This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا زنانه دوست دارم
نپرس مگر فرقی دارد یا نه
دوست داشتن یک زن اگر واقعا زنانه باشد تاریخ می سازد.
تورا بشکلی تاریخ ساز دوست دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
نپرس مگر فرقی دارد یا نه
دوست داشتن یک زن اگر واقعا زنانه باشد تاریخ می سازد.
تورا بشکلی تاریخ ساز دوست دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همهى كسانى كه جلويت سبز مىشوند، آدمهاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...
سفر به انتهاى شب
لوئى فردينان سلين
@adelehz
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همهى كسانى كه جلويت سبز مىشوند، آدمهاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...
سفر به انتهاى شب
لوئى فردينان سلين
@adelehz
❤10
بهار که امد به مهمانی ات می آیم نود شاخه گل نرگس به نشانه ی نود روز پیش روی بهاری برایت خواهم آورد.
خواهی گفت که بنشین چای دم کرده ام بنوشیم.
به تو خواهم گفت بر میگردم اما اینک بگذار تا گلهای نرگس بیشتری در شهر پخش کنم...
بگذار همه بدانند چه در راه ست..
بهار که بیاید به دیدنت می آیم تا قاصد خوب،خبرهای خوب باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
خواهی گفت که بنشین چای دم کرده ام بنوشیم.
به تو خواهم گفت بر میگردم اما اینک بگذار تا گلهای نرگس بیشتری در شهر پخش کنم...
بگذار همه بدانند چه در راه ست..
بهار که بیاید به دیدنت می آیم تا قاصد خوب،خبرهای خوب باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤11
هر آدمی در ضمیر ناخودآگاه خود کلبه ی چوبی و دور افتاده میان جنگلی بهار خورده دارد.
کلبه ای برای رفع دلتنگی ها و دور شدن از آدمهایی که حال خوب آنها را به غارت می برند.
بعضی وقتها آدمی کوله بارش را بر میدارد،همه چیز را پشت سرش میگذارد و رهسپار می شود به سوی کلبه ی سبز جنگلی اش تا آتشی بیفروزد و در تنهایی به آرامش برسد .
کسی که ناگهان ساکت میشود و انگار اینجا نیست به کلبه اش برگشته ،به او احترام بگذارید و اجازه دهید آنجا خستگی در کند .
اجازه دهید تمام دلواپسی هایش را در آتش بریزد با خود خلوت کند .
و در نهایت وقتی آرامتر شد در کلبه اش را ببندد و برگردد..
تا آن زمان به سکوتش و این خلوت یکنفره احترامبگذارید .
#عادله_زمانی
@adelehz
کلبه ای برای رفع دلتنگی ها و دور شدن از آدمهایی که حال خوب آنها را به غارت می برند.
بعضی وقتها آدمی کوله بارش را بر میدارد،همه چیز را پشت سرش میگذارد و رهسپار می شود به سوی کلبه ی سبز جنگلی اش تا آتشی بیفروزد و در تنهایی به آرامش برسد .
کسی که ناگهان ساکت میشود و انگار اینجا نیست به کلبه اش برگشته ،به او احترام بگذارید و اجازه دهید آنجا خستگی در کند .
اجازه دهید تمام دلواپسی هایش را در آتش بریزد با خود خلوت کند .
و در نهایت وقتی آرامتر شد در کلبه اش را ببندد و برگردد..
تا آن زمان به سکوتش و این خلوت یکنفره احترامبگذارید .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤14
محبوب شیرینم ..
هیچ می دانید که وجودتان مثل باران بهاری برای زمینی که خشکی و سردی زمستان را پشت سر گذاشته لازم است ؟
اصلا خبر دارید وقتی هستید پرنده های آواز خوان راه رسیدن به باغهای سرما زده را پیدا خواهند کرد؟
محبوب سر به هوایم...
آیا اصلا می دانید که خنده هایتان شبیه طبل شاهانه ای ست که ان قدیم ها در شهر نواخته می شد و آغاز جشن های شاهانه را خبر می داد؟
آیا می دانید در واقع آغاز هر اتفاق خوب هستید؟؟؟
و اگر میدانید و هنوز نسبت به خود بی توجهید بسیار غافلید :)
محبوب خوش یمن من ...
همواره باشید و همواره بخندید
بگذارید شهرها اباد،زمینها سبز و جشن ها آغاز گردد .
