"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
برای حل شدن مشکل یکی از دوستای خوب کانال که فردا قراره باهاش روبرو بشن لطفا دعا کنید .
دعاهای خوب بعد از گشتن دور کائنات به دو نفر برمی‌گردند کسی که براش دعا کردید و خودتون❤️
شب تون زیبا رفقای جان❤️💋
@adelehz
51
صبر گوارا کند، هرچه تو را ناخوش است

کلیم‌ کاشانی

@adelehz
17😁1
دلم دوست می خواهد
از آن دوست واقعی ها نه آنها که فقط اسم شان دوست ست .
از آن ها که میتوانی ساعتها سر یک موضوع احمقانه همراهش بخندی و اشکهایت از خنده جاری شود .

از آنها که میتوانی کنارش خودت باشی و لازم نیست ادا در بیاوری ، نه ظاهرا نه باطنت

از آنها که در جواب درد دلهایت نمی گوید هرچه خودت صلاح میدانی یا من که بهت گفته بودم!!

اصلا از آنهایی که بتوانی بی ترس از قضاوت شدن روبرویش بنشینی و درد دل کنی .

از آنها که نوشیدن یک استکان چای یا یک فنجان قهوه کنارش میتواند برای ساعتها آرامت کند.

دلم یک دوست میخواهد
که فقط دوست باشد .

باور کن در روزهایی از زندگی نیاز به عاشق ، معشوق، راهنما یا عزیز نداری تو فقط یک دوست میخواهی .
که وقتی گفتی فلانی بیا برویم ..
فقط در جواب بگوئید ساعت چند کجا باشم ؟
همین
#عادله_زمانی

عکس: هنگامه جون
@adelehz
17
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا زنانه دوست دارم
نپرس مگر فرقی دارد یا نه
دوست داشتن یک زن اگر واقعا زنانه باشد تاریخ می سازد.
تورا بشکلی تاریخ ساز دوست دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
24
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همه‌ى كسانى كه جلويت سبز مى‌شوند، آدم‌‌هاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...

سفر به انتهاى شب
لوئى فردينان سلين
@adelehz
10
بهار که امد به مهمانی ات می آیم نود شاخه گل نرگس به نشانه ی نود روز پیش روی بهاری برایت خواهم آورد.
خواهی گفت که بنشین چای دم کرده ام بنوشیم.
به تو خواهم گفت بر میگردم اما اینک بگذار تا گلهای نرگس بیشتری در شهر پخش کنم...
بگذار همه بدانند چه در راه ست..
بهار که بیاید به دیدنت می آیم تا قاصد خوب،خبرهای خوب باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
11
زندگیمو به چشماش باختم آقای قاضی ❤️

@adelehz
13
هر آدمی در ضمیر ناخودآگاه خود کلبه ی چوبی و دور افتاده میان جنگلی بهار خورده دارد.
کلبه ای برای رفع دلتنگی ها و دور شدن از آدمهایی که حال خوب آنها را به غارت می برند.
بعضی وقتها آدمی کوله بارش را بر می‌دارد،همه چیز را پشت سرش می‌گذارد و رهسپار می شود به سوی کلبه ی سبز جنگلی اش تا آتشی بیفروزد و در تنهایی به آرامش برسد ‌.
کسی که ناگهان ساکت می‌شود و انگار اینجا نیست به کلبه اش برگشته ،به او احترام بگذارید و اجازه دهید آنجا خستگی در کند .
اجازه دهید تمام دلواپسی هایش را در آتش بریزد با خود خلوت کند .
و در نهایت وقتی آرام‌تر شد در کلبه اش را ببندد و برگردد..
تا آن زمان به سکوتش و این خلوت یک‌نفره احترام‌بگذارید .
#عادله_زمانی
@adelehz
14
محبوب شیرینم ..
هیچ می دانید که وجودتان مثل باران بهاری برای زمینی که خشکی و سردی زمستان را پشت سر گذاشته لازم است ؟
اصلا خبر دارید وقتی هستید پرنده های آواز خوان راه رسیدن به باغهای سرما زده را پیدا خواهند کرد؟
محبوب سر به هوایم...
آیا اصلا می دانید که خنده هایتان شبیه طبل شاهانه ای ست که ان قدیم ها در شهر نواخته می شد و آغاز جشن های شاهانه را خبر می داد؟
آیا می دانید در واقع آغاز هر اتفاق خوب هستید؟؟؟
و اگر میدانید و هنوز نسبت به خود بی توجهید بسیار غافلید :)
محبوب خوش یمن من ...
همواره باشید و همواره بخندید
بگذارید شهرها اباد،زمین‌ها سبز و جشن ها آغاز گردد .
ای خوبترین معنای خوبی...
#عادله_زمانی
7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این حال‌های خووب نصیب قلب همه تون❤️
@adelehz
😁1210
از اون عکسهای خوبی که حالتو قشنگ میکنه😍

@adelehz
16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کلام: عادله زمانی
صدا : سمیرا بهرامی ❤️
@adelehz
5
چهارشنبه سوری
این جشن آتش و روشنایی مبارک❤️
@adelehz
یک روز می‌رسد که در آغوش گیرمت
هرگز بعید نیست، خدا را چه دیده ای:)
#قیصر_امین‌پور

شب زیبا❤️
@adelehz
26👎1