This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واقعا چه شکوهی بالاتر برای یک خواننده موسیقی مردمی که بعد از پنجاه سال، اینبار او سکوت کند و مردم برایش بخوانند!
◽️از تاریخ ساخت ترانه «چشم من» دقیقا پنجاه سال میگذرد و همچنان این ترانه توسط مردم نسل به نسل زمزمه میشود و به نظر من این حد پایایی هنر است....
🎼چشم من
ترانه: اردلان سرفراز
آهنگساز: حسن شماعی زاده
خواننده: داریوش اقبالی
@adelehz
◽️از تاریخ ساخت ترانه «چشم من» دقیقا پنجاه سال میگذرد و همچنان این ترانه توسط مردم نسل به نسل زمزمه میشود و به نظر من این حد پایایی هنر است....
🎼چشم من
ترانه: اردلان سرفراز
آهنگساز: حسن شماعی زاده
خواننده: داریوش اقبالی
@adelehz
❤33
صبح بیدار شدم حس کردم پشت پلکم سنگینه و بسختی باز میشه جلوی آینه نگاه کردم دیدم پشه پشت پلک مو زده !
یعنی این مساحت از پوست منو ول کرده اومده دقیقا پشت پلکم و مورد عنایت قرار داده !!!
یه چشمم هنده یه چشمم چین 😐
#بده_بزنیم
@adelehz
یعنی این مساحت از پوست منو ول کرده اومده دقیقا پشت پلکم و مورد عنایت قرار داده !!!
یه چشمم هنده یه چشمم چین 😐
#بده_بزنیم
@adelehz
😁59😢3
در راه
از فرط تشنگی بدنبال سوپرمارکتی که بتوان شیشه ای کوچک آب برای رفع عطش پیدا کرد .
چشممان به این آبسرد کن افتاد .
آب سرد تگری با لیوان های یک مصرف تمیز
هر لیوان آب یک خدا پدرت را بیامرزد حواله ی کسی میکردیم که آن را آنجا راه انداخته بود سرمان را که بالا آوردیم چشممان به دو اسم افتاد .
در آن لحظه ی شب
با تشنگی مطلق
آب سرد در ظرف تمیز
اگر کسی باقیات صالحات را معنا کند فقط میتواند همین معنی را داشته باشد وبس.
یکلیوان آب تگری که به جان تشنه ی ما چسبید.
#عادله_زمانی
@adelehz
از فرط تشنگی بدنبال سوپرمارکتی که بتوان شیشه ای کوچک آب برای رفع عطش پیدا کرد .
چشممان به این آبسرد کن افتاد .
آب سرد تگری با لیوان های یک مصرف تمیز
هر لیوان آب یک خدا پدرت را بیامرزد حواله ی کسی میکردیم که آن را آنجا راه انداخته بود سرمان را که بالا آوردیم چشممان به دو اسم افتاد .
در آن لحظه ی شب
با تشنگی مطلق
آب سرد در ظرف تمیز
اگر کسی باقیات صالحات را معنا کند فقط میتواند همین معنی را داشته باشد وبس.
یکلیوان آب تگری که به جان تشنه ی ما چسبید.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34
"زنی کهگم کردم "
صبح تون بخیر 😄🦊 #نارنجی @adelehz
مرسی که هر جا نارنجی میبینید یاد من می افتید و برام میفرستید 🦊
نارنجی بهانه ست شما خیلی عشقید 💋
نارنجی بهانه ست شما خیلی عشقید 💋
❤20
میگم بد نباشه من اینقدر عاشق گل آفتابگردونم که دلممیخواد دسته دسته ازش بخرم 🌻🌻🌻
@adelehz
@adelehz
❤7
یک روز با هم طلوع را خواهیم دید
و یک غروب کنار هم به غروب آفتاب چشم خواهیم دوخت .
ما یکروز یک سیگار مشترک آتش خواهیم زد و همان روز از یک لیوان آب خواهیم نوشید .
چیزی در ما جوانه خواهد زد که حاصلی از من و تو باشد و این شروع یک راه است
راهی که با هم خواهیم رفت .
هم راه و هم سفر
یک روز ما باهم خواهیم بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
و یک غروب کنار هم به غروب آفتاب چشم خواهیم دوخت .
ما یکروز یک سیگار مشترک آتش خواهیم زد و همان روز از یک لیوان آب خواهیم نوشید .
