هیچ رابطه ای قادر به از میان بردن تنهایی نیست.
هر یک از ما در هستی تنهاییم ولی میتوانیم در تنهایی یک دیگر شریک شویم همانطور که عشق، درد تنهایی را جبران میکند.
اروین د یالوم
شب زیبا❤️
@adelehz
هر یک از ما در هستی تنهاییم ولی میتوانیم در تنهایی یک دیگر شریک شویم همانطور که عشق، درد تنهایی را جبران میکند.
اروین د یالوم
شب زیبا❤️
@adelehz
❤28😢8
بر سر سفره افطار گفت:
خدایا روزهداری را گرسنه نگذار
گفتش: اشتباه گفتی! باید بگویی خدایا هیچکس را گرسنه نگذار؛ مگر نشنیدهای که ابوالحسن خرقانی میگوید:
آنکه در این سرا درآید نانش دهید و از ایمانش مپرسید، چه آنکس که نزد باری تعالی به جان ارزد البته بر خوان بوالحسن به نان ارزد.
@adelehz
خدایا روزهداری را گرسنه نگذار
گفتش: اشتباه گفتی! باید بگویی خدایا هیچکس را گرسنه نگذار؛ مگر نشنیدهای که ابوالحسن خرقانی میگوید:
آنکه در این سرا درآید نانش دهید و از ایمانش مپرسید، چه آنکس که نزد باری تعالی به جان ارزد البته بر خوان بوالحسن به نان ارزد.
@adelehz
❤16
خدا شاهده یه لحظه هنگ کردم😄
اینا چیه استوری میکنید آخه!!!!
مردک دست و دل بازم🤣
پ.ن میخوای من همش گوشت بخورم؟؟؟؟ 🤣
@adelehz
اینا چیه استوری میکنید آخه!!!!
مردک دست و دل بازم🤣
پ.ن میخوای من همش گوشت بخورم؟؟؟؟ 🤣
@adelehz
😁34👎25😢10
"زنی کهگم کردم "
یه فیلتر شکن خوب و با سرعت چی معرفی میکنید؟ @aydel7
یه عالمه اسم فیلترشکن فرستادید
گفته بودم خیلی عشقین و هزار تا دوستتون دارم؟؟؟؟😍😊😌
گفته بودم خیلی عشقین و هزار تا دوستتون دارم؟؟؟؟😍😊😌
❤21😁3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میتوانستم عاشقت باشم
ولی ترجیح دادم دوستت داشته باشم .
میدانی من یک باران ،نرم بار بهاری و طولانی را به یک رگبار چند دقیقه ای ترجیح میدم .
دوست داشتن ،کم اما همیشگی از عشق آتشین گذرا با ارزش تر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی ترجیح دادم دوستت داشته باشم .
میدانی من یک باران ،نرم بار بهاری و طولانی را به یک رگبار چند دقیقه ای ترجیح میدم .
دوست داشتن ،کم اما همیشگی از عشق آتشین گذرا با ارزش تر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤45
در نقطه ای که خیال میکنی همه چیز به آخر رسیده و جهان در تاریکی غرق شده ست.ناگهان خورشید طلوع میکند .
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع میکند به گرم شدن ..
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند ..
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
در نقطه ای که تصور میکنی سردترین لحظه ی زندگی توست،خانه ات شروع میکند به گرم شدن ..
در آن آخرین گام امید که هرچه داشتی از سرمایه ی امید و انتظار به باد رفته ست ناگهان یک امید نو سر راهت می نشیند ..
میدانی نفس کلامم چیست ؟
نفس کلامم این ست که رفیق
حتی تا آخرین لحظه ی سیاهی و سرما از نور و گرما نا امید نشو
چون تو نمیدانی طلوع کی رخ خواهد داد!
#عادله_زمانی
❤️
@adelehz
❤17
"زنی کهگم کردم "
Photo
وقتی دعا میخونم گربه مون میاد اینجوری میشینه کنارم و انگار آرامش خاصی میگیره ...
#شما_فرستادین
@afelehz
#شما_فرستادین
@afelehz
❤25
دنياى درون يک زن میتواند به همان سرعتى تغيير كند كه دنيا در جنگ تغيير میکند.
✍🏻 کریستین هانا
@adelehz
✍🏻 کریستین هانا
@adelehz
😢22❤8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
راستش ما بنده های خوبی که نیستیم ،این امید ادامه دادن زندگی هم به علت بچه پررو بودنمان ست و اینکه خیلی به رحمتت امید داریم شاها..
وگرنه اگر به حساب اعمال و کارهای ما باشد که کوچه ی انتهای جهنم هم راهمان نمی دهند .
ولی رفیق
ما دلخوشیم به اینکه وقتی گذاشتیم و آمدیم پیشت کرمت بر حسابرسی ات می چربد و ما هم گوشه ی ایوان رحمتت می نشینیم .
خدایا
ما که هیچیم ،ضرب صفریم
تو که منتهای خوبی های عالمی
تو که اند رفیق های با مرام عالمی
دست ما را رها نکن
همین و بس
#عادله_زمانی
@adelehz
وگرنه اگر به حساب اعمال و کارهای ما باشد که کوچه ی انتهای جهنم هم راهمان نمی دهند .
ولی رفیق
ما دلخوشیم به اینکه وقتی گذاشتیم و آمدیم پیشت کرمت بر حسابرسی ات می چربد و ما هم گوشه ی ایوان رحمتت می نشینیم .
خدایا
ما که هیچیم ،ضرب صفریم
تو که منتهای خوبی های عالمی
تو که اند رفیق های با مرام عالمی
دست ما را رها نکن
همین و بس
#عادله_زمانی
@adelehz
❤39
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قدر آنهایی که زود عصبانی میشوند را بدانید .
این ها چیزی برای پنهان کردن و فریب دادن ندارند .
سر فرصت نقشه نمی کشند تا انتقام بگیرند.
این ها به همان سرعتی که ناراحت میشوند به همان سرعت هم می بخشند و دل بسته میشوند.
مثل آتش ناگهان گر میگیرند اما کمکم برای ساعتها گرمت می کنند .
این ها چیزی برای دروغ و فریب ندارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
این ها چیزی برای پنهان کردن و فریب دادن ندارند .
سر فرصت نقشه نمی کشند تا انتقام بگیرند.
این ها به همان سرعتی که ناراحت میشوند به همان سرعت هم می بخشند و دل بسته میشوند.
مثل آتش ناگهان گر میگیرند اما کمکم برای ساعتها گرمت می کنند .
این ها چیزی برای دروغ و فریب ندارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21