"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
به نرگس شیراز می مانی
وسط زمستان سر و کله ات پیدا می‌شود و همانطور که نرگس ها جلا می دهند به گلفروشی ها
جلوه می دهی به خانه ی قلبم .
عطر داری ،رنگ داری،دیر هنگام می آیی و زودتر از آمدنت می روی
محبوبم
شما نرگس ها را چیده اید؟
یا نرگس ها شما را سرمشقِ وجود قرار داده اند؟
#عادله_زمانی

@adelehz
18
اونی که داری این و میخونی،اگه امروز کسی این و بهت نگفته بذار من بهت بگم .
"تو خیلی قشنگ و با ارزشی"
یادت نره 😍❤️
@adelehz
67
لحظات خوشی و مهربانی را هرکسی می‌تواند تحمل کند،بگرد دنبال آنکه بدی هایت را ببیند و از تو براحتی عبور نکند.
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
25
حقیقتا خیلی سخته...
صبح تون بخیر قندا❤️

@adelehz
😁9
صبح که از خواب بیدار می‌شوی،
در نظر بیاور چه سعادتی است زنده بودن،
فکر کردن، لذت بردن و دوست داشتن...

✍🏻مارکوس اورلیوس
عکس زیبا:اسما جان درتاج

@adelehz
18
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هوا گرمه
لطفا این نقل های گلاب و ^_^ یادتون نره 😍❤️
@adelehz
21
اگر از سعادت دیگران
خرسند نمی شوید،
بدانید که هرگز
سعادتمند نخواهید شد.

📗در باب حکمت زندگی
✍🏻 آرتور شوپنهاور
@adelehz
17
رفیق
در زندگی های بعدی بازهم با تو چای مینوشم .
و برای لحظه ای کنار هم نشستن و خندیدن مان به دنبالت خواهم گشت .
رفیق،در آن جهان های دیگر زیر درخت انجیر سر کوچه ی دوستان بایست تا به دنبالت بیایم .
چون این جهان برای رفاقت مان کوچک ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
22😢8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دهه هشتاد اوایل دوره ی خوب نوجوانی هم نسل های من ست.دخترمدرسه ای های خوشحالی که با ورود به راهنمایی و ترک دبستان حسابی توهم بزرگ شدن داشتند.
دخترمدرسه ای های شادی که زندگی برایشان نقره ای بود و عشق؛بله عشق خیال جنون امیز و زیبایی بود که یحتمل یک روز دامنشان را می گرفت.
آن دهه موسیقی پاپ خواننده های داخلی کم کم در حال جان گرفتن بود و یکی از آن خوش نواها همین گروه آریان بود.با چه آب و تابی در موردشان در مدرسه حرف میزدیم خدا میداند.
از ویلون نواز خوش تیپشان تا دخترانی که گیتار میزدنند و ما دختر مدرسه ای های خوشحال که با چشمان گشاد شده و دستان زیر چانه با تحسین به سی دی هایشان خیره میشدیم و اهنگهایشان را در راه های مدرسه در زنگهای تفریح زیر لب زمزمه میکردیم.
ما نسل خوشحالی بودیم لذتهای کوچک و قشنگی داشتیم امشب این آهنگ را دوباره شنیدم و آن دخترک خوشحال و بیخیال دیروز که شیطنت از سر و گوشش می بارید در برابرم حاضر شد هنوز میخندید و درحالی که کتونی اش را پوشیده و کوله اش را انداخته بود می رفت تا در راه مدرسه بخواند.
گل آفتاب گردون هر روز به انتظاره دیدن یاره
اما خورشید و پوشونده ابری که تاریک و تاره..
#عادله_زمانی
18😢2
یه افسانه هست که میگه:
اگر قبل خواب به ماه لبخند بزنی حتما خوا‌ب‌های‌ خوبی میبینی. 🌙

شب بخیر♥️

@adelehz
24
صبح کلید روز ست،اگر دیرتر بیدار شوی کلیدت گم می‌شود .
کلیدت را که گم کنی تمام روزت قفل می ماند.
این است که زودتر برای باز کردن قفلهای روز چشم بگشا و به جهان نگاه کن‌.
کلیدت را پشت پنجره گذاشته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
🌸🌺
17
خورشید باش
ولو که جهان یک نفر را روشن کنی .
بگذار آنچه از تو می رسد روشنایی باشد .
نور را چون آوازی عاشقانه جاری ساز
خورشید کوچک جهان یک‌نفر
#عادله_زمانی
پ.ن عاشق این عکسم
@adelehz
32
اغلب مردم به قصد فهمیدن
گوش نمی دهند،
آنها به قصد پاسخ دادن
گوش می‌دهند!

✍🏻 استفان کاوی
@adelehz
😢1411
چیزی رو نذارید برای روز مبادا
لذت شو ببرید
@adelehz
23😢15😁6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با صدای آب و پرندگان گل دره (منطقه ای در افغانستان)به خواب برید .
خوابهایتان طلایی
شب زیبا
@adelehz
ویدیو:شاهین حکیمی
21