AUTOCLOUDMINING-برای استخراج خودکار ابری ثبت نام کنید، نیازی به کار نیست، هر از گاهی در صورت داشتن زمان، پول نقد برداشت کنید https://autocloudmining.com/6161488140918328
autocloudmining.com
register to automatically cloud mining, no need to operate, occasionally withdraw cash when you have time
Register to get free 1000 GH/s miner computing power immediately
❤2
❤41👎16
تصویر آخر زمانی از امروز کابل
حمله به یکمدرسه و یکآموزشگاه کودکان
امیدهای پرپر شده کودکان کابل ..
@adelehz
حمله به یکمدرسه و یکآموزشگاه کودکان
امیدهای پرپر شده کودکان کابل ..
@adelehz
😢52
تلفن زنگ زد ،شماره دایی احمد رو دیدم خشکم زد مثل دیوانه ها گوشی رو برداشتم .
صدای بغض آلود دایی کوچیکه پشت خط بود..
بعد از چند ماه دایی کوچکترم تلفن دایی احمد رو روشن کرده بود ...
حس می کنم بخشی از قلبم برای همیشه خالی مانده ..
و هیچچیز نمی توانه پرش کنه..😢
@adelehz
صدای بغض آلود دایی کوچیکه پشت خط بود..
بعد از چند ماه دایی کوچکترم تلفن دایی احمد رو روشن کرده بود ...
حس می کنم بخشی از قلبم برای همیشه خالی مانده ..
و هیچچیز نمی توانه پرش کنه..😢
@adelehz
😢53❤21
اشتباه نکن
عشق مثل برگهای زرد خزان نیست که از بین برود و در بهار بعد دوباره جوانه زده، سبز گردد.
عشق چیزی شبیه گلی کوچک ست که وقتی به آن بی توجهی میشود
میشکند و دوباره هرگز زیبا نمیشود..
آیا حواست به گل کوچکت هست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق مثل برگهای زرد خزان نیست که از بین برود و در بهار بعد دوباره جوانه زده، سبز گردد.
عشق چیزی شبیه گلی کوچک ست که وقتی به آن بی توجهی میشود
میشکند و دوباره هرگز زیبا نمیشود..
آیا حواست به گل کوچکت هست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20
اگر روزی پسری داشتم
اگر روزی پسرم به من گفت عاشق شده است.
حتی اگر نگفت و من در چشمانش خواندم که زنی دل از کفش ربوده است .
اگر پسرم هر عصر به خودش می رسید،عطر می زد و با شاخه یا دسته گلی در دست از خانه می زد بیرون.
اگر پسرم ساعتها پای تلفنش با لبخند مشغول حرف زدن با کسی یا پیام نوشتن بود ..
اگر پسرم روزی به دختری گفته بود که عاشقت شدم ...
یکی از همان روزها او را جلوی خودم می نشانم و نگاهش میکنم .بعد از او می پرسم عاشق شده ای ؟
اگر لبخند زد و کمی گونه هایش گل انداخت دوباره از او خواهم پرسید که:مردش هستی؟؟
جا خواهد خورد و چشمانش گشادتر خواهد شد .
دوباره می پرسم مرد عاشقی هستی؟
و بدون اینکه بخواهم به او فرصت دهم که بگوید البته که هستم و چنین وچنان
ادامه می دهم:
آنقدر مرد عاشقی هستی که رفتارت با او بعد از بدست آوردنش با امروز که در تب به دست آوردنش هستی فرقی نکند؟
آنقدر مرد عاشقی هستی که امروز با گلهای قشنگت به او نگویی تا ابد همین اندازه مهربان و عاشق هستم و فردا بین حرف زدنش تلفن را به رویش قطع نکنی؟
آنقدر مرد عاشقی هستی که بعد از فرصت عاشقی با تو را به خودش و تو دادن،خودش را لعنت نکند که چرا حرفهایش را باور کردم؟
پسرم ...
آنقدر مردش هستی که دختر مردم از تکیه کردن به تو پشیمان نشود و هربار به خودش نگویید این همان آدمی بود که برایم می مرد؟؟؟
القصه اینکه اگر هر مادری این را از پسرش بپرسد نسل مادران دلشکسته و غمگین بعدی حذف خواهد شد.
اگر هر مادری از پسرش بپرسد راستی
مرد عاشقی هستی پسرم یا نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر روزی پسرم به من گفت عاشق شده است.
حتی اگر نگفت و من در چشمانش خواندم که زنی دل از کفش ربوده است .
