This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید پذیرفت.
باید پذیرفت که در جهان همه شما را دوست نخواهند داشت .
بعضی ها بی دلیل از شما متنفر خواهند بود و حتی بعضی دیگر گام را از آن فراتر نهاده و با شما عملا دشمنی می کنند .
همیشه کسانی هستند که پشت سرتان حرف میزنند یا نقاط ضعف تان را در جمع جار میزنند.
هرگز فرصتی فراهم نخواهد شدکه شما محبوب تمام عالم باشید. دست از تلاش برای محبوب همه بودن بردارید.
به جای آن به روی کسانی که حامی و عاشق تان هستند تمرکز کنید ولو که انگشت شمارند .
تا بتوانید راحت تر از کنار ادمهای بدخواه بگذرید و جهان برای شما بیشتر مملو از آرامش گردد.
عشق اندک اما مداوم بر طوفانهای ساختگی از عشق ارجح ست.
#عادله_زمانی
ویدئوی زیبا:پریسا جان راغیان❤️
@adelehz
باید پذیرفت که در جهان همه شما را دوست نخواهند داشت .
بعضی ها بی دلیل از شما متنفر خواهند بود و حتی بعضی دیگر گام را از آن فراتر نهاده و با شما عملا دشمنی می کنند .
همیشه کسانی هستند که پشت سرتان حرف میزنند یا نقاط ضعف تان را در جمع جار میزنند.
هرگز فرصتی فراهم نخواهد شدکه شما محبوب تمام عالم باشید. دست از تلاش برای محبوب همه بودن بردارید.
به جای آن به روی کسانی که حامی و عاشق تان هستند تمرکز کنید ولو که انگشت شمارند .
تا بتوانید راحت تر از کنار ادمهای بدخواه بگذرید و جهان برای شما بیشتر مملو از آرامش گردد.
عشق اندک اما مداوم بر طوفانهای ساختگی از عشق ارجح ست.
#عادله_زمانی
ویدئوی زیبا:پریسا جان راغیان❤️
@adelehz
❤16
هربار در مناسبتهای مختلف مربوط به زن و زنانگی، انگار زخمی کهنه در دل زنان سر باز میکند.
هربار، روز زن که میشود زنان شکوه میکنند که کدام زن؟ همان زن که...؟
و طوماری دارند از مصیبتهای و مرارتهای زنانه... از زنان داغدیده، غمزده، مظلوم...
نهکه اینها نباشد. نه که زن مورد ظلم واقع نشده باشد، نه که هنوزا هنوز جنس دوم به حساب نیاید؛ اما وقتی تصویری که منِ زن از زن به نمایش میگذارم داغ و درد و مصیبت است، انگار زنانگی یکباره تبدیل میشود به معلولیت، به لنگیدن، به تهِ صف بودن، به آسیبپذیری و غمدیدگی...
زن، به جز "مظلوم"، چهرهی دیگری هم دارد. زنِ قهرمان کم نداریم، زن مبارز کم نداریم، زنِ عالم، زنِ کارآفرین، زنِ مددکار، زنِ فعال اجتماعی، زنِ هنرمند، زنِ تاریخساز...
زنانگی را گره نزنید به ناکامی. زنانی را به تصویر بکشید که با دیدنشان قدرت به ذهن متبادر میشود، نه درماندگی...
زن، ترحمبرانگیز نیست، خوار نکنیدش، زبون نبینیدش، کوچک نخواهیدش.
سودابه فرضی پور
@adelehz
هربار، روز زن که میشود زنان شکوه میکنند که کدام زن؟ همان زن که...؟
و طوماری دارند از مصیبتهای و مرارتهای زنانه... از زنان داغدیده، غمزده، مظلوم...
نهکه اینها نباشد. نه که زن مورد ظلم واقع نشده باشد، نه که هنوزا هنوز جنس دوم به حساب نیاید؛ اما وقتی تصویری که منِ زن از زن به نمایش میگذارم داغ و درد و مصیبت است، انگار زنانگی یکباره تبدیل میشود به معلولیت، به لنگیدن، به تهِ صف بودن، به آسیبپذیری و غمدیدگی...
زن، به جز "مظلوم"، چهرهی دیگری هم دارد. زنِ قهرمان کم نداریم، زن مبارز کم نداریم، زنِ عالم، زنِ کارآفرین، زنِ مددکار، زنِ فعال اجتماعی، زنِ هنرمند، زنِ تاریخساز...
زنانگی را گره نزنید به ناکامی. زنانی را به تصویر بکشید که با دیدنشان قدرت به ذهن متبادر میشود، نه درماندگی...
زن، ترحمبرانگیز نیست، خوار نکنیدش، زبون نبینیدش، کوچک نخواهیدش.
سودابه فرضی پور
@adelehz
❤19
وارد خانه ای اگر شدی
حال صاحب خانه را
از رنگ لباس هایش
از کمان لبخندش و برق نگاهش
از عطر و طعم چای تازه دم اش
از گل های قالی
و شمعدانی های جلو پنجره اش بپرس
حال صاحب خانه اگه خوب باشد
خانه بوی بهشت می دهد🧡🍂
@adelehz
حال صاحب خانه را
از رنگ لباس هایش
از کمان لبخندش و برق نگاهش
از عطر و طعم چای تازه دم اش
از گل های قالی
و شمعدانی های جلو پنجره اش بپرس
حال صاحب خانه اگه خوب باشد
خانه بوی بهشت می دهد🧡🍂
@adelehz
❤24
آدمهای سمی را کنار بگذارید.
کسی که در یک رابطه قدرتان را نمیداند و حضورتان را باید مکرر به او یادآوری کنید آدمی سمی ست .
کسی که میگوید دوستتان ست ولی از خوشحالی تان خوشحال نمی شود آدمی سمی ست.
آنکه می کوشد در یک مکالمه ی ساده نقاط ضعف تان را با کنایه به رخ تان بکشد، آدمی سمی ست .
کسی که مدام بشما دروغ میگوید و غیبت دیگران را میکند آدمی سمی ست ،خوش گمان نباشید که این کار را با شما نمیکند.موضوع گفتگوی وی با دیگران شما هستید مکالمه ای که قطعا خیلی خوب نخواهد بود.
میخواهم بدانید که آدمهای سمی برای ریختن سمی که در درونشان غلیان میکند در وجود و زندگی شما معطل اجازه نمی مانند .
اما این شماید که باید دستشان را از حریم زندگی تان کوتاه کنید.
به یک رابطه ی نامناسب خاتمه دهید.
دوستی با یک آدم حسود را به پایان برسانید .
راه تان را از راه یک آدم بد دهن کج کنید و ..
و سعی کنید به خودتان بیشترین بها را بدهید.
چون شما
لایق بهترین هایید.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی که در یک رابطه قدرتان را نمیداند و حضورتان را باید مکرر به او یادآوری کنید آدمی سمی ست .
کسی که میگوید دوستتان ست ولی از خوشحالی تان خوشحال نمی شود آدمی سمی ست.
آنکه می کوشد در یک مکالمه ی ساده نقاط ضعف تان را با کنایه به رخ تان بکشد، آدمی سمی ست .
کسی که مدام بشما دروغ میگوید و غیبت دیگران را میکند آدمی سمی ست ،خوش گمان نباشید که این کار را با شما نمیکند.موضوع گفتگوی وی با دیگران شما هستید مکالمه ای که قطعا خیلی خوب نخواهد بود.
میخواهم بدانید که آدمهای سمی برای ریختن سمی که در درونشان غلیان میکند در وجود و زندگی شما معطل اجازه نمی مانند .
اما این شماید که باید دستشان را از حریم زندگی تان کوتاه کنید.
به یک رابطه ی نامناسب خاتمه دهید.
دوستی با یک آدم حسود را به پایان برسانید .
راه تان را از راه یک آدم بد دهن کج کنید و ..
و سعی کنید به خودتان بیشترین بها را بدهید.
چون شما
لایق بهترین هایید.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤23💔1
کمتر پیش میاید که زندگی فرصت دوباره ای برای جبران خنده ای که از دست دادی به تو بدهد.اما درعوض زندگی همیشه فرصت برای افسوس و حسرت دارد که به بقیه بدهد .
پس اگر یک روز زندگی آنقدر سخاوت مند شد که به تو خنده بدهد ابدا دستش را رد نکن.
بخند
فرصت را از دست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
پس اگر یک روز زندگی آنقدر سخاوت مند شد که به تو خنده بدهد ابدا دستش را رد نکن.
بخند
فرصت را از دست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25
شبیه یک شاخه رز سفید
عشق را می گویم .
اگر میگویی پس رز سرخ چی ؟
بتو خواهم گفتم آن جنون ست
عشق شبیه گل سفیدی ست که مایه سکون و آرامش است نه چون یک جنون سرخ آنی که شور بپا میکند و ناگهان خاموش می گردد.
گلهای سفید عشق بر بامتان افزون...
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق را می گویم .
اگر میگویی پس رز سرخ چی ؟
بتو خواهم گفتم آن جنون ست
عشق شبیه گل سفیدی ست که مایه سکون و آرامش است نه چون یک جنون سرخ آنی که شور بپا میکند و ناگهان خاموش می گردد.
گلهای سفید عشق بر بامتان افزون...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18
عطرهای خوب زندگی
در دنیایی که بوی های بد می تواند عمری مشامت را بیازارد و شامه ات را پر کند .
هنر خوشبویی ،هنر بزرگی ست .
اشتباه نکن جانان
من از ادکلنهای گرانقیمت فرانسوی حرف نمی زنم
من از عطرهای دم دستیِ همیشگی که میتواند دنیای تو و دیگران را بسازد حرف میزنم.
عطر دوستی،اعتماد،باور های درست
عطر خوب خیر برای دیگران خواستن
عطرِبی تکرار خوبی کردن و رها کردنش در چرخه ی کائنات ..
میخواهم بدانی اگر این عطرهای را حذف کنی زندگی سخت می گذرد .
به خودت رحم کن
و خودت را از آنچه شامه ات را پر از عطر خوب زندگی میکند محرومنکن.
#عادله_زمانی
@adelehz
در دنیایی که بوی های بد می تواند عمری مشامت را بیازارد و شامه ات را پر کند .
هنر خوشبویی ،هنر بزرگی ست .
اشتباه نکن جانان
من از ادکلنهای گرانقیمت فرانسوی حرف نمی زنم
من از عطرهای دم دستیِ همیشگی که میتواند دنیای تو و دیگران را بسازد حرف میزنم.
عطر دوستی،اعتماد،باور های درست
عطر خوب خیر برای دیگران خواستن
عطرِبی تکرار خوبی کردن و رها کردنش در چرخه ی کائنات ..
میخواهم بدانی اگر این عطرهای را حذف کنی زندگی سخت می گذرد .
به خودت رحم کن
و خودت را از آنچه شامه ات را پر از عطر خوب زندگی میکند محرومنکن.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤16
🔴 تصویب تزریق دُز چهارم واکسن کرونا
🔹 معاون بهداشت وزارت بهداشت: قرار است دُز چهارم در گروه سنی بالای ۱۸ سال و برای بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی تزریق شود.
🔹 زمان تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا ۴ ماه بعد از گذشت تزریق دُز سوم است.
🔹 واکسن توصیه شده برای تزریق به این افراد واکسنهایی با پلتفرم پروتئین نوترکیب است.
