چه خوب است اگر قادر باشم برای بدست آوردن دلِ خوشم سراغ کسی نروم .
چه خوب است اگر همه چیز از خودم شروع شود و محتاج حال خوبی که ساخته دیگران ست نباشم.
اصلا به گمانم خدا هر انسانی را یک جزیره آفریده است،جزیره ای که شاید به ارتباط با دیگر جزایر نیاز داشته باشد اما میتواند براحتی با آنچه خود دارد زندگی را آرام ادامه دهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
چه خوب است اگر همه چیز از خودم شروع شود و محتاج حال خوبی که ساخته دیگران ست نباشم.
اصلا به گمانم خدا هر انسانی را یک جزیره آفریده است،جزیره ای که شاید به ارتباط با دیگر جزایر نیاز داشته باشد اما میتواند براحتی با آنچه خود دارد زندگی را آرام ادامه دهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤13
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani7
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا
من مسافر، تو ناخدا
من صحرا نشین، تو ساربان
من گم کرده راه، تو راهنما
من باران زده تو چتر
من گرسنه تو بوی خوب نان
من بی کس تو همه کس
من سرما زده تو خورشید
من بی خواب تو طعم شیرین رویا
من هیچ و تو همه ..
میبینی قشنگترینِ قشنگ ها ..
تو همه چیزهای خوبی و من سراپا نیاز به خوبی هایت
حالا تصور کنم که تو نباشی من هستم ؟
نه نیستم هرگز نیستم
پس همیشه باش که بقول فروغ
قربان بودنت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من مسافر، تو ناخدا
من صحرا نشین، تو ساربان
من گم کرده راه، تو راهنما
من باران زده تو چتر
من گرسنه تو بوی خوب نان
من بی کس تو همه کس
من سرما زده تو خورشید
من بی خواب تو طعم شیرین رویا
من هیچ و تو همه ..
میبینی قشنگترینِ قشنگ ها ..
تو همه چیزهای خوبی و من سراپا نیاز به خوبی هایت
حالا تصور کنم که تو نباشی من هستم ؟
نه نیستم هرگز نیستم
پس همیشه باش که بقول فروغ
قربان بودنت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21
Tabib ~ Music-Fa.Com
Ali Akbar Ghelich ~ Music-Fa.Com
@adelehz
طبیب های هر دو عالم به عاشق ها بدهکارن
طبیب های هر دو عالم به عاشق ها بدهکارن
❤6
از روزهای دانشجویی که عبور کنی،دوباره هیچوقت ،دوباره هرگز شبیه آن روزها نخواهی شد .
نه خودت نه احساست، نه حتی دنیایی که اطراف خودت ساخته ای .
نه آنقدر خوش خیالی و رویاباف نه انقدر بی دلیل شاد
روزهای دانشجو بودن با تمام خامی و اشتباهات رنگارنگش بهترین فرصت برای عاشقی ست .
برای عاشق شدن و دل سپردن
قبول دارم که نود درصد عشقهای آن زمان بی سرانجام ست اما..کیست که دلش یک جرعه شراب نخواهد حتی با تصور سردرد و بی حالی فردا صبحش..
میدانی چه میگویم؟
هرچیزی فصلی دارد
و فصل عاشقی همان روزهای خوش خیالی و شادی دانشجویی ست .
اما اینکه عشق قسمت کی خواهد بود را نمی دانم..
باید در کوله ی دانشجویی جایی برای عشق گذاشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
نه خودت نه احساست، نه حتی دنیایی که اطراف خودت ساخته ای .
نه آنقدر خوش خیالی و رویاباف نه انقدر بی دلیل شاد
روزهای دانشجو بودن با تمام خامی و اشتباهات رنگارنگش بهترین فرصت برای عاشقی ست .
برای عاشق شدن و دل سپردن
قبول دارم که نود درصد عشقهای آن زمان بی سرانجام ست اما..کیست که دلش یک جرعه شراب نخواهد حتی با تصور سردرد و بی حالی فردا صبحش..
میدانی چه میگویم؟
هرچیزی فصلی دارد
و فصل عاشقی همان روزهای خوش خیالی و شادی دانشجویی ست .
اما اینکه عشق قسمت کی خواهد بود را نمی دانم..
باید در کوله ی دانشجویی جایی برای عشق گذاشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17
دوران دانشجویی عاشق شدید؟🎓📚
anonymous poll
نه بابا😒 – 121
👍👍👍👍👍👍👍 61%
بله❤ – 76
👍👍👍👍 39%
👥 197 people voted so far.
anonymous poll
نه بابا😒 – 121
👍👍👍👍👍👍👍 61%
بله❤ – 76
👍👍👍👍 39%
👥 197 people voted so far.
👎17❤14
"یک جایی خواندم "ارنست همینگوی" زمانی که مشغول نوشتنِ "پیرمرد و دریا" بوده است ، بارها بَدحال شده و بعد از انتقالَش به بیمارستان ، پزشکان علت را دریازدگی تشخیص داده اند ، در حالی که او در زمانِ نوشتن آن رُمان کیلومترها از دریا فاصله داشته است..."