اگر پسرم هر عصر به خودش می رسید،عطر می زد و با شاخه یا دسته گلی در دست از خانه می زد بیرون.
اگر پسرم ساعتها پای تلفنش با لبخند مشغول حرف زدن با کسی یا پیام نوشتن بود ..
اگر پسرم روزی به دختری گفته بود که عاشقت شدم ...
یکی از همان روزها او را جلوی خودم می نشانم و نگاهش میکنم .بعد از او می پرسم عاشق شده ای ؟
اگر لبخند زد و کمی گونه هایش گل انداخت دوباره از او خواهم پرسید که:مردش هستی؟؟
جا خواهد خورد و چشمانش گشادتر خواهد شد .
دوباره می پرسم مرد عاشقی هستی؟
و بدون اینکه بخواهم به او فرصت دهم که بگوید البته که هستم و چنین وچنان
ادامه می دهم:
آنقدر مرد عاشقی هستی که رفتارت با او بعد از بدست آوردنش با امروز که در تب به دست آوردنش هستی فرقی نکند؟
آنقدر مرد عاشقی هستی که امروز با گلهای قشنگت به او نگویی تا ابد همین اندازه مهربان و عاشق هستم و فردا بین حرف زدنش تلفن را به رویش قطع نکنی؟
آنقدر مرد عاشقی هستی که بعد از فرصت عاشقی با تو را به خودش و تو دادن،خودش را لعنت نکند که چرا حرفهایش را باور کردم؟
پسرم ...
آنقدر مردش هستی که دختر مردم از تکیه کردن به تو پشیمان نشود و هربار به خودش نگویید این همان آدمی بود که برایم می مرد؟؟؟
القصه اینکه اگر هر مادری این را از پسرش بپرسد نسل مادران دلشکسته و غمگین بعدی حذف خواهد شد.
اگر هر مادری از پسرش بپرسد راستی
مرد عاشقی هستی پسرم یا نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤41😢6👎3
شاید این که گفت تو نباید این قدر به پشت سرت نگاه کنی، درست گفت؛ باید طرز نگاه مثبت تری اتخاذ کنم و سعی کنم بازمانده روز را دریابم. چه حاصلی دارد که مدام به پشت سرمان نگاه کنیم و خودمان را سرزنش کنیم که چرا زندگی مان آن طور که می خواسته ایم از آب در نیامده؟...!
بازمانده روز
✍🏻کازوئو ایشی گورو
شب زیبا ❤️
@adelehz
بازمانده روز
✍🏻کازوئو ایشی گورو
شب زیبا ❤️
@adelehz
❤13
"ما فاتَكَ لم يُخلق لكَ ما خُلِقَ لكَ لن يفوتكَ !"
آنچه از دست دادی برای تو آفریده نشده، آنچه برای تو آفریده شده را هرگز از دست نخواهی داد...
تموم شد و رفت ❤️
@adelehz
آنچه از دست دادی برای تو آفریده نشده، آنچه برای تو آفریده شده را هرگز از دست نخواهی داد...
تموم شد و رفت ❤️
@adelehz
❤31
آدمها را می شود از روی عکس پروفایل شان شناخت؟
به همان اندازه که در عکسهای پروفایلی شان می خندند خوشحالند؟
به همان اندازه که استوری های گلایه آمیز و غم انگیز میگذارند دل خور یا اندوهگین هستند؟
گمان نمی کنم...
انسانها هیچوقت صد در صد آنچه که نشان می دهند نیستند نه صد در صد غمگین و نه صد در صد شاد .
این صفحات کوچک اجتماعی این جزیره های مجازی که در عین واقعی بودن شان، خیالی اند .
این پلتفرم هایی که اگر یک صبح در آن هک شوی و حسابت را از دست بدهی ممکن ست تا شب آنهایی که میشناختنت از یاد ببرند تورا ..
این جزیره های کوچک و خیالی تنهایی،نتوانسته است ما را نجات دهد .
ما پشت پروفایل هایمان میخندیم تا دندان های سفید و ردیف مان در عکسها بدرخشد در حالی که دلمان مالامال غصه ست ..
ما حتی در همین جزیره های خودساخته ی مجازی هم آبرو داری می کنیم و به ضرب سیلی گونه های لمس نشدنی مان را پشت عکسها سرخ نگاه می داریم .
گاهی تصور میکنم با تمام شلوغی این جهان خودساخته،ما در آن بسیار تنهاییمان آنقدر که تا فرسنگها فاصله ی پیرامون مان هیچ صدایی به گوش نمی رسد .
سکوت مطلقی که هرگز ما را نجات نمی دهد .
و چه کسی می داند در این گوشه های دنج خودساخته ی ما،بر ما چه می گذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
به همان اندازه که در عکسهای پروفایلی شان می خندند خوشحالند؟
به همان اندازه که استوری های گلایه آمیز و غم انگیز میگذارند دل خور یا اندوهگین هستند؟
گمان نمی کنم...
انسانها هیچوقت صد در صد آنچه که نشان می دهند نیستند نه صد در صد غمگین و نه صد در صد شاد .
این صفحات کوچک اجتماعی این جزیره های مجازی که در عین واقعی بودن شان، خیالی اند .
این پلتفرم هایی که اگر یک صبح در آن هک شوی و حسابت را از دست بدهی ممکن ست تا شب آنهایی که میشناختنت از یاد ببرند تورا ..
این جزیره های کوچک و خیالی تنهایی،نتوانسته است ما را نجات دهد .
ما پشت پروفایل هایمان میخندیم تا دندان های سفید و ردیف مان در عکسها بدرخشد در حالی که دلمان مالامال غصه ست ..
ما حتی در همین جزیره های خودساخته ی مجازی هم آبرو داری می کنیم و به ضرب سیلی گونه های لمس نشدنی مان را پشت عکسها سرخ نگاه می داریم .
گاهی تصور میکنم با تمام شلوغی این جهان خودساخته،ما در آن بسیار تنهاییمان آنقدر که تا فرسنگها فاصله ی پیرامون مان هیچ صدایی به گوش نمی رسد .
سکوت مطلقی که هرگز ما را نجات نمی دهد .
و چه کسی می داند در این گوشه های دنج خودساخته ی ما،بر ما چه می گذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢18❤8
بعضی وقتها برگردید به انتهای چت تلگرام تان یا شاید هم یک دفتر خاطرات قدیمی را بگشایید .قدیمی نه الزاما مال عهد بوق مثلا مال سه یا حداکثر پنج سال قبل ...
برگردید و به عکسهای پرو فایل هایی نگاه کنید که اگر روزی پیامشان را روی صفحه ی گوشی تان می دیدید احتمالا قلبتان به اندازه چندصدم ثانیه ایست میکرد و یک لرزه ریز را در دست تان حس میکردید .چرا میگویم برگردید ؟
میخواهم برگردید و ببینید که باگذشت زمان چقدر شکل هرچیزی فرق میکند آدم متوجه میشود که چقدر دوست داشتن هایش عجیب و گاهی مزخرف بوده ست.متاسفم اگر میگویم مزخرف گرچه این کلمه به ذات معنی بدی ندارد و حتی معنی خوبی هم دارد به معنی تزئین شده اما مزخرف در زندگی حالای ما معنی جالبی ندارد .
برمیگردی و به خودت میگویی اگر با فلانی ازدواج کرده بودم حالا با گذشت این چند سال هنوز هم به اندازه ای که در دفترم برایش نگاشته بودم عاشقش میماندم؟
یا اینکه با اولین دعوایمان برگه های دفترم را با گریه پاره میکردم و به خودم نهیب میزدم که خاک بر سرت بااین عاشق شدنت !
میخواهم بگویم هرچقدر آدم بزرگتر میشود توقعش از آدمش بالاتر میرود .آدمیزاد وقتی پخته تر میشود دیگر با عاشقانه های معمولی دلش گرم نمیشود و دلش رضا نمیدهد همه چیز را نادیده بگیرد فقط بخاطر اینکه زیر پنجره ی اتاقش بیصدا از راه دور برایش بوس فرستاده و گفته تنها با عشق تو از دنیا خواهم رفت !!
و این هم خوب ست و هم بد
خوب ست چون بعدها به خودت برنمی گردی و نمی گویی ای احمق ِساده لوح
و بد ست چون هرچقدر هم پخته میشوی و آب دیده روزهایی می رسد که دلت میخواهد احمق باشی و فقط مثل یک دختر بچه ی چهارده ساله برای شنیدن یک دوستت دارم لبهایت کش بیاید و صد کیلو قند نسابیده در دلت آب شود .
القصه آدمیزاد در این میانه گم ست
در میانه ی عاقل بودن و حق بجانب بودن و احمق بودن و برای چند لحظه ای شاد بودن ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
برگردید و به عکسهای پرو فایل هایی نگاه کنید که اگر روزی پیامشان را روی صفحه ی گوشی تان می دیدید احتمالا قلبتان به اندازه چندصدم ثانیه ایست میکرد و یک لرزه ریز را در دست تان حس میکردید .چرا میگویم برگردید ؟
میخواهم برگردید و ببینید که باگذشت زمان چقدر شکل هرچیزی فرق میکند آدم متوجه میشود که چقدر دوست داشتن هایش عجیب و گاهی مزخرف بوده ست.متاسفم اگر میگویم مزخرف گرچه این کلمه به ذات معنی بدی ندارد و حتی معنی خوبی هم دارد به معنی تزئین شده اما مزخرف در زندگی حالای ما معنی جالبی ندارد .
