"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
زندگی را با چیزهای بسیار ساده پر باید کرد. ساده‌ها سطحی نیستند. خرید چند سیب ترش می‌تواند به عمق فلسفه‌ی ملاصدرا باشد.
مشکل ما این نیست که برای شیرین کردن زندگی معجزه نمی‌کنیم؛ مشکل ما این است که همانقدر که ویران می‌کنیم نمی‌سازیم؛
همانقدر که کهنه می‌کنیم تازگی نمی‌بخشیم؛ همانقدر که دور می‌شویم باز نمی‌گردیم.

نادر ابراهیمی

@adelehz
13
هر امیدی که به غیر تو بسته شود ناامید است .
و هر تجارتی که یک‌طرفش تو نباشی به ضرر می رسد.
امید،امیدوارن را نا امید نکن .
آمین
#عادله_زمانی
@adelehz
26
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تولد پادشاه عروسک ها مبارک😍
@adelehz
17
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آغاز سلسله خردادیان :)))))
ایشالله خرداد پربرکتی برای همه مون باشه سراسر خیر و شادی و دل شاد...
@adelehz
14
روز جهانی مو فرفری ها مبارک ❤️

فرفری موی غزل ساز منی ❤️❤️
@adelehz
25
"زنی که‌گم کردم "
روز جهانی مو فرفری ها مبارک ❤️ فرفری موی غزل ساز منی ❤️❤️ @adelehz
البته یادتون‌نره که هر روزِ خدا روز ما مو لخت های چشم‌مشکیِ 😌

@adelehz
18😁10
هر روز که از خواب بیدار می شویم دلهره ای نامحسوس و خزنده بدون اینکه حتی دلیل مشخصی داشته باشد به جان‌مان می زند .
از نادانسته ها،از ان‌چیزهایی که مشخص نیست می هراسیم .اما هیچ وقت از خودمان نمی پرسیم‌که چه کسی تا اینجای راه ما را رسانده است؟
ما که تقریبا در تمام عمر از فردا بی خبر بودیم .
این تنها آویزه ی گذران روزهای ناشناخته است .
که ما راه نا بلدیم ولی او می داند چه کند .
همین .
#عادله_زمانی
پ.ن به امیدش❤️🌹
26
محبوب دل آرامم که گاهی به رسم معشوق بودن دل آشوب می شوی .
بگذار صبح را با شنیدنت آغاز کنم اگر آنجا راهی برای دیدنت نباشد.
بگذار خورشید را لمس کنم تا روز طلایی تر شود
بگذار باشی تا جهان به واسطه ات بر من زیباتر جلوه کند .
که تو مفهوم صبحهای زیبای صلح هستی .
#عادله_زمانی
@adelehz
9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قربون اون سوز صدات🥺😍😄

@adelehz
28
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما گمان‌نمی کردیم که عشق این باشد .
این حس عجیب که شبیه غلیان خون زیر پوست خشکیده است .
یا شبیه یک شب تابستانی که دلهره ی شیرینی دارد.
گمان‌نمیکردیم شبیه نخی باشد که ناگاه از دل کشیده می‌شود و یک صدم ثانیه قلب را از حرکت باز می دارد .
ولی بود.
شبیه همه ی این چیزهای عجیب بود
و ما آیا آن را نمیخواهیم؟
انقدر که بتوانیم برای آن لحظات عجیب جان بدهیم .
عشق را چنین می خواهیم .
#عادله_زمانی
ویدیو:ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
18😢4
از این عروسی رنگی شادا میخوام😍

بندرترکمن
@adelehz
33
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر شب هرشب😄
حس میکنم پشه هم خیلی دلبره😄

@adelehz
19😁3
در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع می‌کند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع می‌کند به گرم شدن ..
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند ..
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!

#عادله_زمانی

صبح بخیر ❤️
@adelehz
23
دختری در كابل داشت کتاب می‌فروخت؛ معشوقه‌اش را دید که به ‌سویش میاید، در این حال پدرش در نزدیکش ایستاده بود.
به معشوقه‌اش گفت : آیا به‌خاطر گرفتنِ کتابی‌ که نامش " آیا پدر در خانه‌ هست" از يورگ دنيل نویسنده آلمانی، آمده‌ای؟
پسر گفت: خیر! من به‌خاطر گرفتنِ کتابی به اسم "کجا باید ببینمت" از توماس مونیز نویسنده انگلیسی، آمده‌ام.

دختر در پاسخ گفت: آن کتاب را ندارم، اما می‌توانم کتابی‌ به نام " زیرِ درختِان سيب" از نویسنده آمریکایی، پاتریس اولفر را پيشنهاد كنم.

پسر گفت: خوب است و اما؛ آیا می‌توانی فردا کتابِ "بعد از ۵ دقیقه تماس میگیرم" از نویسنده بلژیکی، ژان برنار را بیاوری؟
دختر در پاسخش گفت:بلی! باکمالِ مَیل، ضمنا توصيه ميكنم کتاب " هرگز تنها نمی‌گذارمت" از نویسنده فرانسوی میشل دنیل را بخوانى.

بعد از آن ...
پدر گفت: این كتاب ها زیاد است، آیا همه‌اش را مطالعه خواهد کرد؟!
دختر گفت: بلی پدر، او جوانى باهوش و کوشا است.
پدر گفت ؛ خوب است دخترِ دوست‌ داشتنی‌ام، در اينصورت بهتر است کتابِ "من کودن؛ نیستم" از نویسنده هلندى فرانک مرتینیز را هم بخواند.
و تو هم بد نيست کتاب "براى عروسی با پسر عمه‌ات آماده شو" از نویسنده روسی، موریس استانكويچ را حتما بخوانی..!!!😄

@adelehz
😁713😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تیدا برای زنده یابی داره میره ابادان🥺❤️
فرشته ی نجات
@adelehz
51
48ساعت بعد از کشته شدن خانمش در تیراندازی ،سکته قلبی کرده و به همسرش پیوسته...
عشق چیزی فراتر از نژاد و ملیت و زبان ست
عشق چنین چیز مقدسی ست😢
قلبم تیر کشید...
@adelehz
😢4021