ای خوبترین معنای خوبی...
#عادله_زمانی
هیچ می دانید که وجودتان مثل باران بهاری برای زمینی که خشکی و سردی زمستان را پشت سر گذاشته لازم است ؟
اصلا خبر دارید وقتی هستید پرنده های آواز خوان راه رسیدن به باغهای سرما زده را پیدا خواهند کرد؟
محبوب سر به هوایم...
آیا اصلا می دانید که خنده هایتان شبیه طبل شاهانه ای ست که ان قدیم ها در شهر نواخته می شد و آغاز جشن های شاهانه را خبر می داد؟
آیا می دانید در واقع آغاز هر اتفاق خوب هستید؟؟؟
و اگر میدانید و هنوز نسبت به خود بی توجهید بسیار غافلید :)
محبوب خوش یمن من ...
همواره باشید و همواره بخندید
بگذارید شهرها اباد،زمینها سبز و جشن ها آغاز گردد .
ای خوبترین معنای خوبی...
#عادله_زمانی
❤7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این حالهای خووب نصیب قلب همه تون❤️
@adelehz
@adelehz
😁12❤10
❤26👎1
زمستان که به آخرین نفسها می افتد
بهار که از پشت پنجره به شیشه می کوبد و با سر سلام می کند .
سرما که چمدان به دست دنبال کاسه آب می گردد تا کسی پشت پایش در کوچه بریزد .
من میفهمم که جهان پیر دوباره عزم جوانی کرده است.
و از شما چه پنهان پیری که بخواهد دوباره جوان شود و بتواند چنین کند،خوش یمن ست .
و چنین تغییری مایه ی خوشی
بهار که بیاید با وجود تمام سختی ها زندگی لطیف تر میشود .
میتوان به درختها نگاه کرد و دل خوش کرد به گذشتن سختی ها
خاصیت بهار دوباره امدن امید است حتی اگر جایی برای امید باقی نمانده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بهار که از پشت پنجره به شیشه می کوبد و با سر سلام می کند .
سرما که چمدان به دست دنبال کاسه آب می گردد تا کسی پشت پایش در کوچه بریزد .
من میفهمم که جهان پیر دوباره عزم جوانی کرده است.
و از شما چه پنهان پیری که بخواهد دوباره جوان شود و بتواند چنین کند،خوش یمن ست .
و چنین تغییری مایه ی خوشی
بهار که بیاید با وجود تمام سختی ها زندگی لطیف تر میشود .
میتوان به درختها نگاه کرد و دل خوش کرد به گذشتن سختی ها
خاصیت بهار دوباره امدن امید است حتی اگر جایی برای امید باقی نمانده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤6
زندگی مانند سفر كردن با قطار است ، به همراه ايستگاه ها ، تغيير مسيرها و حوادث !!!!!!ما با تولدمان به اين قطار سوار مي شويم و والدينمان كسانی هستند كه بليت اين سفر را برايمان گرفته اند ...ما فكر مي كنيم كه آن ها هميشه همراه ما در اين قطار سفر خواهند كرد ....
اما در يك ايستگاه آنها از اين قطار پياده مي شوند و ما را در اين سفر تنها مي گذارند ...با گذشت زمان مسافران ديگري وارد قطار مي شوند كسانی با اهميت مانند : دوستان ، فرزندان و حتی عشق زندگی مان .....
بسياری از آن ها در طول مسير اين سفر ، ما را ترك خواهند كرد و جای خالي شان در زندگی ما بجا مي ماند .....بسياری هم آن چنان بی سر و صدا مي روند كه ما حتی متوجه ترك كردن صندلی و پياده شدنشان نمي شويم ....
سوار بر اين قطار پر از تجربه ی شادی ، غم ، رويا پردازی ، انتظارات ، سلام ها ، خداحافظی ها و آرزوهای خوب است .....يك سفر خوب همراه است با كمك كردن ، عشق ورزيدن ، داشتن رابطه خوب با بقيه همسفران و اين كه مطمئن بشويم تمام تلاشمان را بكنيم تا سفری راحت داشته باشند ....
راز اين سفر بسيار زيبا اين است كه :ما نمي دانيم در كدامين ايستگاه قرار است پياده شويم.پس بايد به بهترين شكل زندگی كنيم ، سازگار باشيم ، فراموش كنيم ، ببخشيم و بهترين چيزی كه داريم را ارائه دهيم ....تمامی اين ها مهم خواهد بود چرا كه هنگامی كه زمان آن برسد كه ما مجبور به ترك صندلی خود بشويم ، می بايست برای آن ها كه سفرشان با قطار زندگی ادامه دارد خاطرات زيبايی از خود بجا بگذاريم ....
از شما متشكرم كه يكی از آن مسافران مهم قطار همراه من بوديد ، من نمي دانم كه چه وقت به ايستگاه خواهيم رسيد ، برای همين نمي خواهم فرصت گفتن "متشكرم" را از دست بدهم ...
@adelehz
اما در يك ايستگاه آنها از اين قطار پياده مي شوند و ما را در اين سفر تنها مي گذارند ...با گذشت زمان مسافران ديگري وارد قطار مي شوند كسانی با اهميت مانند : دوستان ، فرزندان و حتی عشق زندگی مان .....
بسياری از آن ها در طول مسير اين سفر ، ما را ترك خواهند كرد و جای خالي شان در زندگی ما بجا مي ماند .....بسياری هم آن چنان بی سر و صدا مي روند كه ما حتی متوجه ترك كردن صندلی و پياده شدنشان نمي شويم ....
سوار بر اين قطار پر از تجربه ی شادی ، غم ، رويا پردازی ، انتظارات ، سلام ها ، خداحافظی ها و آرزوهای خوب است .....يك سفر خوب همراه است با كمك كردن ، عشق ورزيدن ، داشتن رابطه خوب با بقيه همسفران و اين كه مطمئن بشويم تمام تلاشمان را بكنيم تا سفری راحت داشته باشند ....
راز اين سفر بسيار زيبا اين است كه :ما نمي دانيم در كدامين ايستگاه قرار است پياده شويم.پس بايد به بهترين شكل زندگی كنيم ، سازگار باشيم ، فراموش كنيم ، ببخشيم و بهترين چيزی كه داريم را ارائه دهيم ....تمامی اين ها مهم خواهد بود چرا كه هنگامی كه زمان آن برسد كه ما مجبور به ترك صندلی خود بشويم ، می بايست برای آن ها كه سفرشان با قطار زندگی ادامه دارد خاطرات زيبايی از خود بجا بگذاريم ....
از شما متشكرم كه يكی از آن مسافران مهم قطار همراه من بوديد ، من نمي دانم كه چه وقت به ايستگاه خواهيم رسيد ، برای همين نمي خواهم فرصت گفتن "متشكرم" را از دست بدهم ...
@adelehz
❤15
چه خوب است اگر قادر باشم برای بدست آوردن دلِ خوشم سراغ کسی نروم .
چه خوب است اگر همه چیز از خودم شروع شود و محتاج حال خوبی که ساخته دیگران ست نباشم.
اصلا به گمانم خدا هر انسانی را یک جزیره آفریده است،جزیره ای که شاید به ارتباط با دیگر جزایر نیاز داشته باشد اما میتواند براحتی با آنچه خود دارد زندگی را آرام ادامه دهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
چه خوب است اگر همه چیز از خودم شروع شود و محتاج حال خوبی که ساخته دیگران ست نباشم.
اصلا به گمانم خدا هر انسانی را یک جزیره آفریده است،جزیره ای که شاید به ارتباط با دیگر جزایر نیاز داشته باشد اما میتواند براحتی با آنچه خود دارد زندگی را آرام ادامه دهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤13
دوستی ژاپنی پیام داد که میخواهم کتابی را که دنبالش بودی بخرم و با آشنایی که عازم ایران است برایت بفرستم.
گفتم برایتان دردسر میشود. راضی به زحمت نیستم.
ایمیلی طولانی فرستاد و عذرخواهی کرد که باعث رنجشم شده و گفت کتاب را نمیفرستد.
عزیزان! ما تعارف داریم. کتاب واقعا لازمم بود.
Ayat Hosseini
خلاصه تعارف اومد نیومد داره :))))
@adelehz
گفتم برایتان دردسر میشود. راضی به زحمت نیستم.
ایمیلی طولانی فرستاد و عذرخواهی کرد که باعث رنجشم شده و گفت کتاب را نمیفرستد.
عزیزان! ما تعارف داریم. کتاب واقعا لازمم بود.
Ayat Hosseini
خلاصه تعارف اومد نیومد داره :))))
@adelehz
😁24👎1