Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
الهی
مارا به نگاهی از تو بس
اگر بنده نوازی کنی
چرا که نگاهت مرهم دردست
و آرام ِجان
#عادله_زمانی
@adelehz
دکلمه:
عادله زمانی
مارا به نگاهی از تو بس
اگر بنده نوازی کنی
چرا که نگاهت مرهم دردست
و آرام ِجان
#عادله_زمانی
@adelehz
دکلمه:
عادله زمانی
❤14
مقصدی برای رسیدن ما وجود ندارد
اما دوست داشتنت آرامش جان ست .
من مقصد را نمیخواهم
همین که گاهی دوستت دارم و دوستم داری
کافی ست .
دو مسافر در دو راه که به یکجا نمی رسند ولی دلتنگ هم هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما دوست داشتنت آرامش جان ست .
من مقصد را نمیخواهم
همین که گاهی دوستت دارم و دوستم داری
کافی ست .
دو مسافر در دو راه که به یکجا نمی رسند ولی دلتنگ هم هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15😢4👎2
محبوبم
جهان گاهی بسیار کوچک می شود
آنقدر که میتوان آن را لابلای موهایت پنهان کرد.
و عطرش را هر غروب با بوسیدن موهایت نفس کشید .
جهانگاهی به اندازه ی مشتت کوچک میشود تا بتوان سر حوصله انگشتانت را باز کرد و جهان را از لای دستانت بیرون کشید.
جهان گاهی به اندازه ی کهکشان انتهای چشمانت کوچک میشود تا بتوان به آن خیره شد و با ستاره ها پرواز کرد .
سیارک محبوب من
جهان با تمام بزرگی اش گاهی در تو خلاصه میشود و بی جهت نیست که هم جان شوی و هم جهان من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان گاهی بسیار کوچک می شود
آنقدر که میتوان آن را لابلای موهایت پنهان کرد.
و عطرش را هر غروب با بوسیدن موهایت نفس کشید .
جهانگاهی به اندازه ی مشتت کوچک میشود تا بتوان سر حوصله انگشتانت را باز کرد و جهان را از لای دستانت بیرون کشید.
جهان گاهی به اندازه ی کهکشان انتهای چشمانت کوچک میشود تا بتوان به آن خیره شد و با ستاره ها پرواز کرد .
سیارک محبوب من
جهان با تمام بزرگی اش گاهی در تو خلاصه میشود و بی جهت نیست که هم جان شوی و هم جهان من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18
سالهای وبلاگ نویسی من
در لینکهایی که داشتم
دو تا عاشق باهم با نامهای مستعار در یک بلاگ مشترک می نوشتند .
البته من وقتی رسیده بودم که دخترک،رفیق نیمه راه شده بود و رفته بود ..
حداقل طبق روایتی که من خواندم .
هر دوی این عاشق ها از خانواده های مذهبی اما سرشناس می آمدند و تصمیم شان مثل تمام عشاق نوجوان ازدواج بود :)
بعدها پسرک در بلاگ نوشت که دخترک ازدواج کرده است .
و پسرک بیادش هر چند وقت یکبار می نوشت .
پسری که در دبیرستان عاشق شده بود تا آخرین سال فوق لیسانس گاهی در تاریخ تولد دخترک یا تاریخ اولین دیدارشان در مشهد می نوشت .
گاهی به آن بلاگ متروک شده ام سر میزنم و جالبتر اینکه حداقل تا یک ماه پیش بازهم پسرک برای دخترک قصه ی ما می نوشت .
از همان حس و حال با اندکی چاشنی پختگی ..
راست و دروغش را خدا می داند .
من فقط می دانم که این وفاداری حداقل در خلوت خودت زیباست .
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
در لینکهایی که داشتم
دو تا عاشق باهم با نامهای مستعار در یک بلاگ مشترک می نوشتند .
البته من وقتی رسیده بودم که دخترک،رفیق نیمه راه شده بود و رفته بود ..
حداقل طبق روایتی که من خواندم .
هر دوی این عاشق ها از خانواده های مذهبی اما سرشناس می آمدند و تصمیم شان مثل تمام عشاق نوجوان ازدواج بود :)
بعدها پسرک در بلاگ نوشت که دخترک ازدواج کرده است .
و پسرک بیادش هر چند وقت یکبار می نوشت .
پسری که در دبیرستان عاشق شده بود تا آخرین سال فوق لیسانس گاهی در تاریخ تولد دخترک یا تاریخ اولین دیدارشان در مشهد می نوشت .
گاهی به آن بلاگ متروک شده ام سر میزنم و جالبتر اینکه حداقل تا یک ماه پیش بازهم پسرک برای دخترک قصه ی ما می نوشت .
از همان حس و حال با اندکی چاشنی پختگی ..
راست و دروغش را خدا می داند .
من فقط می دانم که این وفاداری حداقل در خلوت خودت زیباست .
