❤24
یه پیج قشنگ که برای دوستداران فرشهای ایرانی و یادگیری زبان انگلیسی ❤️❤️❤️عالیه
انگلیسی بخونید و زیبایی ببینید .
http://Instagram.com/Nowshakrug
انگلیسی بخونید و زیبایی ببینید .
http://Instagram.com/Nowshakrug
نه وقت برای غصه خوردن درباره گذشتمو دارم نه حوصله برای ترس از آیندم، هرچی شده حتما باید میشده!
هرچی هم قراره بشه، حتما باید پیش بیاد و تجربش کنم...
ترجیح میدم فقط زندگی کنم
فقط زندگی!
همین
*Amir*
@adelehz
هرچی هم قراره بشه، حتما باید پیش بیاد و تجربش کنم...
ترجیح میدم فقط زندگی کنم
فقط زندگی!
همین
*Amir*
@adelehz
❤41😢8
اگر همه ی زنان عالم
دختری داشتند .
چه چیزها که به او یاد نمی دادند .
من نمیدانم که آنها آشپزی و خیاطی به دخترشان می آموختند یا کتاب خواندن و قوی بودن را
من فقط میدانم
تمام زنان عالم
به دخترانشان می آموختند
که در برابر مردان مراقب دل هایشان باشند .
چون هیچ دختری در دنیا وجود ندارد که حداقل یک بار مردی دلش را نشکسته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دختری داشتند .
چه چیزها که به او یاد نمی دادند .
من نمیدانم که آنها آشپزی و خیاطی به دخترشان می آموختند یا کتاب خواندن و قوی بودن را
من فقط میدانم
تمام زنان عالم
به دخترانشان می آموختند
که در برابر مردان مراقب دل هایشان باشند .
چون هیچ دختری در دنیا وجود ندارد که حداقل یک بار مردی دلش را نشکسته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢36❤20
❤17
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
و إن كُسر فيك أملاً، فإن الله يُحيي فيك آمالاً
«و اگر امیدی در تو بمیرد خدا امیدهای فراوان دیگر درونت زنده میکند..»
تموم شد و رفت حرفم نباشه😌😊
شب بخیر 🥰
@adelehz
«و اگر امیدی در تو بمیرد خدا امیدهای فراوان دیگر درونت زنده میکند..»
تموم شد و رفت حرفم نباشه😌😊
شب بخیر 🥰
@adelehz
❤27😁1
هر اشتباهی برای بار اول اشتباه ست .
بار دوم اگر تکرارش کنی میشود حماقت
فرصت دادن به آدمی که یک بار روح تورا سلاخی کرده
دوستی با کسی که یک بار اعتماد تورا مثل یک جام باور شکسته است.
رفتن به جایی که یک بار کسی تورا آنجا تحویل نگرفته است .
نه اشتباه، که حماقت است .
#عادله_زمانی
@adelehz
بار دوم اگر تکرارش کنی میشود حماقت
فرصت دادن به آدمی که یک بار روح تورا سلاخی کرده
دوستی با کسی که یک بار اعتماد تورا مثل یک جام باور شکسته است.
رفتن به جایی که یک بار کسی تورا آنجا تحویل نگرفته است .
نه اشتباه، که حماقت است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35😢3😁1
از بس که از دوستهای غیر واقعی ضربه خوردم و اعتمادم شکسته شده مادرم نسبت به هرکی باهاش آشنا میشم حساس شده .
اینقدر که نمیتونه نسبت بهشون خوشبین باشه و مدام فکر میکنه باز من دچار مشکل یا ناراحتی میشم .
میخوام بهتون بگم یه طوری رفتار نکنید که باعث آزار و رنجش مادر یه نفر بشید .
اونی که آزارش میدین، اونی که از اعتماد و دوستیش سواستفاده میکنید اونی که جواب خوبی شو با بدی میدید مادری داره که با دیدن اندوه و غصه فرزندش غمگین میشه .
بعد هم مدام نگرانه که فرزندش دوباره دچار زجر نشه
یه آدمی به گناه کسی دیگه همیشه باید گرفتار باشه .
و این نهایت بدیه.
خلاصه که همیشه یادتون باشه وقتی بدی می کنید ممکنه خیلی ها رو آزار بدید نه فقط یه نفر ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اینقدر که نمیتونه نسبت بهشون خوشبین باشه و مدام فکر میکنه باز من دچار مشکل یا ناراحتی میشم .
میخوام بهتون بگم یه طوری رفتار نکنید که باعث آزار و رنجش مادر یه نفر بشید .
