به خیالات رنگ واقعیت داد و با اون‌ها زندگی کرد.
برای همین از خیلی وقت پیش دیگه هیچی رو جدی نمی‌گیرم که اینجوری نه ترسی از آینده داری نه حسرتی برای گذشته.

اورهان پاموک

@adelehz
20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدم حسابی ها زیاد بلد نیستند راجع به کارهایشان تز بدهند .
در صفحات اجتماعی شان در ستایش همدیگر دوستی و مهربانی چیزهای زیادی به چشم‌نمی‌خورد.
اصلا بلد نیستند در این مورد برای دیگران سخنرانی کنند .
اما یک روز می بینی شان که آب سرد و شربت درست کرده اند و می برند برای کارگران ساختمان روبرویی
بی آنکه به کسی چیزی بگویند یا نظری بخواهند.
می بینی شان که کفش‌های نوی خودشان را به کسی دیگر دادند.
یا می بینی شان که برای تولد کسی قشنگترین هدیه ره خریده اند ‌.
آدم حسابی ها اینطوری هستند حرف نمی‌زنند بلکه در سکوت حواس شان به همه چیز ست .
و چقدر جهان به آدم حسابی ها نیاز دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
56
بابا‌فغانی‌شیرازی :

چه‌ باشد‌ عاشقی؟
خود‌ را‌ به‌ غم‌ها‌ مبتلا‌ کردن


شب زیبا❤️
@adelehz
22