"زنی کهگم کردم "
یه فیلتر شکن خوب و با سرعت چی معرفی میکنید؟ @aydel7
یه عالمه اسم فیلترشکن فرستادید
گفته بودم خیلی عشقین و هزار تا دوستتون دارم؟؟؟؟😍😊😌
گفته بودم خیلی عشقین و هزار تا دوستتون دارم؟؟؟؟😍😊😌
❤21😁3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میتوانستم عاشقت باشم
ولی ترجیح دادم دوستت داشته باشم .
میدانی من یک باران ،نرم بار بهاری و طولانی را به یک رگبار چند دقیقه ای ترجیح میدم .
دوست داشتن ،کم اما همیشگی از عشق آتشین گذرا با ارزش تر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی ترجیح دادم دوستت داشته باشم .
میدانی من یک باران ،نرم بار بهاری و طولانی را به یک رگبار چند دقیقه ای ترجیح میدم .
دوست داشتن ،کم اما همیشگی از عشق آتشین گذرا با ارزش تر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤45
در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع میکند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع میکند به گرم شدن ..
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند ..
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع میکند به گرم شدن ..
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند ..
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
❤17
"زنی کهگم کردم "
Photo
وقتی دعا میخونم گربه مون میاد اینجوری میشینه کنارم و انگار آرامش خاصی میگیره ...
#شما_فرستادین
@afelehz
#شما_فرستادین
@afelehz
❤25
دنياى درون يک زن میتواند به همان سرعتى تغيير كند كه دنيا در جنگ تغيير میکند.
✍🏻 کریستین هانا
@adelehz
✍🏻 کریستین هانا
@adelehz
😢22❤8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راستش ما بنده های خوبی که نیستیم ،این امید ادامه دادن زندگی هم به علت بچه پررو بودنمان ست و اینکه خیلی به رحمتت امید داریم شاها..
وگرنه اگر به حساب اعمال و کارهای ما باشد که کوچه ی انتهای جهنم هم راهمان نمی دهند .
ولی رفیق
ما دلخوشیم به اینکه وقتی گذاشتیم و آمدیم پیشت کرمت بر حسابرسی ات می چربد و ما هم گوشه ی ایوان رحمتت می نشینیم .
خدایا
ما که هیچیم ،ضرب صفریم
تو که منتهای خوبی های عالمی
تو که اند رفیق های با مرام عالمی
دست ما را رها نکن
همین و بس
#عادله_زمانی
@adelehz
وگرنه اگر به حساب اعمال و کارهای ما باشد که کوچه ی انتهای جهنم هم راهمان نمی دهند .
ولی رفیق
ما دلخوشیم به اینکه وقتی گذاشتیم و آمدیم پیشت کرمت بر حسابرسی ات می چربد و ما هم گوشه ی ایوان رحمتت می نشینیم .
خدایا
ما که هیچیم ،ضرب صفریم
تو که منتهای خوبی های عالمی
تو که اند رفیق های با مرام عالمی
دست ما را رها نکن
همین و بس
#عادله_زمانی
@adelehz
❤39
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قدر آنهایی که زود عصبانی میشوند را بدانید .
این ها چیزی برای پنهان کردن و فریب دادن ندارند .
سر فرصت نقشه نمی کشند تا انتقام بگیرند.
این ها به همان سرعتی که ناراحت میشوند به همان سرعت هم می بخشند و دل بسته میشوند.
مثل آتش ناگهان گر میگیرند اما کمکم برای ساعتها گرمت می کنند .
این ها چیزی برای دروغ و فریب ندارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
این ها چیزی برای پنهان کردن و فریب دادن ندارند .
سر فرصت نقشه نمی کشند تا انتقام بگیرند.
این ها به همان سرعتی که ناراحت میشوند به همان سرعت هم می بخشند و دل بسته میشوند.
مثل آتش ناگهان گر میگیرند اما کمکم برای ساعتها گرمت می کنند .
این ها چیزی برای دروغ و فریب ندارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21
شما به هنگام سختی و نیاز، دعا میکنید؛
کاش در عین عافیت و در روزهای فراوانی هم دعا میکردید.
پیامبر و دیوانه
جبران خلیل جبران
شب زیبا❤️
@adelehz
کاش در عین عافیت و در روزهای فراوانی هم دعا میکردید.
پیامبر و دیوانه
جبران خلیل جبران
شب زیبا❤️
@adelehz
❤19
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
❤6
بزرگ شدن فریب کوچکی برای برهم زدن آرامش کودکانه ای بود که روزی ،روزگار سخاوتمندانه در دامن ما گذاشته بود.
در آن آرامش کودکانه تحمل جهانی که هنوز به حکم کودکی تمام ابعادش را نشناخته بودیم،آسان تر می نمود.
من تصور میکنم در جهانی که نمیتوانی برای همیشه در آن کودک بمانی بزرگترین رسالت کمک به کودکان برای لذت بردن از کودکی ست .
ولو که به اندازه یک گردش کودکانه یا یک آغوش گرم برای پناه دادن به آنها باشد .
شاید اینگونه همه چیز بهتر بگذرد و بگذرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
در آن آرامش کودکانه تحمل جهانی که هنوز به حکم کودکی تمام ابعادش را نشناخته بودیم،آسان تر می نمود.
من تصور میکنم در جهانی که نمیتوانی برای همیشه در آن کودک بمانی بزرگترین رسالت کمک به کودکان برای لذت بردن از کودکی ست .
ولو که به اندازه یک گردش کودکانه یا یک آغوش گرم برای پناه دادن به آنها باشد .
شاید اینگونه همه چیز بهتر بگذرد و بگذرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18