"زنی کهگم کردم "
Photo
وقتی دعا میخونم گربه مون میاد اینجوری میشینه کنارم و انگار آرامش خاصی میگیره ...
#شما_فرستادین
@afelehz
#شما_فرستادین
@afelehz
❤25
دنياى درون يک زن میتواند به همان سرعتى تغيير كند كه دنيا در جنگ تغيير میکند.
✍🏻 کریستین هانا
@adelehz
✍🏻 کریستین هانا
@adelehz
😢22❤8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راستش ما بنده های خوبی که نیستیم ،این امید ادامه دادن زندگی هم به علت بچه پررو بودنمان ست و اینکه خیلی به رحمتت امید داریم شاها..
وگرنه اگر به حساب اعمال و کارهای ما باشد که کوچه ی انتهای جهنم هم راهمان نمی دهند .
ولی رفیق
ما دلخوشیم به اینکه وقتی گذاشتیم و آمدیم پیشت کرمت بر حسابرسی ات می چربد و ما هم گوشه ی ایوان رحمتت می نشینیم .
خدایا
ما که هیچیم ،ضرب صفریم
تو که منتهای خوبی های عالمی
تو که اند رفیق های با مرام عالمی
دست ما را رها نکن
همین و بس
#عادله_زمانی
@adelehz
وگرنه اگر به حساب اعمال و کارهای ما باشد که کوچه ی انتهای جهنم هم راهمان نمی دهند .
ولی رفیق
ما دلخوشیم به اینکه وقتی گذاشتیم و آمدیم پیشت کرمت بر حسابرسی ات می چربد و ما هم گوشه ی ایوان رحمتت می نشینیم .
خدایا
ما که هیچیم ،ضرب صفریم
تو که منتهای خوبی های عالمی
تو که اند رفیق های با مرام عالمی
دست ما را رها نکن
همین و بس
#عادله_زمانی
@adelehz
❤39
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قدر آنهایی که زود عصبانی میشوند را بدانید .
این ها چیزی برای پنهان کردن و فریب دادن ندارند .
سر فرصت نقشه نمی کشند تا انتقام بگیرند.
این ها به همان سرعتی که ناراحت میشوند به همان سرعت هم می بخشند و دل بسته میشوند.
مثل آتش ناگهان گر میگیرند اما کمکم برای ساعتها گرمت می کنند .
این ها چیزی برای دروغ و فریب ندارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
این ها چیزی برای پنهان کردن و فریب دادن ندارند .
سر فرصت نقشه نمی کشند تا انتقام بگیرند.
این ها به همان سرعتی که ناراحت میشوند به همان سرعت هم می بخشند و دل بسته میشوند.
مثل آتش ناگهان گر میگیرند اما کمکم برای ساعتها گرمت می کنند .
این ها چیزی برای دروغ و فریب ندارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21
شما به هنگام سختی و نیاز، دعا میکنید؛
کاش در عین عافیت و در روزهای فراوانی هم دعا میکردید.
پیامبر و دیوانه
جبران خلیل جبران
شب زیبا❤️
@adelehz
کاش در عین عافیت و در روزهای فراوانی هم دعا میکردید.
پیامبر و دیوانه
جبران خلیل جبران
شب زیبا❤️
@adelehz
❤19
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
❤6
بزرگ شدن فریب کوچکی برای برهم زدن آرامش کودکانه ای بود که روزی ،روزگار سخاوتمندانه در دامن ما گذاشته بود.
در آن آرامش کودکانه تحمل جهانی که هنوز به حکم کودکی تمام ابعادش را نشناخته بودیم،آسان تر می نمود.
من تصور میکنم در جهانی که نمیتوانی برای همیشه در آن کودک بمانی بزرگترین رسالت کمک به کودکان برای لذت بردن از کودکی ست .
ولو که به اندازه یک گردش کودکانه یا یک آغوش گرم برای پناه دادن به آنها باشد .
شاید اینگونه همه چیز بهتر بگذرد و بگذرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
در آن آرامش کودکانه تحمل جهانی که هنوز به حکم کودکی تمام ابعادش را نشناخته بودیم،آسان تر می نمود.
من تصور میکنم در جهانی که نمیتوانی برای همیشه در آن کودک بمانی بزرگترین رسالت کمک به کودکان برای لذت بردن از کودکی ست .
ولو که به اندازه یک گردش کودکانه یا یک آغوش گرم برای پناه دادن به آنها باشد .
شاید اینگونه همه چیز بهتر بگذرد و بگذرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18
بزرگترین نقطه ضعف تون چیه؟
anonymous poll
زودرنجم – 182
👍👍👍👍👍👍👍 71%
خشم و بی پروایی زیادی دارم . – 32
👍 13%
شکاک و بدبینم – 26
👍 10%
دروغ میگم. – 16
👍 6%
👥 256 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
زودرنجم – 182
👍👍👍👍👍👍👍 71%
خشم و بی پروایی زیادی دارم . – 32
👍 13%
شکاک و بدبینم – 26
👍 10%
دروغ میگم. – 16
👍 6%
👥 256 people voted so far. Poll closed.
