امروز 8 می روز جهانی خره
و بنظرم گاهی آدم تصمیماتی میگیره یا به افرادی اعتماد میکنه که لایق تبریک گفتن این روز به خودش میشه :))))
@adelehz
و بنظرم گاهی آدم تصمیماتی میگیره یا به افرادی اعتماد میکنه که لایق تبریک گفتن این روز به خودش میشه :))))
@adelehz
😁27😢7❤2
اگر قرار است روزی از زندگی لذت ببریم
امروز همان روز است
امروز باید همواره شگفت انگیزترین روز زندگی ما باشد.
سرودهاى سعادت
توماس دریر
@adelehz
امروز همان روز است
امروز باید همواره شگفت انگیزترین روز زندگی ما باشد.
سرودهاى سعادت
توماس دریر
@adelehz
❤15👎1
روز بعد از فوت این دختر جنازه شو از قبر درآوردن و بهش تجاوز کردند !
واقعا نمیدونم چی بگم
سکوت و سکوت
از اینحجم رذالت ...
@adelehz
واقعا نمیدونم چی بگم
سکوت و سکوت
از اینحجم رذالت ...
@adelehz
😢79👎19👍1
توروخدا اگر آرایشگر هستید و مشتری یه مدل مو میاره بهتون نشون میده همون و براش انجام بدید و در بیارید.
بخدا نظر شما هیچ اهمیتی نداره که براساس نظر خودتون برید گلواژه بزنید تو
موهای طرف !!! 😐🤦♀
@adelehz
بخدا نظر شما هیچ اهمیتی نداره که براساس نظر خودتون برید گلواژه بزنید تو
موهای طرف !!! 😐🤦♀
@adelehz
😢24😁15❤3👎1
تابستان کودکانه ی من
نور را روی فرش های سرخ میان پذیرایی دنبال میکردم .مادرم پنجره های بزرگ را باز کرده بود تا هوای گرفته ی اتاق جایش را به هوای آزاد بیرون بدهد .از آشپزخانه اش بوی خوب کتلت در سالن می پیچید .مادرم سبزی های تمیز را روی ملافه ی سفیدی در گوشه ی اتاقی پهن کرده بود .
و من همچنان می دویدم تا نور را بگیرم ...
چیزی در آن تابستان کودکانه ی گرم وسبز وجود داشت که هرگز تکرار نشد .
نه آن خانه نه نور های فراری نه طعم و عطر آن کتلت ...
بنظرم چیزهایی در کودکی هرکس وجود دارد که هرگز تکرار نمیشود. حالا چه خوب چه بد
کاش کسی به ما آن سالها میگفت با تمام وجودت لذت ببر تو دوباره به اینجا برنمی گردی....
#عادله_زمانی
@adelehz
نور را روی فرش های سرخ میان پذیرایی دنبال میکردم .مادرم پنجره های بزرگ را باز کرده بود تا هوای گرفته ی اتاق جایش را به هوای آزاد بیرون بدهد .از آشپزخانه اش بوی خوب کتلت در سالن می پیچید .مادرم سبزی های تمیز را روی ملافه ی سفیدی در گوشه ی اتاقی پهن کرده بود .
و من همچنان می دویدم تا نور را بگیرم ...
چیزی در آن تابستان کودکانه ی گرم وسبز وجود داشت که هرگز تکرار نشد .
نه آن خانه نه نور های فراری نه طعم و عطر آن کتلت ...
بنظرم چیزهایی در کودکی هرکس وجود دارد که هرگز تکرار نمیشود. حالا چه خوب چه بد
کاش کسی به ما آن سالها میگفت با تمام وجودت لذت ببر تو دوباره به اینجا برنمی گردی....
#عادله_زمانی
@adelehz
😢12❤1
قشنگترین اتفاقات زندگی آدم بدون پیش بینی و برنامه ریزی رخ میدهد
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
❤15
شکرگزاری شبیه یک حلقه ی خوش بختی ست که وقتی آن را به دست میکنید میتواند خوش بختی های دیگری را هم جلب کند .
نباید چنین شانسی را نادیده گرفت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
نباید چنین شانسی را نادیده گرفت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15
اگر میدانستیم عمر خنده هامان اینقدر کوتاه ست
توی آغوش هم بیشتر می خندیدیم .
حیف که کسی از آینده نیامده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
توی آغوش هم بیشتر می خندیدیم .
حیف که کسی از آینده نیامده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤16😢8
"زنی کهگم کردم "
@Sheidaei تلگرام ما – هایده - ای قبله ی من
بعد صد و بیست سال :) اگه برم اون دنیا بعد دایی احمدجانم میرم هایده رو پیدا میکنم و ازش بخاطر جا گذاشتن این صدا توی دنیا هزار بار تشکر میکنم :)
@adelehz
@adelehz
❤26
به جانم می چسبد حضورت
چون استکان چایی که مادرم بعد از آخرین امتحان برایم می ریخت .
#عادله_زمانی
عکس:قشنگِ من❤️هنگامه❤️
@adelehz
چون استکان چایی که مادرم بعد از آخرین امتحان برایم می ریخت .
#عادله_زمانی
عکس:قشنگِ من❤️هنگامه❤️
@adelehz
❤17
❤12
وای از زن عاشق!
حتی گناهان و زشتی های معشوق را هم میپرستد!
در آن حدی که خود مرد هم نمیتواند جنایاتش را بدان
گونه که زنی عاشق برایش تبرئه میکند، تبرئه کند.
داستایفسکی
@adelehz
حتی گناهان و زشتی های معشوق را هم میپرستد!
در آن حدی که خود مرد هم نمیتواند جنایاتش را بدان
گونه که زنی عاشق برایش تبرئه میکند، تبرئه کند.
داستایفسکی
@adelehz
😢20❤10
دایی احمد جانم،و تمام عزیزانی که بخاطر کرونای لعنتی از این جهان بار سفر بستید ،سفرتون بخیر باشه...😢
@adelehz
@adelehz
😢33❤10👎2