"زنی کهگم کردم "
این تلخترین و بدترین چیزی بود که این مدت شنیدم . چرا باید یه دختر قشنگ ۱۷ ساله از اینکه کسی اونو بخاطر ملیتش دوست نداشته باشه بترسه؟؟؟؟ اصلا چه کسی این حق رو تعیین کرده که کسی رو بخاطر افغان بودن یا هر ملیت و قومیت دیگه ای داشتن، باید دوست نداشت یا با دیده…
جالبه که بهتون بگم ،من همیشه در طول تحصیلیم شیفته ی معلم های ادبیاتم بودم .
مهربون ترین و لطیف ترین دبیرهای ادبیات دنیا رو داشتم و گمان میکنم که شاگردان این دبیر ادبیات مهربون ما هم جز خوشبخت ترین دخترهای دوران بودن که شاگرد چنین معلم بااحساس و دانایی بودند.
این پیام بسیار برام ارزشمند هست و دست این معلم مهربون و معلمهایی که سالها ازشون ادبیات و عاشقی به زبان شعر رو آموختم می بوسم ❤️
@adelehz
مهربون ترین و لطیف ترین دبیرهای ادبیات دنیا رو داشتم و گمان میکنم که شاگردان این دبیر ادبیات مهربون ما هم جز خوشبخت ترین دخترهای دوران بودن که شاگرد چنین معلم بااحساس و دانایی بودند.
این پیام بسیار برام ارزشمند هست و دست این معلم مهربون و معلمهایی که سالها ازشون ادبیات و عاشقی به زبان شعر رو آموختم می بوسم ❤️
@adelehz
❤32👎1
دوست داشتن آدمی که باعث آرامشت می شود برد بزرگی در زندگی ست .
و دوست داشتن آن که همیشه آرامشت را بر باد می دهد حماقت است .
متاسفم اما این واقعیت تلخ وجود دارد که بیشتر آدمها شانس دسته ی اول را ندارند .
#عادله_زمانی
@adelehz
و دوست داشتن آن که همیشه آرامشت را بر باد می دهد حماقت است .
متاسفم اما این واقعیت تلخ وجود دارد که بیشتر آدمها شانس دسته ی اول را ندارند .
#عادله_زمانی
@adelehz
😢19❤4
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
❤5
اگر عمر دوباره مییافتم، به هر کودکی دو بال میدادم، اما رهایش میکردم تا خود پرواز را بیاموزد.
📕 خاطره دلبرکان غمگین من
✍🏻گابریل گارسیا مارکز
@adelehz
📕 خاطره دلبرکان غمگین من
✍🏻گابریل گارسیا مارکز
@adelehz
❤15
گاهی از خودم میپرسم چرا نمیخواهی هرچه هست را همانگونه که هست بپذیری؟
این همه تقلا برای تغییر و بدست آوردن چیزی که در رویاهایت به دنبالش میگردی از کجا می آید؟
راستی چرا همیشه به آن افسانه های داخل کتاب ها خیره می شوی و تصور میکنی معجزه ها،یا پایان های خوش و خرم داستانهای قدیمی برای تو رخ می دهد؟
چرا اینقدر دست و پا میزنی و حرف درشت تمام دنیا را به جان میخری؟
چرا خودت را به امید چیزی که هیچوقت وجود نداشته و فقط در رویاهایت بوده زجر می دهی؟
بپذیر زندگیت را همانگونه که هست ..بپذیر کاستی هایت را، دست بکش از جنگیدن و تقلا کردن!
دست بکش از تلاش برای بدست آوردن چیزهایی که بتو داده نشده است .
رها کن و آرام باش
بگذار در این دریا هربادی می وزد کشتی ات را با خود ببرد ..بگذار فقط آرام باشی
قبول کن که تمام ساحل های قشنگ دنیا خانه ات نمیشوند ..
بگذار اینکشتی فقط برود که برود...
#عادله_زمانی
@adelehz
این همه تقلا برای تغییر و بدست آوردن چیزی که در رویاهایت به دنبالش میگردی از کجا می آید؟
راستی چرا همیشه به آن افسانه های داخل کتاب ها خیره می شوی و تصور میکنی معجزه ها،یا پایان های خوش و خرم داستانهای قدیمی برای تو رخ می دهد؟
چرا اینقدر دست و پا میزنی و حرف درشت تمام دنیا را به جان میخری؟
چرا خودت را به امید چیزی که هیچوقت وجود نداشته و فقط در رویاهایت بوده زجر می دهی؟
بپذیر زندگیت را همانگونه که هست ..بپذیر کاستی هایت را، دست بکش از جنگیدن و تقلا کردن!
دست بکش از تلاش برای بدست آوردن چیزهایی که بتو داده نشده است .
رها کن و آرام باش
بگذار در این دریا هربادی می وزد کشتی ات را با خود ببرد ..بگذار فقط آرام باشی
قبول کن که تمام ساحل های قشنگ دنیا خانه ات نمیشوند ..
بگذار اینکشتی فقط برود که برود...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤13😢9
روباه گفت :
انسانها این حقیقت را فراموش کردهاند ،
اما تو نباید فراموشش کنی !
تو تا زندهای ،
نسبت به چیزی که اهلی کردهای مسئولی !
- آنتوان دوسنت اگزوپری
- شازده كوچولو
شب زیبا❤️
@adelehz
انسانها این حقیقت را فراموش کردهاند ،
اما تو نباید فراموشش کنی !
