"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شاید زیباترین توصیف از شکست عاطفی متعلق به هوشنگ گلشیری باشه که وقتی اردیبهشت ۱۳۵۲ معشوقه‌اش رو در خیابان های تهران با محمدعلی اسلامی ندوشن دید، در نامه ای کوتاه برای معشوقه‌اش نوشت: همون ندوشنا دوشیدنت.🍒

منبعی برای این مطلب نیافتم اما عمق عشق و نفرت رو از عشق میشه توش پیدا کرد .

حلاجیان 🍒

از کانال چهل سالگی

@adelehz
7😁5😢4
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.zamani7
6
امروز 8 می روز جهانی خره
و بنظرم گاهی آدم تصمیماتی میگیره یا به افرادی اعتماد میکنه که لایق تبریک گفتن این روز به خودش میشه :))))
@adelehz
😁27😢72
اگر قرار است روزی از زندگی لذت ببریم
امروز همان روز است
امروز باید همواره شگفت انگیزترین روز زندگی ما باشد.

سرودهاى سعادت
توماس دریر
@adelehz
15👎1
نگاه کردن بهش حس خوبی به آدم میده :)))
@adelehz
20😢4👎1
روز بعد از فوت این دختر جنازه شو از قبر درآوردن و بهش تجاوز کردند !
واقعا نمیدونم چی بگم
سکوت و سکوت
از این‌حجم رذالت ...
@adelehz
😢79👎19👍1
توروخدا اگر آرایشگر هستید و مشتری یه مدل مو میاره بهتون نشون میده همون و براش انجام بدید و در بیارید.
بخدا نظر شما هیچ اهمیتی نداره که براساس نظر خودتون برید گلواژه بزنید تو
موهای طرف !!! 😐🤦‍♀
@adelehz
😢24😁153👎1
تابستان کودکانه ی من
نور را روی فرش های سرخ میان پذیرایی دنبال میکردم .مادرم پنجره های بزرگ را باز کرده بود تا هوای گرفته ی اتاق جایش را به هوای آزاد بیرون بدهد .از آشپزخانه اش بوی خوب کتلت در سالن می پیچید .مادرم سبزی های تمیز را روی ملافه ی سفیدی در گوشه ی اتاقی پهن کرده بود .
و من همچنان می دویدم تا نور را بگیرم ...
چیزی در آن تابستان کودکانه ی گرم وسبز وجود داشت که هرگز تکرار نشد .
نه آن خانه نه نور های فراری نه طعم و عطر آن کتلت ...
بنظرم چیزهایی در کودکی هرکس وجود دارد که هرگز تکرار نمیشود. حالا چه خوب چه بد
کاش کسی به ما آن سالها میگفت با تمام وجودت لذت ببر تو دوباره به اینجا برنمی گردی....
#عادله_زمانی
@adelehz
😢121
نارنجی عاشق می‌شود.
#نارنجی
@adelehz
25
قشنگترین اتفاقات زندگی آدم بدون پیش بینی و برنامه ریزی رخ می‌دهد
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر ‌
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
15
شکرگزاری شبیه یک حلقه ی خوش بختی ست که وقتی آن را به دست میکنید می‌تواند خوش بختی های دیگری را هم جلب کند ‌.
نباید چنین شانسی را نادیده گرفت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
15
خداوند دوستی واقعی ست که هرگز تورا رها نمی کند❤️
@adelehz
33
اگر میدانستیم عمر خنده هامان اینقدر کوتاه ست
توی آغوش هم بیشتر می خندیدیم .
حیف که کسی از آینده نیامده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
16😢8
"زنی که‌گم کردم "
@Sheidaei تلگرام ما – هایده - ای قبله ی من
بعد صد و بیست سال :) اگه برم اون دنیا بعد دایی احمدجانم میرم هایده رو پیدا میکنم و ازش بخاطر جا گذاشتن این صدا توی دنیا هزار بار تشکر میکنم :)
@adelehz
26
به جانم می چسبد حضورت
چون استکان چایی که مادرم بعد از آخرین امتحان برایم می ریخت .
#عادله_زمانی
عکس:قشنگِ من❤️هنگامه❤️
@adelehz
17
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏‌تا تو را یار گرفتیم همه خلق اغیارند

سعدی
@adelehz
9
یکم خوشگلی ببینیم🥰🌷
لاله های مرکز شهر شیکاگو،آمریکا
از لنز:پریسا جان راغیان😍💋
@adelehz
12