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
❤24😢21
"زنی کهگم کردم "
《۩ @Iranmuzica ۩》 – مازیار فلاحی بانو خیال
اون سالها آهنگ بکگراند وبلاگم بود🥺❤️
@adelehz
@adelehz
آنقدر دوستت دارم
که خودم هم نمیدانم چقدر دوستت دارم!
هربار که میپرسی "چقدر؟"
با خودم فکر میکنم
دریا چطور حساب موجهایش را نگه دارد...
#نزار_قبانی
@adelehz
که خودم هم نمیدانم چقدر دوستت دارم!
هربار که میپرسی "چقدر؟"
با خودم فکر میکنم
دریا چطور حساب موجهایش را نگه دارد...
#نزار_قبانی
@adelehz
❤18😢3
به هر دل بسـتنم عمری پشیمانی بدهکارم
نباید دل به هرکس بسـت، اما دوستت دارم
پر از شور و شعف با سر به سـویت میدوم چون رود
تو دریا باش تا خـود را به آغوش تو بسپارم
دلآزار اسـت یا دلخواه مایـیم و همـین یک دل
ببر یا بازگردان من به هر صـورت زیانکارم
ملامت میکـنندم دوسـتان در عشـق و حق دارند
تو بیزار از منی اما مگـر من دسـت بردارم!
تو خواب روزهای روشـن خود را ببـین ای دوست
شبـت خوش گرچه امشـب نیز من تا صبح بـیدارم
فاضل نظری
@adelehz
نباید دل به هرکس بسـت، اما دوستت دارم
پر از شور و شعف با سر به سـویت میدوم چون رود
تو دریا باش تا خـود را به آغوش تو بسپارم
دلآزار اسـت یا دلخواه مایـیم و همـین یک دل
ببر یا بازگردان من به هر صـورت زیانکارم
ملامت میکـنندم دوسـتان در عشـق و حق دارند
تو بیزار از منی اما مگـر من دسـت بردارم!
تو خواب روزهای روشـن خود را ببـین ای دوست
شبـت خوش گرچه امشـب نیز من تا صبح بـیدارم
فاضل نظری
@adelehz
❤16😢3
AUTOCLOUDMINING-برای استخراج خودکار ابری ثبت نام کنید، نیازی به کار نیست، هر از گاهی در صورت داشتن زمان، پول نقد برداشت کنید https://autocloudmining.com/6161488140918328
autocloudmining.com
register to automatically cloud mining, no need to operate, occasionally withdraw cash when you have time
Register to get free 1000 GH/s miner computing power immediately
❤2
❤41👎16
تصویر آخر زمانی از امروز کابل
حمله به یکمدرسه و یکآموزشگاه کودکان
امیدهای پرپر شده کودکان کابل ..
@adelehz
حمله به یکمدرسه و یکآموزشگاه کودکان
امیدهای پرپر شده کودکان کابل ..
@adelehz
😢52
تلفن زنگ زد ،شماره دایی احمد رو دیدم خشکم زد مثل دیوانه ها گوشی رو برداشتم .
صدای بغض آلود دایی کوچیکه پشت خط بود..
بعد از چند ماه دایی کوچکترم تلفن دایی احمد رو روشن کرده بود ...
حس می کنم بخشی از قلبم برای همیشه خالی مانده ..
و هیچچیز نمی توانه پرش کنه..😢
@adelehz
صدای بغض آلود دایی کوچیکه پشت خط بود..
بعد از چند ماه دایی کوچکترم تلفن دایی احمد رو روشن کرده بود ...
حس می کنم بخشی از قلبم برای همیشه خالی مانده ..
و هیچچیز نمی توانه پرش کنه..😢
@adelehz
😢53❤21
اشتباه نکن
عشق مثل برگهای زرد خزان نیست که از بین برود و در بهار بعد دوباره جوانه زده، سبز گردد.
عشق چیزی شبیه گلی کوچک ست که وقتی به آن بی توجهی میشود
میشکند و دوباره هرگز زیبا نمیشود..
آیا حواست به گل کوچکت هست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق مثل برگهای زرد خزان نیست که از بین برود و در بهار بعد دوباره جوانه زده، سبز گردد.
عشق چیزی شبیه گلی کوچک ست که وقتی به آن بی توجهی میشود
میشکند و دوباره هرگز زیبا نمیشود..
آیا حواست به گل کوچکت هست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20
اگر روزی پسری داشتم
اگر روزی پسرم به من گفت عاشق شده است.
حتی اگر نگفت و من در چشمانش خواندم که زنی دل از کفش ربوده است .
اگر پسرم هر عصر به خودش می رسید،عطر می زد و با شاخه یا دسته گلی در دست از خانه می زد بیرون.
اگر پسرم ساعتها پای تلفنش با لبخند مشغول حرف زدن با کسی یا پیام نوشتن بود ..
