همه چیز از امروز شروع می شود.
زیرا دیروز رفته است ...
وفردا هنوز نیامده است...
امروزمان آباد..
#صبح_بخیر_بشادی
@adelehz
زیرا دیروز رفته است ...
وفردا هنوز نیامده است...
امروزمان آباد..
#صبح_بخیر_بشادی
@adelehz
سیاره ى ما دیگر نیازى به آدم هاى موفق ندارد! این سیاره به شدت نیازمند افراد صلح جو، درمانگر، ناجى، قصه گو و عاشق است.
#دالایى_لاما
@adelehz
#دالایى_لاما
@adelehz
عصر سرد پاییزی
با اونایی که دوسشون داری
فقط اینجا ،اینجوری☕️🔥🍁🍂
بفرستید برای اوناهایی که دلتنگ کنار شون بودن هستین🌾
@adelehz
با اونایی که دوسشون داری
فقط اینجا ،اینجوری☕️🔥🍁🍂
بفرستید برای اوناهایی که دلتنگ کنار شون بودن هستین🌾
@adelehz
اگرعشق بکارید
عشق برداشت خواهید کرد..
شایداولش گلتان خیلی رشدنکند
ویابارها دستی گل کوچکتان راازشاخه جداکند.
اماعشق جای دیگرجوانه خواهدزد.
درنهایت روزی باغی بی انتهاخواهید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق برداشت خواهید کرد..
شایداولش گلتان خیلی رشدنکند
ویابارها دستی گل کوچکتان راازشاخه جداکند.
اماعشق جای دیگرجوانه خواهدزد.
درنهایت روزی باغی بی انتهاخواهید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بايزيد بسطامی را پرسيدند : اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهی گفت؟
بايزيد گفت : وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود
به او نميگويند چه آورده ای
بلکه ميگويند چه ميخواهی
@adelehz
چه خواهی گفت؟
بايزيد گفت : وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود
به او نميگويند چه آورده ای
بلکه ميگويند چه ميخواهی
@adelehz
می آیی
می روی
حدفاصلت بین دستان من جا
می ماند.
برای بردن جامانده ات یک روز برمیگردی
روزی که دیگر دیر است ...
#عادله_زمانی
@adelehz
می روی
حدفاصلت بین دستان من جا
می ماند.
برای بردن جامانده ات یک روز برمیگردی
روزی که دیگر دیر است ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جان❤️💋😍
@adelehz
@adelehz
موزیک شب قطعه "نوازش"از ابی
تنم سرده ولی انگار تو دستای تو آتیشه
خودت پلکامو میبندی واین قصه تموم میشه ...
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
تنم سرده ولی انگار تو دستای تو آتیشه
خودت پلکامو میبندی واین قصه تموم میشه ...
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بخوابیم 🌙😴
@adelehz
@adelehz
نترسید که روزی خورشید متلاشی شود و همگی از سرما بمیریم.
بترسید که روزی برسد که زنها
بخواهند محبت را از ما مردها
دریغ کنند.
آنوقت همگی از سرما خواهیم مرد.
#چارلی_چاپلین
@adelehz
بترسید که روزی برسد که زنها
بخواهند محبت را از ما مردها
دریغ کنند.
آنوقت همگی از سرما خواهیم مرد.
#چارلی_چاپلین
@adelehz