اونی که آزارش میدین، اونی که از اعتماد و دوستیش سواستفاده میکنید اونی که جواب خوبی شو با بدی میدید مادری داره که با دیدن اندوه و غصه فرزندش غمگین میشه .
بعد هم مدام نگرانه که فرزندش دوباره دچار زجر نشه
یه آدمی به گناه کسی دیگه همیشه باید گرفتار باشه .
و این نهایت بدیه.
خلاصه که همیشه یادتون باشه وقتی بدی می کنید ممکنه خیلی ها رو آزار بدید نه فقط یه نفر ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤37😢12
آدمها غافلگیرتان میکنند.
دقیقا لحظه ای که انتظارش را ندارید با شما بشکلی برخورد میکنند که جا میخورید.
دقیقا ثانیه ای که تصورش را نمی کنید رهایتان می کنند.
آدمها اگر همیشه برای خوشحال کردن تان غافلگیرانه کنند که آدم نه بلکه فرشته اند اما...افسوس که همیشه کفه ی غافلگیری های عذاب آور سنگین تر است .
و دردناک تر این است که تو منتظر آن لحظه ی لعنتی خداحافظی ،یا آن رفتار و حرف سرد نبودی .
تو فکر میکردی همه چیز بهتر خواهد بود اما ..
آدمها با دلایلی که برای خودشان کاملا حق به جانب است تورا غافلگیر خواهند کرد و در بهت فرو خواهند برد.
و اینهمان آغاز پروسه ی دیگر به هیچ کس اعتماد ندارم است .
چیزی که بدترین حالت ممکن زندگی ست .
متاسفم اما مجبورم اگر روزی فرزندی داشتم به او بیاموزم که :
عزیزم،هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست
حتی در مورد خودت ...
همه چیز بستگی به شرایط دارد
شرایط ست که میزان وفاداری ها را تعیین می کند.
و اگر کسی پیدا شود که اینگونه نباشد
خوشبحال آنکه او را دارد
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
دقیقا لحظه ای که انتظارش را ندارید با شما بشکلی برخورد میکنند که جا میخورید.
دقیقا ثانیه ای که تصورش را نمی کنید رهایتان می کنند.
آدمها اگر همیشه برای خوشحال کردن تان غافلگیرانه کنند که آدم نه بلکه فرشته اند اما...افسوس که همیشه کفه ی غافلگیری های عذاب آور سنگین تر است .
و دردناک تر این است که تو منتظر آن لحظه ی لعنتی خداحافظی ،یا آن رفتار و حرف سرد نبودی .
تو فکر میکردی همه چیز بهتر خواهد بود اما ..
آدمها با دلایلی که برای خودشان کاملا حق به جانب است تورا غافلگیر خواهند کرد و در بهت فرو خواهند برد.
و اینهمان آغاز پروسه ی دیگر به هیچ کس اعتماد ندارم است .
چیزی که بدترین حالت ممکن زندگی ست .
متاسفم اما مجبورم اگر روزی فرزندی داشتم به او بیاموزم که :
عزیزم،هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست
حتی در مورد خودت ...
همه چیز بستگی به شرایط دارد
شرایط ست که میزان وفاداری ها را تعیین می کند.
و اگر کسی پیدا شود که اینگونه نباشد
خوشبحال آنکه او را دارد
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤19😢7
شب
به اتاقی برو
و در تاریکی شمعی روشن کن
آنگاه در تلالو نور کم رونق شمع به لرزش شعله بر دیوار رو برو نگاه کن .
و از خودت بپرس که نیاز داشتی تا در آن تاریکی غلیظ کی را کنارت می داشتی .
اسم هر کس که به ذهنت رسید
چه اشتباه چه درست باید بپذیری که او همان کسی ست که دوستش داری.
نمی شود که آدم در تاریکی مطلق و پرتو نوری لرزان دلش دشمنش را بخواهد ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
به اتاقی برو
و در تاریکی شمعی روشن کن
آنگاه در تلالو نور کم رونق شمع به لرزش شعله بر دیوار رو برو نگاه کن .
و از خودت بپرس که نیاز داشتی تا در آن تاریکی غلیظ کی را کنارت می داشتی .
اسم هر کس که به ذهنت رسید
چه اشتباه چه درست باید بپذیری که او همان کسی ست که دوستش داری.
نمی شود که آدم در تاریکی مطلق و پرتو نوری لرزان دلش دشمنش را بخواهد ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25😢2