"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
🔴 تصویب تزریق دُز چهارم واکسن کرونا

🔹 معاون بهداشت وزارت بهداشت: قرار است دُز چهارم در گروه سنی بالای ۱۸ سال و برای بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی تزریق شود.
🔹 زمان تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا ۴ ماه بعد از گذشت تزریق دُز سوم است.
🔹 واکسن توصیه شده برای تزریق به این افراد واکسن‌هایی با پلتفرم پروتئین نوترکیب است.

@adelehz
👎141
بابا لنگ درازِ عزیزم

کسی که در زندگی ‌اش کسی را از ته قلبش دوست دارد همیشه نگران است!
نگران غذا خوردنش
نگران ماشین‌هایی ‌که به او نزدیک میشوند و بوق شان خراب است؛
نگران ویروس‌هایی که دور او میچرخند!
اما بابای عزیزم ...
این‌ها از شیرین‌ترین نگرانی‌‌های دنیا هستند!
از شیرین‌ترین های آن‌ها ...

📘 بابا لنگ دراز
✍🏻 جین وبستر
@adelehz
19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پر تپش باشه دلی که خون به رگهای تنم داد...

شب زیبا ❤️
@adelehz
17
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.z7
11😢1
در این روز های آخر سال وقتی اسفند به کمر کوه می رسد و نفس زنان نگاهی به قله می اندازد.دلهره های آدمی زاد بیشتر می‌شود.انگار بخواهی در یک اتاق آشفته به سرعت نور نظم بیاوری چون مهمانی عزیز در راه است.
آدم می دود این‌طرف می دود آن طرف خودش را خسته می کند و بعد ناگهان از فرط خستگی می نشیند یک‌گوشه و به اطراف خیره می‌شود.
انگار که بخواهد بگوید خوب که چی؟
بعد اگر عاقل باشد سرعتش را کم می‌کند و می‌گوید وقتش نشده آرام باشم و بقیه را بسپرم به خدا تا برایم حل کند؟
و اینطوری دلش کمی قرص تر می‌شود...
این روزهای آخر سال و هر روزی که پیش روست ،سرعت تان را کم کنید اینقدر اینقدر تند نروید ..جهان جایی نمی رود هرجا قرار باشد برسید خواهید رسید
آرام تر...
#عادله_زمانی
@adelehz
14
صبح که از خواب بیدار می‌شوی،
در نظر بیاور چه سعادتی است زنده بودن،
فکر کردن، لذت بردن و دوست داشتن...

✍🏻 مارکوس اورلیوس
@adelehz
11
وقتی مجبورید
در جایی که اکنون هستید بمانید
کتاب خواندن
به شما جای دیگری برای رفتن می‌دهد...

میسون کولی
@adelehz
9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید تاکنون این موسیقی را زیاد شنیده باشید
خوبست بدانید که آهنگیست از آلبوم داستان‌های پریان با نام(Fairytale) که توسط خواننده ی ویولونیست "الکساندر ریباک" نوشته، تهیه و خوانده شده‌ است.
این ترانه در یورو ویژن ۲۰۰۹ که در مسکو روسیه برگزار شد به مقام اول دست یافت د دارای بالاترین اختلاف امتیاز به‌ دست آمده در تاریخ مسابقات یورو ویژن شد.

