"به سکوت سرد زمان " استاد شجریان در سالگرد جواد آذر در مقبره الشّعرای…
Amin Farhadi
در این فایل صوتی که تازه از طرف مزدا انصاری منتشر شده گویی تو را به اتاقی راه دادهاند که استاد شجریان به تنهایی، مشغول ضبط الگو برای تنظیم آواز و آهنگ "آه باران" است.
جسمش را حس میکنی، ارتعاش صدایش را، نفسش را، نسیم حرکت دستش را، سنگینی موج آوازش را، لرزش چانهاش را.
زنده است، گرم است، گرمتر از کنسرتهایش.
زندهتر از فایلهای صوتی و تصویری کنسرتهایش.
نشسته اینجا، کنارت، نزدیکت، زمزمه میکند، آهنگ میسازد.
تا ابد.
آنقدر زنده است که تا وقتی میخواند انگار در زایندهرود آب میغلتد، دریاچه اورمیه محتضر نیست، مجسمههای بامیان فرو نریختهاند و مردمان زیر یوغ طالبان نیستند.
#شما_فرستادین
@adelehz
جسمش را حس میکنی، ارتعاش صدایش را، نفسش را، نسیم حرکت دستش را، سنگینی موج آوازش را، لرزش چانهاش را.
زنده است، گرم است، گرمتر از کنسرتهایش.
زندهتر از فایلهای صوتی و تصویری کنسرتهایش.
نشسته اینجا، کنارت، نزدیکت، زمزمه میکند، آهنگ میسازد.
تا ابد.
آنقدر زنده است که تا وقتی میخواند انگار در زایندهرود آب میغلتد، دریاچه اورمیه محتضر نیست، مجسمههای بامیان فرو نریختهاند و مردمان زیر یوغ طالبان نیستند.
#شما_فرستادین
@adelehz
❤13
ولی چرا شب خوش دعوایی تر از شب بخیر به نظر میاد؟ 🤔
من کسی بهم بگه شب خوش فکر میکنم دلخوره ازم😄
@adelehz
من کسی بهم بگه شب خوش فکر میکنم دلخوره ازم😄
@adelehz
😁50❤11😢1
در پستوی ذهنم وقتی خسته از هیاهوی شهری که شاد نیست به سکوتش پناه میبرم،دلم لک می زند برای رفتن به یک باغ قدیمی
اصلا تصور این ویلاهای خوش ساخت وسط چند اصله درخت را نکن،منظورم یک باغ کهنه با درختان پیر است جایی که سالهاست زمان در آن ایستاده و همه چیز به آرامی پیش می رود.جایی که میتوانی در گوشه کنارهایش روزنامه هایی با تاریخ چندسال قبل پیدا کنی، فرشهای دستبافی که بافنده هایش دهها سال است از دنیا رفته اند و رادیویی قدیمی و خاک گرفته که روی موج رادیو آهنگهای قدیمی تنظیم شده است.
منظورم جایی ست که سکوتش سنگین اما آرامشش هم به همان میزان سنگین باشد .
جایی که خبری از سروصدای غیر نیست تکنولوژی ما را تا خرتناق خفه نکرده است و از دیوارهای بلند گلی اش بوی اصالت می آید.
نمیدانم چنین باغی کجاست اما حس میکنم مثل کسی که به جزیره ای وسط طوفان نیاز دارد من به این باغ و شبها و روزهایش نیاز دارم .
#عادله_زمانی
@adelehz
اصلا تصور این ویلاهای خوش ساخت وسط چند اصله درخت را نکن،منظورم یک باغ کهنه با درختان پیر است جایی که سالهاست زمان در آن ایستاده و همه چیز به آرامی پیش می رود.جایی که میتوانی در گوشه کنارهایش روزنامه هایی با تاریخ چندسال قبل پیدا کنی، فرشهای دستبافی که بافنده هایش دهها سال است از دنیا رفته اند و رادیویی قدیمی و خاک گرفته که روی موج رادیو آهنگهای قدیمی تنظیم شده است.
منظورم جایی ست که سکوتش سنگین اما آرامشش هم به همان میزان سنگین باشد .
جایی که خبری از سروصدای غیر نیست تکنولوژی ما را تا خرتناق خفه نکرده است و از دیوارهای بلند گلی اش بوی اصالت می آید.
نمیدانم چنین باغی کجاست اما حس میکنم مثل کسی که به جزیره ای وسط طوفان نیاز دارد من به این باغ و شبها و روزهایش نیاز دارم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤26
"زنی کهگم کردم "
@adelehz – Seeta Qasemie - Bad Az In - سیتا قاسمی - بعد از این
بفرست هرچی غمت هست به غم خانه ی ما🥺
@adelehz
@adelehz
😢12
امشب یه جوری هوا سرد شده و باد خنک میاد
من حس میکنم شب قبل از باز شدن مدارس در پاییزِ و من هنوز کتابامو جلد نکردم.
