"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آرامش است
عاقبت اضطراب ها...❤️
صائب تبریزی

@adelehz
7
دوستان اگر کسی در مورد اصول پادکست ساختن اطلاعات مفیدی داره لطفا برای من پیام بذاره
سپاس ❤️
@aydel7
اگر عمر دوباره می‌یافتم، به هر کودکی دو بال می‌دادم، اما رهایش می‌کردم تا خود پرواز را بیاموزد.

📕 خاطره‌ دلبرکان غمگین من
✍🏻گابریل گارسیا مارکز

@adelehz
15
گاهی از خودم میپرسم چرا نمی‌خواهی هرچه هست را همانگونه که هست بپذیری؟
این همه تقلا برای تغییر و بدست آوردن چیزی که در رویاهایت به دنبالش میگردی از کجا می آید؟
راستی چرا همیشه به آن افسانه های داخل کتاب ها خیره می شوی و تصور میکنی معجزه ها،یا پایان های خوش و خرم داستان‌های قدیمی برای تو رخ می دهد؟
چرا اینقدر دست و پا میزنی و حرف درشت تمام دنیا را به جان میخری؟
چرا خودت را به امید چیزی که هیچوقت وجود نداشته و فقط در رویاهایت بوده زجر می دهی؟
بپذیر زندگیت را همانگونه که هست ..بپذیر کاستی هایت را، دست بکش از جنگیدن و تقلا کردن!
دست بکش از تلاش برای بدست آوردن چیزهایی که بتو داده نشده است ‌.
رها کن و آرام باش
بگذار در این دریا هربادی می وزد کشتی ات را با خود ببرد ..بگذار فقط آرام باشی
قبول کن که تمام ساحل های قشنگ دنیا خانه ات نمی‌شوند ..
بگذار این‌کشتی فقط برود که برود...
#عادله_زمانی
@adelehz
13😢9
روباه گفت :
انسان‌ها این حقیقت را فراموش کرده‌اند ،
اما تو نباید فراموشش کنی !
تو تا زنده‌ای ،
نسبت به چیزی که اهلی کرده‌ای مسئولی !


- آنتوان دوسنت اگزوپری
- شازده كوچولو

شب زیبا❤️
@adelehz
24😢5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
الهی
مارا به نگاهی از تو بس
اگر بنده نوازی کنی
چرا که نگاهت مرهم دردست
و آرام ِجان
#عادله_زمانی
@adelehz
دکلمه:
عادله زمانی
14
مقصدی برای رسیدن ما وجود ندارد
اما دوست داشتنت آرامش جان ست .
من مقصد را نمیخواهم
همین که گاهی دوستت دارم و دوستم داری
کافی ست .
دو مسافر در دو راه که به یکجا نمی رسند ولی دلتنگ هم هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
15😢4👎2
به خدا اعتماد کنید.
مانند گلی در سیاهی
حتی اگر نبینیدش عطرش
به شما می رسد.
#عادله_زمانی
@adelehz
21
محبوبم
جهان گاهی بسیار کوچک می شود
آنقدر که می‌توان آن را لابلای موهایت پنهان کرد.
و عطرش را هر غروب با بوسیدن موهایت نفس کشید .
جهان‌گاهی به اندازه ی مشتت کوچک می‌شود تا بتوان سر حوصله انگشتانت را باز کرد و جهان را از لای دستانت بیرون کشید.
جهان گاهی به اندازه ی کهکشان انتهای چشمانت کوچک می‌شود تا بتوان به آن خیره شد و با ستاره ها پرواز کرد .

سیارک محبوب من
جهان با تمام بزرگی اش گاهی در تو خلاصه می‌شود و بی جهت نیست که هم جان شوی و هم جهان من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
18
سالهای وبلاگ نویسی من
در لینک‌هایی که داشتم
دو تا عاشق باهم با نام‌های مستعار در یک بلاگ مشترک می نوشتند .
البته من وقتی رسیده بودم که دخترک،رفیق نیمه راه شده بود و رفته بود ..
حداقل طبق روایتی که من خواندم .
هر دوی این عاشق ها از خانواده های مذهبی اما سرشناس می آمدند و تصمیم شان مثل تمام عشاق نوجوان ازدواج بود :)
بعدها پسرک در بلاگ نوشت که دخترک ازدواج کرده است .
و پسرک بیادش هر چند وقت یکبار می نوشت .
پسری که در دبیرستان عاشق شده بود تا آخرین سال فوق لیسانس گاهی در تاریخ تولد دخترک یا تاریخ اولین دیدارشان در مشهد می نوشت .
گاهی به آن بلاگ متروک شده ام سر میزنم و جالب‌تر اینکه حداقل تا یک ماه پیش بازهم پسرک برای دخترک قصه ی ما می نوشت .
از همان حس و حال با اندکی چاشنی پختگی ..
راست و دروغش را خدا می داند .
من فقط می دانم که این وفاداری حداقل در خلوت خودت زیباست .
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
24😢21
آنقدر دوستت دارم
که خودم هم نمی‌دانم چقدر دوستت دارم!
هربار که می‌پرسی "چقدر؟"
با خودم فکر می‌کنم
دریا چطور حساب موج‌هایش را نگه دارد...

#نزار_قبانی
@adelehz
18😢3
به هر دل بسـتنم عمری پشیمانی بدهکارم
نباید دل به هرکس بسـت، اما دوستت دارم
پر از شور و شعف با سر به سـویت می‌دوم چون رود
تو دریا باش تا خـود را به آغوش تو بسپارم
دل‌آزار اسـت یا دلخواه مایـیم و همـین یک دل
ببر یا بازگردان من به هر صـورت زیان‌کارم
ملامت می‌کـنندم دوسـتان در عشـق و حق دارند
تو بیزار از منی اما مگـر من دسـت بردارم!
تو خواب روزهای روشـن خود را ببـین ای دوست
شبـت خوش گرچه امشـب نیز من تا صبح بـیدارم

فاضل نظری
@adelehz
16😢3
AUTOCLOUDMINING-برای استخراج خودکار ابری ثبت نام کنید، نیازی به کار نیست، هر از گاهی در صورت داشتن زمان، پول نقد برداشت کنید https://autocloudmining.com/6161488140918328
2
شما هم مثل من اول با چای افطار میکنید یا فقط منم که اگه چای نباشه روزه مو تا شب ادامه میدم😌

@adelehz
41👎16
تصویر آخر زمانی از امروز کابل
حمله به یک‌مدرسه و یک‌آموزشگاه کودکان
امیدهای پرپر شده کودکان کابل ..
@adelehz
😢52
تلفن زنگ زد ،شماره دایی احمد رو دیدم خشکم زد مثل دیوانه ها گوشی رو برداشتم .
صدای بغض آلود دایی کوچیکه پشت خط بود..
بعد از چند ماه دایی کوچکترم تلفن دایی احمد رو روشن کرده بود ...
حس می کنم بخشی از قلبم برای همیشه خالی مانده ..
و هیچ‌چیز نمی توانه پرش کنه..😢
@adelehz
😢5321
جالب بود .
@adelehz
22👎7😁3
اشتباه نکن‌
عشق مثل برگهای زرد خزان نیست که از بین برود و در بهار بعد دوباره جوانه زده، سبز گردد.
عشق چیزی شبیه گلی کوچک‌ ست که وقتی به آن بی توجهی میشود
میشکند و دوباره هرگز زیبا نمیشود..
آیا حواست به گل کوچکت هست ؟
#عادله_زمانی

@adelehz
20