اگر پسرم روزی به دختری گفته بود که عاشقت شدم ...
یکی از همان روزها او را جلوی خودم می نشانم و نگاهش میکنم .بعد از او می پرسم عاشق شده ای ؟
اگر لبخند زد و کمی گونه هایش گل انداخت دوباره از او خواهم پرسید که:مردش هستی؟؟
جا خواهد خورد و چشمانش گشادتر خواهد شد .
دوباره می پرسم مرد عاشقی هستی؟
و بدون اینکه بخواهم به او فرصت دهم که بگوید البته که هستم و چنین وچنان
ادامه می دهم:
آنقدر مرد عاشقی هستی که رفتارت با او بعد از بدست آوردنش با امروز که در تب به دست آوردنش هستی فرقی نکند؟
آنقدر مرد عاشقی هستی که امروز با گلهای قشنگت به او نگویی تا ابد همین اندازه مهربان و عاشق هستم و فردا بین حرف زدنش تلفن را به رویش قطع نکنی؟
آنقدر مرد عاشقی هستی که بعد از فرصت عاشقی با تو را به خودش و تو دادن،خودش را لعنت نکند که چرا حرفهایش را باور کردم؟
پسرم ...
آنقدر مردش هستی که دختر مردم از تکیه کردن به تو پشیمان نشود و هربار به خودش نگویید این همان آدمی بود که برایم می مرد؟؟؟
القصه اینکه اگر هر مادری این را از پسرش بپرسد نسل مادران دلشکسته و غمگین بعدی حذف خواهد شد.
اگر هر مادری از پسرش بپرسد راستی
مرد عاشقی هستی پسرم یا نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر روزی پسرم به من گفت عاشق شده است.
حتی اگر نگفت و من در چشمانش خواندم که زنی دل از کفش ربوده است .
اگر پسرم هر عصر به خودش می رسید،عطر می زد و با شاخه یا دسته گلی در دست از خانه می زد بیرون.
اگر پسرم ساعتها پای تلفنش با لبخند مشغول حرف زدن با کسی یا پیام نوشتن بود ..
اگر پسرم روزی به دختری گفته بود که عاشقت شدم ...
یکی از همان روزها او را جلوی خودم می نشانم و نگاهش میکنم .بعد از او می پرسم عاشق شده ای ؟
اگر لبخند زد و کمی گونه هایش گل انداخت دوباره از او خواهم پرسید که:مردش هستی؟؟
جا خواهد خورد و چشمانش گشادتر خواهد شد .
دوباره می پرسم مرد عاشقی هستی؟
و بدون اینکه بخواهم به او فرصت دهم که بگوید البته که هستم و چنین وچنان
ادامه می دهم:
آنقدر مرد عاشقی هستی که رفتارت با او بعد از بدست آوردنش با امروز که در تب به دست آوردنش هستی فرقی نکند؟
آنقدر مرد عاشقی هستی که امروز با گلهای قشنگت به او نگویی تا ابد همین اندازه مهربان و عاشق هستم و فردا بین حرف زدنش تلفن را به رویش قطع نکنی؟
آنقدر مرد عاشقی هستی که بعد از فرصت عاشقی با تو را به خودش و تو دادن،خودش را لعنت نکند که چرا حرفهایش را باور کردم؟
پسرم ...
آنقدر مردش هستی که دختر مردم از تکیه کردن به تو پشیمان نشود و هربار به خودش نگویید این همان آدمی بود که برایم می مرد؟؟؟
القصه اینکه اگر هر مادری این را از پسرش بپرسد نسل مادران دلشکسته و غمگین بعدی حذف خواهد شد.
اگر هر مادری از پسرش بپرسد راستی
مرد عاشقی هستی پسرم یا نه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤41😢6👎3
شاید این که گفت تو نباید این قدر به پشت سرت نگاه کنی، درست گفت؛ باید طرز نگاه مثبت تری اتخاذ کنم و سعی کنم بازمانده روز را دریابم. چه حاصلی دارد که مدام به پشت سرمان نگاه کنیم و خودمان را سرزنش کنیم که چرا زندگی مان آن طور که می خواسته ایم از آب در نیامده؟...!
بازمانده روز
✍🏻کازوئو ایشی گورو
شب زیبا ❤️
@adelehz
بازمانده روز
✍🏻کازوئو ایشی گورو
شب زیبا ❤️
@adelehz
❤13
"ما فاتَكَ لم يُخلق لكَ ما خُلِقَ لكَ لن يفوتكَ !"
آنچه از دست دادی برای تو آفریده نشده، آنچه برای تو آفریده شده را هرگز از دست نخواهی داد...
تموم شد و رفت ❤️
@adelehz
آنچه از دست دادی برای تو آفریده نشده، آنچه برای تو آفریده شده را هرگز از دست نخواهی داد...
تموم شد و رفت ❤️
@adelehz
❤31