تو تا زندهای ،
نسبت به چیزی که اهلی کردهای مسئولی !
- آنتوان دوسنت اگزوپری
- شازده كوچولو
شب زیبا❤️
@adelehz
❤24😢5
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
الهی
مارا به نگاهی از تو بس
اگر بنده نوازی کنی
چرا که نگاهت مرهم دردست
و آرام ِجان
#عادله_زمانی
@adelehz
دکلمه:
عادله زمانی
مارا به نگاهی از تو بس
اگر بنده نوازی کنی
چرا که نگاهت مرهم دردست
و آرام ِجان
#عادله_زمانی
@adelehz
دکلمه:
عادله زمانی
❤14
مقصدی برای رسیدن ما وجود ندارد
اما دوست داشتنت آرامش جان ست .
من مقصد را نمیخواهم
همین که گاهی دوستت دارم و دوستم داری
کافی ست .
دو مسافر در دو راه که به یکجا نمی رسند ولی دلتنگ هم هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما دوست داشتنت آرامش جان ست .
من مقصد را نمیخواهم
همین که گاهی دوستت دارم و دوستم داری
کافی ست .
دو مسافر در دو راه که به یکجا نمی رسند ولی دلتنگ هم هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15😢4👎2
محبوبم
جهان گاهی بسیار کوچک می شود
آنقدر که میتوان آن را لابلای موهایت پنهان کرد.
و عطرش را هر غروب با بوسیدن موهایت نفس کشید .
جهانگاهی به اندازه ی مشتت کوچک میشود تا بتوان سر حوصله انگشتانت را باز کرد و جهان را از لای دستانت بیرون کشید.
جهان گاهی به اندازه ی کهکشان انتهای چشمانت کوچک میشود تا بتوان به آن خیره شد و با ستاره ها پرواز کرد .
سیارک محبوب من
جهان با تمام بزرگی اش گاهی در تو خلاصه میشود و بی جهت نیست که هم جان شوی و هم جهان من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان گاهی بسیار کوچک می شود
آنقدر که میتوان آن را لابلای موهایت پنهان کرد.
و عطرش را هر غروب با بوسیدن موهایت نفس کشید .
جهانگاهی به اندازه ی مشتت کوچک میشود تا بتوان سر حوصله انگشتانت را باز کرد و جهان را از لای دستانت بیرون کشید.
جهان گاهی به اندازه ی کهکشان انتهای چشمانت کوچک میشود تا بتوان به آن خیره شد و با ستاره ها پرواز کرد .
سیارک محبوب من
جهان با تمام بزرگی اش گاهی در تو خلاصه میشود و بی جهت نیست که هم جان شوی و هم جهان من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18
سالهای وبلاگ نویسی من
در لینکهایی که داشتم
دو تا عاشق باهم با نامهای مستعار در یک بلاگ مشترک می نوشتند .
البته من وقتی رسیده بودم که دخترک،رفیق نیمه راه شده بود و رفته بود ..
حداقل طبق روایتی که من خواندم .
هر دوی این عاشق ها از خانواده های مذهبی اما سرشناس می آمدند و تصمیم شان مثل تمام عشاق نوجوان ازدواج بود :)
بعدها پسرک در بلاگ نوشت که دخترک ازدواج کرده است .
و پسرک بیادش هر چند وقت یکبار می نوشت .
پسری که در دبیرستان عاشق شده بود تا آخرین سال فوق لیسانس گاهی در تاریخ تولد دخترک یا تاریخ اولین دیدارشان در مشهد می نوشت .
گاهی به آن بلاگ متروک شده ام سر میزنم و جالبتر اینکه حداقل تا یک ماه پیش بازهم پسرک برای دخترک قصه ی ما می نوشت .
از همان حس و حال با اندکی چاشنی پختگی ..
راست و دروغش را خدا می داند .
من فقط می دانم که این وفاداری حداقل در خلوت خودت زیباست .
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
در لینکهایی که داشتم
دو تا عاشق باهم با نامهای مستعار در یک بلاگ مشترک می نوشتند .
البته من وقتی رسیده بودم که دخترک،رفیق نیمه راه شده بود و رفته بود ..
حداقل طبق روایتی که من خواندم .
هر دوی این عاشق ها از خانواده های مذهبی اما سرشناس می آمدند و تصمیم شان مثل تمام عشاق نوجوان ازدواج بود :)
بعدها پسرک در بلاگ نوشت که دخترک ازدواج کرده است .
و پسرک بیادش هر چند وقت یکبار می نوشت .
پسری که در دبیرستان عاشق شده بود تا آخرین سال فوق لیسانس گاهی در تاریخ تولد دخترک یا تاریخ اولین دیدارشان در مشهد می نوشت .
گاهی به آن بلاگ متروک شده ام سر میزنم و جالبتر اینکه حداقل تا یک ماه پیش بازهم پسرک برای دخترک قصه ی ما می نوشت .
از همان حس و حال با اندکی چاشنی پختگی ..
راست و دروغش را خدا می داند .
من فقط می دانم که این وفاداری حداقل در خلوت خودت زیباست .
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
❤24😢21
"زنی کهگم کردم "
《۩ @Iranmuzica ۩》 – مازیار فلاحی بانو خیال
اون سالها آهنگ بکگراند وبلاگم بود🥺❤️
@adelehz
@adelehz