فکر کردم چه چیزی ما را به هم مرتبط میکند،
نقاط زخمی درون آدم ها نوعی محبت بین آنها به وجود میآورد.
✍🏻یوستین گردر
@adelehz
نقاط زخمی درون آدم ها نوعی محبت بین آنها به وجود میآورد.
✍🏻یوستین گردر
@adelehz
❤22
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امیدوارم روزایی وجود داشته باشه که قهوه مزهی خیلی خوبی بده، لیست آهنگات باعث رقصیدنت بشن، غریبهها دلیل لبخند زدنت بشن و آسمون پر ستارهی شب روحت رو لمس کنه. امیدوارم روزایی باشه که از زنده بودن لذت ببری.
@adelehz
@adelehz
❤34😁1😢1
❤69
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود .
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤38😢9😁1
یه بلاگر ۲۱ ساله آمریکایی-آلمانی رفته پاکستان که با ویدئوهاش نشون بده پاکستان جای امنی برای زن هاست و به پروپاگاندای رسانه ها توجه نکنید.
چند مرد پاکستانی بصورت گروهی بهش تجاوز کردند!
از کاف
@adelehz
چند مرد پاکستانی بصورت گروهی بهش تجاوز کردند!
از کاف
@adelehz
😢69😁17
در دیدار با ادمها چقدر به نکات مثبت شان دقت می کنیم؟
جز اینکه بگوییم چقدر چاق شدی،مردی از لاغری،چرا بچه ات نمی شود،کجاست آن بدبختی که قرار ست تورا بگیرد و هزار جمله ی زشت دیگر پیچیده شده در لفاف ببخشید ها و قصد جسارت نباشه ها ....
بلدیم حرف قشنگ هم بزنیم؟
چشمات چقدر قشنگه،چه خوشگل میخندی،این لباست عالیه ،راست میگی پرستاری؟ من چقدر پرستارا رو دوست دارم ..
بذار برات چایی بریزم حرف بزنیم از بس حرفات قشنگه و ...
اینا رو تا بحال بکسی گفتیم؟
جواب اکثریت مون نه هست
حالا یکی بیاد بگه:
منی که یاد نگرفتم محبت بدم و قشنگ ببینم کسی یا چیزی رو که الزاما هم خیلی زیبا نیست .
منی که یاد نگرفتم ذره بین نندازم رو عیب ها شون و خوبی هاشون و با چشم کور بدون عینک نبینم .
منی که عشق نکاشتم ..
چطور قراره مورد عشق قرار بگیرم؟
چطور قراره دوستم داشته باشن؟
چطور قراره روزم قشنگ بشه ؟
بردارید این عینکهای سیاه بدیمنی و دنبال عیب گشتن رو،بخدا قسم که زندگی جز همین دمی که به زشت یابی می گذرونیدش نیست
اگر نخواهی تغییر کنی .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
جز اینکه بگوییم چقدر چاق شدی،مردی از لاغری،چرا بچه ات نمی شود،کجاست آن بدبختی که قرار ست تورا بگیرد و هزار جمله ی زشت دیگر پیچیده شده در لفاف ببخشید ها و قصد جسارت نباشه ها ....
بلدیم حرف قشنگ هم بزنیم؟
چشمات چقدر قشنگه،چه خوشگل میخندی،این لباست عالیه ،راست میگی پرستاری؟ من چقدر پرستارا رو دوست دارم ..
بذار برات چایی بریزم حرف بزنیم از بس حرفات قشنگه و ...
اینا رو تا بحال بکسی گفتیم؟
جواب اکثریت مون نه هست
حالا یکی بیاد بگه:
منی که یاد نگرفتم محبت بدم و قشنگ ببینم کسی یا چیزی رو که الزاما هم خیلی زیبا نیست .
منی که یاد نگرفتم ذره بین نندازم رو عیب ها شون و خوبی هاشون و با چشم کور بدون عینک نبینم .
