"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
این عکسها خیلی قشنگه❤️

@adelehz
20
"زنی که‌گم کردم "
Photo
وقتی دعا میخونم گربه مون میاد اینجوری میشینه کنارم و انگار آرامش خاصی میگیره ...
#شما_فرستادین
@afelehz
25
دنياى درون يک زن می‌تواند به همان سرعتى تغيير كند كه دنيا در جنگ تغيير می‌کند.

✍🏻 کریستین هانا
@adelehz
😢228
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راستش ما بنده های خوبی که نیستیم ،این امید ادامه دادن زندگی هم به علت بچه پررو بودنمان ست و اینکه خیلی به رحمتت امید داریم شاها..
وگرنه اگر به حساب اعمال و کارهای ما باشد که کوچه ی انتهای جهنم هم راهمان نمی دهند .
ولی رفیق
ما دلخوشیم به اینکه وقتی گذاشتیم و آمدیم پیشت کرمت بر حسابرسی ات می چربد و ما هم گوشه ی ایوان رحمتت می نشینیم .
خدایا
ما که هیچیم ،ضرب صفریم
تو که منتهای خوبی های عالمی
تو که اند رفیق های با مرام عالمی
دست ما را رها نکن
همین و بس
#عادله_زمانی
@adelehz
39
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قدر آنهایی که زود عصبانی میشوند را بدانید .
این ها چیزی برای پنهان کردن و فریب دادن ندارند .
سر فرصت نقشه نمی کشند تا انتقام بگیرند.
این ها به همان سرعتی که ناراحت می‌شوند به همان سرعت هم می بخشند و دل بسته می‌شوند.
مثل آتش ناگهان گر می‌گیرند اما کم‌کم برای ساعتها گرمت می کنند .
این ها چیزی برای دروغ و فریب ندارند‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
21
شما به هنگام سختی و نیاز، دعا می‌کنید؛
کاش در عین عافیت و در روزهای فراوانی هم دعا می‌کردید.

پیامبر و دیوانه
جبران خلیل جبران

شب زیبا❤️
@adelehz
19
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.z7
6
ما را به دعا کاش فراموش نسازند....
شعر : حافظ
صدا:عادله زمانی
@adelehz
11
بزرگ شدن فریب کوچکی برای برهم زدن آرامش کودکانه ای بود که روزی ،روزگار سخاوتمندانه در دامن ما گذاشته بود.
در آن آرامش کودکانه تحمل جهانی که هنوز به حکم کودکی تمام ابعادش را نشناخته بودیم،آسان تر می نمود.
من تصور میکنم در جهانی که نمیتوانی برای همیشه در آن کودک بمانی بزرگترین رسالت کمک به کودکان برای لذت بردن از کودکی ست .
ولو که به اندازه یک گردش کودکانه یا یک آغوش گرم برای پناه دادن به آنها باشد .
شاید اینگونه همه چیز بهتر بگذرد و بگذرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
18
بزرگترین نقطه ضعف تون چیه؟
anonymous poll

زودرنجم – 182
👍👍👍👍👍👍👍 71%

خشم و بی پروایی زیادی دارم . – 32
👍 13%

شکاک و بدبینم – 26
👍 10%

دروغ میگم. – 16
👍 6%

👥 256 people voted so far. Poll closed.
😢6👎42😁2
لذت افطار در دنبال باشد روزه را
صبح اگر بندد دری ایزد گشاید وقت شام

صائب تبریزی

📷مهسا❤️

@adelehz
میدونی،به نظرم زندگی مثل اتوبوس های بی آر تی هست.جاده بالاخره دست انداز داره،
باید یکی از این دستگیره های اتوبوس رو بگیری تا نیفتی.
همینطور اینکه هر کدوم از ما باید شاخه ای در زندگی داشته باشیم که دستگیر ما باشه.
شاخه ای از یک درخت بهشتی که می‌تونه بهمون امید بده و حالمون رو بهتر کنه..
و اما اول باید این شاخه درخت بهشتی کشف بشه..
بعدش دیگه کار تمامه و خوشبختی نزدیک ..

"هنگام"
@adelehz
7