"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
به جانم می چسبد حضورت
چون استکان چایی که مادرم بعد از آخرین امتحان برایم می ریخت .
#عادله_زمانی
عکس:قشنگِ من❤️هنگامه❤️
@adelehz
17
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏‌تا تو را یار گرفتیم همه خلق اغیارند

سعدی
@adelehz
9
یکم خوشگلی ببینیم🥰🌷
لاله های مرکز شهر شیکاگو،آمریکا
از لنز:پریسا جان راغیان😍💋
@adelehz
12
وای از زن عاشق!
حتی گناهان و زشتی های معشوق را هم میپرستد!
در آن حدی که خود مرد هم نمی‌تواند جنایاتش را بدان
گونه که زنی عاشق برایش تبرئه می‌کند، تبرئه کند.

داستایفسکی
@adelehz
😢2010
دایی احمد جانم،و تمام عزیزانی که بخاطر کرونای لعنتی از این جهان بار سفر بستید ،سفرتون بخیر باشه...😢
@adelehz
😢3310👎2
بیدار مانده ام که تو را مثنوی کنم
آسوده تر بخواب عزیز دلی هنوز...♥️

شفیعی کدکنی
شب زیبا
@adelehz
36😢4
Shekayat
Sogand
🎧@adelehz
نه ایمون داره نه دین داره نه دل داره یارم...
9😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دقیقا از آن لحظه ای که یاد می گیری
جهان را به حال خودش رها کنی .خوشبختی آغاز می شود
وقتی بچه تر بودم مادرم به من آموخته بود که اگر کسی دوست نداشت با تو بازی کند به او اصرار نکن . فقط برو و با لذت به تنهایی بازی کن بعد ببین چه می شود .و من چنین کردم.جالب این بود که آن کودک بعد از مدتی جذب بازی من می شد و خودش برای هم بازی شدن با من پیش قدم می شد.
به نظرم زندگی در جهان بشدت شبیه همان بازی کودکانه است . دست از اصرار به جهان بردار فقط بر خودت متمرکز شو و به بازی و ساختن شادی برای خودت بپرداز خودت خواهی دید که به زودی جهان برای همراهی تو پیش قدم خواهد شد .
#عادله_زمانی

@adelehz
39👎3😢3
نمیدونم شما هم متوجه شدید یا نه ولی من مدتیه یه مورد جدید رو توی مترو دیدم .
دختربچه ها و پسر بچه هایی که برای تکدی گری وارد مترو میشن میان جلوی یه نفر می ایستند و دستشو یا حتی پاشو میبوسن و گردن کج می‌کنند تا طرف راضی بشه یه آدامس ازشون بخره یا بهشون پول بده .
این شوخی نیست واقعا جلوی پای مسافر زانو میزنن و پاشو میبوسن .
یه دختر حدودا ۱۴ ساله که حتی کودک هم به حساب نمیومد جلوی چشم خودم پای یه پسر جوون و میبوسید و هرچقدر اون مسافر تلاش میکرد از روی پاهاش دختر و بلند کنه موفق نمی شد .
حالا صرف نظر از اینکه این بچه ها اینقدر نترس هستند که از لمس کردن یه غریبه هیچ ابایی ندارند اگه یه آدم مریض جنسی بخوره به تورشون که با دیدن این حرکت فکرهای کثیف به ذهنش برسه چی؟
نمیدونم پدر ومادر این بچه ها چجور انسانهایی هستند،راستش این حرفهای مجبور بودن و نیازمندی هم تو کت من‌نمیره چون همه مون میدونیم که تکدی گری برای این افراد تبدیل به یه شغل بشدت درآمد زا شده .
من برام سواله که با تمام تفاسیر آیا واقعا اسم مادر و پدر این بچه ها رو میشه انسان گذاشت؟
واقعا انسان چنین خفت، خواری و فلاکتی و برای اولادش روا میدونه؟؟؟
من فقط به اون بچه ،به اون دختر نوجوان نگاه میکردم و از خودم می‌پرسیدم چیزی از عزت نفس برای این بچه باقی مونده یا نه !!!
#عادله_زمانی
@adelehz
😢484
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من همیشه با خودم فکر میکردم اگه خواهر میشدم، خصوصا اگه خواهر بزرگتر میشدم خیلی حامی خواهر برادرم بودم .
اینقدر که می‌توانستند بیان بهم‌تکیه کنند و هرچی تو دلشون هست و باهام در میون بذارند .
خلاصه اگه همچین خواهر مهربونی دارید هواشو بیشتر داشته باشید 🥲
#عادله_زمانی
@adelehz
14
نارنجی دو رنگ🦊😊
روباه اتشین
#نارنجی
@adelehzن
27
این نسل با ما خیلی فرق دارند :) 🥲
@adelehz
😁33😢143
بوسه ی پنهانی دو عاشق،در گورستانی در شهر کابل
میدانی محبوبم عشق راهش را پیدا خواهد کرد مثل آب که راهش را از میان سنگها پیدا خواهد کرد .
و بوسه ها آفتاب را به تابیدن بر شهرهای تاریک مهمان خواهند کرد ‌.
میدانی محبوبم من تورا میان باید ها و نبایدها پیش چشم زنده ها و مرده ها در شهرهای آفتاب زده یا باران زده دوست خواهم داشت .
و چنین است که عشق در تاریخ از نام هایی چون نفرت و جنگ ماندگار تر است ‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
44😢12😁4
یادت باشد
خداوند هیچگاه تو را دست خالی
رها نخواهد کرد...
اگر از تو می خواهد که
چیزی را زمین بگذاری
به این دلیل است که می خواهد
چیز بهتری را برداری
صبحت به شادی❤️❤️
@adelehz
21👍1
‏زن‌ها
وانمود ميکنند ضعیفتر هستند،
تا مرد احساس تکیه‌گاه بودن کند..
ولی تازه بعد از رفتنشان ميفهمی؛
این تویی که تکیه داده بودی...!

@adelehz
60😢11
عینک آفتابی شفاف گرفتم‌
وقتی میزنم یادم‌میره شفافِ
به هوای عینک آفتابی داشتن ،راحت زل میزنم به بقیه
بعد یادم میاد ای وای عینکم شفافه
یه چشم چرونی هم نمیشه کرد😒😎
@adelehz
😁372