منی که عشق نکاشتم ..
چطور قراره مورد عشق قرار بگیرم؟
چطور قراره دوستم داشته باشن؟
چطور قراره روزم قشنگ بشه ؟
بردارید این عینکهای سیاه بدیمنی و دنبال عیب گشتن رو،بخدا قسم که زندگی جز همین دمی که به زشت یابی می گذرونیدش نیست
اگر نخواهی تغییر کنی .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
❤7
گوشه ای از دفترت بنویس که تنها یک بار زندگی میکنم .
و این را روزی صدبار تکرار کن
انقدر که یادت نرود .
زندگی چیست و فراموش نکنی دوباره به دنیا نخواهی آمد.
#عادله_زمانی
📸هنگامه ❤
@adelehz
و این را روزی صدبار تکرار کن
انقدر که یادت نرود .
زندگی چیست و فراموش نکنی دوباره به دنیا نخواهی آمد.
#عادله_زمانی
📸هنگامه ❤
@adelehz
❤32
این خیلی خبر امیدوار کننده ای ست .در جهان تعدادی زیادی از زنان و دختران به محصولات بهداشتی قاعدگی یا دسترسی ندارند یا براشون خیلی گرون در میاد .
@adelehz
@adelehz
😢24❤19
توی این همه سال که به نقش و نقاشی مشغول بودم یاد گرفتم که میشه دنیا را با همهی حقیقتش جدی نگرفت.
میشه غرق خیالات شد و به پس و پیش دنیا هیچ اهمیتی نداد.
حتی میشه به خیالات رنگ واقعیت داد و با اونها زندگی کرد.
برای همین از خیلی وقت پیش دیگه هیچی رو جدی نمیگیرم که اینجوری نه ترسی از آینده داری نه حسرتی برای گذشته.
اورهان پاموک
@adelehz
میشه غرق خیالات شد و به پس و پیش دنیا هیچ اهمیتی نداد.
حتی میشه به خیالات رنگ واقعیت داد و با اونها زندگی کرد.
برای همین از خیلی وقت پیش دیگه هیچی رو جدی نمیگیرم که اینجوری نه ترسی از آینده داری نه حسرتی برای گذشته.
اورهان پاموک
@adelehz
❤20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدم حسابی ها زیاد بلد نیستند راجع به کارهایشان تز بدهند .
در صفحات اجتماعی شان در ستایش همدیگر دوستی و مهربانی چیزهای زیادی به چشمنمیخورد.
اصلا بلد نیستند در این مورد برای دیگران سخنرانی کنند .
اما یک روز می بینی شان که آب سرد و شربت درست کرده اند و می برند برای کارگران ساختمان روبرویی
بی آنکه به کسی چیزی بگویند یا نظری بخواهند.
می بینی شان که کفشهای نوی خودشان را به کسی دیگر دادند.
یا می بینی شان که برای تولد کسی قشنگترین هدیه ره خریده اند .
آدم حسابی ها اینطوری هستند حرف نمیزنند بلکه در سکوت حواس شان به همه چیز ست .
و چقدر جهان به آدم حسابی ها نیاز دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
در صفحات اجتماعی شان در ستایش همدیگر دوستی و مهربانی چیزهای زیادی به چشمنمیخورد.
اصلا بلد نیستند در این مورد برای دیگران سخنرانی کنند .
اما یک روز می بینی شان که آب سرد و شربت درست کرده اند و می برند برای کارگران ساختمان روبرویی
بی آنکه به کسی چیزی بگویند یا نظری بخواهند.
می بینی شان که کفشهای نوی خودشان را به کسی دیگر دادند.
یا می بینی شان که برای تولد کسی قشنگترین هدیه ره خریده اند .
آدم حسابی ها اینطوری هستند حرف نمیزنند بلکه در سکوت حواس شان به همه چیز ست .
و چقدر جهان به آدم حسابی ها نیاز دارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤56