.
به گزارش نیویورک پست، به فضانوردان نسبت به خودارضایی در فضا به دلیل ترس از آغشته شدن فضانوردان زن به مایعات سرگردان هشدار داده شده است.
دکتر جان میلیس، اخترشناس ناسا میگوید «رابطه جنسی و خودارضایی در فضا با توجه به مشکلاتی مانند شناور شدن مایعات و کوچک شدن آلت مردانه، یک کابوس لجستیکی است.»
این دانشمند ادامه داد: «سه فضانورد زن میتوانند ازطریق یک مرد در یک جلسه باردار شوند ... راه خود را پیدا میکند.»
او رابطه جنسی در فضا را با داشتن رابطه جنسی در حین «چتربازی» مقایسه کرد، اما اضافه کرد که «غیر ممکن نیست.»
😒😐
@adelehz
به گزارش نیویورک پست، به فضانوردان نسبت به خودارضایی در فضا به دلیل ترس از آغشته شدن فضانوردان زن به مایعات سرگردان هشدار داده شده است.
دکتر جان میلیس، اخترشناس ناسا میگوید «رابطه جنسی و خودارضایی در فضا با توجه به مشکلاتی مانند شناور شدن مایعات و کوچک شدن آلت مردانه، یک کابوس لجستیکی است.»
این دانشمند ادامه داد: «سه فضانورد زن میتوانند ازطریق یک مرد در یک جلسه باردار شوند ... راه خود را پیدا میکند.»
او رابطه جنسی در فضا را با داشتن رابطه جنسی در حین «چتربازی» مقایسه کرد، اما اضافه کرد که «غیر ممکن نیست.»
😒😐
@adelehz
😁19😢1
"زنی کهگم کردم "
. به گزارش نیویورک پست، به فضانوردان نسبت به خودارضایی در فضا به دلیل ترس از آغشته شدن فضانوردان زن به مایعات سرگردان هشدار داده شده است. دکتر جان میلیس، اخترشناس ناسا میگوید «رابطه جنسی و خودارضایی در فضا با توجه به مشکلاتی مانند شناور شدن مایعات و کوچک…
واقعا چرا یه آدم باید تو فضا همچین کاری بکنه
وقت تو به تماشای کهکشان ها بگذرون بیچاره
اون کارو که روی زمین هم میتونی بکنی 😒😐
@adelehz
وقت تو به تماشای کهکشان ها بگذرون بیچاره
اون کارو که روی زمین هم میتونی بکنی 😒😐
@adelehz
😁45😢1
Mahasti - Shakheh Nabat
@moozikestan_bot
منو ببخش
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
❤27😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خورشید کوچکم
وقتی میخندی
خانه روشنتر میشود
چه خوب که هستی
چه خوب که خدا تورا برای دلم آفرید .
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی میخندی
خانه روشنتر میشود
چه خوب که هستی
چه خوب که خدا تورا برای دلم آفرید .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهستی از جمله معدود خواننده هایست که به همراه خواهرش هرگز از شنیدن صدا و اشعار انتخابی اش سیر نشدم .
حالا که ابتذال اشعار جدید خوانندگان قدیمی و تقلای آنها برای در چشمماندن را میبینم فکر میکنم فوت در اوج هایده و مهستی لطف بزرگی بود که خدا در حق شان کرد .
این دو خواهر با دو صدای جادویی و تصویری از عالی ترین آثارشان در حافظه جمعی و خاطرات روزهای تلخ و شیرین میلیونها فارسی دان و فارسی زبان زنده خواهند ماند.
یادشان گرامی
#عادله_زمانی
@adelehz
حالا که ابتذال اشعار جدید خوانندگان قدیمی و تقلای آنها برای در چشمماندن را میبینم فکر میکنم فوت در اوج هایده و مهستی لطف بزرگی بود که خدا در حق شان کرد .
این دو خواهر با دو صدای جادویی و تصویری از عالی ترین آثارشان در حافظه جمعی و خاطرات روزهای تلخ و شیرین میلیونها فارسی دان و فارسی زبان زنده خواهند ماند.
یادشان گرامی
#عادله_زمانی
@adelehz
❤44
زندگی منتظر هیچکس باقی نمی ماند به اندازه ی سهمت از شادی ها و دل خوشی هایش بردار
غمها خودشان راه را پیدا میکنند تو به دنبال دلخوشی ها بگرد .
آنچه که در نهایت باقی خواهد ماند چیزهایی ست که لبخند بر لبانت باقی میگذارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
غمها خودشان راه را پیدا میکنند تو به دنبال دلخوشی ها بگرد .
آنچه که در نهایت باقی خواهد ماند چیزهایی ست که لبخند بر لبانت باقی میگذارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزتون به اندازه ی این قند قشنگ باشه❤😊💋
❤15
قلب، مهمانخانه نيست که
آدم ها بيايند
دو سه ساعت يا دو سه روز
توی آن بمانند و بعد بروند
قلب، لانه ی گنجشک نيست که
در بهار ساخته بشود
و در پاييز باد آن را با خودش ببرد
قلب؟ راستش نمیدانم چيست،
اما اين را میدانم که
فقط جای آدمهای خيلی خوب است!
✍🏻 نادر ابراهیمی
📷پریسا جان راغیان❤️
@adelehz
آدم ها بيايند
دو سه ساعت يا دو سه روز
توی آن بمانند و بعد بروند
قلب، لانه ی گنجشک نيست که
در بهار ساخته بشود
و در پاييز باد آن را با خودش ببرد
قلب؟ راستش نمیدانم چيست،
اما اين را میدانم که
فقط جای آدمهای خيلی خوب است!
✍🏻 نادر ابراهیمی
📷پریسا جان راغیان❤️
@adelehz
❤11😢1
هر انسانی که از کنار تو می گذرد، برای تو فرستاده شده تا به تو چیزی دهد يا به تو خدمت کند يا به تو درسی را بياموزد و يا تو به او چيزی دهی.
هيچ مورچه ای بدون اجازه خدا بارش را حمل نمی کند.
هيچ زنبوری بدون اجازه خدا وارد کندويش نمی شود و هيچ جوانه ای بدون اجازه خدا سبز نميشود.
پس انسان هایی که وارد زندگی تو می شوند، بر اساس طرحي الهي به خاطر تو می آيند و دست خير و عشق خداوند در پشت تمامی اين اتفاقات است حتی اگر در ظاهر اینگونه نباشد.
اگر خداوند انسانی را به زندگی ات وارد میکند، فقط از طريق وحدت با همان يک نفر می توانی به اوج کمال برسی.
ميتوانی از طريق يکی شدن با او، طعم زیبایى، ستايش، توحيد، وحدت و یگانگی را بچشی.
يکی شدن فقط منظور ازدواج نيست. تمام عالم، معشوق تمام عالم است. ما با هر کسی ارتباطی روحانی و معنوی برقرار می کنيم. ما با تمام انسان های اطرافمان، حتی آنهایی که فقط از کنارشان می گذريم، بدون اين که متوجه باشيم، ارتباطی روحانی داريم.
هنگامی که در چشمان پيرزنی نگاه ميکنی و به او لبخند میزنی، با او يکی شده ای.
هنگامی که سکه ای را در دست فقيری ميگذاری و درخشش و شعف و شادمانی را در چشمان او نظاره ميکنی، با او يکی شده ای.
هنگامی که کاری برای دوستی انجام ميدهی و او صميمانه و با خوشحالی تشکر ميکند، با او يکی شده ای. هنگامی که فقط احساس خوبی نسبت به شخصی داری، با او يکی شده ای...
چشم دل بگشا_ کاترین پاندر
از ژوان
@adelehz
هيچ مورچه ای بدون اجازه خدا بارش را حمل نمی کند.
هيچ زنبوری بدون اجازه خدا وارد کندويش نمی شود و هيچ جوانه ای بدون اجازه خدا سبز نميشود.
پس انسان هایی که وارد زندگی تو می شوند، بر اساس طرحي الهي به خاطر تو می آيند و دست خير و عشق خداوند در پشت تمامی اين اتفاقات است حتی اگر در ظاهر اینگونه نباشد.
اگر خداوند انسانی را به زندگی ات وارد میکند، فقط از طريق وحدت با همان يک نفر می توانی به اوج کمال برسی.
ميتوانی از طريق يکی شدن با او، طعم زیبایى، ستايش، توحيد، وحدت و یگانگی را بچشی.
يکی شدن فقط منظور ازدواج نيست. تمام عالم، معشوق تمام عالم است. ما با هر کسی ارتباطی روحانی و معنوی برقرار می کنيم. ما با تمام انسان های اطرافمان، حتی آنهایی که فقط از کنارشان می گذريم، بدون اين که متوجه باشيم، ارتباطی روحانی داريم.
هنگامی که در چشمان پيرزنی نگاه ميکنی و به او لبخند میزنی، با او يکی شده ای.
هنگامی که سکه ای را در دست فقيری ميگذاری و درخشش و شعف و شادمانی را در چشمان او نظاره ميکنی، با او يکی شده ای.
هنگامی که کاری برای دوستی انجام ميدهی و او صميمانه و با خوشحالی تشکر ميکند، با او يکی شده ای. هنگامی که فقط احساس خوبی نسبت به شخصی داری، با او يکی شده ای...
چشم دل بگشا_ کاترین پاندر
از ژوان
@adelehz
❤27
ما به شبهای زیادی نیاز داریم عزیزم
به شبهایی که بتوانیم در آن عشق را از سر بگیریم .
به شبهایی برای بیدار ماندن ماندن قدم زدن
در ساحل دریا دوتایی راه رفتن
زیر اخرین درخت کاج
زیر تیر آهن انتهای کوچه همدیگر را بوسیدن
ما به شبهای زیادی برای باهم بودن نیاز داریم .
خودت هم میدانی جانانم
جهان شب های زیادی
به ما بدهکار است .
#عادله_زمانی
@adelehz
به شبهایی که بتوانیم در آن عشق را از سر بگیریم .
به شبهایی برای بیدار ماندن ماندن قدم زدن
در ساحل دریا دوتایی راه رفتن
زیر اخرین درخت کاج
زیر تیر آهن انتهای کوچه همدیگر را بوسیدن
ما به شبهای زیادی برای باهم بودن نیاز داریم .
خودت هم میدانی جانانم
جهان شب های زیادی
به ما بدهکار است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روباه گفت: سلام صبح بخیر.
شازده کوچولو مؤدبانه پاسخ داد: «سلام، صبح بخیر.» ولی هر چقدر اطراف را نگاه کرد، چیزی ندید.
صدا گفت: من اینجام، زیر درخت سیب...
شازده کوچولو گفت: تو کی هستی؟ چقدر خوشگلی!
روباه گفت: من یک روباه هستم.
شازده کوچولو به او گفت: بیا با من بازی کن. من خیلی دلم گرفته و غمگینم.
روباه گفت: من نمیتوانم با تو بازی کنم. آخه اهلی نیستم.
شازده کوچولو آهی کشید و گفت: «مرا ببخش.» بعد کمی فکر کرد و پرسید: «اهلی یعنی چی؟»
روباه گفت: اهلی کردن چیزی است که مدتهاست فراموش شده. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.
شازده کوچولو پرسید: ایجاد علاقه کردن؟
روباه گفت: درسته. مثلاً در حال حاضر تو برای من فقط یک پسر بچه هستی مانند هزاران پسر بچه دیگر و من هیچ احتیاجی به تو ندارم و تو هم هیچ احتیاجی به من نداری. من هم برای تو فقط یک روباه هستم، مانند هزاران روباه دیگر، اما اگر تو من را اهلی کنی ما به یکدیگر نیازمند خواهیم شد. آن وقت تو برای من منحصر به فرد و یگانه میشوی و من برای تو منحصر به فرد و یگانه.
شازده کوچولو
#نارنجی
@adelehz
شازده کوچولو مؤدبانه پاسخ داد: «سلام، صبح بخیر.» ولی هر چقدر اطراف را نگاه کرد، چیزی ندید.
صدا گفت: من اینجام، زیر درخت سیب...
شازده کوچولو گفت: تو کی هستی؟ چقدر خوشگلی!
روباه گفت: من یک روباه هستم.
شازده کوچولو به او گفت: بیا با من بازی کن. من خیلی دلم گرفته و غمگینم.
روباه گفت: من نمیتوانم با تو بازی کنم. آخه اهلی نیستم.
شازده کوچولو آهی کشید و گفت: «مرا ببخش.» بعد کمی فکر کرد و پرسید: «اهلی یعنی چی؟»
روباه گفت: اهلی کردن چیزی است که مدتهاست فراموش شده. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.
شازده کوچولو پرسید: ایجاد علاقه کردن؟
روباه گفت: درسته. مثلاً در حال حاضر تو برای من فقط یک پسر بچه هستی مانند هزاران پسر بچه دیگر و من هیچ احتیاجی به تو ندارم و تو هم هیچ احتیاجی به من نداری. من هم برای تو فقط یک روباه هستم، مانند هزاران روباه دیگر، اما اگر تو من را اهلی کنی ما به یکدیگر نیازمند خواهیم شد. آن وقت تو برای من منحصر به فرد و یگانه میشوی و من برای تو منحصر به فرد و یگانه.
شازده کوچولو
#نارنجی
@adelehz
❤30
دختر کوچلوی قشنگ
از رویایت دست نکش
دنبال بادبادک های کاغذی بدو
و عاشق شو
هیچکس نمیتواند تورا از دوست داشتن یا دوست داشته شدن منع کند .
دختر کوچلوی شیرین
برای زیباتر دیده شدن جهان
برقص
راستی که جهان با تو خیلی زیبا تر است .
