"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بادصبا
بیا و از من بگذر
گلی از فرش دلم بردار و بعد از گذشتن از هر کوی و برزن،باغ و بستان بدست او برسان.شاید این بار معجزه ای رخ داد و بایک گل بهارشد!

#عادله_زمانی

صبح بخیر
@adelehz
13👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حسی که الان دارم🥺🥺
@adelehz
40😢6😁3
پیغمبری شدم که خدایش او را از خویش رانده بود
رضا براهنی

روح دکتر رضا براهنی نویسنده و منتقد برجسته ی ایرانی شاد🖤

@adelehz
😢232
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روباه، در انتهای جنگل سرد
به این می اندیشید:
آیا در جهان روباه های نارنجی جایی برای گلی که خودش را لوس کند وجود دارد ؟
یا برای مراقبت از یک گل باید حتما شازده کوچلو باشی؟
کسی چه می داند
که چه کسی قادر به خنداندن گلی خواهد بود؟
#عادله_زمانی
#نارنجی
❤️🦊
@adelehz
3
اینقدر این خوب بود نشد نذارمش❤️
28
جهان به گونه ای که می‌خواهی پیش نخواهد رفت.
آدمهای مهربان همیشه سر و کله شان پیدا نخواهد شد.
همه چیز با تو مهربان نخواهد بود .
آه عزیز کوچکم!
این ها واقعیاتی ست که باید بدانی و بدانی
و بعد از دانستن،تک تک‌شان را به خاطر بسپاری..
جهان همیشه با تو مهربان نخواهد بود اما این به ان‌معنا نیست که بعضی شبها سرش گرم باده نباشد و بیشتر با تو گرم‌ نگیرد..
جهان گاهی وقتها بی آنکه بداند به تو لبخند خواهد زد .و تورا سالها بعد به امید همان لبخند مستانه اش منتظر خواهد گذاشت...
که این خاصیت جهان،این جادوگر کوچک ست‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
10
هر وقت خیلی گمان کرده اید که شکسته اید
راهتان را بکشید و‌بروید سمت خدا،
چینی های شکسته را گران‌تر می خرد
و اشکهای ریخته را گزاف تر خریدار است ‌.
اصلا به قول مولانای جان
‏سراسر همه عیبم، بدیدی و خریدی....
که چه کسی بهتر از اوست برای فروش شکسته های دل و اشکهای ریخته ؟
#عادله_زمانی
شب زیبا ❤️

@adelehz
31
اسرار آمیز ترین راز هستی
این ست که بعد از بدترین حوادث و رویدادها بعد از گریه ها و غم ها و فقدان ها بازهم روز دیگری آغاز میشود و زندگی ادامه پیدا میکند...
چه تضاد ملموس و آرام کننده ای ...
#عادله_زمانی
@adelehz
14
ما چقدر دیر متوجه میشویم که زندگی و حیات یعنی همان دقایق و ساعاتی که با کمال شتاب‌زدگی و بیرحمی انتظارِ گذشتن آن را داشتیم

دیل کارنگی
@adelehz
11😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب که تمام شد .
برمیگردم
می برمت با خودم به کوهستانهای صبح زده
آنجا دستت را رها میکنم و میگویم حالا حرفم را باورکردی؟
باور کردی شب باقی نمی ماند ؟
باور کردی که صبح راه شهر و خانه و کوهستان مان را گم نمی کند ؟
آن وقت شاید تورا بوسیدم شاید هم صبح را
آخر تو شبیه مفهوم صبحی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
12
بی‌ دهان تو
کجاست طعم شراب؟
و بی‌تو هیچ عطرِ زیبایی نیست
تو پیشینه‌ی تمام عطرهایی...

نزار قبانی
@adelehz
19
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﯾﻪ نفر ﻣﯿﺮنجی... ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺑﮕﯽ ﺑﺨﺸﯿﺪیش... ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ میمونه...
ﮐﯿﻨﻪ ﻧﯿﺴﺖ...
ﯾﻪ ﺟﺎﯼ ﺯﺧمه...
ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻩ ﺍﻭﺿﺎﻉ ﻣﺜﻞ ﻗﺒﻞ ﺑﺸﻪ..!
ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺗﻼﺵ ﮐﻨﯽ و ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﺍﻩ ﻭ ﺑﮕﯽ ﻧـــﻪ... ﺑﯽ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺳﺖ!
ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﯾﻦ ﻭﺳﻂ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﻭ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯿﺶ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ..!

ﯾﻪ ﭼﯿﺰ سنگين مثل...

"ﺣــــﺮﻣـــــﺖ"



@adelehz
😢39
جسارت در عشق
تنها چیزی ست که میتواند آن را زنده نگاه دارد.
چه بسیار عشقهای آتشینی که به خاطر نبود جسارت برای بیانش و شجاعت برای جنگیدن بخاطرش به دست فراموشی سپرده شد.و خاکسترش تا ابد دلی را سوزاند.
آدمهای شجاع و جسور در عشق برنده گان واقعی جهان هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
18😢4
تو میوی منی😍🐱
@adelehz
14😁1😢1
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.z7
3