به گمانم آنقدر غرق در پیرمرد و دریای خویش بوده که بوی دریا گرفته و دریازدِگی بدحالَش کرده...!
مادربزرگم میگفت گاهی آنقدر مینشینم و به دشتِ شقایق نزدیکِ خانهی کودکیهایم فکر میکنم که وقتی به خودم میآیم دَستهایم بوی شقایق گرفته است...
غرقِ هَرچه بِشوی بویَش را میگیری..!
سارا اسدی
@adelehz
به گمانم آنقدر غرق در پیرمرد و دریای خویش بوده که بوی دریا گرفته و دریازدِگی بدحالَش کرده...!
مادربزرگم میگفت گاهی آنقدر مینشینم و به دشتِ شقایق نزدیکِ خانهی کودکیهایم فکر میکنم که وقتی به خودم میآیم دَستهایم بوی شقایق گرفته است...
غرقِ هَرچه بِشوی بویَش را میگیری..!
سارا اسدی
@adelehz
❤30
"زنی کهگم کردم " via @vote
دوران دانشجویی عاشق شدید؟🎓📚 anonymous poll نه بابا😒 – 121 👍👍👍👍👍👍👍 61% بله❤ – 76 👍👍👍👍 39% 👥 197 people voted so far.
اون بله ها بعدا بیان بگن
رسیدن بهش یا نه😎
رسیدن بهش یا نه😎
❤11😢7😁6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani7
❤4
و ما هرشامگاه از جنگ باز می گردیم ،
از جنگی بی تیغ و خنجر
بی دود و آتش
بی بند و اسیر،
بی کشته و زخمی.
ما فقط شکست میخوریم
هی شکست میخوریم و
باز شکست میخوریم؛
از فرمانروای قلبی که مَقَر خودش را
تَرک کرده است...
#سعیده_سناوندی
@adelehz
از جنگی بی تیغ و خنجر
بی دود و آتش
بی بند و اسیر،
بی کشته و زخمی.
ما فقط شکست میخوریم
هی شکست میخوریم و
باز شکست میخوریم؛
از فرمانروای قلبی که مَقَر خودش را
تَرک کرده است...
#سعیده_سناوندی
@adelehz
😢13
امیدوارم بزودی سلامتی تون و بدست بیارید و خدا همیشه کمک تون کنه ..
از دعای خیرتون محرومنسازید این دوست عزیزمون رو لطفا ❤️❤️
@adelehz
از دعای خیرتون محرومنسازید این دوست عزیزمون رو لطفا ❤️❤️
@adelehz
❤18
مثل هر خانه ی دیگری در این شهر انحصار مالکیت کنترل تلویزیون در ساعات پایانی روز الی آخر شب بجز معدود موارد استثنا در اختیار پدرم است :)
چند شبی ست بین کانالهایی که بالا و پایین میکند و بعضا حین تماشایشان خوابش می برد و البته همیشه هم منکرش می شود،کانال جدیدی توجهم را جلب کرده است .
لیست مورد علاقه اش از بین شبکه های اخبار و تفسیرهای سیاسی که صدسال است میشنود تا کانالهای کشتی کج و حیات وحش تا سریالهای ترکی متغیر است .اما این یکی جنس جدیدی ست .
کانال موسیقی نوستالژی ایرانی ،که مرتب موزیک ویدیوهای قدیمی را در گذاری از دهه پنجاه شصت الی هفتاد و هشتاد بشکلی مستمر پخش میکند.
و از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان این یکی از قماش مورد علاقه ام ست ،خیلی به برنامه های تلویزیون توجهی ندارم مگر تعداد کمی سریال که دنبالشان میکنم اما چند شب پیش ناخودآگاه حین رد شدن از پذیرایی با شنیدن صدایی از این کانال ایستادم،برگشتم به سمت تلویزیون و غرق بغضی نم نخورده روی مبل نشستم بنظرم پایم کمی خسته ست از نگهداشتن این حجم از خاطرات ..
اصلا آهنگ غمگینی نبود اصولا ما دهه هفتادی تجربه ی موسیقیایی نوجوانی،خیلی غمگینی نداشتیم و بیشتر آهنگ های نوستالژی مان شاد است اما شاد بودنش به معنای این نیست که نمیتوانیم برای دوباره شنیدنش بغض کنیم یا با خودمان بگویم ای دریغا از آن حس ها و روزها
نازی جان شهرام کاشانی در فضای خانه پیچیده بود و مرا با خودش برده بود به آن مراسم های نامزدی و عروسی که سالهای نوجوانی با موهای پرپشت بلند سیاه پرکلاغی ابروهای پیوسته و لبهای تازه آشنا شده با رژ لب های دخترانه دست در دست دختران همسن فامیل درونش عمیق میخندیدیم و می رقصیدیم .
از رفتن پشیمان شدم آمدم نشستم پای تلویزیون پدرم می رفت که بخوابد گفت خودت خاموشش کن .
