چای بریز
با چتری خیس از بارانی تابستانی به چهارچوب در خانه برسم .
چتر را بتکانم و بگویم عجب بارانی آن هم در این هوای گرم
بخندی و بگویی باران نطلبیده مراد است
و ندانی خنده ات،همان فنجان چای ات
همان باران لطیف وسط گرمای جانسوز خودِ مراد است .
چای بریز...
#عادله_زمانی
@adelehz
با چتری خیس از بارانی تابستانی به چهارچوب در خانه برسم .
چتر را بتکانم و بگویم عجب بارانی آن هم در این هوای گرم
بخندی و بگویی باران نطلبیده مراد است
و ندانی خنده ات،همان فنجان چای ات
همان باران لطیف وسط گرمای جانسوز خودِ مراد است .
چای بریز...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخ خدا که از دوستات محافظت میکنی😍
@adelehz
@adelehz
❤24😁3
کودکی از خدا پرسید تو چه میخوری؟ چه میپوشی؟ در کجا ساکنی؟
خدا آرام بر دل کودک زمزمه کرد.!!
غصه ی بندگانم را میخورم!!
عیب بندگانم را میپوشانم!!
و در قلب شکسته ی آنان ساکنم...
پ.ن: آخرای بهار ❤️
پ.ن:کابل❤️
@adelehz
خدا آرام بر دل کودک زمزمه کرد.!!
غصه ی بندگانم را میخورم!!
عیب بندگانم را میپوشانم!!
و در قلب شکسته ی آنان ساکنم...
پ.ن: آخرای بهار ❤️
پ.ن:کابل❤️
@adelehz
❤16😢1
پرندهها دیرشان نمیشود.
هیچ سگی ساعتش را نگاه نمیکند.
گوزن ها دلواپس فراموش کردن تولدها نیستند
فقط انسان زمان را اندازه میگیرد
فقط انسان ساعت را اعلام میکند
و به همین دلیل فقط انسان از ترسی فلج کننده رنج میبرد که هیچ موجود دیگری تحمل نمیکند؛
ترس تمام شدن وقت ...
✍🏻 میچ آلبوم
@adelehz
هیچ سگی ساعتش را نگاه نمیکند.
گوزن ها دلواپس فراموش کردن تولدها نیستند
فقط انسان زمان را اندازه میگیرد
فقط انسان ساعت را اعلام میکند
و به همین دلیل فقط انسان از ترسی فلج کننده رنج میبرد که هیچ موجود دیگری تحمل نمیکند؛
ترس تمام شدن وقت ...
✍🏻 میچ آلبوم
@adelehz
😢10❤2
این یه قاشق نیست:
فردای شب یلدا ارائه داشتم، شب خونه اکسم بودم، صبح با عجله اومدم برم دانشگاه، یه دَنِت شکلاتی، یه کاپوچینو و این قاشق رو گذاشت توی کولهپشتیم. قاشق سالها قعر یکی از زیپهای کوله موند، اون رابطه تموم شد، من مهاجرت کردم و اینجا یه روز از توی کوله پیداش کردم…
میرا
از پیج کاف
@adelehz
فردای شب یلدا ارائه داشتم، شب خونه اکسم بودم، صبح با عجله اومدم برم دانشگاه، یه دَنِت شکلاتی، یه کاپوچینو و این قاشق رو گذاشت توی کولهپشتیم. قاشق سالها قعر یکی از زیپهای کوله موند، اون رابطه تموم شد، من مهاجرت کردم و اینجا یه روز از توی کوله پیداش کردم…
میرا
از پیج کاف
@adelehz
😢46❤1
بیش از ۴۰ سال پیش در تگزاس زوجی به قتل رسید و نوزادشان که همراه آنها بود، ناپدید شد و هیچکس اطلاعی از او نداشت. حالا آن نوزاد ناپدید شده، زنی حدود ۴۰ ساله است که برای شناسایی والدین خود به یک شرکت شناسایی دیانای مراجعه کرد و متوجه شد که نوزاد گمشده زوجی است که به قتل رسیده بودند.