😢6👎4❤2😁2
میدونی،به نظرم زندگی مثل اتوبوس های بی آر تی هست.جاده بالاخره دست انداز داره،
باید یکی از این دستگیره های اتوبوس رو بگیری تا نیفتی.
همینطور اینکه هر کدوم از ما باید شاخه ای در زندگی داشته باشیم که دستگیر ما باشه.
شاخه ای از یک درخت بهشتی که میتونه بهمون امید بده و حالمون رو بهتر کنه..
و اما اول باید این شاخه درخت بهشتی کشف بشه..
بعدش دیگه کار تمامه و خوشبختی نزدیک ..
"هنگام"
@adelehz
باید یکی از این دستگیره های اتوبوس رو بگیری تا نیفتی.
همینطور اینکه هر کدوم از ما باید شاخه ای در زندگی داشته باشیم که دستگیر ما باشه.
شاخه ای از یک درخت بهشتی که میتونه بهمون امید بده و حالمون رو بهتر کنه..
و اما اول باید این شاخه درخت بهشتی کشف بشه..
بعدش دیگه کار تمامه و خوشبختی نزدیک ..
"هنگام"
@adelehz
❤7
Seni Seviyorum °
Aşk
رویای روزهای نوجوانی هستی
یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است .
طعم شیرین خیال که مزه ی یک توت فرنگی شکلاتی می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی ..
تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی جوانه هایت را به من ندادی،شاید هم تو در باغ دل من جوانه نزده بودی و من شیرین خیال بودم.
#عادله_زمانی
@adelehz
یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است .
طعم شیرین خیال که مزه ی یک توت فرنگی شکلاتی می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی ..
تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی جوانه هایت را به من ندادی،شاید هم تو در باغ دل من جوانه نزده بودی و من شیرین خیال بودم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤6
سه بیت، سه نگاه، سه برداشت
موسی خطاب به خداوند در کوه طور ميگويد:
اَرَنی(خود را به من نشان بده.)
وخداوند ميفرمايد:
لَن تَرانی(هرگز مرا نخواهی دید.)
برداشت سعدی:
چو رسی به کوه سینا، اَرنی مگو و بگذر
که نیرزد این تمنا به جواب لَن تَرانی
برداشت حافظ:
چو رسی به طور سینا اَرنی بگو و بگذر
تو صدای دوست بشنو، نه جواب لَن تَرانی
برداشت مولوي :
اَرِنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد
تو که با منی همیشه، چه تَری چه لَن تَرانی
سه بیت، سه نگاه، سه برداشت:
مثل سعدی ، عاقلانه
مثل حافظ ، عاشقانه
مثل مولانا ، عارفانه
پ.ن من مولانا طور به قضیه نگاه میکنم :)
@adelehz
موسی خطاب به خداوند در کوه طور ميگويد:
اَرَنی(خود را به من نشان بده.)
وخداوند ميفرمايد:
لَن تَرانی(هرگز مرا نخواهی دید.)
برداشت سعدی:
چو رسی به کوه سینا، اَرنی مگو و بگذر
که نیرزد این تمنا به جواب لَن تَرانی
برداشت حافظ:
چو رسی به طور سینا اَرنی بگو و بگذر
تو صدای دوست بشنو، نه جواب لَن تَرانی
برداشت مولوي :
اَرِنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد
تو که با منی همیشه، چه تَری چه لَن تَرانی
سه بیت، سه نگاه، سه برداشت:
مثل سعدی ، عاقلانه
مثل حافظ ، عاشقانه
مثل مولانا ، عارفانه
پ.ن من مولانا طور به قضیه نگاه میکنم :)
@adelehz
❤27
✨
رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا
پروردگارا؛ رحمتی از نزد خود به ما عطا کن، و برای ما در کارمان زمینه هدایتی فراهم آور.
[کهف |آیه ۱۰]
شب خوش❤️
@adelehz
رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا
پروردگارا؛ رحمتی از نزد خود به ما عطا کن، و برای ما در کارمان زمینه هدایتی فراهم آور.
[کهف |آیه ۱۰]
شب خوش❤️
@adelehz
❤18
اینهمه در طول روز پیام دریافت میکنم
یه بار نشد یکی بیاد بگه ببخشید شما همون عادله زمانی مدرسه فلان هستید؟
من فلانی ام همکلاسی تون بودم 🥺
والله بخدا😔
@adelehz
یه بار نشد یکی بیاد بگه ببخشید شما همون عادله زمانی مدرسه فلان هستید؟
من فلانی ام همکلاسی تون بودم 🥺
والله بخدا😔
@adelehz
😢29❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استودیو بلواسکای شخصیت اسکرات رو به آرزوش رسوند و بعد 20 سال بلوط رو خورد!!
پ.ن یه حس پوچی به آدم دست میده که مثلا آخرش که چی!😐
@adelehz
پ.ن یه حس پوچی به آدم دست میده که مثلا آخرش که چی!😐
@adelehz
❤9