هیچ وقت بابت عشق هایی که نثار دیگران کرده اید و بعدها به این نتیجه رسیده اید ذره ای برای عشق شما ارزش قائل نبوده اند، افسوس نخورید.
شما آن چیزی را که باید به زندگی ببخشید، بخشیدید. و چه چیزی زیباتر از عشق...
هر رنج دوست داشتن صیقلی ست بر روح...
و با هر تمرین دوست داشتن ، روح تو زلال تر می شود...
شل سیلور استاین
@adelehz
شما آن چیزی را که باید به زندگی ببخشید، بخشیدید. و چه چیزی زیباتر از عشق...
هر رنج دوست داشتن صیقلی ست بر روح...
و با هر تمرین دوست داشتن ، روح تو زلال تر می شود...
شل سیلور استاین
@adelehz
❤25😢2
😢27😁7
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من خیلی آدم سلبریتی دوستی نیستم .
معمولا هیچ خواننده یا بازیگر خاصی نیست که من دنبالش کنم یا برایش سر و دست بشکنم .
چه آن سالهای نوجوانی که اکثر دختر بچه های همسن و سال من بقول نوجوانهای امروزی روی بازیگرها و خواننده ها کراش داشتند .چه حتی حالا که یحتمل از آن دختر سیزده چهارده ساله ای که بودم، عاقل ترم .
اما این شخصیت،تنها سلبریتی همیشگی من است .
این آدم را اندازه ی تمام بازیگرهای خوبی که میشناسم دوست دارم و از دیدنش ذوق میکنم و برایش قلبم پر از پروانه می شود :)
و تمامش برمیگردد به آن همه خاطرات قشنگی که در کودکی های معمولی ما بچه های دهه ی هفتاد و شصت بی چشمداشت ،تقدیم مان کرد.
این آقا با آن لشگر عروسکهای ملوس و دلبرش که میتوانستند ساعتها مارا با آن چشمهای قشنگ که غصه ضعیف شدنشان را میخورد پای تلوزیونهای تازه رنگی شده بنشانند.
سلبریتی برای من چنین معنایی دارد،ستاره ای که در آسمان کودکان تنها در خانه و بی ادعا می درخشید و لبخند پای لبهایشان می نشاند.
پیر نشو آقای مرجی مهربان ما ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
معمولا هیچ خواننده یا بازیگر خاصی نیست که من دنبالش کنم یا برایش سر و دست بشکنم .
چه آن سالهای نوجوانی که اکثر دختر بچه های همسن و سال من بقول نوجوانهای امروزی روی بازیگرها و خواننده ها کراش داشتند .چه حتی حالا که یحتمل از آن دختر سیزده چهارده ساله ای که بودم، عاقل ترم .
اما این شخصیت،تنها سلبریتی همیشگی من است .
این آدم را اندازه ی تمام بازیگرهای خوبی که میشناسم دوست دارم و از دیدنش ذوق میکنم و برایش قلبم پر از پروانه می شود :)
و تمامش برمیگردد به آن همه خاطرات قشنگی که در کودکی های معمولی ما بچه های دهه ی هفتاد و شصت بی چشمداشت ،تقدیم مان کرد.
این آقا با آن لشگر عروسکهای ملوس و دلبرش که میتوانستند ساعتها مارا با آن چشمهای قشنگ که غصه ضعیف شدنشان را میخورد پای تلوزیونهای تازه رنگی شده بنشانند.
سلبریتی برای من چنین معنایی دارد،ستاره ای که در آسمان کودکان تنها در خانه و بی ادعا می درخشید و لبخند پای لبهایشان می نشاند.
پیر نشو آقای مرجی مهربان ما ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
❤55👎1
مردی از اولیای الهی، در بیابانی گم شده بود. پس از ساعتها سردرگمی و تشنگی، بر سر چاه آبی رسید. وقتی که قصد کرد تا از آب چاه بنوشد. متوجه شد که ارتفاع آب خیلی پایین است؛ و بدون دلو و طناب نمی توان از آن آب کشید. هرچه گشت، نتوانست وسیله ای برای آب کشیدن بیابد. لذا روی تخته سنگی دراز کشید و بی حال افتاد.
پس از لحظاتی، یک گله آهو پدیدار شد و بر سر چاه آمدند. بلافاصله، آب از چاه بیرون آمد و همه آن حیوانات از آن نوشیدند و رفتند. با رفتن آنها، آب چاه هم پایین رفت!