ترک برداشتم از این هوا به اون هوا😐
@adelehz
من حس میکنم شب قبل از باز شدن مدارس در پاییزِ و من هنوز کتابامو جلد نکردم.
ترک برداشتم از این هوا به اون هوا😐
@adelehz
😁27❤12😢5
"زنی کهگم کردم "
من هنوز دارم این و میبینم ها😄
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خلاصه که صبحتون پر انرژی 😍
@adelehz
@adelehz
❤16😁6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر کدام از ما آدمها
مجموعه ای از نامه هایی هستیم نانوشته،پست نشده ..
نامه هایی که همیشه قصد داشتیم بنویسیم اما ننوشتیم.حرفهایی که به قلم نیامد..
حرفهایی که زده نشد .
هر ادمی هنگامی که دفن میشود سنگین است فقط به خاطر حجم نامه هایی که ننوشت و نفرستاد و کسی نخواند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مجموعه ای از نامه هایی هستیم نانوشته،پست نشده ..
نامه هایی که همیشه قصد داشتیم بنویسیم اما ننوشتیم.حرفهایی که به قلم نیامد..
حرفهایی که زده نشد .
هر ادمی هنگامی که دفن میشود سنگین است فقط به خاطر حجم نامه هایی که ننوشت و نفرستاد و کسی نخواند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤12😢8😁1💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من اگر نداشتمت
من اگر لابلای روزهای خاکستری ام نداشتمت
من اگر تورا نداشتم تا به تو فکر کنم
تو اگر نبودی تا من بیادت بیدار شوم و بخوابم .
دنیا چقدر برایم بی رنگ می شد .
نه که تو رنگ تمام دنیا باشی نه
ولی سوی چشممن هستی تا بتوانم رنگها را ببینم .
من اگر نداشتمت چقدر فقیر بودم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من اگر لابلای روزهای خاکستری ام نداشتمت
من اگر تورا نداشتم تا به تو فکر کنم
تو اگر نبودی تا من بیادت بیدار شوم و بخوابم .
دنیا چقدر برایم بی رنگ می شد .
نه که تو رنگ تمام دنیا باشی نه
ولی سوی چشممن هستی تا بتوانم رنگها را ببینم .
من اگر نداشتمت چقدر فقیر بودم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیدن خنده ی آن کس که دوستش داری
از خنده ی خودت هم لذت بخش تر است .
شبیه خوردن یک لیوان شربت خنک و شیرین وسط گرمای تابستان
به جان می نشیند...
#عادله_زمانی
@adelehz
از خنده ی خودت هم لذت بخش تر است .
شبیه خوردن یک لیوان شربت خنک و شیرین وسط گرمای تابستان
به جان می نشیند...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24😁5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
@adelehz
دیر بود تا بفهمیم نباید امید کسی که به ما امید بسته است را، ناامید کنیم.
نباید او را از عشق پشیمان کنیم .
نباید طوری با او برخورد کنیم که از دوست داشتن مان عذاب بکشد ..
تو مسوول گلت هستی ..
کاش بدانی
#عادله_زمانی
@adelehz
ویدئو پریسا جان راغیان❤️
دیر بود تا بفهمیم نباید امید کسی که به ما امید بسته است را، ناامید کنیم.
نباید او را از عشق پشیمان کنیم .
نباید طوری با او برخورد کنیم که از دوست داشتن مان عذاب بکشد ..
تو مسوول گلت هستی ..
کاش بدانی
#عادله_زمانی
@adelehz
ویدئو پریسا جان راغیان❤️
❤21
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یه پیج قشنگ که برای دوستداران فرشهای ایرانی و یادگیری زبان انگلیسی ❤️❤️❤️عالیه
انگلیسی بخونید و زیبایی ببینید .
http://Instagram.com/Nowshakrug
انگلیسی بخونید و زیبایی ببینید .
http://Instagram.com/Nowshakrug
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آن عید قربان را بگو
وان شمع قرآن را بگو
وان فخر رضوان را بگو
مستان سلامت میکنند..
👤مولانای جان
عید سعید قربان مبارک باد🌹
@adelehz
وان شمع قرآن را بگو
وان فخر رضوان را بگو
مستان سلامت میکنند..
👤مولانای جان
عید سعید قربان مبارک باد🌹
@adelehz
❤15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می پذیرم که زندگی همه ی این سالها مرا خوشحال نکرد اما این نمی تواند، حقیقتی که من عاشق زندگی و زندگی کردن هستم را عوض کند.
می دانم که آسمان می تواند ابری،صاف،درخشان یا تیره باشد اما در هر حال هیچ پرنده ای نیست که بگوید از آسمان متنفر است.
من زندگی را مثل پرنده ای که آسمانش را، دوست خواهم داشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
می دانم که آسمان می تواند ابری،صاف،درخشان یا تیره باشد اما در هر حال هیچ پرنده ای نیست که بگوید از آسمان متنفر است.
من زندگی را مثل پرنده ای که آسمانش را، دوست خواهم داشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤12