"زنی کهگم کردم "
این یه قاشق نیست: فردای شب یلدا ارائه داشتم، شب خونه اکسم بودم، صبح با عجله اومدم برم دانشگاه، یه دَنِت شکلاتی، یه کاپوچینو و این قاشق رو گذاشت توی کولهپشتیم. قاشق سالها قعر یکی از زیپهای کوله موند، اون رابطه تموم شد، من مهاجرت کردم و اینجا یه روز از توی…
@adelehz
این فقط یه انگشتر نیست...💔
این فقط یه انگشتر نیست...💔
😢33❤19
به نرگس شیراز می مانی
وسط زمستان سر و کله ات پیدا میشود و همانطور که نرگس ها جلا می دهند به گلفروشی ها
جلوه می دهی به خانه ی قلبم .
عطر داری ،رنگ داری،دیر هنگام می آیی و زودتر از آمدنت می روی
محبوبم
شما نرگس ها را چیده اید؟
یا نرگس ها شما را سرمشقِ وجود قرار داده اند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
وسط زمستان سر و کله ات پیدا میشود و همانطور که نرگس ها جلا می دهند به گلفروشی ها
جلوه می دهی به خانه ی قلبم .
عطر داری ،رنگ داری،دیر هنگام می آیی و زودتر از آمدنت می روی
محبوبم
شما نرگس ها را چیده اید؟
یا نرگس ها شما را سرمشقِ وجود قرار داده اند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18
اونی که داری این و میخونی،اگه امروز کسی این و بهت نگفته بذار من بهت بگم .
"تو خیلی قشنگ و با ارزشی"
یادت نره 😍❤️
@adelehz
"تو خیلی قشنگ و با ارزشی"
یادت نره 😍❤️
@adelehz
❤67
لحظات خوشی و مهربانی را هرکسی میتواند تحمل کند،بگرد دنبال آنکه بدی هایت را ببیند و از تو براحتی عبور نکند.
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25
صبح که از خواب بیدار میشوی،
در نظر بیاور چه سعادتی است زنده بودن،
فکر کردن، لذت بردن و دوست داشتن...
✍🏻مارکوس اورلیوس
عکس زیبا:اسما جان درتاج
@adelehz
در نظر بیاور چه سعادتی است زنده بودن،
فکر کردن، لذت بردن و دوست داشتن...
✍🏻مارکوس اورلیوس
عکس زیبا:اسما جان درتاج
@adelehz
❤18
اگر از سعادت دیگران
خرسند نمی شوید،
بدانید که هرگز
سعادتمند نخواهید شد.
📗در باب حکمت زندگی
✍🏻 آرتور شوپنهاور
@adelehz
خرسند نمی شوید،
بدانید که هرگز
سعادتمند نخواهید شد.
📗در باب حکمت زندگی
✍🏻 آرتور شوپنهاور
@adelehz
❤17
رفیق
در زندگی های بعدی بازهم با تو چای مینوشم .
و برای لحظه ای کنار هم نشستن و خندیدن مان به دنبالت خواهم گشت .
رفیق،در آن جهان های دیگر زیر درخت انجیر سر کوچه ی دوستان بایست تا به دنبالت بیایم .
چون این جهان برای رفاقت مان کوچک ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
در زندگی های بعدی بازهم با تو چای مینوشم .
و برای لحظه ای کنار هم نشستن و خندیدن مان به دنبالت خواهم گشت .
رفیق،در آن جهان های دیگر زیر درخت انجیر سر کوچه ی دوستان بایست تا به دنبالت بیایم .
چون این جهان برای رفاقت مان کوچک ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤22😢8
"زنی کهگم کردم "
رفیق در زندگی های بعدی بازهم با تو چای مینوشم . و برای لحظه ای کنار هم نشستن و خندیدن مان به دنبالت خواهم گشت . رفیق،در آن جهان های دیگر زیر درخت انجیر سر کوچه ی دوستان بایست تا به دنبالت بیایم . چون این جهان برای رفاقت مان کوچک ست . #عادله_زمانی @adelehz
بفرست برای دوست صمیمی ات❤️
❤13
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دهه هشتاد اوایل دوره ی خوب نوجوانی هم نسل های من ست.دخترمدرسه ای های خوشحالی که با ورود به راهنمایی و ترک دبستان حسابی توهم بزرگ شدن داشتند.
دخترمدرسه ای های شادی که زندگی برایشان نقره ای بود و عشق؛بله عشق خیال جنون امیز و زیبایی بود که یحتمل یک روز دامنشان را می گرفت.
آن دهه موسیقی پاپ خواننده های داخلی کم کم در حال جان گرفتن بود و یکی از آن خوش نواها همین گروه آریان بود.با چه آب و تابی در موردشان در مدرسه حرف میزدیم خدا میداند.
از ویلون نواز خوش تیپشان تا دخترانی که گیتار میزدنند و ما دختر مدرسه ای های خوشحال که با چشمان گشاد شده و دستان زیر چانه با تحسین به سی دی هایشان خیره میشدیم و اهنگهایشان را در راه های مدرسه در زنگهای تفریح زیر لب زمزمه میکردیم.
ما نسل خوشحالی بودیم لذتهای کوچک و قشنگی داشتیم امشب این آهنگ را دوباره شنیدم و آن دخترک خوشحال و بیخیال دیروز که شیطنت از سر و گوشش می بارید در برابرم حاضر شد هنوز میخندید و درحالی که کتونی اش را پوشیده و کوله اش را انداخته بود می رفت تا در راه مدرسه بخواند.
گل آفتاب گردون هر روز به انتظاره دیدن یاره
اما خورشید و پوشونده ابری که تاریک و تاره..
#عادله_زمانی
دخترمدرسه ای های شادی که زندگی برایشان نقره ای بود و عشق؛بله عشق خیال جنون امیز و زیبایی بود که یحتمل یک روز دامنشان را می گرفت.
آن دهه موسیقی پاپ خواننده های داخلی کم کم در حال جان گرفتن بود و یکی از آن خوش نواها همین گروه آریان بود.با چه آب و تابی در موردشان در مدرسه حرف میزدیم خدا میداند.
از ویلون نواز خوش تیپشان تا دخترانی که گیتار میزدنند و ما دختر مدرسه ای های خوشحال که با چشمان گشاد شده و دستان زیر چانه با تحسین به سی دی هایشان خیره میشدیم و اهنگهایشان را در راه های مدرسه در زنگهای تفریح زیر لب زمزمه میکردیم.
ما نسل خوشحالی بودیم لذتهای کوچک و قشنگی داشتیم امشب این آهنگ را دوباره شنیدم و آن دخترک خوشحال و بیخیال دیروز که شیطنت از سر و گوشش می بارید در برابرم حاضر شد هنوز میخندید و درحالی که کتونی اش را پوشیده و کوله اش را انداخته بود می رفت تا در راه مدرسه بخواند.
گل آفتاب گردون هر روز به انتظاره دیدن یاره
اما خورشید و پوشونده ابری که تاریک و تاره..
#عادله_زمانی
❤18😢2
یه افسانه هست که میگه:
اگر قبل خواب به ماه لبخند بزنی حتما خوابهای خوبی میبینی. 🌙✨
شب بخیر♥️
@adelehz
اگر قبل خواب به ماه لبخند بزنی حتما خوابهای خوبی میبینی. 🌙✨
شب بخیر♥️
@adelehz
❤24
صبح کلید روز ست،اگر دیرتر بیدار شوی کلیدت گم میشود .
کلیدت را که گم کنی تمام روزت قفل می ماند.
این است که زودتر برای باز کردن قفلهای روز چشم بگشا و به جهان نگاه کن.
کلیدت را پشت پنجره گذاشته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
🌸🌺☘
کلیدت را که گم کنی تمام روزت قفل می ماند.
این است که زودتر برای باز کردن قفلهای روز چشم بگشا و به جهان نگاه کن.
کلیدت را پشت پنجره گذاشته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
🌸🌺☘
❤17
خورشید باش
ولو که جهان یک نفر را روشن کنی .
بگذار آنچه از تو می رسد روشنایی باشد .
نور را چون آوازی عاشقانه جاری ساز
خورشید کوچک جهان یکنفر
#عادله_زمانی
پ.ن عاشق این عکسم
@adelehz
ولو که جهان یک نفر را روشن کنی .
بگذار آنچه از تو می رسد روشنایی باشد .
نور را چون آوازی عاشقانه جاری ساز
خورشید کوچک جهان یکنفر
#عادله_زمانی
پ.ن عاشق این عکسم
@adelehz
❤32
😢14❤11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با صدای آب و پرندگان گل دره (منطقه ای در افغانستان)به خواب برید .
خوابهایتان طلایی
شب زیبا ❤
@adelehz
ویدیو:شاهین حکیمی
خوابهایتان طلایی
شب زیبا ❤
@adelehz
ویدیو:شاهین حکیمی
❤21