هر اشتباهی برای بار اول اشتباه ست .
بار دوم اگر تکرارش کنی میشود حماقت
فرصت دادن به آدمی که یک بار روح تورا سلاخی کرده
دوستی با کسی که یک بار اعتماد تورا مثل یک جام باور شکسته است.
رفتن به جایی که یک بار کسی تورا آنجا تحویل نگرفته است .
نه اشتباه، که حماقت است .
#عادله_زمانی
@adelehz
بار دوم اگر تکرارش کنی میشود حماقت
فرصت دادن به آدمی که یک بار روح تورا سلاخی کرده
دوستی با کسی که یک بار اعتماد تورا مثل یک جام باور شکسته است.
رفتن به جایی که یک بار کسی تورا آنجا تحویل نگرفته است .
نه اشتباه، که حماقت است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35😢3😁1
از بس که از دوستهای غیر واقعی ضربه خوردم و اعتمادم شکسته شده مادرم نسبت به هرکی باهاش آشنا میشم حساس شده .
اینقدر که نمیتونه نسبت بهشون خوشبین باشه و مدام فکر میکنه باز من دچار مشکل یا ناراحتی میشم .
میخوام بهتون بگم یه طوری رفتار نکنید که باعث آزار و رنجش مادر یه نفر بشید .
اونی که آزارش میدین، اونی که از اعتماد و دوستیش سواستفاده میکنید اونی که جواب خوبی شو با بدی میدید مادری داره که با دیدن اندوه و غصه فرزندش غمگین میشه .
بعد هم مدام نگرانه که فرزندش دوباره دچار زجر نشه
یه آدمی به گناه کسی دیگه همیشه باید گرفتار باشه .
و این نهایت بدیه.
خلاصه که همیشه یادتون باشه وقتی بدی می کنید ممکنه خیلی ها رو آزار بدید نه فقط یه نفر ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اینقدر که نمیتونه نسبت بهشون خوشبین باشه و مدام فکر میکنه باز من دچار مشکل یا ناراحتی میشم .
میخوام بهتون بگم یه طوری رفتار نکنید که باعث آزار و رنجش مادر یه نفر بشید .
اونی که آزارش میدین، اونی که از اعتماد و دوستیش سواستفاده میکنید اونی که جواب خوبی شو با بدی میدید مادری داره که با دیدن اندوه و غصه فرزندش غمگین میشه .
بعد هم مدام نگرانه که فرزندش دوباره دچار زجر نشه
یه آدمی به گناه کسی دیگه همیشه باید گرفتار باشه .
و این نهایت بدیه.
خلاصه که همیشه یادتون باشه وقتی بدی می کنید ممکنه خیلی ها رو آزار بدید نه فقط یه نفر ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤37😢12
آدمها غافلگیرتان میکنند.
دقیقا لحظه ای که انتظارش را ندارید با شما بشکلی برخورد میکنند که جا میخورید.
دقیقا ثانیه ای که تصورش را نمی کنید رهایتان می کنند.
آدمها اگر همیشه برای خوشحال کردن تان غافلگیرانه کنند که آدم نه بلکه فرشته اند اما...افسوس که همیشه کفه ی غافلگیری های عذاب آور سنگین تر است .
و دردناک تر این است که تو منتظر آن لحظه ی لعنتی خداحافظی ،یا آن رفتار و حرف سرد نبودی .
تو فکر میکردی همه چیز بهتر خواهد بود اما ..
آدمها با دلایلی که برای خودشان کاملا حق به جانب است تورا غافلگیر خواهند کرد و در بهت فرو خواهند برد.
و اینهمان آغاز پروسه ی دیگر به هیچ کس اعتماد ندارم است .
چیزی که بدترین حالت ممکن زندگی ست .
متاسفم اما مجبورم اگر روزی فرزندی داشتم به او بیاموزم که :
عزیزم،هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست
حتی در مورد خودت ...
همه چیز بستگی به شرایط دارد
شرایط ست که میزان وفاداری ها را تعیین می کند.
و اگر کسی پیدا شود که اینگونه نباشد
خوشبحال آنکه او را دارد
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
دقیقا لحظه ای که انتظارش را ندارید با شما بشکلی برخورد میکنند که جا میخورید.
دقیقا ثانیه ای که تصورش را نمی کنید رهایتان می کنند.
آدمها اگر همیشه برای خوشحال کردن تان غافلگیرانه کنند که آدم نه بلکه فرشته اند اما...افسوس که همیشه کفه ی غافلگیری های عذاب آور سنگین تر است .
و دردناک تر این است که تو منتظر آن لحظه ی لعنتی خداحافظی ،یا آن رفتار و حرف سرد نبودی .
تو فکر میکردی همه چیز بهتر خواهد بود اما ..
آدمها با دلایلی که برای خودشان کاملا حق به جانب است تورا غافلگیر خواهند کرد و در بهت فرو خواهند برد.
