"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تولد آقای نارنجی بوده بنظرم 🦊😍
#نارنجی
@adelehz
16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه جوری خوب باشید که وقتی میاید خواستگاری مون اینجوری ذوق کنیم 😄
@adelehz
😁22
انگشتر زمردشو
خودااا😍
@adelehz
36😁1
قلب خاطرات بد را کنار می‌زند و خاطرات خوش را جلوه می‌دهد.
و درست از تصدیق همین فریب است که می‌توانیم گذشته را تحمل کنیم!

گابریل گارسیا مارکز
#چای_تایم
@adelehz
25😢4😁1
.
به گزارش نیویورک پست، به فضانوردان نسبت به خودارضایی در فضا به دلیل ترس از آغشته شدن فضانوردان زن به مایعات سرگردان هشدار داده شده است.

دکتر جان میلیس، اخترشناس ناسا می‌گوید «رابطه جنسی و خودارضایی در فضا با توجه به مشکلاتی مانند شناور شدن مایعات و کوچک شدن آلت مردانه، یک کابوس لجستیکی است.»

این دانشمند ادامه داد: «سه فضانورد زن می‌توانند ازطریق یک مرد در یک جلسه باردار شوند ... راه خود را پیدا می‌کند.»

او رابطه جنسی در فضا را با داشتن رابطه جنسی در حین «چتربازی» مقایسه کرد، اما اضافه کرد که «غیر ممکن نیست.»
😒😐
@adelehz
😁19😢1
Mahasti - Shakheh Nabat
@moozikestan_bot
منو ببخش
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
27😢1
جزئیات این تصویر شگفت انگیزه
تصویر بزرگ‌کنید اتاق موش موشی و خرگوش‌ها رو هم ببینید :)‌
@adelehz
41
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خورشید کوچکم
وقتی میخندی
خانه روشن‌تر می‌شود
چه خوب که هستی
چه خوب که خدا تورا برای دلم آفرید .
#عادله_زمانی
@adelehz
15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهستی از جمله معدود خواننده هایست که به همراه خواهرش هرگز از شنیدن صدا و اشعار انتخابی اش سیر نشدم .
حالا که ابتذال اشعار جدید خوانندگان قدیمی و تقلای آنها برای در چشم‌ماندن را میبینم فکر میکنم فوت در اوج هایده و مهستی لطف بزرگی بود که خدا در حق شان کرد .
این دو خواهر با دو صدای جادویی و تصویری از عالی ترین آثارشان در حافظه جمعی و خاطرات روزهای تلخ و شیرین میلیونها فارسی دان و فارسی زبان زنده خواهند ماند.
یادشان گرامی
#عادله_زمانی
@adelehz
44
زندگی منتظر هیچکس باقی نمی ماند به اندازه ی سهمت از شادی ها و دل خوشی هایش بردار
غمها خودشان راه را پیدا میکنند تو به دنبال دلخوشی ها بگرد .
آنچه که در نهایت باقی خواهد ماند چیزهایی ست که لبخند بر لبانت باقی میگذارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزتون به اندازه ی این قند قشنگ باشه😊💋
15
قلب، مهمانخانه نيست که
آدم‌ ها بيايند
دو سه ساعت يا دو سه روز
توی آن بمانند و بعد بروند
قلب، لانه‌ ی گنجشک نيست که
در بهار ساخته بشود
و در پاييز باد آن را با خودش ببرد
قلب؟ راستش نمی‌دانم چيست،

اما اين را می‌دانم که
فقط جای آدم‌های خيلی خوب است!

✍🏻 نادر ابراهیمی
📷پریسا جان راغیان❤️
@adelehz
11😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قلعه ی فرانسوی که صاحبش در کشتی تایتانیک کشته شد .
بطرز عجیبی جالبه...
@adelehz
😢107
هر انسانی که از کنار تو می گذرد، برای تو فرستاده شده تا به تو چیزی دهد يا به تو خدمت کند يا به تو درسی را بياموزد و يا تو به او چيزی دهی.

هيچ مورچه ای بدون اجازه خدا بارش را حمل نمی کند.
هيچ زنبوری بدون اجازه خدا وارد کندويش نمی شود و هيچ جوانه ای بدون اجازه خدا سبز نميشود.
پس انسان هایی که وارد زندگی تو می شوند، بر اساس طرحي الهي به خاطر تو می آيند و دست خير و عشق خداوند در پشت تمامی اين اتفاقات است حتی اگر در ظاهر اینگونه نباشد.

اگر خداوند انسانی را به زندگی ات وارد می‌کند، فقط از طريق وحدت با همان يک نفر می توانی به اوج کمال برسی.

ميتوانی از طريق يکی شدن با او، طعم زیبایى، ستايش، توحيد، وحدت و یگانگی را بچشی.