#عادله_زمانی
@adelehz
از رویایت دست نکش
دنبال بادبادک های کاغذی بدو
و عاشق شو
هیچکس نمیتواند تورا از دوست داشتن یا دوست داشته شدن منع کند .
دختر کوچلوی شیرین
برای زیباتر دیده شدن جهان
برقص
راستی که جهان با تو خیلی زیبا تر است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30
زمان زیادی برد تا یاد بگیرم .
کار فقط با دعا کردن درست نمی شود .
تا یادبگیرم باید دست خدا را بگیری و اورا بکشانی درون خانه و روزهایت .
گرچه خدا همه جا حضور دارد اما این حضور کجا و آن طور حضور کجا
یادگرفتم به جای مکرر دعا کردن و طلب کردن ، بهتر است چیزی به دنیای خدا بدهم .
حالا این هدیه به جهان خلقت می توانست چیزی کوچک باشد این مهم نبود،میتوانست لیوانی شربت سرد در ظهر گرم تابستان باشد که به دست یک کارگر غریبه داده می شود.
میتوانست یک حرف قشنگ ،یک حرف بدون کنایه باشد که به آشنایی زده می شود .
شاید سکوت و احترام در اوج ناراحتی به کلام مادر بود .
شاید قرصی بود که بی خبر برای پدر گرفته میشد و دلش را شاد می کرد.
آنجا که دلی شاد می شد خدا وارد زندگی ام می شد و سعی می کرد جبران خوبی کوچکم را ده برابر پس دهد.
پس رفیقان
بیاید دست از ناله و فغان برداریم و کاری کنیم خدا خودش پا به زندگی مان بگذارد
بیاید دلی شاد کنیم
مگر نه اینکه دل خانه ی خداست
چه کسی به خانه ی شاد و آبادش سر نخواهد زد؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
کار فقط با دعا کردن درست نمی شود .
تا یادبگیرم باید دست خدا را بگیری و اورا بکشانی درون خانه و روزهایت .
گرچه خدا همه جا حضور دارد اما این حضور کجا و آن طور حضور کجا
یادگرفتم به جای مکرر دعا کردن و طلب کردن ، بهتر است چیزی به دنیای خدا بدهم .
حالا این هدیه به جهان خلقت می توانست چیزی کوچک باشد این مهم نبود،میتوانست لیوانی شربت سرد در ظهر گرم تابستان باشد که به دست یک کارگر غریبه داده می شود.
میتوانست یک حرف قشنگ ،یک حرف بدون کنایه باشد که به آشنایی زده می شود .
شاید سکوت و احترام در اوج ناراحتی به کلام مادر بود .
شاید قرصی بود که بی خبر برای پدر گرفته میشد و دلش را شاد می کرد.
آنجا که دلی شاد می شد خدا وارد زندگی ام می شد و سعی می کرد جبران خوبی کوچکم را ده برابر پس دهد.
پس رفیقان
بیاید دست از ناله و فغان برداریم و کاری کنیم خدا خودش پا به زندگی مان بگذارد
بیاید دلی شاد کنیم
مگر نه اینکه دل خانه ی خداست
چه کسی به خانه ی شاد و آبادش سر نخواهد زد؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤38
هیچکس کشته مرده ی دوست داشته شدن توسط کسی نیست ،یعنی شاید دلش بخواهد بعضی آدمها دوستش داشته باشند و به او عشق و توجه بدهند اما اگر هم اینطور نشد ...آدم از توجه نکردن آن آدم یحتمل که نمی میرد..
اما گاهی وقتها دلست دیگر ،یهو به خودش می آید و می پرسد چرا فلانی آنقدر عمیق با من مهربان نیست چرا همیشه به من فکر نمی کند چرا یهو دلش هوای مرا نمی کند ..
دلِ نازک یهو برمیگردد توی صورتت و از تو میپرسد که چرا ؟
توام در اکثر موارد چیزی نداری که بگویی دلت را بغل میکنی و می گویی فدای سرت عزیزم
غصه نخور
خودم به جای تمام دنیا دوستت خواهم داشت .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
اما گاهی وقتها دلست دیگر ،یهو به خودش می آید و می پرسد چرا فلانی آنقدر عمیق با من مهربان نیست چرا همیشه به من فکر نمی کند چرا یهو دلش هوای مرا نمی کند ..
دلِ نازک یهو برمیگردد توی صورتت و از تو میپرسد که چرا ؟
توام در اکثر موارد چیزی نداری که بگویی دلت را بغل میکنی و می گویی فدای سرت عزیزم
غصه نخور
خودم به جای تمام دنیا دوستت خواهم داشت .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤42