خانمم کلی آلبالو گذاشت جلوم، گفت هستههاش رو دربیار.فکر کردم هسته ها رو لازم داره، آلبالوها رو خوردم، هستهها رو بهش دادم.
بعداز کلی داد و بیداد فهمیدم خود آلبالوها رو لازم داشته!!!!
چرا از اول خواستهتون رو شفاف نمیگید آخه؟
@adelehz
بعداز کلی داد و بیداد فهمیدم خود آلبالوها رو لازم داشته!!!!
چرا از اول خواستهتون رو شفاف نمیگید آخه؟
@adelehz
😁76
اگر می شد در زمان سفر کرد
دستت را میگرفتم و میبردمت در حیاط خانه ی دمشقی نزار قبانی
زیر درخت نارنج میبوسیدمت
تا تمام تاریخ به افتخار ما دست زنان به پا خیزند .
اگر می شد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
دستت را میگرفتم و میبردمت در حیاط خانه ی دمشقی نزار قبانی
زیر درخت نارنج میبوسیدمت
تا تمام تاریخ به افتخار ما دست زنان به پا خیزند .
اگر می شد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤31😢2
دیروز ناسا این تصویر و بعنوان اولین تصویر رنگی و واضح از عمق کهکشان ها منتشر کرده .
می دونید به چی فکر میکنم؟
فکر میکنم هرکسی که از این دنیا میره
یه ستاره میشه و میره اینجا 🥺💫
خیلی زیباست واقعا زیباست .
#عادله_زمانی
@adelehz
می دونید به چی فکر میکنم؟
فکر میکنم هرکسی که از این دنیا میره
یه ستاره میشه و میره اینجا 🥺💫
خیلی زیباست واقعا زیباست .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤37😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻شاید باورش سخت باشد که روباههای جنگل برای فرار از دست گردشگران و شهروندان، خانهای بهتر از سوراخ سنبهها آپارتمانهای اهالی چیتگر نیافتند و در آن پناه میگیرند. اغلب حیوانات این محدوده با اهالی خو گرفتهاند و دیگر کمتر از آنها میترسند./ همشهری آنلاین
داداش های نارنجی ها اومدن چیتگر🦊😀
@adelehz
#نارنجی
داداش های نارنجی ها اومدن چیتگر🦊😀
@adelehz
#نارنجی
❤16😢6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روباه، در انتهای جنگل سرد
به این می اندیشید:
آیا در جهان روباه های نارنجی جایی برای گلی که خودش را لوس کند وجود دارد ؟
یا برای مراقبت از یک گل باید حتما شازده کوچلو باشی؟
کسی چه می داند
که چه کسی قادر به خنداندن گلی خواهد بود؟
#عادله_زمانی
#نارنجی
❤️🦊
@adelehz
به این می اندیشید:
آیا در جهان روباه های نارنجی جایی برای گلی که خودش را لوس کند وجود دارد ؟
یا برای مراقبت از یک گل باید حتما شازده کوچلو باشی؟
کسی چه می داند
که چه کسی قادر به خنداندن گلی خواهد بود؟
#عادله_زمانی
#نارنجی
❤️🦊
@adelehz
❤18😢4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واقعا چه شکوهی بالاتر برای یک خواننده موسیقی مردمی که بعد از پنجاه سال، اینبار او سکوت کند و مردم برایش بخوانند!
◽️از تاریخ ساخت ترانه «چشم من» دقیقا پنجاه سال میگذرد و همچنان این ترانه توسط مردم نسل به نسل زمزمه میشود و به نظر من این حد پایایی هنر است....
🎼چشم من
ترانه: اردلان سرفراز
آهنگساز: حسن شماعی زاده
خواننده: داریوش اقبالی
@adelehz
◽️از تاریخ ساخت ترانه «چشم من» دقیقا پنجاه سال میگذرد و همچنان این ترانه توسط مردم نسل به نسل زمزمه میشود و به نظر من این حد پایایی هنر است....
🎼چشم من
ترانه: اردلان سرفراز
آهنگساز: حسن شماعی زاده
خواننده: داریوش اقبالی
@adelehz
❤33
صبح بیدار شدم حس کردم پشت پلکم سنگینه و بسختی باز میشه جلوی آینه نگاه کردم دیدم پشه پشت پلک مو زده !
یعنی این مساحت از پوست منو ول کرده اومده دقیقا پشت پلکم و مورد عنایت قرار داده !!!
یه چشمم هنده یه چشمم چین 😐
#بده_بزنیم
@adelehz
یعنی این مساحت از پوست منو ول کرده اومده دقیقا پشت پلکم و مورد عنایت قرار داده !!!
یه چشمم هنده یه چشمم چین 😐
#بده_بزنیم
@adelehz
😁59😢3
در راه
از فرط تشنگی بدنبال سوپرمارکتی که بتوان شیشه ای کوچک آب برای رفع عطش پیدا کرد .
چشممان به این آبسرد کن افتاد .
آب سرد تگری با لیوان های یک مصرف تمیز
هر لیوان آب یک خدا پدرت را بیامرزد حواله ی کسی میکردیم که آن را آنجا راه انداخته بود سرمان را که بالا آوردیم چشممان به دو اسم افتاد .
در آن لحظه ی شب
با تشنگی مطلق
آب سرد در ظرف تمیز
اگر کسی باقیات صالحات را معنا کند فقط میتواند همین معنی را داشته باشد وبس.
یکلیوان آب تگری که به جان تشنه ی ما چسبید.
#عادله_زمانی
@adelehz
از فرط تشنگی بدنبال سوپرمارکتی که بتوان شیشه ای کوچک آب برای رفع عطش پیدا کرد .
چشممان به این آبسرد کن افتاد .
آب سرد تگری با لیوان های یک مصرف تمیز
هر لیوان آب یک خدا پدرت را بیامرزد حواله ی کسی میکردیم که آن را آنجا راه انداخته بود سرمان را که بالا آوردیم چشممان به دو اسم افتاد .
در آن لحظه ی شب
با تشنگی مطلق
آب سرد در ظرف تمیز
اگر کسی باقیات صالحات را معنا کند فقط میتواند همین معنی را داشته باشد وبس.
یکلیوان آب تگری که به جان تشنه ی ما چسبید.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34
"زنی کهگم کردم "
صبح تون بخیر 😄🦊 #نارنجی @adelehz
مرسی که هر جا نارنجی میبینید یاد من می افتید و برام میفرستید 🦊
نارنجی بهانه ست شما خیلی عشقید 💋
نارنجی بهانه ست شما خیلی عشقید 💋
❤20
میگم بد نباشه من اینقدر عاشق گل آفتابگردونم که دلممیخواد دسته دسته ازش بخرم 🌻🌻🌻
@adelehz
@adelehz
❤7
یک روز با هم طلوع را خواهیم دید
و یک غروب کنار هم به غروب آفتاب چشم خواهیم دوخت .
ما یکروز یک سیگار مشترک آتش خواهیم زد و همان روز از یک لیوان آب خواهیم نوشید .
چیزی در ما جوانه خواهد زد که حاصلی از من و تو باشد و این شروع یک راه است
راهی که با هم خواهیم رفت .
هم راه و هم سفر
یک روز ما باهم خواهیم بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
و یک غروب کنار هم به غروب آفتاب چشم خواهیم دوخت .
ما یکروز یک سیگار مشترک آتش خواهیم زد و همان روز از یک لیوان آب خواهیم نوشید .
چیزی در ما جوانه خواهد زد که حاصلی از من و تو باشد و این شروع یک راه است
راهی که با هم خواهیم رفت .
هم راه و هم سفر
یک روز ما باهم خواهیم بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢16❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک عمر نشستیم غصه خوردیم چی شد ؟
کسانی که رفته بودند برگشتند؟
آنچه از دست دادیم دوباره به دست آوردیم؟
دردها درمان شدند ؟
دقیقا از غصه خوردن و زانوی غم بغل گرفتن ما چه چیزی عوض شد ؟
کجای کار ما درست شد جز اینکه بدترش به سرمان آمد ؟
پس رها کن برود رفیق
بگذار زندگی هر غلطی تا حالا نکرده بکند و برود پی کارش گل های تازه بچین
شکلاتهای جدید را امتحان کن
زیر باران راه برو
از خیس شدن نترس
و برقص ...
که رقص همان نقطه ی اتصالت به دنیای خوشحال هاست .
برقص رفیق همانطور که جهان را رها کرده ای رفته است پی کارش
#عادله_زمانی
@adelehz
کسانی که رفته بودند برگشتند؟
آنچه از دست دادیم دوباره به دست آوردیم؟
دردها درمان شدند ؟
دقیقا از غصه خوردن و زانوی غم بغل گرفتن ما چه چیزی عوض شد ؟
کجای کار ما درست شد جز اینکه بدترش به سرمان آمد ؟
پس رها کن برود رفیق
بگذار زندگی هر غلطی تا حالا نکرده بکند و برود پی کارش گل های تازه بچین
شکلاتهای جدید را امتحان کن
زیر باران راه برو
از خیس شدن نترس
و برقص ...
که رقص همان نقطه ی اتصالت به دنیای خوشحال هاست .
برقص رفیق همانطور که جهان را رها کرده ای رفته است پی کارش
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26😁5😢2
❤32
محبوب دلخواهم؛
اگر روزی پسری کوچک داشتیم
اگر آن روز پسر کوچکم از من سوال کرد بهترین کاری که توانستم برایش انجام دهم چه بوده است؟
حتما به او خواهم گفت که من برایش بهترین پدر دنیا را پیدا کرده ام !
امیدوارم آنپسر کوچلو به این خاطر همیشه از من سپاسگزار باشد :)
چون این مهمترین کاری بود که میتوانستم برایش انجام دهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر روزی پسری کوچک داشتیم
اگر آن روز پسر کوچکم از من سوال کرد بهترین کاری که توانستم برایش انجام دهم چه بوده است؟
حتما به او خواهم گفت که من برایش بهترین پدر دنیا را پیدا کرده ام !
امیدوارم آنپسر کوچلو به این خاطر همیشه از من سپاسگزار باشد :)
چون این مهمترین کاری بود که میتوانستم برایش انجام دهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤31