من اگرشاعربودم
به جای دیوان
شب نامه داشتم
آنقدرکه شبهابرایت شعرمیگفتم..
#عادله_زمانی
شب بارونی بخیر❤️🌧☔️🌙⭐️
@adelehz
به جای دیوان
شب نامه داشتم
آنقدرکه شبهابرایت شعرمیگفتم..
#عادله_زمانی
شب بارونی بخیر❤️🌧☔️🌙⭐️
@adelehz
بهترین زمانهای ادم
زمانهایی ست که برای خودش میگذارد
بدون رودروایستی و صادقانه
خودت میگویی وخودت میشنوی
#عادله_زمانی
@adelehz
زمانهایی ست که برای خودش میگذارد
بدون رودروایستی و صادقانه
خودت میگویی وخودت میشنوی
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی باید به عشق فرصت داد
تاقویترشودمثل چای
دم که بکشد
خوشرنگ ترمیشود...
یک فنجان عشق دم کشیده گواراتراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
تاقویترشودمثل چای
دم که بکشد
خوشرنگ ترمیشود...
یک فنجان عشق دم کشیده گواراتراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
درختی سبزدرکوه وکمربود
متاع اون درخت بارشکربود.
هراون لیلی که مجنونش سفربود
همیشه اون درختش درنظربود.
#دوبیتی_محلی
@adelehz
متاع اون درخت بارشکربود.
هراون لیلی که مجنونش سفربود
همیشه اون درختش درنظربود.
#دوبیتی_محلی
@adelehz
دنیا پراز عاشق هایی ست
که بهم نرسیدند.
زمین گرد است،
اما ما عادت به رسیدن نداریم..
#عادله_زمانی
@adelehz
که بهم نرسیدند.
زمین گرد است،
اما ما عادت به رسیدن نداریم..
#عادله_زمانی
@adelehz