آن فرد با دیدن این منظره، دلش شکست و رو به آسمان کرد و گفت:
خدایا! می خواستی با همان چشمی که به آهوهایت نگاه کردی، به من هم نگاه کنی!
همان لحظه ندا آمد:
ای بنده من، تو چشمت به دنبال دلو و طناب بود، باید بروی و آن را پیدا کنی. اما آن زبان بسته ها، امیدی به غیر از من نداشتند، لذا من هم به آنها آب دادم
@adelehz
پس از لحظاتی، یک گله آهو پدیدار شد و بر سر چاه آمدند. بلافاصله، آب از چاه بیرون آمد و همه آن حیوانات از آن نوشیدند و رفتند. با رفتن آنها، آب چاه هم پایین رفت!
آن فرد با دیدن این منظره، دلش شکست و رو به آسمان کرد و گفت:
خدایا! می خواستی با همان چشمی که به آهوهایت نگاه کردی، به من هم نگاه کنی!
همان لحظه ندا آمد:
ای بنده من، تو چشمت به دنبال دلو و طناب بود، باید بروی و آن را پیدا کنی. اما آن زبان بسته ها، امیدی به غیر از من نداشتند، لذا من هم به آنها آب دادم
@adelehz
❤24😢3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
❤3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
محبوب قشنگم
تو برای من معنی طعمهای خوب و عطر های دلپذیری
بوی باقلوای تازه از فر در آمده
یا عطر چای هلداری
طعم خوب نقل گردویی ارومیه ای
مزه ی ناب بستنی های زعفرانی
آخ محبوب نابم
چه کسی تورا اینچنین خواستنی خلق کرده ست ؟؟
و هنگام خلقتت دستش به کدام عطر آغشته بوده که چنین دلخواهی ؟؟
که چنین هنگام به یادم آمدنت لبخند بر لبان می نشانی؟
ای عطر خوبِ امروز و فردای من
#عادله_زمانی
@adelehz
تو برای من معنی طعمهای خوب و عطر های دلپذیری
بوی باقلوای تازه از فر در آمده
یا عطر چای هلداری
طعم خوب نقل گردویی ارومیه ای
مزه ی ناب بستنی های زعفرانی
آخ محبوب نابم
چه کسی تورا اینچنین خواستنی خلق کرده ست ؟؟
و هنگام خلقتت دستش به کدام عطر آغشته بوده که چنین دلخواهی ؟؟
که چنین هنگام به یادم آمدنت لبخند بر لبان می نشانی؟
ای عطر خوبِ امروز و فردای من
#عادله_زمانی
@adelehz
❤14😢4👎1
چنانچه در آسمان هفتم باشی و رهگذری تقاضای لیوانی آب از تو بکند، از آسمان فرود بیا تا تقاضای او را اجابت کنی.
اگر با مهربانی و آواز به خدا نزدیک نشوم، پس چگونه نزدیک شوم؟
✍🏻 نیکوس کازانتزاکیس
شب زیبا ❤️
@adelehz
اگر با مهربانی و آواز به خدا نزدیک نشوم، پس چگونه نزدیک شوم؟
✍🏻 نیکوس کازانتزاکیس
شب زیبا ❤️
@adelehz
❤14
اگر اهل روزه ای و باور داری روزه ات نه ازریا بلکه واقعی ست .اگر روزه ات نه فقط نخوردن وننوشیدن بلکه روزه تمام بدن وذهنت ست .اگریک کلام میگویم روزه ات واقعی ست برایمان دعا کن ..
دعا کن حال دلهایمان زیباترشود .وباران راه مزرعه هایمان را پیدا کند ..دعا کن که بتوانیم برای هم خوب بخواهیم .دعا کن حسودی از خانه مان برود برای باریدن عشق بر شهرهایمان بر کشورهایمان بر زمین شهر وکشوری که درآن زندگی میکنیم،دعا کن.
برای دلخوشی های کوچک ورنگی دعا کن برای نشنیدن خبرهای بد ..
دعا کن که خدابازهم به ما لطف کند دعا کن خدا دردهای نگفته مان را که در پستوی چهره های شاد پنهانشان کردیم بشنود ..
برای این دعا کن که خداوند ..دلتنگی هایمان را بسپارد به باد تا ببرد به سرزمینی دور ...
دعا کن چرا که دعای همسایه درحق همسایه زودتر میگیرد و تا کسی هم پیدا شود که برای تو دعا کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
دعا کن حال دلهایمان زیباترشود .وباران راه مزرعه هایمان را پیدا کند ..دعا کن که بتوانیم برای هم خوب بخواهیم .دعا کن حسودی از خانه مان برود برای باریدن عشق بر شهرهایمان بر کشورهایمان بر زمین شهر وکشوری که درآن زندگی میکنیم،دعا کن.
برای دلخوشی های کوچک ورنگی دعا کن برای نشنیدن خبرهای بد ..
دعا کن که خدابازهم به ما لطف کند دعا کن خدا دردهای نگفته مان را که در پستوی چهره های شاد پنهانشان کردیم بشنود ..
برای این دعا کن که خداوند ..دلتنگی هایمان را بسپارد به باد تا ببرد به سرزمینی دور ...
دعا کن چرا که دعای همسایه درحق همسایه زودتر میگیرد و تا کسی هم پیدا شود که برای تو دعا کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سالهای کودکی...روزهای کوتاه روزه های بلند،سفره ای پربرکت زولبیا،بامیه نان وپنیر و آش و حلیمی خوش عطر
ربنای شجریان و سریالهای بعد افطار..عطر خوب سحری های دم کرده مادر و شوق نزدیکتر شدن به خدا ...
الهی شکرت اگر امسال هم لایقم بدانی
رمضان مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
ربنای شجریان و سریالهای بعد افطار..عطر خوب سحری های دم کرده مادر و شوق نزدیکتر شدن به خدا ...
الهی شکرت اگر امسال هم لایقم بدانی
رمضان مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15
هوشنگ ابتهاج واژه « تاسیان» را توضیح میدهد:
تاسیان حالتی است که در اولین غروبِ پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
با آگاهی، تاسیان روزهای پایانی تعطیلات بدر...
@adelehz
تاسیان حالتی است که در اولین غروبِ پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
با آگاهی، تاسیان روزهای پایانی تعطیلات بدر...
@adelehz
❤21
روزه میگیرید؟
anonymous poll
آره – 202
👍👍👍👍👍👍👍 51%
نه – 198
👍👍👍👍👍👍👍 50%
👥 400 people voted so far.
anonymous poll
آره – 202
👍👍👍👍👍👍👍 51%
نه – 198
👍👍👍👍👍👍👍 50%
👥 400 people voted so far.
❤37👎8😁7😢4
و بی خوابی ها ما را رها نمیکنند.
شبهایی که تا صبح می نشینیم خیال می بافیم و غصه های در هم تنیده ی مان را جدا میکنیم .
از خودمان میپرسیم ،چه خواهد شد و از تصور چیزی دل آزار بر خود می لرزیم.
بی خوابی ها، ما را رها نخواهند کرد حتی وقتی به همه بگویم می خوابیم ،حتی وقتی به تخت خواب پناه برده باشیم حتی اگر به پنجره ی تاریک خیره شده باشیم.
و راستی چه کسی می داند ما در این گوشه ی آرام تنهایی مان بی خواب شده ایم ..
و برای چه کس مهم خواهد بود؟
شاید هیچکس..
#عادله_زمانی
@adelehz
شبهایی که تا صبح می نشینیم خیال می بافیم و غصه های در هم تنیده ی مان را جدا میکنیم .
از خودمان میپرسیم ،چه خواهد شد و از تصور چیزی دل آزار بر خود می لرزیم.
بی خوابی ها، ما را رها نخواهند کرد حتی وقتی به همه بگویم می خوابیم ،حتی وقتی به تخت خواب پناه برده باشیم حتی اگر به پنجره ی تاریک خیره شده باشیم.
و راستی چه کسی می داند ما در این گوشه ی آرام تنهایی مان بی خواب شده ایم ..
و برای چه کس مهم خواهد بود؟
شاید هیچکس..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢26❤8
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
نیمه ی گمشده ی عزیز این ماه رمضونم میگذره وتوی بی لیاقت پیدات نمی شه تا برات ازاین دلبریا بکنم 😒همانا که از زیانکارانی
@adelehz
@adelehz
😁34😢4❤3