والدین هالی کلوز در سال ۱۹۸۱ به قتل رسیدند و اجساد این زوج در منطقه جنگلی اطراف شهر پیدا شد اما به دلیل آسیب زیاد اجساد، شناسایی قطعی آنها سالها بعد صورت گرفت.
مقامات تگزاس گفتهاند از پیدا شدن این نوزاد گمشده، خوشحالند اما این پرونده همچنان باز است.
مقامات میگویند ممکن است یک فرقه مذهبی مسئول این مرگها باشد.
به گفته پلیس پس از قتل این زوج، اعضای یک فرقه مذهبی نوزاد آنها را به کلیسا تحویل دادهاند و خانواده کنونی هالی، از آن طریق او را به فرزندی قبول کردهاند.
هالی اکنون در اوکلاهاما زندگی میکند و مادر پنج فرزند است.
مادربزرگ او در بیانیهای که توسط مقامات منتشر شد، این خبر را «هدیه تولد از بهشت» خواند.
@adelehz
والدین هالی کلوز در سال ۱۹۸۱ به قتل رسیدند و اجساد این زوج در منطقه جنگلی اطراف شهر پیدا شد اما به دلیل آسیب زیاد اجساد، شناسایی قطعی آنها سالها بعد صورت گرفت.
مقامات تگزاس گفتهاند از پیدا شدن این نوزاد گمشده، خوشحالند اما این پرونده همچنان باز است.
مقامات میگویند ممکن است یک فرقه مذهبی مسئول این مرگها باشد.
به گفته پلیس پس از قتل این زوج، اعضای یک فرقه مذهبی نوزاد آنها را به کلیسا تحویل دادهاند و خانواده کنونی هالی، از آن طریق او را به فرزندی قبول کردهاند.
هالی اکنون در اوکلاهاما زندگی میکند و مادر پنج فرزند است.
مادربزرگ او در بیانیهای که توسط مقامات منتشر شد، این خبر را «هدیه تولد از بهشت» خواند.
@adelehz
❤10
"زنی کهگم کردم "
این یه قاشق نیست: فردای شب یلدا ارائه داشتم، شب خونه اکسم بودم، صبح با عجله اومدم برم دانشگاه، یه دَنِت شکلاتی، یه کاپوچینو و این قاشق رو گذاشت توی کولهپشتیم. قاشق سالها قعر یکی از زیپهای کوله موند، اون رابطه تموم شد، من مهاجرت کردم و اینجا یه روز از توی…
@adelehz
این فقط یه انگشتر نیست...💔
این فقط یه انگشتر نیست...💔
😢33❤19
به نرگس شیراز می مانی
وسط زمستان سر و کله ات پیدا میشود و همانطور که نرگس ها جلا می دهند به گلفروشی ها
جلوه می دهی به خانه ی قلبم .
عطر داری ،رنگ داری،دیر هنگام می آیی و زودتر از آمدنت می روی
محبوبم
شما نرگس ها را چیده اید؟
یا نرگس ها شما را سرمشقِ وجود قرار داده اند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
وسط زمستان سر و کله ات پیدا میشود و همانطور که نرگس ها جلا می دهند به گلفروشی ها
جلوه می دهی به خانه ی قلبم .
عطر داری ،رنگ داری،دیر هنگام می آیی و زودتر از آمدنت می روی
محبوبم
شما نرگس ها را چیده اید؟
یا نرگس ها شما را سرمشقِ وجود قرار داده اند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18
اونی که داری این و میخونی،اگه امروز کسی این و بهت نگفته بذار من بهت بگم .
"تو خیلی قشنگ و با ارزشی"
یادت نره 😍❤️
@adelehz
"تو خیلی قشنگ و با ارزشی"
یادت نره 😍❤️
@adelehz
❤67
لحظات خوشی و مهربانی را هرکسی میتواند تحمل کند،بگرد دنبال آنکه بدی هایت را ببیند و از تو براحتی عبور نکند.
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25