"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من مردم واسه اتحادشون😄
خلاصه با هاپوها درنیفتید😄

@adelehz
6😁4
دختران تان را رویا پرداز بار بیاورید.
به آنها مجال تخیل کردن بدهید بگذارید بر بال قوه خیال و تخیل شان به سرزمین های دورِ متفاوت از جایی که هستند سفر کنند.
آنها را از محدودیت ها نترسانید حتی اگر ته دل خودتان از این موضوع ترس دارد و می لرزد.
نگذارید دختران از همان اول باور کنند نمی توانند .گرچه نتوانستن بخشی از زندگی ست اما این نباید قاتل رویاهای دخترانه ی آنها باشد .

بگذارید دختران خود را یک بالرین معروف،دانشمندی که واکسنی جدید کشف کرده،ریاضی دانی شگفت انگیز،نویسنده ای بزرگ یا خواننده ی اپرایی با آوازی سحری آمیز تصور کنند.
چون هیچکس نمی‌تواند بگویید که آنها به آنچه تصور می‌کنند تبدیل نمی شوند .
کسی چه می داند .
#عادله_زمانی
@adelehz
27
باید مثل زمین صبور باشی،
صبر کن تا موسم شکفتن،
باید مثل زمین بود،
مثل زمین خوب.
اگر حوصله داشته باشی، دوباره همه چیز خوب می‌شود، حتی اگر صد بار هم شکست بخوری نباید مایوس شوی.
شکست و ناکامی هم برای خودش نوعی سعادت است.

✍🏻رومن رولان
@adelehz
16😢3
تقریبا یک سال ست صدای دایی احمد را نشنیدم
در ویدئوی کوتاهی که در آن سوار تله کابین ست صدایش به گوش می رسد ..صدای دایی احمد با تصاویری از کوه و دشت درهم تنیده است.
حس میکنم مثل ستاره ای در تاریکی در حال دور شدن از من است .
و من همیشه به آن دشت سر سبز شعر مولانا دلم گرم ست که دایی احمد را در آن خواهم دید .
آنجا قطعا دیگر دلتنگ صدای گرم و خنده های از ته دلش نخواهم بود .
کاش در آن دشت دور بتوانیم مثل یک دایی و خواهرزاده مثل آن صبحی که شش ساله بودم و دستم را گرفت تا با هم به نونوایی برویم ،باهم چای بنوشیم و حرف بزنیم .
دلم برایت مثل کسی که هرگز رفتن را باور نکرد تنگ شده است.
رفیق تورا به خدا قسم در آن دشت سبز مواظب خودت باش
دلم برایت خیلی تنگ شده ..
خیلی
#عادله_زمانی
@adelehz
😢366👍1
تولد آقای نارنجی بوده بنظرم 🦊😍
#نارنجی
@adelehz
16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه جوری خوب باشید که وقتی میاید خواستگاری مون اینجوری ذوق کنیم 😄
@adelehz
😁22
انگشتر زمردشو
خودااا😍
@adelehz
36😁1
قلب خاطرات بد را کنار می‌زند و خاطرات خوش را جلوه می‌دهد.
و درست از تصدیق همین فریب است که می‌توانیم گذشته را تحمل کنیم!

گابریل گارسیا مارکز
#چای_تایم
@adelehz
25😢4😁1
.
به گزارش نیویورک پست، به فضانوردان نسبت به خودارضایی در فضا به دلیل ترس از آغشته شدن فضانوردان زن به مایعات سرگردان هشدار داده شده است.

دکتر جان میلیس، اخترشناس ناسا می‌گوید «رابطه جنسی و خودارضایی در فضا با توجه به مشکلاتی مانند شناور شدن مایعات و کوچک شدن آلت مردانه، یک کابوس لجستیکی است.»

این دانشمند ادامه داد: «سه فضانورد زن می‌توانند ازطریق یک مرد در یک جلسه باردار شوند ... راه خود را پیدا می‌کند.»

او رابطه جنسی در فضا را با داشتن رابطه جنسی در حین «چتربازی» مقایسه کرد، اما اضافه کرد که «غیر ممکن نیست.»
😒😐
@adelehz
😁19😢1
Mahasti - Shakheh Nabat
@moozikestan_bot
منو ببخش
اگه نمیتونم با آهنگهای جدید بی محتوا عاشقت باشم .
در عوض من برات قصه ی مست ها رو میگم
من فقط میتونم واست رقاصه ی معبد ها و شاخه نبات مهستی باشم .
#عادله_زمانی
27😢1
جزئیات این تصویر شگفت انگیزه
تصویر بزرگ‌کنید اتاق موش موشی و خرگوش‌ها رو هم ببینید :)‌
@adelehz
41
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خورشید کوچکم
وقتی میخندی
خانه روشن‌تر می‌شود
چه خوب که هستی
چه خوب که خدا تورا برای دلم آفرید .
#عادله_زمانی
@adelehz
15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهستی از جمله معدود خواننده هایست که به همراه خواهرش هرگز از شنیدن صدا و اشعار انتخابی اش سیر نشدم .
حالا که ابتذال اشعار جدید خوانندگان قدیمی و تقلای آنها برای در چشم‌ماندن را میبینم فکر میکنم فوت در اوج هایده و مهستی لطف بزرگی بود که خدا در حق شان کرد .
این دو خواهر با دو صدای جادویی و تصویری از عالی ترین آثارشان در حافظه جمعی و خاطرات روزهای تلخ و شیرین میلیونها فارسی دان و فارسی زبان زنده خواهند ماند.
یادشان گرامی
#عادله_زمانی
@adelehz
44
زندگی منتظر هیچکس باقی نمی ماند به اندازه ی سهمت از شادی ها و دل خوشی هایش بردار
غمها خودشان راه را پیدا میکنند تو به دنبال دلخوشی ها بگرد .
آنچه که در نهایت باقی خواهد ماند چیزهایی ست که لبخند بر لبانت باقی میگذارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزتون به اندازه ی این قند قشنگ باشه😊💋
15
قلب، مهمانخانه نيست که
آدم‌ ها بيايند
دو سه ساعت يا دو سه روز
توی آن بمانند و بعد بروند
قلب، لانه‌ ی گنجشک نيست که
در بهار ساخته بشود
و در پاييز باد آن را با خودش ببرد
قلب؟ راستش نمی‌دانم چيست،

اما اين را می‌دانم که
فقط جای آدم‌های خيلی خوب است!

✍🏻 نادر ابراهیمی
📷پریسا جان راغیان❤️
@adelehz
11😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قلعه ی فرانسوی که صاحبش در کشتی تایتانیک کشته شد .
بطرز عجیبی جالبه...
@adelehz
😢107
هر انسانی که از کنار تو می گذرد، برای تو فرستاده شده تا به تو چیزی دهد يا به تو خدمت کند يا به تو درسی را بياموزد و يا تو به او چيزی دهی.

هيچ مورچه ای بدون اجازه خدا بارش را حمل نمی کند.
هيچ زنبوری بدون اجازه خدا وارد کندويش نمی شود و هيچ جوانه ای بدون اجازه خدا سبز نميشود.
پس انسان هایی که وارد زندگی تو می شوند، بر اساس طرحي الهي به خاطر تو می آيند و دست خير و عشق خداوند در پشت تمامی اين اتفاقات است حتی اگر در ظاهر اینگونه نباشد.

اگر خداوند انسانی را به زندگی ات وارد می‌کند، فقط از طريق وحدت با همان يک نفر می توانی به اوج کمال برسی.

ميتوانی از طريق يکی شدن با او، طعم زیبایى، ستايش، توحيد، وحدت و یگانگی را بچشی.

يکی شدن فقط منظور ازدواج نيست. تمام عالم، معشوق تمام عالم است. ما با هر کسی ارتباطی روحانی و معنوی برقرار می کنيم. ما با تمام انسان های اطرافمان، حتی آنهایی که فقط از کنارشان می گذريم، بدون اين که متوجه باشيم، ارتباطی روحانی داريم.

هنگامی که در چشمان پيرزنی نگاه ميکنی و به او لبخند می‌زنی، با او يکی شده ای.

هنگامی که سکه ای را در دست فقيری ميگذاری و درخشش و شعف و شادمانی را در چشمان او نظاره ميکنی، با او يکی شده ای.

هنگامی که کاری برای دوستی انجام ميدهی و او صميمانه و با خوشحالی تشکر ميکند، با او يکی شده ای. هنگامی که فقط احساس خوبی نسبت به شخصی داری، با او يکی شده ای...

چشم دل بگشا_ کاترین پاندر

از ژوان
@adelehz
27
ما به شبهای زیادی نیاز داریم عزیزم
به شبهایی که بتوانیم در آن عشق را از سر بگیریم .
به شبهایی برای بیدار ماندن ماندن قدم زدن
در ساحل دریا دوتایی راه رفتن
زیر اخرین درخت کاج
زیر تیر آهن انتهای کوچه همدیگر را بوسیدن
ما به شبهای زیادی برای باهم بودن نیاز داریم .
خودت هم میدانی جانانم
جهان شب های زیادی
به ما بدهکار است .
#عادله_زمانی
@adelehz
15😢1