برمیگردی و به خودت میگویی اگر با فلانی ازدواج کرده بودم حالا با گذشت این چند سال هنوز هم به اندازه ای که در دفترم برایش نگاشته بودم عاشقش میماندم؟
یا اینکه با اولین دعوایمان برگه های دفترم را با گریه پاره میکردم و به خودم نهیب میزدم که خاک بر سرت بااین عاشق شدنت !
میخواهم بگویم هرچقدر آدم بزرگتر میشود توقعش از آدمش بالاتر میرود .آدمیزاد وقتی پخته تر میشود دیگر با عاشقانه های معمولی دلش گرم نمیشود و دلش رضا نمیدهد همه چیز را نادیده بگیرد فقط بخاطر اینکه زیر پنجره ی اتاقش بیصدا از راه دور برایش بوس فرستاده و گفته تنها با عشق تو از دنیا خواهم رفت !!
و این هم خوب ست و هم بد
خوب ست چون بعدها به خودت برنمی گردی و نمی گویی ای احمق ِساده لوح
و بد ست چون هرچقدر هم پخته میشوی و آب دیده روزهایی می رسد که دلت میخواهد احمق باشی و فقط مثل یک دختر بچه ی چهارده ساله برای شنیدن یک دوستت دارم لبهایت کش بیاید و صد کیلو قند نسابیده در دلت آب شود .
القصه آدمیزاد در این میانه گم ست
در میانه ی عاقل بودن و حق بجانب بودن و احمق بودن و برای چند لحظه ای شاد بودن ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤23😢5
تو یه روستایی به اسم
دینه کوه تو قزوین اومدن
اسم کوچههای روستا رو بر اساس اسم مادربزرگایی که یه روزی توی اون کوچه زندگی میکردن و دیگه در قید حیات نیستن انتخاب کردن.
@adelehz
دینه کوه تو قزوین اومدن
اسم کوچههای روستا رو بر اساس اسم مادربزرگایی که یه روزی توی اون کوچه زندگی میکردن و دیگه در قید حیات نیستن انتخاب کردن.
@adelehz
❤58😢22😁3
🧚♂شب قدر است و من قدری ندارم
✨چه سازم توشه قبری ندارم
🧚♂شب عفو است و محتاج دعایم
✨ز عمق دل دعایی کن برایم
🧚♂اگر امشب به معشوقت رسیدی
✨خدا را در میان اشکهایت دیدی
🧚♂کمی هم نزد او یادی ز من کن
✨کمی هم جای من او را صدا کن
🧚♂بگو یارب فلانی رو سیاه است
✨دو دستش خالی و غرق گناه است
🧚♂بگو یا رب تویی دریای جوشان
✨در این شب رحمتت بر وی بنوشان
✨چه سازم توشه قبری ندارم
🧚♂شب عفو است و محتاج دعایم
✨ز عمق دل دعایی کن برایم
🧚♂اگر امشب به معشوقت رسیدی
✨خدا را در میان اشکهایت دیدی
🧚♂کمی هم نزد او یادی ز من کن
✨کمی هم جای من او را صدا کن
🧚♂بگو یارب فلانی رو سیاه است
✨دو دستش خالی و غرق گناه است
🧚♂بگو یا رب تویی دریای جوشان
✨در این شب رحمتت بر وی بنوشان
❤34😢4
Daste Gol
Majid Razavi
@adelehz
دیر بود تا بفهمیم نباید امید کسی که به ما امید بسته است را، ناامید کنیم.
نباید او را از عشق پشیمان کنیم .
نباید طوری با او برخورد کنیم که از دوست داشتن مان عذاب بکشد ..
تو مسوول گلت هستی ..
کاش بدانی
#عادله_زمانی
@adelehz
دیر بود تا بفهمیم نباید امید کسی که به ما امید بسته است را، ناامید کنیم.
نباید او را از عشق پشیمان کنیم .
نباید طوری با او برخورد کنیم که از دوست داشتن مان عذاب بکشد ..
تو مسوول گلت هستی ..
کاش بدانی
#عادله_زمانی
@adelehz
❤14😢6
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani7
❤4