@adelehz
20👎1
می روی
با دنیا می جنگی
از همه خسته میشوی
تکه های دلت را جمع میکنی و اخر شب
باز میگردی.
میایی تا درآغوش من خود را رها کنی .تمام بغضهایت را می آوری فقط چشمانت را میبندی و میگویی نوازشم کن .بله مردها گریه نمیکنند ولی تو بغضهایت را آورده ای ..آغوش من بغضهایت را یکی به یکی پوچ میکند .آرام میشوی غوغا و خستگیت تمام میشود و به خواب میروی
برای فردایی دوباره و جنگی تازه
تو هرکه باشی،هرچقدر که قوی باشی بازهم دلت میخواهد همیشه به پناهگاهت برگردی
و کسی چه میداند پناه گاه تو شاید آغوش زنانه ی من باشد....
#عادله_زمانی
@adelehz
18
شب باش : در پوشیدن خطای دیگران
زمین باش : در فروتنی
خورشیدباش : در مهر و دوستی
کوه باش : در هنگام خشم و غضب
رودباش : در سخاوت و یاری به دیگران
دریاباش : در کنار آمدن با دیگران
خودت باش : همانگونه که می نمایی...
: ﻫﺮﮔﺰ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺭﺍ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻧﮑﻨﯿﺪ:
ﺍﻭل ﺁﻧﭽﻪ نیستید، ﺩﻭﻡ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﭽﻪ ﻫﺴﺘﯿﺪ.

همیشه یادمان باشد که نگفته ها را میتوان گفت ولی گفته ها را نمیتوان پس گرفت!..
چه سنگ را به کوزه بزنی چه کوزه را به سنگ بزنی .
همیشه شکست با کوزه است.

📗 مقالات
مولانای جان

شب زیبا
@adelehz
12
برای حل شدن مشکل یکی از دوستای خوب کانال که فردا قراره باهاش روبرو بشن لطفا دعا کنید .
دعاهای خوب بعد از گشتن دور کائنات به دو نفر برمی‌گردند کسی که براش دعا کردید و خودتون❤️
شب تون زیبا رفقای جان❤️💋
@adelehz
51
صبر گوارا کند، هرچه تو را ناخوش است

کلیم‌ کاشانی

@adelehz
17😁1
دلم دوست می خواهد
از آن دوست واقعی ها نه آنها که فقط اسم شان دوست ست .
از آن ها که میتوانی ساعتها سر یک موضوع احمقانه همراهش بخندی و اشکهایت از خنده جاری شود .

از آنها که میتوانی کنارش خودت باشی و لازم نیست ادا در بیاوری ، نه ظاهرا نه باطنت

از آنها که در جواب درد دلهایت نمی گوید هرچه خودت صلاح میدانی یا من که بهت گفته بودم!!

اصلا از آنهایی که بتوانی بی ترس از قضاوت شدن روبرویش بنشینی و درد دل کنی .

از آنها که نوشیدن یک استکان چای یا یک فنجان قهوه کنارش میتواند برای ساعتها آرامت کند.

دلم یک دوست میخواهد
که فقط دوست باشد .

باور کن در روزهایی از زندگی نیاز به عاشق ، معشوق، راهنما یا عزیز نداری تو فقط یک دوست میخواهی .
که وقتی گفتی فلانی بیا برویم ..
فقط در جواب بگوئید ساعت چند کجا باشم ؟
همین
#عادله_زمانی

عکس: هنگامه جون
@adelehz
17
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا زنانه دوست دارم
نپرس مگر فرقی دارد یا نه
دوست داشتن یک زن اگر واقعا زنانه باشد تاریخ می سازد.
تورا بشکلی تاریخ ساز دوست دارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
24
شهرهاى ناشناس چه خوبند!
وقت و جاى آنست كه تصور كنى همه‌ى كسانى كه جلويت سبز مى‌شوند، آدم‌‌هاى مهربانى هستند.
وقت روياست ...

سفر به انتهاى شب
لوئى فردينان سلين
@adelehz
10
بهار که امد به مهمانی ات می آیم نود شاخه گل نرگس به نشانه ی نود روز پیش روی بهاری برایت خواهم آورد.
خواهی گفت که بنشین چای دم کرده ام بنوشیم.
به تو خواهم گفت بر میگردم اما اینک بگذار تا گلهای نرگس بیشتری در شهر پخش کنم...
بگذار همه بدانند چه در راه ست..
بهار که بیاید به دیدنت می آیم تا قاصد خوب،خبرهای خوب باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
11