"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
از روزهای دانشجویی که عبور کنی،دوباره هیچوقت ،دوباره هرگز شبیه آن روزها نخواهی شد .
نه خودت نه احساست، نه حتی دنیایی که اطراف خودت ساخته ای .
نه آنقدر خوش خیالی و رویاباف نه انقدر بی دلیل شاد
روزهای دانشجو بودن با تمام خامی و اشتباهات رنگارنگش بهترین فرصت برای عاشقی ست .
برای عاشق شدن و دل سپردن
قبول دارم که نود درصد عشقهای آن زمان بی سرانجام ست اما..کیست که دلش یک جرعه شراب نخواهد حتی با تصور سردرد و بی حالی فردا صبحش..
میدانی چه می‌گویم؟
هرچیزی فصلی دارد
و فصل عاشقی همان روزهای خوش خیالی و شادی دانشجویی ست .
اما اینکه عشق قسمت کی خواهد بود را نمی دانم‌..
باید در کوله ی دانشجویی جایی برای عشق گذاشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
29😁7😢7
بی رویِ دلفروزت، ما را سرِ طرب نیست
با ما شبی به سر کن، یک شب هزار شب نیست!


کاتبی شیرازی

@adelehz
25
جمعه ها یک جورایی آدم را تسخیر می کند .به نظرم هیچ روزی قدرت جمعه را ندارد ،انگار یک دست آهنین دارد که میندازد خِر گلوی روح و روان آدم و تا جایی که میتواند فشار می دهد .
فشارش تصاعدی بالا می رود یعنی از صبح که کسل بیدار میشوی شروع می‌شود نزدیکای غروب آخرین توانش را روی تو پیاده می کند.
اصلا نمیدانم کی جمعه ها این جوری شد ما که نسل عاشق جمعه بودیم ما تمام هفته را صبح ساعت ۷ به ذوق رسیدن جمعه بیدار می شدیم .
نکند که ما بزرگ شدیم و این به سرمان آمد
نکند که بقیه ی دلخوشی هایمان هم به سرنوشت جمعه دچار شد؟ ..
#عادله_زمانی
@adelehz
16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میخواد پرنده هایی که غذاهاشو میدزدن بترسونه این صدا رو در میاره😄

@adelehz
😁1512
«من شما را بی‌اینکه امیدی داشته باشم، دوست می‌دارم.»


📚قمارباز
👤داستایوفسکی
@adelehz
15😢4
فکر کردم چه چیزی ما را به هم مرتبط می‌کند،
نقاط زخمی درون آدم ها نوعی محبت بین آن‌ها به وجود می‌آورد.

✍🏻یوستین گردر

@adelehz
22
متن و🎙:عادله زمانی
8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏امیدوارم روزایی وجود داشته باشه که قهوه مزه‌ی خیلی خوبی بده، لیست آهنگات باعث رقصیدنت بشن، غریبه‌ها دلیل لبخند زدنت بشن و آسمون پر ستاره‌ی شب روحت رو لمس کنه. امیدوارم روزایی باشه که از زنده بودن لذت ببری.

@adelehz
34😁1😢1
آمنه
۱۱ سالشه و مبتلا به زالی (سفیدی مو) و هتروکرومیا(تفاوت رنگ عنبیه) است.
زیبایی محض❤️
@adelehz
69
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود .
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
38😢9😁1
یه بلاگر ۲۱ ساله آمریکایی-آلمانی رفته پاکستان که با ویدئوهاش نشون بده پاکستان جای امنی برای زن هاست و به پروپاگاندای رسانه ها توجه نکنید.
چند مرد پاکستانی بصورت گروهی بهش تجاوز کردند!
از کاف

@adelehz
😢69😁17
دست ها و باز هم دست ها❤️
@adelehz
20
در دیدار با ادمها چقدر به نکات مثبت شان دقت می کنیم؟
جز اینکه بگوییم چقدر چاق شدی،مردی از لاغری،چرا بچه ات نمی شود،کجاست آن بدبختی که قرار ست تورا بگیرد و هزار جمله ی زشت دیگر پیچیده شده در لفاف ببخشید ها و قصد جسارت نباشه ها ....
بلدیم حرف قشنگ هم بزنیم؟
چشمات چقدر قشنگه،چه خوشگل میخندی،این لباست عالیه ،راست میگی پرستاری؟ من چقدر پرستارا رو دوست دارم ‌..
بذار برات چایی بریزم حرف بزنیم از بس حرفات قشنگه و ...
اینا رو تا بحال بکسی گفتیم؟
جواب اکثریت مون نه هست ‌‌
حالا یکی بیاد بگه:
منی که یاد نگرفتم محبت بدم و قشنگ ببینم کسی یا چیزی رو که الزاما هم خیلی زیبا نیست .
منی که یاد نگرفتم ذره بین نندازم رو عیب ها شون و خوبی هاشون و با چشم کور بدون عینک نبینم .
منی که عشق نکاشتم ..
چطور قراره مورد عشق قرار بگیرم؟
چطور قراره دوستم داشته باشن؟
چطور قراره روزم قشنگ بشه ؟

بردارید این عینک‌های سیاه بدیمنی و دنبال عیب گشتن رو،بخدا قسم که زندگی جز همین دمی که به زشت یابی می گذرونیدش نیست
اگر نخواهی تغییر کنی .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
28
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.zamani90
7
گوشه ای از دفترت بنویس که تنها یک بار زندگی میکنم .
و این را روزی صدبار تکرار کن
انقدر که یادت نرود .
زندگی چیست و فراموش نکنی دوباره به دنیا نخواهی آمد.
#عادله_زمانی
📸هنگامه
@adelehz
32
عزیزِ دلخواه من
جهان عاقل زیاد دارد ‌‌.
بیا من و تو دیوانه ی هم باشیم ❤️😍
#عادله_زمانی
@adelehz
21
این خیلی خبر امیدوار کننده ای ست .در جهان تعدادی زیادی از زنان و دختران به محصولات بهداشتی قاعدگی یا دسترسی ندارند یا براشون خیلی گرون در میاد ‌.
@adelehz
😢2419