و اینهمان آغاز پروسه ی دیگر به هیچ کس اعتماد ندارم است .
چیزی که بدترین حالت ممکن زندگی ست .
متاسفم اما مجبورم اگر روزی فرزندی داشتم به او بیاموزم که :
عزیزم،هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست
حتی در مورد خودت ...
همه چیز بستگی به شرایط دارد
شرایط ست که میزان وفاداری ها را تعیین می کند.
و اگر کسی پیدا شود که اینگونه نباشد
خوشبحال آنکه او را دارد
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤19😢7
شب
به اتاقی برو
و در تاریکی شمعی روشن کن
آنگاه در تلالو نور کم رونق شمع به لرزش شعله بر دیوار رو برو نگاه کن .
و از خودت بپرس که نیاز داشتی تا در آن تاریکی غلیظ کی را کنارت می داشتی .
اسم هر کس که به ذهنت رسید
چه اشتباه چه درست باید بپذیری که او همان کسی ست که دوستش داری.
نمی شود که آدم در تاریکی مطلق و پرتو نوری لرزان دلش دشمنش را بخواهد ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
به اتاقی برو
و در تاریکی شمعی روشن کن
آنگاه در تلالو نور کم رونق شمع به لرزش شعله بر دیوار رو برو نگاه کن .
و از خودت بپرس که نیاز داشتی تا در آن تاریکی غلیظ کی را کنارت می داشتی .
اسم هر کس که به ذهنت رسید
چه اشتباه چه درست باید بپذیری که او همان کسی ست که دوستش داری.
نمی شود که آدم در تاریکی مطلق و پرتو نوری لرزان دلش دشمنش را بخواهد ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25😢2
یه حس خوب مثل
یه لیوان آب خنک بعد از دوش گرم
باد کولر بعد از پیاده روی تو آفتاب
گل هندونه بعد از چرت تابستونی
بقیه شو شما بگید
چی بعد چی ؟؟؟؟
یه لیوان آب خنک بعد از دوش گرم
باد کولر بعد از پیاده روی تو آفتاب
گل هندونه بعد از چرت تابستونی
بقیه شو شما بگید
چی بعد چی ؟؟؟؟
❤30
داستان این مغازه ی لباس عروس فروشی هم جالب ست .
کسانی که از پاساژ امام رضای اهواز میگذرند شاید با این ویترین آشنا باشند .
اما چرا لباسهای این ویترین قدیمی ست؟
چون چیزی قریب به بیست سال است که این ویترین تغییر داده نشده است ،صاحب مغازه زن و شوهری بودند بعد از فوت خانم، همسرش ویترین را تغییر نمی دهد چراغ مغازه را روشن میگذارد و گاهی برمیگردد تا فقط مغازه را تمیز کند.
چرا؟
چون این تنها یک مغازه نیست .این مجموعه ای از آرزوهای مشترک بر باد رفته توام با عشق به نهایت نرسیده ی بین دو نفر است .
مثل پرنده ای که دوبال دارد
این مجموعه ای از خاطرات مه آلود و دور ولی تکرار نشدنی ست .
کجای این دنیا این مرد می تواند دوباره زنش را پشت این لباسهای پر زرق و برق زنانه و درخشش زیبایی شان پیدا کند؟
هیچ جا
حق دارد این ویترین را دست نخورده باقی بگذارد چون هرگز چنین کیفیتی تکرار نخواهد شد .
عشق اگر میتوانست تصویر باشد قطعا همین ویترین مغازه ی دست نخورده با لباسهای قدیمی عروس می بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسانی که از پاساژ امام رضای اهواز میگذرند شاید با این ویترین آشنا باشند .
اما چرا لباسهای این ویترین قدیمی ست؟
چون چیزی قریب به بیست سال است که این ویترین تغییر داده نشده است ،صاحب مغازه زن و شوهری بودند بعد از فوت خانم، همسرش ویترین را تغییر نمی دهد چراغ مغازه را روشن میگذارد و گاهی برمیگردد تا فقط مغازه را تمیز کند.
چرا؟
چون این تنها یک مغازه نیست .این مجموعه ای از آرزوهای مشترک بر باد رفته توام با عشق به نهایت نرسیده ی بین دو نفر است .
مثل پرنده ای که دوبال دارد
این مجموعه ای از خاطرات مه آلود و دور ولی تکرار نشدنی ست .
کجای این دنیا این مرد می تواند دوباره زنش را پشت این لباسهای پر زرق و برق زنانه و درخشش زیبایی شان پیدا کند؟
هیچ جا
حق دارد این ویترین را دست نخورده باقی بگذارد چون هرگز چنین کیفیتی تکرار نخواهد شد .
عشق اگر میتوانست تصویر باشد قطعا همین ویترین مغازه ی دست نخورده با لباسهای قدیمی عروس می بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤53😢22