"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بچه تر که بودم عاشق این بودم که کسی بیاید دستش را دراز کند وبگوید بیابریم بازی ...
بزرگترکه شدم فهمیدم آدمها دیگر روبرویت نمیگویند بیابازی بلکه سر فرصت باتو و دلت بازی خواهند کرد..
#عادله_زمانی
موزیک شب قطعه جدید همیشگی ازشادمهر عقیلی عزیز🌙🎼
بشنوید با ما 🎧🌜
@adelehz
ترسم چو باز گردى

اَز دست رفته باشم

#سعدی
#شب_آرام
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه چیز از امروز شروع می شود.
زیرا دیروز رفته است ...
وفردا هنوز نیامده است...
امروزمان آباد..
#صبح_بخیر_بشادی
@adelehz
سیاره ى ما دیگر نیازى به آدم هاى موفق ندارد! این سیاره به شدت نیازمند افراد صلح جو، درمانگر، ناجى، قصه گو و عاشق است.
#دالایى_لاما

@adelehz
عصر سرد پاییزی
با اونایی که دوسشون داری
فقط اینجا ،اینجوری☕️🔥🍁🍂
بفرستید برای اوناهایی که دلتنگ کنار شون بودن هستین🌾
@adelehz
اگرعشق بکارید
عشق برداشت خواهید کرد..
شایداولش گلتان خیلی رشدنکند
ویابارها دستی گل کوچکتان راازشاخه جداکند.
اماعشق جای دیگرجوانه خواهدزد.
درنهایت روزی باغی بی انتهاخواهید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب یک قطعه بیکلام پیانو هست🌙🎼
بشنوید با ما 🌙
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چنین رویایی
چنین پروازی
میانه این آسمون
اینگونه ام
آرزوست⭐️🌘
شب شما بخیر شب من هم 🌼
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبحت به خیر خورشید!

وقتی که می‌دمیدی
ماهِ مرا ندیدی؟!

#کمیل_کاشانی

صبح تون به شادی😊
@adelehz
بايزيد بسطامی را پرسيدند : اگر در روز رستاخيز خداوند بگويد چه آورده ای؛
چه خواهی گفت؟
بايزيد گفت : وقتی فقيری بر کريمی وارد ميشود
به او نميگويند چه آورده ای
بلکه ميگويند چه ميخواهی

@adelehz
دلتنگم و با هیچکسم
میل سخن نیست..😔
@adelehz
یک کتاب
یک فنجان چای گرم
یک موسیقی آرام
ودیگر هیچ ...
برمیگردم به آنچه بودم
قبل از بودنت ..
🌷
@adelehz
می آیی
می روی
حدفاصلت بین دستان من جا
می ماند.
برای بردن جامانده ات یک روز برمیگردی
روزی که دیگر دیر است ...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "نوازش"از ابی
تنم سرده ولی انگار تو دستای تو آتیشه
خودت پلکامو میبندی واین قصه تموم میشه ...
بشنوید با ما🌙🎼
@adelehz