چیزی در ما جوانه خواهد زد که حاصلی از من و تو باشد و این شروع یک راه است
راهی که با هم خواهیم رفت .
هم راه و هم سفر
یک روز ما باهم خواهیم بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢16❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک عمر نشستیم غصه خوردیم چی شد ؟
کسانی که رفته بودند برگشتند؟
آنچه از دست دادیم دوباره به دست آوردیم؟
دردها درمان شدند ؟
دقیقا از غصه خوردن و زانوی غم بغل گرفتن ما چه چیزی عوض شد ؟
کجای کار ما درست شد جز اینکه بدترش به سرمان آمد ؟
پس رها کن برود رفیق
بگذار زندگی هر غلطی تا حالا نکرده بکند و برود پی کارش گل های تازه بچین
شکلاتهای جدید را امتحان کن
زیر باران راه برو
از خیس شدن نترس
و برقص ...
که رقص همان نقطه ی اتصالت به دنیای خوشحال هاست .
برقص رفیق همانطور که جهان را رها کرده ای رفته است پی کارش
#عادله_زمانی
@adelehz
کسانی که رفته بودند برگشتند؟
آنچه از دست دادیم دوباره به دست آوردیم؟
دردها درمان شدند ؟
دقیقا از غصه خوردن و زانوی غم بغل گرفتن ما چه چیزی عوض شد ؟
کجای کار ما درست شد جز اینکه بدترش به سرمان آمد ؟
پس رها کن برود رفیق
بگذار زندگی هر غلطی تا حالا نکرده بکند و برود پی کارش گل های تازه بچین
شکلاتهای جدید را امتحان کن
زیر باران راه برو
از خیس شدن نترس
و برقص ...
که رقص همان نقطه ی اتصالت به دنیای خوشحال هاست .
برقص رفیق همانطور که جهان را رها کرده ای رفته است پی کارش
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26😁5😢2
❤32
محبوب دلخواهم؛
اگر روزی پسری کوچک داشتیم
اگر آن روز پسر کوچکم از من سوال کرد بهترین کاری که توانستم برایش انجام دهم چه بوده است؟
حتما به او خواهم گفت که من برایش بهترین پدر دنیا را پیدا کرده ام !
امیدوارم آنپسر کوچلو به این خاطر همیشه از من سپاسگزار باشد :)
چون این مهمترین کاری بود که میتوانستم برایش انجام دهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر روزی پسری کوچک داشتیم
اگر آن روز پسر کوچکم از من سوال کرد بهترین کاری که توانستم برایش انجام دهم چه بوده است؟
حتما به او خواهم گفت که من برایش بهترین پدر دنیا را پیدا کرده ام !
امیدوارم آنپسر کوچلو به این خاطر همیشه از من سپاسگزار باشد :)
چون این مهمترین کاری بود که میتوانستم برایش انجام دهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤31
"زنی کهگم کردم "
بهترین زمان برای بیدار شدن هوای گرگ و میش اول صبح است .البته که انقدر خواب بر چشمان بی دفاع آدمی چنبره زده که براحتی نمیتوان در آن ساعت بیدار شد اما اگر بشود چه میشود و چه شکوهی را شاهد خواهد بود. وقتی هنوز گرمای کشنده ی وسط روز حاکم نشده و سرمای یخ زننده…
منظورم از گرگ و میش همچین صحنه ی باشکوهیه❤️
@adelehz
@adelehz
❤29
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اگر گفتم مرا به خویشتن بسپار
تو نرو
کسی چه میداند شاید خویشتن من
تو باشی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
تو نرو
کسی چه میداند شاید خویشتن من
تو باشی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
❤22😢9
دیشب یکی از دوستای خیلی قدیمی بابام بعد از خیلی سالها مارو تو خیابون دیده
توی تاریکی خیابون فکر کرده من و مامانم خواهریم
برگشته به بابام گفته ماشالله دخترات بزرگشدن😀
حالا از دیشب مامانم هی راه میره برای خودش ریز ریز میخنده😁
@adelehz
توی تاریکی خیابون فکر کرده من و مامانم خواهریم
برگشته به بابام گفته ماشالله دخترات بزرگشدن😀
حالا از دیشب مامانم هی راه میره برای خودش ریز ریز میخنده😁
@adelehz
😁54❤22