مرا با جهان نوستالژی ها و سالهایی که تکرار نشدند تنها گذاشت در خاموشی چراغ پای تلویزیون نشستم و یکی یکی آهنگها را دنبال کردم..هر خواننده که میخواند و هر آهنگی که پخش می شد آه از نهادم بلند می شد با آن ریتمهای شاد و غمگین می رفتم به یک سال و یک خاطره
از یک مجلس عروسی،به یک قدم زدن در خیابان،از روز قبل از کنکور تا روزی که به دانشگاه رفتم از جاده تا خانه ی ویلایی که حالا جایش را یک آسمان خراش بدقواره گرفته است از دیروز به دیروز و بازهم دیروز
در آن ساعت شب هیچ جایی برای امروز وجود نداشت ..
آن شب و آن لحظات فقط متعلق به دیروز بود .
به خودم که آمدم دیدم ساعت از ۲ شب گذشته کمی روی گونه هایم خیس ست و چشمانم می سوزد .
روی زمین نشسته ام و زانوهایم را بغل گرفته ام ..
به خودم که آمدم دیروز ناگهان تمام شد .
تلویزیون را خاموش کردم و در تاریکی به سمت اتاقم جاری شدم .
در حالی که صدها خاطره و دیروز روبروی تلویزیون زید خیسی اشکهایی که ساعتی پیش ریخته بودم جا مانده بودند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
چند شبی ست بین کانالهایی که بالا و پایین میکند و بعضا حین تماشایشان خوابش می برد و البته همیشه هم منکرش می شود،کانال جدیدی توجهم را جلب کرده است .
لیست مورد علاقه اش از بین شبکه های اخبار و تفسیرهای سیاسی که صدسال است میشنود تا کانالهای کشتی کج و حیات وحش تا سریالهای ترکی متغیر است .اما این یکی جنس جدیدی ست .
کانال موسیقی نوستالژی ایرانی ،که مرتب موزیک ویدیوهای قدیمی را در گذاری از دهه پنجاه شصت الی هفتاد و هشتاد بشکلی مستمر پخش میکند.
و از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان این یکی از قماش مورد علاقه ام ست ،خیلی به برنامه های تلویزیون توجهی ندارم مگر تعداد کمی سریال که دنبالشان میکنم اما چند شب پیش ناخودآگاه حین رد شدن از پذیرایی با شنیدن صدایی از این کانال ایستادم،برگشتم به سمت تلویزیون و غرق بغضی نم نخورده روی مبل نشستم بنظرم پایم کمی خسته ست از نگهداشتن این حجم از خاطرات ..
اصلا آهنگ غمگینی نبود اصولا ما دهه هفتادی تجربه ی موسیقیایی نوجوانی،خیلی غمگینی نداشتیم و بیشتر آهنگ های نوستالژی مان شاد است اما شاد بودنش به معنای این نیست که نمیتوانیم برای دوباره شنیدنش بغض کنیم یا با خودمان بگویم ای دریغا از آن حس ها و روزها
نازی جان شهرام کاشانی در فضای خانه پیچیده بود و مرا با خودش برده بود به آن مراسم های نامزدی و عروسی که سالهای نوجوانی با موهای پرپشت بلند سیاه پرکلاغی ابروهای پیوسته و لبهای تازه آشنا شده با رژ لب های دخترانه دست در دست دختران همسن فامیل درونش عمیق میخندیدیم و می رقصیدیم .
از رفتن پشیمان شدم آمدم نشستم پای تلویزیون پدرم می رفت که بخوابد گفت خودت خاموشش کن .
مرا با جهان نوستالژی ها و سالهایی که تکرار نشدند تنها گذاشت در خاموشی چراغ پای تلویزیون نشستم و یکی یکی آهنگها را دنبال کردم..هر خواننده که میخواند و هر آهنگی که پخش می شد آه از نهادم بلند می شد با آن ریتمهای شاد و غمگین می رفتم به یک سال و یک خاطره
از یک مجلس عروسی،به یک قدم زدن در خیابان،از روز قبل از کنکور تا روزی که به دانشگاه رفتم از جاده تا خانه ی ویلایی که حالا جایش را یک آسمان خراش بدقواره گرفته است از دیروز به دیروز و بازهم دیروز
در آن ساعت شب هیچ جایی برای امروز وجود نداشت ..
آن شب و آن لحظات فقط متعلق به دیروز بود .
به خودم که آمدم دیدم ساعت از ۲ شب گذشته کمی روی گونه هایم خیس ست و چشمانم می سوزد .
روی زمین نشسته ام و زانوهایم را بغل گرفته ام ..
به خودم که آمدم دیروز ناگهان تمام شد .
تلویزیون را خاموش کردم و در تاریکی به سمت اتاقم جاری شدم .
در حالی که صدها خاطره و دیروز روبروی تلویزیون زید خیسی اشکهایی که ساعتی پیش ریخته بودم جا مانده بودند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17😢4