يکی شدن فقط منظور ازدواج نيست. تمام عالم، معشوق تمام عالم است. ما با هر کسی ارتباطی روحانی و معنوی برقرار می کنيم. ما با تمام انسان های اطرافمان، حتی آنهایی که فقط از کنارشان می گذريم، بدون اين که متوجه باشيم، ارتباطی روحانی داريم.

هنگامی که در چشمان پيرزنی نگاه ميکنی و به او لبخند می‌زنی، با او يکی شده ای.

هنگامی که سکه ای را در دست فقيری ميگذاری و درخشش و شعف و شادمانی را در چشمان او نظاره ميکنی، با او يکی شده ای.

هنگامی که کاری برای دوستی انجام ميدهی و او صميمانه و با خوشحالی تشکر ميکند، با او يکی شده ای. هنگامی که فقط احساس خوبی نسبت به شخصی داری، با او يکی شده ای...

چشم دل بگشا_ کاترین پاندر

از ژوان
@adelehz
27
ما به شبهای زیادی نیاز داریم عزیزم
به شبهایی که بتوانیم در آن عشق را از سر بگیریم .
به شبهایی برای بیدار ماندن ماندن قدم زدن
در ساحل دریا دوتایی راه رفتن
زیر اخرین درخت کاج
زیر تیر آهن انتهای کوچه همدیگر را بوسیدن
ما به شبهای زیادی برای باهم بودن نیاز داریم .
خودت هم میدانی جانانم
جهان شب های زیادی
به ما بدهکار است .
#عادله_زمانی
@adelehz
15😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روباه گفت: سلام صبح بخیر.
شازده کوچولو مؤدبانه پاسخ داد: «سلام، صبح بخیر.» ولی هر چقدر اطراف را نگاه کرد، چیزی ندید.
صدا گفت: من اینجام، زیر درخت سیب...
شازده کوچولو گفت: تو کی هستی؟ چقدر خوشگلی!
روباه گفت: من یک روباه هستم.
شازده کوچولو به او گفت: بیا با من بازی کن. من خیلی دلم گرفته و غمگینم.
روباه گفت: من نمی‌توانم با تو بازی کنم. آخه اهلی نیستم.
شازده کوچولو آهی کشید و گفت: «مرا ببخش.» بعد کمی فکر کرد و پرسید: «اهلی یعنی چی؟»
روباه گفت: اهلی کردن چیزی است که مدت‌هاست فراموش شده. اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.
شازده کوچولو پرسید: ایجاد علاقه کردن؟
روباه گفت: درسته. مثلاً در حال حاضر تو برای من فقط یک پسر بچه هستی مانند هزاران پسر بچه دیگر و من هیچ احتیاجی به تو ندارم و تو هم هیچ احتیاجی به من نداری. من هم برای تو فقط یک روباه هستم، مانند هزاران روباه دیگر، اما اگر تو من را اهلی کنی ما به یکدیگر نیازمند خواهیم شد. آن وقت تو برای من منحصر به فرد و یگانه می‌شوی و من برای تو منحصر به فرد و یگانه.

شازده کوچولو
#نارنجی
@adelehz
30
دختر کوچلوی قشنگ
از رویایت دست نکش
دنبال بادبادک های کاغذی بدو
و عاشق شو
هیچکس نمی‌تواند تورا از دوست داشتن یا دوست داشته شدن منع کند .
دختر کوچلوی شیرین
برای زیباتر دیده شدن جهان
برقص
راستی که جهان با تو خیلی زیبا تر است .
#عادله_زمانی
@adelehz
30
زمان زیادی برد تا یاد بگیرم .
کار فقط با دعا کردن درست نمی شود .
تا یادبگیرم باید دست خدا را بگیری و اورا بکشانی درون خانه و روزهایت .
گرچه خدا همه جا حضور دارد اما این حضور کجا و آن طور حضور کجا
یادگرفتم به جای مکرر دعا کردن و طلب کردن ، بهتر است چیزی به دنیای خدا بدهم .
حالا این هدیه به جهان خلقت می توانست چیزی کوچک باشد این مهم نبود،می‌توانست لیوانی شربت سرد در ظهر گرم تابستان باشد که به دست یک کارگر غریبه داده می شود.
می‌توانست یک حرف قشنگ ،یک حرف بدون کنایه باشد که به آشنایی زده می شود .
شاید سکوت و احترام در اوج ناراحتی به کلام مادر بود .
شاید قرصی بود که بی خبر برای پدر گرفته می‌شد و دلش را شاد می کرد.
آنجا که دلی شاد می شد خدا وارد زندگی ام می شد و سعی می کرد جبران خوبی کوچکم را ده برابر پس دهد.
پس رفیقان
بیاید دست از ناله و فغان برداریم و کاری کنیم خدا خودش پا به زندگی مان بگذارد
بیاید دلی شاد کنیم
مگر نه اینکه دل خانه ی خداست
چه کسی به خانه ی شاد و آبادش سر نخواهد زد؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
38
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حال دلتون شاد
همینجور الکی 😄😍
@adelehz
😁283