@adelehz
🔹 معاون بهداشت وزارت بهداشت: قرار است دُز چهارم در گروه سنی بالای ۱۸ سال و برای بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی تزریق شود.
🔹 زمان تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا ۴ ماه بعد از گذشت تزریق دُز سوم است.
🔹 واکسن توصیه شده برای تزریق به این افراد واکسنهایی با پلتفرم پروتئین نوترکیب است.
@adelehz
👎14❤1
بابا لنگ درازِ عزیزم
کسی که در زندگی اش کسی را از ته قلبش دوست دارد همیشه نگران است!
نگران غذا خوردنش
نگران ماشینهایی که به او نزدیک میشوند و بوق شان خراب است؛
نگران ویروسهایی که دور او میچرخند!
اما بابای عزیزم ...
اینها از شیرینترین نگرانیهای دنیا هستند!
از شیرینترین های آنها ...
📘 بابا لنگ دراز
✍🏻 جین وبستر
@adelehz
کسی که در زندگی اش کسی را از ته قلبش دوست دارد همیشه نگران است!
نگران غذا خوردنش
نگران ماشینهایی که به او نزدیک میشوند و بوق شان خراب است؛
نگران ویروسهایی که دور او میچرخند!
اما بابای عزیزم ...
اینها از شیرینترین نگرانیهای دنیا هستند!
از شیرینترین های آنها ...
📘 بابا لنگ دراز
✍🏻 جین وبستر
@adelehz
❤19
من اینجا هستم ❤️
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.z7
❤11😢1
در این روز های آخر سال وقتی اسفند به کمر کوه می رسد و نفس زنان نگاهی به قله می اندازد.دلهره های آدمی زاد بیشتر میشود.انگار بخواهی در یک اتاق آشفته به سرعت نور نظم بیاوری چون مهمانی عزیز در راه است.
آدم می دود اینطرف می دود آن طرف خودش را خسته می کند و بعد ناگهان از فرط خستگی می نشیند یکگوشه و به اطراف خیره میشود.
انگار که بخواهد بگوید خوب که چی؟
بعد اگر عاقل باشد سرعتش را کم میکند و میگوید وقتش نشده آرام باشم و بقیه را بسپرم به خدا تا برایم حل کند؟
و اینطوری دلش کمی قرص تر میشود...
این روزهای آخر سال و هر روزی که پیش روست ،سرعت تان را کم کنید اینقدر اینقدر تند نروید ..جهان جایی نمی رود هرجا قرار باشد برسید خواهید رسید
آرام تر...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدم می دود اینطرف می دود آن طرف خودش را خسته می کند و بعد ناگهان از فرط خستگی می نشیند یکگوشه و به اطراف خیره میشود.
انگار که بخواهد بگوید خوب که چی؟
بعد اگر عاقل باشد سرعتش را کم میکند و میگوید وقتش نشده آرام باشم و بقیه را بسپرم به خدا تا برایم حل کند؟
و اینطوری دلش کمی قرص تر میشود...
این روزهای آخر سال و هر روزی که پیش روست ،سرعت تان را کم کنید اینقدر اینقدر تند نروید ..جهان جایی نمی رود هرجا قرار باشد برسید خواهید رسید
آرام تر...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤14
صبح که از خواب بیدار میشوی،
در نظر بیاور چه سعادتی است زنده بودن،
فکر کردن، لذت بردن و دوست داشتن...
✍🏻 مارکوس اورلیوس
@adelehz
در نظر بیاور چه سعادتی است زنده بودن،
فکر کردن، لذت بردن و دوست داشتن...
✍🏻 مارکوس اورلیوس
@adelehz
❤11
وقتی مجبورید
در جایی که اکنون هستید بمانید
کتاب خواندن
به شما جای دیگری برای رفتن میدهد...
میسون کولی
@adelehz
در جایی که اکنون هستید بمانید
کتاب خواندن
به شما جای دیگری برای رفتن میدهد...
میسون کولی
@adelehz
❤9